Καινούρια ελαστικά;

Προσωπικά πιστεύω ότι το Καλοκαίρι τα λάστιχα είναι που δεν κρατάνε λόγω της πολύ κακής ποιότητας ασφάλτου που μετατρέπετε σε ποτάμι πίσσας.Είμαι της γνώμης ότι αφού θέλει λάστιχα να τα αλλάξεις.Έχω δοκιμάσεi Michelin (Pilot SX GT),Continental(SprortContact II) και Goodyear(F1 Eagle new).Τα καλύτερα σε βροχή τα Michelin,τα καλύτερα σε άσφαλτο τα Goodyear και αρκετά καλά τα Continental(με μεγάλο πλεονέκτημα το ότι έρχονται σε καλή θερμοκρασία πολύ γρήγορα).
 
Εκι σε ευχαριστω...-bye-

* Φτου γμτ δεν πίστευα ότι θα έλεγα ποτε κατι τετοιο!!!!
 
Last edited:
Γιατί φοβάσαι Αγγελε, :ernaehrung004: δεν είμαστε οι βάζελοι κακά παιδιά!!!εάν αυτό εννούσες!!!:music-smiley-005: :music-smiley-005: :music-smiley-004:
 
δε μπορω να καταλαβω πως εχει επικρατηση η αποψη οτι πρεπη να αλλαζουμε τα λαστιχα το φθηνοπωρο.
μπορη να ειναι η διαφορα στις κληματολογικες συνθηκες αλλα εδω στην κρητη εχουμε φοβερο προβλημα το καλοκαιρι ακομα και με καινουργια λαστιχα.
μιλαμε ειδικα μεσημερι με ζεστη μιλαμε οτι κανης πατιναζ.
αντιθετα το χειμωνα ολα τα λαστιχα τα καταφερνουν απο καλα εως πολυ καλα.
αυτο που λες σπυρο για 1mm και 3mm στην ελλαδα δεν ισχυη.
εδω η ασφαλτος ειναι τοσο λεια που για να φαγωθουν τοσο πρεπη να κανης 200.000km.
εντω μεταξυ εχουν φροντιση οι λακουβες των ελληνικων δρομων να τα κανουν θεοστραβα και αν γλυτωσουν απο τις λακουβες σε 2-2.5 χρονια ο ηλιος τα εχει κανη πετρα.
 
Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

Eki_65 said:
Γιατί φοβάσαι Αγγελε, :ernaehrung004: δεν είμαστε οι βάζελοι κακά παιδιά!!!εάν αυτό εννούσες!!!:music-smiley-005: :music-smiley-005: :music-smiley-004:

ΟΚ καμμια αντιρρηση αλλά "Εκι σ'ευχαριστω?" Δεν μπορει! Δεν κανει και edit τωρα...

Παντως στο θεμα μας:

ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΤΩΡΑ! Για καποια ευρω που θα γλιτωσεις διακινδυνευεις εσυ?
 
Εγω θα σε συμβουλεψω, εφ' οσον τα λαστιχα σου ειναι χαλια, να πας να τα αλλαξεις αμεσως, γιατι:

1. Το καλοκαιρι οι δρομοι ειναι πολυ πιο βρωμικοι απο οτι τον χειμωνα με αποτελεσμα, εαν βρεξει (οχι να ριξει καταρακτες), οι δρομοι μετατρεπονται σε τσουληθρα.
2. Αν, χτυπα ξυλο, βρεθεις σε τετοια στιγμη με τα χαλια λαστιχα που εχεις, μπορει να σου κοστισει ακριβα.

Οποτε, αυριο το αργοτερο να αλλαξεις λαστιχα σε παρακαλω πολυ.

Και ποσο πια θα "καουνε" για κανα δυο μηνες παραπανω απο το να τα αλλαξεις το οκτωβρη ας πουμε. (δεν εχεις κανει και συμβολαιο για το ποτε θα βρεξει)

Φιλικα
 
200.000Km????
Edw ta dika mou kratave 10.000Km to poly, mprosta kai me Quaife ATB trwgwvtai akribws to idio kai ta 2!
Gia parte kai mia geusn apo to kevtro dokimwv stnv Fillandia!
Spiros
 
Last edited:
Palimpsest said:
200.000Km????
Edw ta dika mou kratave 10.000Km to poly, mprosta kai me Quaife ATB trwgwvtai akribws to idio kai ta 2!
Gia parte kai mia geusn apo to kevtro dokimwv stnv Fillandia!
Spiros

σπυρο δεν ειπα οτι κρατανε 200.000 αλλα οτι τοσο θα ηθελαν για να φαγωθουν.

