JVC HD D-ILA (HD-1/RS-1) official thread

Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Φιλε Browser αναφέρεσαι στην SIM2 ή στον Μanuti?

Για την SIM2 είχα την τύχη να δω τους PJs D80, C3x, HT3000 και το θηρίο HT5000 με αναμορφικό φακό στην τελευταία παρουσίαση της.

Υπόψιν ο reviewer αναφέρεται για PJs μέχρι τις £10000.


Και οι δυο "Ιταλοι" δεν ειναι ??:flipout::flipout:


Αν θες , πες μας καποια στιγμη τι ειδες εκει που τους ειδες ! -bye-
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Έκλεισα ραντεβού με STEREO STEREO στην Γκλασκόβη για να δω τον HD1 σε σύγκριση με Ruby Και Qualia 004. Καλύτερα με τα ματάκια μου να δω τι γίνετε και θα σας πω εντυπώσεις.


Τι έγινε; Τα δες;
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Όσο για τις πωλήσεις των HD1 στο UK είναι ένα μεγάλο Φιάσκο!!!
Οι μοναδικοί που προμηθεύτηκαν τους HD1 ήτανε 3 άτομα αγοραστές του PJ hifi.Βλέπετε η JVC αποφάσισε να προμηθεύσει μονο το συγκεκριμένο κατάστημα.Φανταστείτε ότι υπάρχουνε πολλά άτομα που έχουνε προπληρώσει από διαφορα καταστήματα και περιμένουνε ακόμα.
Λίγο παράξενο να διαφημίζεται από την JVC μόνον ένας dealer.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ελπίζω οι Έλληνες dealers να είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί απέναντι στην JVC Europe.

Εγώ πάντως περιμένω τηλέφωνο από τον dealer στην Glasgow με την πρώτη παραλαβή του HD1 να κάνουμε το test Ruby vs HD1. Γιατί εάν ζητήσω να δω HD1 vs Qualia θα είναι για γέλια.
 
Πρωτες εντυπωσεις του Home Cinema Choice Γαλλιας

This is an extract from the Home Cinema Choice Magazine (not on-line yet but in print) courtesy of nathankemp on AVF -


"Ladies and gentlemen, you are cordially invited to join me as I explore a projector that I think could rock the world to its very foundations,

Strong words? Certainly. Over the top? You might think so. Unless, that is, like me you've seen JVC's truly remarkable DLA-HD1 projector in action...

D-ILA technology has been covered at length in previous HCCs but this is actually the first genuinely domestic projector from JVC. But rather than opt for a budget job, the brand has produced a high-end model with serious aspirations.

Design and Features

Visually, the True Black HD1 is a very striking proposition; it uses a centrally positioned lens and has a high-gloss black finish offset by a neat central grey stripe.

However, one aspect of the HD1's design that is not living room-friendly is its considerable size. Interestingly, in Japan the projector comes in a more modern gloss white finish, to suit lighter living rooms, and it would've been nice to be given the option here. Mind you, it you're ceiling mounting the unit, that probably doesn't matter and the black finish will, at least, make it less visible in the dark.

Connectivity is effective with two HDMI jacks, a component video input, an RS-232C control terminal for system integration (JVC hopes the HD1 will be a big hit with custom installation companies), and the usual S-video and composite video fallbacks.

There's no VGA input for PCs - use with a computer is only possible via OVI/HDMI. Of course, the core technology inside the HD1 is D-ILA (Direct Drive Image Light Amplification), JVC's variation on the more common Liquid Crystal on Silicon (LCoS) technology. This makes the HDl arguably closest in technological spirit to Sony's VPL-VW5O and VW100 projectors, which use a proprietary variation on LCoS, which is dubbed SXRD.

Contrast Claims

Previous D-ILA projectors have consistently impressed with their freedom from video noise, avoiding both the chicken wire/ screen door effect common with LCD technology, and the problems with motion dithering and the rainbow effect of some DIP competitors.

They've tended to be rather less impressive when it comes to black levels and colour response, however. Which is why I was rather startled to find the HD1 claiming a native contrast ratio of 15000:1. Unlike the highest contrast levels of practically all rival LCD and LCoS/SXRD projectors, this can be delivered without any iris-induced reduction in brightness.

