Για σου φίλε klamia. Χαιρετισμούς και σε όλους τους φίλους του site και οφείλω να πω πως είναι ένα από τα καλύτερα του χώρου.και οι 3 ειναι πολυ κοντα σε θεμα ποιοτητας.
εγω παντος εχω τον 83 εδς και 8 μηνες περιπου και ειναι απιστευτος!!!!
τον προβαλω σε οθονη 135 ιντες και δεν καταλαβαινει μια....
αν θες κατι φωτεινο και ταυτοχρονα με πολυ καλο μαυρο τον συστηνω ανεπιφυλακτα...ειδικα αν εχεις σκοπο τις πολλεσ ιντες ειναι μονοδρομος.
μονο μειονεκτημα...ειναι δυσκολος στηη τοποθετηση
Καλωσορισες! Για τις 135 ιντσες, θεωρω οτι μπορουν να παιξουν ανετα οι 350/750, αλλα σιγουρα δεν θα "λουζεσαι" στο φως.
Υπαρχουν ομως και λυσεις αγορας οθονης με υψηλοτερο gain αν θες περισσοτερα ftl χωρις να θυσιασεις (πολυ απο) το μαυρο των JVC..
O Infocus σου, προσφερει πιο πολυ φως οποτε αν αυτο αναζητας πρωταρχικα, ειναι καλυτερη επιλογη για τις ιντσες που παιζεις, εφοσον φυσικα κανεις καποιες παραχωρησεις στο μαυρο..
Καλώς σας βρήκα. Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.
Αλλά πιστεύω πως τα 56 nits με gain 1,3
http://www.projectorcentral.com/JVC-DLA-HD750.htm συνεχίζουν να είναι λίγα, τα μαύρα θα γίνουν μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά και στις ηλιόλουστες κατάφωτες σκηνές θα βλέπουμε συννεφιασμένη Κυριακή.
Πάντως έτσι είναι αν έτσι πιστεύουμε.
Έτσι πιστεύεις !!!! Έχω δεί και τον 750 και τον Sony 200. Για να βάλω και άλλο παίκτη στην ομάδα.
Εσύ έχεις δεί το Seven στις 135 με τον 750 ; Και εννοώ σε όλη την διάρκεια. Αν ναί πώς ήταν μετά τα μάτια σου; Μιλάω για τέστ που έχει γίνει με 10 άτομα σε σπίτι φίλου.
Ο IN83 είναι πάρα πολύ καλό μηχάνημα, ήταν ένας από αυτούς που κοίταξα πρίν αποφασίσω να αλλάξω τον HD1, αλλά νομίζω οτι είσαι λίγο υπερβολικός.
Τα δυνατά του σημεία το φώς και η ευκρίνεια. Έχει κι αδυναμίες όμως όπως κάθε προβολέας.
Ότι στα 3 μέτρα οθόνη, βλέποντας μια κατασκότεινη ταινία σαν το seven, ύστερα απο 125 min τα μάτια έχουν κουραστεί απο την πολύ μαυρίλα, τσούζουν και έχουν κοκκινίσει.Δεν γίνεσαι λίγο πιό σαφής; Δεν καταλαβαίνω τι θές να πείς.
Έτσι πιστεύεις !!!! Έχω δεί και τον 750 και τον Sony 200. Για να βάλω και άλλο παίκτη στην ομάδα.
Εσύ έχεις δεί το Seven στις 135 με τον 750 ; Και εννοώ σε όλη την διάρκεια. Αν ναί πώς ήταν μετά τα μάτια σου; Μιλάω για τέστ που έχει γίνει με 10 άτομα σε σπίτι φίλου.
Ότι στα 3 μέτρα οθόνη, βλέποντας μια κατασκότεινη ταινία σαν το seven, ύστερα απο 125 min τα μάτια έχουν κουραστεί απο την πολύ μαυρίλα, τσούζουν και έχουν κοκκινίσει.
Κοιταξε, δεν εχω λογο να σου πω ψεμματα.. Αν δεν με πιστευεις, βαλε ενα πατερνακι αναλυτικοτητας στον προβολεα σου και αφησε το sharpness στο 0. Θα παρατηρησεις οτι υπαρχει ειδωλο που δεν θα επρεπε να υπαρχει εαν οντως το sharpness ηταν απενεργοποιημενο. Για να απενεργοποιηθει, πρεπει (αν θυμαμαι καλα) να το κατεβασεις στο -2. Τοτε θα δεις ποια ειναι η πραγματικη ευκρινεια του προβολεα σου. Ειναι κλασσικο λαθος να μπερδευουμε την οξυτητα ενος προβολεα για ευκρινεια-ξυραφι...
