Καινούρια ελαστικά;

Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

Κακαλιός Στέργιος said:
χεχε.
Κανονικά κάθε φορά που ο λαστιχάς μας βάζει τετράδα λάστιχα πρέπει να τα ζυγοσταθμίζει.
Αυτό είναι τέχνασμα για να σου πάρει το 20ρικο, ντεμέκ να "πατήσουνε καλά τα λάστιχα στις ζάντες".

Μου το είπε φίλος λαστιχάς, πολλά χρόνια στο κουρμπέτι.
Όποτε έχω αλλάξει λάστιχα πάντα ζητάω και ζυγοστάθμιση, πριν καλά-καλά πατήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Και ποτέ δε ξαναχρειάστηκα ζυγοστάθμιση μετά από 300-400-1000 χιλιόμετρα κλπ κλπ.

Αθάνατε Έλληνα!


Εν μερη σωστο. Οταν το λαστιχο ειναι αποθηκευμενο για καιρο σε ορθια σταση, ξερεις αυτα τα ραφια που εχουν στους τοιχους, παιρνει πολυ ατσουμπαλη μορφη και ΟΝΤΩΣ θελει λιγα χιλιομετρα και θερμοκρασια υπο την πιεση λειτουργιας για να ερθει σωστα.

Οποτε Στεργιε , κι ο φιλος σου λαστιχας, Ελληνας ειναι :flipout:
 
Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

konnos said:
Αζωτο γιατι; Για να μην αλλαζει ο ογκος του αερα με τις αλλαγες θερμοκρασιας; Αλλιως τι αλλο προσφερει;

Κατα την γνωμη μου λιγα πραγματα και περισσοτερα προβληματα.

Τα θεματα θερμοκρασιας ναι, αλλα σε μικρο, πολυ μικρο βαθμο.

Σε μας τους suv...αδες βοηθαει να ανεβαινουμε κανα πεζοδρομιο παραπανω χωρις να το καταλαβαινουμε.:slapface:

Τι γινεται ομως οταν για καποιο λογο "χανεις" και πρεπει να συμπληρωσεις???
Βενζιναδικο ??? Μπα. Δυστυχως μειγμα ατμοσφαιρικου αερα και αζωτου δεν παει καθολου καλα. Οποτε ακομα και για συμπληρωμα , ψαχνεις για βουλκανιζατερ........
 
Αρχική Δημοσίευση από PETRAN
Θα διαφωνήσω... επειδή κάνω κάθε μέρα περίπου 150χλμ και επειδή αναγκαστικά φοράω run flat(ανάθεμα την ώρα και την στιγμή) έχω να πω τα εξής..
1)το να κάνεις τα λάστιχα μπρος πίσω δεν είναι κακό δεδομένου βέβαια οτι τα παρακολουθείς συχνά, τα συντηρείς σωστά και έχεις τον νου σου γενικότερα..
όταν τα πίσω ή τα εμπρός αρχίζουν να τρώγονται περισσότερο σε σχέση με τα λάστιχα το άλλου άξονα τα κάνεις μπρος πίσω και είσαι οκ ετσι ώστε να έχεις ομοιόμορφη φθορά παντού...

και τι γινεται απο την ωρα που θα τα σταυρωσεις , ΜΕΧΡΙ να φθαρουν ομοιομορφα??
μα εξήγησα και πρίν οτι τα λάστιχα τα ελέγχεις συχνά έτσι ώστε όταν θα χρειαστεί να τα κάνεις μπρός πίσω να ΜΗΝ έχουν μεγάλες διαφορές δεδομένου πάντα οτι κανένα αυτοκίνητο δεν τα τρώει ομοιόμορφα..
2)τα λάστιχα μου τα αλλάζω κάθε 15000χλμ διότι καθότι είναι run flat λιώνουν σε χρόνο μηδέν..
3)το άζωτο επειδή ακριβώς οι ελληνικοί δρόμοι είναι κ@λ@ς είναι απαραίτητο δεδομένου οτι και δεν μεταβάλεται η θερμοκρασία αλλά και γιατί μένει σταθερή η πίεση των ελαστικών..

καλο το αζωτο μεν, αλλα προτιμω να κανει τη δουλεια του το αμορτισερακι , παρα το λαστιχο. Ασε που αλλαζει τα φωτα στο προφιλ του και μαλακωνει τα μαλα.....
δεν έχω ακούσει ποτέ οτι το άζωτο κάνει κακό στα πλαινά ή οπουδήποτε αλλού...και φυσικά κανένα αέριο δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δουλειά των αμορτισέρ..

4)αν συντηρούμε σωστά τα ελαστκά μας δεν θα χρειάζεται να τα αλλάζουμε κατα δυάδες..
 
Εχεις τσεκαρει ποτε, τι ειναι πιο συμπιεστο? ο ατμοσφαιρικος αερας η το αζωτο??

Σε τι πιεση βαζεις αζωτο στα λαστιχα? ομοια με αυτη που βαζεις ατμοσφαιρικο αερα?
 