The key to such a dazzling leap forward in black level is a combination of two innovations to the D-ILA engine. First, the latest 0.7in D-ILA device carries new ultrasmoothing technology that reduces irregularities in the liquid crystal alignment to reduce stray light. Secondly, it introduces new, next-generation liquid crystal materials and improved alignment technology to reduce the gap between liquid crystals so that light loss from the liquid crystal layer is reduced dramatically.

Even more innovative, though, is JVC's Wire Grid Optical Engine. Traditional polarising beam splitters in D-ILA (and similar) projectors use glass prisms and multi-layer interfaces, which is fine - except that these inevitably cause considerable light leakage into the lens. But the Wire Grid Optical Engine ditches the prism in favour of an inorganic reflective polarising plate. This consists of a flat glass substrate, upon which a 'cattle grid' of microscopic aluminium ribs have been deposited. These ribs produce an ultra-fine wire grid that apparently reduces the angle dependency for polarised light, so that there's less light leakage while showing dark scenes.

Naturally, the HD1 delivers Full HD 1080p resolution, which includes 24fps compatibility, and utilises Gennum's acclaimed GF9351 video processing engine. While all of these touches are undoubtedly important, I've stressed the use of the new light engine because I believe it to be the key reason why the HD1 projector is capable of producing such groundbreaking pictures.

Performance

Perhaps, the single most startling trait which characterises the HD1 is its black level. The opening battle of Star Wars: The Revenge of the Sith recorded in hi-def from Sky enjoys quite simply the most inkily black rendition of space I've ever seen at anything like the HD1's price point.

Even better, since the HD1 achieves its near-perfect black levels without any auto-iris device, there's no loss of brightness during dark shots. The stars continue to twinkle as vividly and look as phenomenally numerous as they would if watched in a real cinema, therefore, and the thousands of space craft on show lose absolutely none of their CGi lustre.

As well as helping the HD1 produce images of breathtaking dynamism during bright and dark scenes alike, the high contrast/high brightness combination helps the projector's colour range become something special too. The dazzling kaleidoscope of rich hues, metallic finishes and subtle blends that so illuminate the Revenge of the Sith's opening moments are all rendered with a precision and, particularly, a vibrancy that leaves even Sony's mighty Pearl projector looking inadequate. In fact, the HD1's colour intensity looks even better than Sony's £6k Ruby projector's, even though the Ruby uses horribly expensive £1,000 Xenon lamps while the HD1 uses just normal and much more affordable UHF illumination.

So bewilderingly impactful are the strengths reported thus far that two other talents only become noticeable upon later viewing: the image's sharpness/detail, and its freedom from noise. Regarding the former, the picture delivers every last minute pixel of Sky's exemplary Revenge of the Sith HD broadcast with pin-point accuracy, showing each drop of the 'HD' difference. Especially since the image's sharpness and clarity is entirely unsullied by seemingly any form of technology induced noise or motion blur.

Conclusion

Regardless of the unit's modest £4,500 price tag, there's really nothing disparaging to say about the HD1's performance at all. In every way it simply blows the competition away. In fact, to my eyes it delivers a Full HD performance that even gives three-chip DIP projectors something to think about, but for a fraction of the cost.

Frankly, if DLP and LCD projectors had knees, they really ought to be knocking right about now..."

Dazzer
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Και οι δυο "Ιταλοι" δεν ειναι ??:flipout::flipout:


Αν θες , πες μας καποια στιγμη τι ειδες εκει που τους ειδες ! -bye-

Ζητω συγγνώμη στους φίλους ενδιαφερομενους ως προς τον HD1 για το :offtopic: του παρακάτω κειμένου.
Ευχαρίστως να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου από την παρουσίαση της SIM2 στο Manchester.Με τις τέλειες συνθήκες προβολής ταινιών σε μια αίθουσα χωρητικότητας 20 ατόμων είδα τους SIM2 PJs.
Από ότι πρόλαβα να δω μερικά από τα συστήματα ήτανε (εάν δε κάνω λάθος) Dali or Wilson B ηχεία με DD 15 velodyne sub και Da-Lite Pro-Imager Horizontal Masking 2.35 mode 10ft ( 3m ) πανί για την απόλυτη σινεμά παρουσίαση.
Η πηγή ήτανε ο HD-E1 και έπαιζε στα 720p για τους D35 και C3x.
Ενώ για τους D80 και HT 5000 ( όχι ο HT3000 όπως πληκτρολόγησα λάθος ) δεν γνωρίζω το upscaler.Αν και έχουνε το δικό τους Sim2 video scaler.
Καθίσαμε με την γυναικα μου στις πρώτες θέσεις σε απόσταση περίπου στα 2.5m . “Παράλογο αλλα αποτελεσματικό για να κρίνεις τα pixels”.
Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες γιατί θα μου πάρει ώρες να πληκτρολογώ, οι D35 και D80 είναι καλοί αλλα δεν δικαιολογούνε τα λεφτά τους. Αντίθετα ο C3x με τα 3 τσιπάκια σε μια γρηγορη ταινία όπως ο superman κλπ ήτανε πολύ πιο αποτελεσματικός.
Τώρα τι να πει κανεις για τον HT5000? Έχω διαβάσει και ακούσει πολλά για την αίσθηση του 3D και πάντα έλεγα "υπερβολές".Το τελευταίο τέρας που είδα και έπαθα ήτανε της Runco αλλα πάμε σε αλλα τρελα λεφτά εδώ.
Οποιος δεν είχε την τύχη να δει αυτόν τον PJ θα του συνιστούσα να έχει και ένα μπουκαλάκι νερό μαζί του για κάθε ενδεχόμενο.Θα χρειαστεί κάποια λεπτά για να συνέλθει. Στις action σκηνές δεν έχανες την παραμικρή λεπτομέρεια και βεβαια ήτανε και ένα μεγάλο ( + ) το ότι σε διαπερνούσε ο ήχος από το DD sub κλπ ηχεία και το απόλυτο 2.35 δημιουργώντας μια άλλη διάσταση............ Αυτήν που λένε και εγώ δεν πίστευα 3D διάσταση.
Ειδικά στην σκηνή με τον King Kong και την ξανθιά όπου χορεύουνε στην παγωμένη λίμνη εκεί απλά :worshippy: γιατί βλέπεις και το παραμικρό φωτάκι μέσα στο σκοτάδι.
Στην ερώτηση μου για τον αναμορφικό φακό και την τιμή του ιδού η αφοπλιστική απάντηση: Prο και στις £9500.
Τελειώνοντας θα ήθελα να δώσω στους παθιασμένους του A/V Cinema, το μη παράδειγμα προς μίμηση αλλα προς αποφυγήν ζητώντας τους να δούνε το Profile μου και την ενότητα My System και θα καταλάβουνε................ήτανε το αποτέλεσμα μετά την εμπειρία που είχα στο Sound and Vision show.