Για το Seven δεν καταλαβαινω τι θες να πεις..
Μαζευτηκαμε χθες στην Ηχοεκφραση (ευχαριστουμε θερμα για την φιλοξενια!) για να παρουμε μια γευση απο τον νεο Infocus 83. Παροντες ηταν ο Τασος Οικονομου, ο Μανωλης Καστρουνης, ο Κωστας Παπαγεωργιου, ο Browser, ο Νικος Μπαβιολης , εγω και ο Δημητρης Δημητρακουδης.
Το μηχανημα το ειδαμε out-of-the-box με απλη ρυθμιση Brightness/Contrast και πηγη ενα (πολυ αργο...) Sharp Bluray player.
Οι προσωπικες μου πρωτες εντυπωσεις ειναι αναμεικτες:
Στα θετικα, το πολυ φως, το ικανοποιητικο μαυρο και η οξυτητα της εικονας και η καλη κινηση στα 24fps. Πραγματι οταν μπηκα και επαιζε εντυπωσιαστηκα απο την καθαροτητα της εικονας (περισσοτερα για αυτο παρακατω..). Εμφανισιακα θα ελεγα οτι δεν ειναι του γουστου μου, χωρις ομως να τον θεωρω ασχημο προβολεα, απλα αδιαφορο σχεδιαστικα.
Διαπιστωσαμε βεβαια καποια προβληματακια.. Πρωτον, ειναι εξαιρετικα Long-throw οποτε χρειαζεται να εχεις τεραστιο σαλονι για να προβαλεις ικανοποιητικες ιντσες. Επειτα, εαν κλεισεις τελειως την ιριδα (προκειμενου να παρεις το καλυτερο δυνατο μαυρο/κοντραστ) κατι περιεργο συμβαινει (απο ανακλασεις εντος του φακου??) και η εικονα μοιαζει σαν να πασχει απο ανομοιμορφια πανελ που συναντουμε σε 3τσιπες LCD υλοποιησεις!! Δηλαδη η μιση εικονα ελαφρως πρασινιζει και η μιση ελαφρως κοκκινιζει..Βεβαια αυτο συμβαινει μονο με την ιριδα προς το τελος της (κλειστη) και εξαφανιζεται αν την ανοιξεις ενω δεν ειναι τρομερα ενοχλητικο κατα την θεαση της εικονας.
Χρωματικα, η εικονα πρασινιζει γενικα και θελει ρυθμιση (μεσω ισως εξωτερικου VP διοτι το μηχανημα δεν εχει CMS). Η οξυτητα οπως ειπα "εβγαζε ματι" ομως οταν βαλαμε τα πατερνς του DVE BRay διαπιστωσαμε οτι στην επιλογη sharpness το "normal" ουσιαστικα ειχε το sharpness ενεργοποιημενο και δημιουργουσε ringing στα σχετικα patterns. Μονο οταν βαζαμε το sharpness στην επιλογη softer απενεργοποιουταν το sharpness αλλα η εικονα γινοταν soft. Βεβαια με την επιλογη στο normal, παρα το ringing στο pattern, ηταν σχεδον αδυνατο να δεις τις παρενεργειες στην ταινια κατι που σημαινει οτι αν ειχα να επιλεξω μεταξυ των δυο Mode θα εβαζα το normal κατα την θεαση ταινιων...
O φακος του προβολεα ηταν ικανοποιητικος με ελαχιστο abberation στο κεντρο αλλα αρκετουτσικο στις ακρες (κατι συνηθες).
Το κοντραστ του προβολεα το περιμενα καλυτερο ελέω DC4. Ομως, οπως ειπε και ο Χρηστος, στους dLP το κοντραστ τελικα ειναι μαλλον θεμα υλοποιησης και οχι τοσο τσιπ (DC3 vs DC4)...
Αυτα τα λιγα απο εμενα...Ευελπιστω να τον ξαναδουμε με πιο πολυ χρονο στην διαθεση μας...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.