OK

Τώρα εξηγείται, γιατί ψάχνεσαι τόσο. Το αυτοκίνητό σου είναι, μαζί με τη Lotus Elise, ό,τι κοντινότερο σε αγωνιστικό πλαίσιο για το δρόμο.:firstprize:

Όμως, πίστεψέ με, για τη συντριπτική πλειονότητα των εν Ελλάδι οχημάτων (δε λέω "και οδηγών", για να μη παρεξηγηθώ άδικα) αυτές οι παρατηρήσεις σου - παρότι αληθείς για το δικό σου αυτοκίνητο και τρόπο οδήγησης - ελάχιστη έννοια έχουν, φοβάμαι.

"Κάλλιο γαϊδουρόδενε", λοιπόν...//;-)
 
Δημητρη το να τσεκαρεις ετσι οπως το λες, δεν ειναι ευκολο πραγμα. Δεν φαινεται με το ματι ετσι απλα. Οταν αρχισει να φαινεται με το ματι, ειναι πλεον μεγαλη η διαφορα και πολυ διαφορετικη η συμπεριφορα του ενος λαστιχου απο το αλλο.
 
Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

Browser said:
Εν μερη σωστο. Οταν το λαστιχο ειναι αποθηκευμενο για καιρο σε ορθια σταση, ξερεις αυτα τα ραφια που εχουν στους τοιχους, παιρνει πολυ ατσουμπαλη μορφη και ΟΝΤΩΣ θελει λιγα χιλιομετρα και θερμοκρασια υπο την πιεση λειτουργιας για να ερθει σωστα.

Οποτε Στεργιε , κι ο φιλος σου λαστιχας, Ελληνας ειναι :flipout:

O δικός μου ο λαστιχάς τα βάζει πλακέ το ένα πάνω στο άλλο. :grandpa:


:flipout:
 
Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

Κακαλιός Στέργιος said:
O δικός μου ο λαστιχάς τα βάζει πλακέ το ένα πάνω στο άλλο. :grandpa:


:flipout:

 
Browser said:
Δημητρη το να τσεκαρεις ετσι οπως το λες, δεν ειναι ευκολο πραγμα. Δεν φαινεται με το ματι ετσι απλα. Οταν αρχισει να φαινεται με το ματι, ειναι πλεον μεγαλη η διαφορα και πολυ διαφορετικη η συμπεριφορα του ενος λαστιχου απο το αλλο.


Συγνώμη και μην με παρεξηγήσεις αλλά το θεωρώ λίγο κουλό να είσαι με μια τετράδα να μην κάνεις ποτέ μπρος πίσω και όταν φαγωθούν είτε τα μπροστά είτε τα πίσω να αλλάζεις και τα τέσσερα...
Εφόσον υπάρχει απροβλημάτιστος τρόπος να κρατήσεις την τετράδα περισσότερο γιατί να μην το κάνεις?
Και όσον αφορά το άζωτο αυτό που ξέρω είναι οτι απο τότε που το χρησιμοποιώ έπαψα να αγχώνομαι για τις πιέσεις(δεν έπαψα να ασχολούμαι βέβαια)...
Άλλωστε στην f1 που το χρησιμοποιούν κάτι περισσότερο απο εμάς θα ξέρουν...
 
Last edited:
Θα με συγχωρεσεις Δημητρη, αλλα οπως ειπε και ο ΜπαρμπαΣπυρος, δεν θεωρω απροβληματιστο να εχω αρκετα εως πολυ ,διαφορετικη πεδη στα εμπρος με τα πισω λαστιχα.

Anyway, αφου σου βγαινει καλα, δεν εχω λογω να θελω να σε πεισω για κατι αλλο. Αποψεις ανταλασουμε.
 
Εννοείται οτι ανταλλάσουμε απόψεις αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως εννοείς την διαφορετική πέδηση δεδομένου οτι ελέγχεις συχνά τα ελαστικά σου άρα οι διαφορές μεταξύ τους (μπροστά-πίσω) είναι μικρές...
 
=(.gif
 
Πιστεύω πως αν αλλάζεις τα μπροστά πίσω κάθε 5000χλμ. η κάθε 6μήνες αν δεν κυκλοφορείς πολύ τότε έχεις ομοιόμορφη φθορά και την καλύτερη απόδοση που μπορούν να σου δώσουν μέχρι να κλείσει ο κύκλος ζωής τους. << βέβαια μπορώ και τ αλλάζω μόνος μου >>.
 
ΑΚΡΙΒΩΣ!:ernaehrung004:

Μα ΔΕΝ γίνεται να έχεις με άλλον τρόπο ομοιόμορφη φθορά...

Εκτός κι αν είσαι νεκροφόρα(μακριά απο'δώ!!!)και πηγαίνεις μόνο ευθεία...:flipout:

Και για να το πώ κι'αλλιώς:
Όσοι ΔΕΝ κάνουν το λεγόμενο μπρός πίσω είναι αυτοί που έχουν την πλέον ανομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά τους σε σχέση με τους άξονες...
Δεν υπάρχει ούτε άλλη λύση ούτε άλλη εξήγηση.
 