Ανοιχτός σε κάθε ερώτηση και μακάρι να μπορέσω να βοηθήσω λίγο σχετικά με τα παραπάνω.
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Ζητω συγγνώμη στους φίλους ενδιαφερομενους ως προς τον HD1 για το :offtopic: του παρακάτω κειμένου.
Ευχαρίστως να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου από την παρουσίαση της SIM2 στο Manchester.Με τις τέλειες συνθήκες προβολής ταινιών σε μια αίθουσα χωρητικότητας 20 ατόμων είδα τους SIM2 PJs.
Από ότι πρόλαβα να δω μερικά από τα συστήματα ήτανε (εάν δε κάνω λάθος) Dali or Wilson B ηχεία με DD 15 velodyne sub και Da-Lite Pro-Imager Horizontal Masking 2.35 mode 10ft ( 3m ) πανί για την απόλυτη σινεμά παρουσίαση.
Η πηγή ήτανε ο HD-E1 και έπαιζε στα 720p για τους D35 και C3x.
Ενώ για τους D80 και HT 5000 ( όχι ο HT3000 όπως πληκτρολόγησα λάθος ) δεν γνωρίζω το upscaler.Αν και έχουνε το δικό τους Sim2 video scaler.
Καθίσαμε με την γυναικα μου στις πρώτες θέσεις σε απόσταση περίπου στα 2.5m . “Παράλογο αλλα αποτελεσματικό για να κρίνεις τα pixels”.
Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες γιατί θα μου πάρει ώρες να πληκτρολογώ, οι D35 και D80 είναι καλοί αλλα δεν δικαιολογούνε τα λεφτά τους. Αντίθετα ο C3x με τα 3 τσιπάκια σε μια γρηγορη ταινία όπως ο superman κλπ ήτανε πολύ πιο αποτελεσματικός.
Τώρα τι να πει κανεις για τον HT5000? Έχω διαβάσει και ακούσει πολλά για την αίσθηση του 3D και πάντα έλεγα "υπερβολές".Το τελευταίο τέρας που είδα και έπαθα ήτανε της Runco αλλα πάμε σε αλλα τρελα λεφτά εδώ.
Οποιος δεν είχε την τύχη να δει αυτόν τον PJ θα του συνιστούσα να έχει και ένα μπουκαλάκι νερό μαζί του για κάθε ενδεχόμενο.Θα χρειαστεί κάποια λεπτά για να συνέλθει. Στις action σκηνές δεν έχανες την παραμικρή λεπτομέρεια και βεβαια ήτανε και ένα μεγάλο ( + ) το ότι σε διαπερνούσε ο ήχος από το DD sub κλπ ηχεία και το απόλυτο 2.35 δημιουργώντας μια άλλη διάσταση............ Αυτήν που λένε και εγώ δεν πίστευα 3D διάσταση.
Ειδικά στην σκηνή με τον King Kong και την ξανθιά όπου χορεύουνε στην παγωμένη λίμνη εκεί απλά :worshippy: γιατί βλέπεις και το παραμικρό φωτάκι μέσα στο σκοτάδι.
Στην ερώτηση μου για τον αναμορφικό φακό και την τιμή του ιδού η αφοπλιστική απάντηση: Prο και στις £9500.
Τελειώνοντας θα ήθελα να δώσω στους παθιασμένους του A/V Cinema, το μη παράδειγμα προς μίμηση αλλα προς αποφυγήν ζητώντας τους να δούνε το Profile μου και την ενότητα My System και θα καταλάβουνε................ήτανε το αποτέλεσμα μετά την εμπειρία που είχα στο Sound and Vision show.

Ανοιχτός σε κάθε ερώτηση και μακάρι να μπορέσω να βοηθήσω λίγο σχετικά με τα παραπάνω.


προσεχε πως τα λες .......


ειναι και αρωστοι ανθρωποι εδω μεσα ...-bye- -bye-
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Γιάννη, για κάντο λίγο πιό λιανά αυτό.... Τι ακριβώς εννοείς;

Γιατί απλά παίζουνε σε διαφορετική κατηγορια.
Από θέμα χρημάτων, δυνατοτήτων, ανταλλακτικών κλπ
Για να μην μιλήσω για το πιο IN remote control που έχω δει ποτε σε οποιαδήποτε μηχάνημα.
Κάτι σε star Trek !!!
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Πάντως Γιάννη είναι γνωστό για τον αναμορφικό φακό το πόσο αναβαθμίζει την εικόνα. Αν σκεφτείς ότι πετάμε σχεδόν το 1/3 του πάνελ με τις μαύρες μπάρες , αυτό τα λέει όλα.
Εδώ 720 προβολέα βλέπεις με αναμορφικό και παθαίνεις την πλάκα σου. Πόσο μάλλον να βλέπεις ΚΑΙ τις 1080 γραμμές!!!
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Γιατί απλά παίζουνε σε διαφορετική κατηγορια.
Από θέμα χρημάτων, δυνατοτήτων, ανταλλακτικών κλπ
Για να μην μιλήσω για το πιο IN remote control που έχω δει ποτε σε οποιαδήποτε μηχάνημα.
Κάτι σε star Trek !!!

Συμφωνώ μαζί σου.... και το τηλεκοντρόλ άψογο.... Απίστευτο μηχάνημα ο Qualia αλλά και τα λεφτά που ζητάει είναι πάρα πολλά.
Μην ξεχνάμε οτι είναι και 2 ετών μηχάνημα και 2 χρόνια στα προβολικά σχεδόν είναι ιστορία. Αυτός είναι και ο λόγος που σε σχέση με τον Ruby, κατά την δική μου άποψη, υπερτερεί μόνο σε φωτεινότητα.
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Συγνώμη τον HD1 δεν θα πήγαινες να βλεπες;