παρολα αυτα ο περισσοτερος κοσμος τα αλλαζη μετα απο 40.000-60.000 γιατι η εχουν καη απο τον ηλιο (χωρις να εχουν φαγωθη) η αν κανη πολλα χιλιομετρα και δεν προλαβαινουν να καουν να στραβωνουν απο τις πολλες λακουβες και να θελουν αλλαγη.

εχω κανη παντως 140.000 μια φορα αλλα ηταν οι συνθηκες τετοιες.
τα εκανα σε 1.5 χρονο και το 80% εκτος πολεως και ειτε το πιστευης ειτε οχι τα λαστιχα ακομα δεν ειχαν φαγωθη οθτε γλιστρουσαν αλλα αλλαχτηκαν γιατι στραβωσαν απο τις λακουβες.
 
Το προβλημα δεν ειναι οτι σκληραινουν απ τον ηλιο. Ο ηλιος - και δη οι αποτομες εναλλαγες θερμοκρασιας - επιταχυνει αυτην την σκληρυνση. Αλλα και ο ηλιος να μην το βλεπει, η γομα των ελαστικων θα σκληρυνει ετσι κι αλλιως με την παροδο του χρονου. Οι κατασκευαστες συμφωνησαν 5χρονια ή 50.000km για να αποφευχθει η μεγαλη αλλαγη στην οδηγικη συμπεριφορα. Και οσο πιο παλιο το ελαστικο τοσο πιο ευκολα θα χασει προσφυση και ιδιως σε λεια ασφαλτο που ειναιν σκοτωστρα
 
Πριν έναν μόλις μήνα "έφυγα" με πολλά ενώ έβρεχε(καθαρά δικό μου λάθος)... κατέληξα να κάνω 4 μεγαλοπρεπέστατες σβούρες στον δρόμο... σαν απο θαύμα εγω βγήκα αγρατζούνιστος και το αυτοκίνητο δεν είχε σχεδόν καθόλου ζημιές... είχα σχετικά καλά λάστιχα μπροστά αλλά ψιλοφαγωμένα πίσω... μόλις τα πίσω πάτησαν κάποια στιγμή σε λιμνάζοντα νερά το´χασα τελείως... ηθικό δίδαγμα?
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΑΦΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ!
ΓΙΆΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Υ.Γ παρακαλώ να με συγχωρήσετε για τα κεφαλαία αλλά νομίζω οτι είναι πολύ σημαντικό.
 
Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

Palimpsest said:
Eidika ta pisw prepei va eivai ta kalytera, dev paizei rolo pou eivai n kivnsn!
Spiros

Σωστος ο Σπυρος γιατι αν χασεις το πισω πολυ πιο δυσκολα θα επαναφερεις το αυτοκίνητο στην τροχια που θέλεις!
 
Τα αλλάζω σχεδόν κάθε χρόνο.
Αν τρακάρεις εξαιτίας της μέτριας ή κακής κατάστασης των ελαστικών,το πιο απλό τρακάρισμα θα σου κοστίσει +800€ και πιθανόν να κοστίσει και στην υγεία σου!!!
 
Τα μπροστινα ελαστικα πρεπει να βρισκονται σε καλυτερη κατασταση διοτι ειναι αυτα που εκτελουν την αλλαγη της διευθυνσης και ειναι και οι κινητηριοι τροχοι στα προσθιοκινητα αυτοκινητα. Τα πισω απλως ακολουθουν. Αν βεβαια το αυτοκινητο ειναι πισωκινητο τα πισω ελαστικα ειναι και αυτα πολυ σημαντικα σε περιπτωση σπασιμου της προσφυσης λογω υπερβολικου γκαζιου.

PETRAN μαλλον βιωσες μια δυνατη υδρολισθηση. Τυχερος...
 
av pareis eva autokivntaki apo eva paidi kai tou baleis taivia gyalistern sta pisw lastixa kai tou dwseis mia kivnsn mprosta me to xeri sou 8a gyrisei sav patinaz!
Av tou baleis tnv idia taivia mprosta tote 8a paei arketa kala mprosta!
Ave3artnta pou eivai n kivnsn ta kalytera lastixa 8a prepei va eivai pisw!
Spiros