PETRAN τι RFT φοράς (μάρκα-διάσταση); Βρίσκεις εύκολα στην αγορά και σε τι τιμές; Δεν σκέφτηκες να απαλλαχθείς απο τα RFT; Πεφτει πολύ θάψιμο για λόγου τους.
 
Απάντηση: Re: Καινούρια ελαστικά;

daskalakis marios said:
PETRAN τι RFT φοράς (μάρκα-διάσταση); Βρίσκεις εύκολα στην αγορά και σε τι τιμές; Δεν σκέφτηκες να απαλλαχθείς απο τα RFT; Πεφτει πολύ θάψιμο για λόγου τους.

Μάριε και λοιποί φίλοι της παρέας καλημέρα.

Φοράω dunlop sp sport 3000 και η διάσταση είναι 195-55-16..
(Κάποτε φόρεσα και μια τετράδα της pirelli - euforia αλλά τα απέριψα γιατί ενω με τα dunlop η τετράδα μου βγάζει 15000χλμ με τα pirelli
έβγαλα μόλις και μετα βίας 10000χλμ...
Έχω την εντύπωση πάντως οτι τα pirelli ήταν ελαφρώς καλύτερα αλλά μιλάμε για αμελητέες διαφορές...)
Πλεόν τα βρίσκω σχετικά εύκολα(εννοείται οτι τα παραγγέλνω) και οι τιμές τους είναι περίπου στα 900 η τετράδα(πανάκριβα θα έλεγα γι'αυτά που προσφέρουν!)..
Σκέφτηκα πολλές φορές να απαλαγώ απ'αυτά τα κ@λ@λάστιχα(είναι ότι χειρότερο έχω οδηγήσει)όμως δεδομένου οτι τα mini στην σειρά s δεν έχουν ρεζέρβα και δεδομένου οτι καθημερινά κάνω την διαδρομή Καβάλα-Ξάνθη-Καβάλα είμαι δυστυχώς φυλακισμένος μ'αυτά..

Μια φορά που πήρα το ρίσκο να βάλω κανονική τετράδα ένοιωθα οτι σχεδόν είχα αλλάξει αυτοκίνητο..ήταν τεράστια η διαφορά και στην κύλιση και στο κράτημα και στην αίσθηση και στην πληροφόρηση και δεν "κουδούνιζε" και και και...
Δυστυχώς όμως ήμουν καθημερινά με το άγχος του τι θα γίνει αν πάθω λάστιχο στον δρόμο.. βέβαια,έχω το κιτ επιδιόρθωσης αλλά αυτό είναι χρήσιμο μόνο για τρύπιμα και όχι για σκίσιμο...οπότε είμαι αναγκασμένος να κυκλοφορώ μ'αυτά τα ελεϊνά λάστιχα..
Το κακό είναι οτι πρίν μερικά χρόνια ψηφίστηκε στην ευρώπη ένας νόμος που υποχρέωνε ΟΛΕΣ τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξοπλίζουν -απο το 2007 και μετά ,αν δεν κάνω λάθος-ΟΛΑ τα οχήματα που παράγουν αποκλειστικά και μόνο με run flat!!
Και το χειρότερο είναι οτι -τουλάχιστον για την ώρα- οι εταιρίες παραγωγής ελαστικών δεν κάνουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να τα βελτιώσουν ...
Το μοναδικό καλό που έχει αυτό το λάστιχο είναι οτι δεν υπάρχει περίπτωση να "χάσεις" τον έλεγχο του αυτοκινήτου αν πάθεις λάστιχο οπότε αυτός ήταν και ο λόγος που ψηφίστηκε ο νόμος που ανέφερα πιο πάνω..
Κατα τ'άλλα πριν δυο χρόνια αν δεν κάνω λάθος γνωστό περιοδικό αυτοκινήτων έκανε συγκριτικό με ένα mini cooper s works σε πίστα με κανονικά λάστιχα και με run flat...είχαν περισσότερο απο ενάμιση δευτερόλεπτο διαφορά στον γύρο(εννοείται οτι τα κανονικά ήταν τα πιο γρήγορα)..
Τα συμπεράσματα δικά σας...
 
Eγώ σκεφτομαι να απαλλαχθώ από τη χάρη τους. Φοράω Bridgestone RFT
R050 255 πίσω και 225 μπροστά. Θα τα κρατήσω για 10.000 ΧΛΜ και μετά θα πάω στα αγαπημένα μου Michelin PS2, + κιτ επισκευής.
 
Κοίτα, αν κινείσαι μεσα στην πόλη τότε όλα καλά...
Αν όμως κινείσαι εκτός πόλης τότε τα πράγματα είναι ζόρικα...
Την bmw που έχεις στο avatar οδηγείς?(τυχερέ..είμαι ΑΡΡΩΣΤΟΣ με τις bmw)αν ναι ποιό μοντέλο είναι?
Έβαλες ποτέ κανονικά λάστιχα ή θα είναι η πρώτη φορά?