Στο Manchester ήτανε η SIM2 ενώ ο HD1 με τους Sony θα είναι Glasgow.
Περιμένω μαζί με πολλούς άλλους στο UK για τον HD1.
Όπως πληκτρολόγησα και πριν, μιλάμε για μεγάλο FIASKO στο θέμα παραλαβής του JVC.
Ο πρώτος που παρέλαβε τον HD1 ο UrbanT και ο μοναδικός παγκόσμιος.Επίσης ο μονος που παρέλαβε ευχαριστήρια επιστολή από τα μεγάλα αφεντικά της JVC. Ο Eliot ο ιδιοκτητης του PJ hifi καταστήματος ( που προμήθευσε τον UrbanT ) είναι ο μοναδικός με HD1 και είδαμε και την φωτογραφία που είχε τα κουτιά με τα JVC :bang: όπως είχαμε οι περισσότεροι από εμάς τα γνωστά μπαλονάκια ;) στις διακοπές μας όταν ήμασταν πιτσιρικάδες.
Ενώ δεκάδες αλλα καταστήματα ακόμα και σήμερα περιμένουνε με τους αγοραστές τους.

Και με την ευκαιρία να αφιερώσω και ένα τραγουδάκι σε όλους εμάς που περιμένουμε τον HD1.........δεν κοιμάμαι τώρα πια τα βραδια..:guitarist: ...σβήνω με " Malt Scotch Whisky" τα δικά σου τα σημάδια........
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Πάντως Γιάννη είναι γνωστό για τον αναμορφικό φακό το πόσο αναβαθμίζει την εικόνα. Αν σκεφτείς ότι πετάμε σχεδόν το 1/3 του πάνελ με τις μαύρες μπάρες , αυτό τα λέει όλα.
Εδώ 720 προβολέα βλέπεις με αναμορφικό και παθαίνεις την πλάκα σου. Πόσο μάλλον να βλέπεις ΚΑΙ τις 1080 γραμμές!!!

Sorry για το :offtopic: του θέματος αλλα θα σαλτάρω.


Δεν υπάρχει κάποιος που να είναι ο "ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΣΤΡΟΥΝΗΣ" :grinning-smiley-043 των φακών?
Δηλαδή η Isco-Optics που κατασκευάζει μια τόσο απλή πατέντα III με τιμή £5000 δηλαδή περίπου 7500 euros είναι πιο μάγκες?
Κάνω πρόταση σε οποιον έχει το χρόνο, τις γνώσεις και το μεράκι να κατασκευάσει μια τέτοια πατέντα, να δηλώσει παρουσία και θα ανταμειφθεί για την εργασία του.
 

Attachments

  • isco_attachment_3[1].jpg
    isco_attachment_3[1].jpg
    8.4 KB · Views: 14
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Κάνω πρόταση σε οποιον έχει το χρόνο, τις γνώσεις και το μεράκι να κατασκευάσει μια τέτοια πατέντα, να δηλώσει παρουσία και θα ανταμειφθεί για την εργασία του.

Η πατέντα στήριξης είναι το πρόβλημά μας;; Ο φακός και τα χιλιάδες ευρώ είναι...
Α, και μην ξεχνάς Γιάννη ότι για Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να κουνηθεί ο αναμορφικός, διότι υπάρχει θέμα με τους υπότιτλους. Αν οι υπότιτλοι είναι γραμμένοι έξω από την εικόνα που είναι στο μεγάλο ποσοστό των ταινιών, τότε bye bye υπότιτλοι .
 
Απάντηση: Νεος HD D-ILA απο την JVC (RS-1)!

Και για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας, μόλις πρόσεξα στα ψιλά γράμματα στο official brochure ότι γράφει το εξής:

Please be aware that, because the D-ILA device is manufactured using highly advanced technologies, 0.01% or fewer of the pixels may be non-performing (always on or off).

Έχουμε λοιπόν συνολικά 2.073.600 πίξελς. Σωστά; Αν καταλαβαίνω σωστά λέει ότι το 0.01% δηλαδή 207 πίξελς ΜΠΟΡΕΙ να μην δουλεύουν πάντα;

Πείτε μου ότι κατάλαβα λάθος.:huh2:
 

Attachments

  • IMG.jpg
    IMG.jpg
    53.8 KB · Views: 13