konnos said:Τα μπροστινα ελαστικα πρεπει να βρισκονται σε καλυτερη κατασταση διοτι ειναι αυτα που εκτελουν την αλλαγη της διευθυνσης και ειναι και οι κινητηριοι τροχοι στα προσθιοκινητα αυτοκινητα. Τα πισω απλως ακολουθουν. Αν βεβαια το αυτοκινητο ειναι πισωκινητο τα πισω ελαστικα ειναι και αυτα πολυ σημαντικα σε περιπτωση σπασιμου της προσφυσης λογω υπερβολικου γκαζιου.
PETRAN μαλλον βιωσες μια δυνατη υδρολισθηση. Τυχερος...
konnos said:Τα μπροστινα ελαστικα πρεπει να βρισκονται σε καλυτερη κατασταση διοτι ειναι αυτα που εκτελουν την αλλαγη της διευθυνσης και ειναι και οι κινητηριοι τροχοι στα προσθιοκινητα αυτοκινητα. Τα πισω απλως ακολουθουν. Αν βεβαια το αυτοκινητο ειναι πισωκινητο τα πισω ελαστικα ειναι και αυτα πολυ σημαντικα σε περιπτωση σπασιμου της προσφυσης λογω υπερβολικου γκαζιου.
PETRAN μαλλον βιωσες μια δυνατη υδρολισθηση. Τυχερος...
Μάνος Σταυρόπουλος said:Παιδιά έβαλα τελικά τα BRIDGESTONE ER300 TURANZA. Το μόνο που με ανησυχεί λίγο είναι ότι ο τύπος μου που τα έβαλε είπε να κάνω ζυγοστάθμιση όχι αμέσως, αλλά μετά από 300-400 km για να "στρώσουν" λίγο τα λάστιχα. Και δε με ανησυχεί αυτό καθεαυτό σαν δήλωση, αλλά το γεγονός ότι πάνω από 100km/h ένιωσα κάποια "τρέμουλα" στο αυτοκίνητο, που δεν τα ένιωθα πριν (προφανώς λόγω μη ζυγοστάθμισης). Λέτε να τα πάω αμέσως για ζυγοστάθμιση ή να περιμένω λίγο όπως είπε κι ο λαστιχάς; Υπάρχει κίνδυνος αν το αφήσω έτσι για λίγο;
Μάνος Σταυρόπουλος said:Παιδιά έβαλα τελικά τα BRIDGESTONE ER300 TURANZA. Το μόνο που με ανησυχεί λίγο είναι ότι ο τύπος μου που τα έβαλε είπε να κάνω ζυγοστάθμιση όχι αμέσως, αλλά μετά από 300-400 km για να "στρώσουν" λίγο τα λάστιχα. Και δε με ανησυχεί αυτό καθεαυτό σαν δήλωση, αλλά το γεγονός ότι πάνω από 100km/h ένιωσα κάποια "τρέμουλα" στο αυτοκίνητο, που δεν τα ένιωθα πριν (προφανώς λόγω μη ζυγοστάθμισης). Λέτε να τα πάω αμέσως για ζυγοστάθμιση ή να περιμένω λίγο όπως είπε κι ο λαστιχάς; Υπάρχει κίνδυνος αν το αφήσω έτσι για λίγο;
konnos said:Αζωτο γιατι; Για να μην αλλαζει ο ογκος του αερα με τις αλλαγες θερμοκρασιας; Αλλιως τι αλλο προσφερει;
Μάνος Σταυρόπουλος said:Παιδιά έβαλα τελικά τα BRIDGESTONE ER300 TURANZA. Το μόνο που με ανησυχεί λίγο είναι ότι ο τύπος μου που τα έβαλε είπε να κάνω ζυγοστάθμιση όχι αμέσως, αλλά μετά από 300-400 km για να "στρώσουν" λίγο τα λάστιχα. Και δε με ανησυχεί αυτό καθεαυτό σαν δήλωση, αλλά το γεγονός ότι πάνω από 100km/h ένιωσα κάποια "τρέμουλα" στο αυτοκίνητο, που δεν τα ένιωθα πριν (προφανώς λόγω μη ζυγοστάθμισης). Λέτε να τα πάω αμέσως για ζυγοστάθμιση ή να περιμένω λίγο όπως είπε κι ο λαστιχάς; Υπάρχει κίνδυνος αν το αφήσω έτσι για λίγο;
Σπύρος Κωστόπουλος said:Όντως, κανένα αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει ομοιόμορφη φθορά και στα 4 ελαστικά του. Αυτός, όμως, δεν είναι λόγος για να αλλάζουμε μόνο εκείνα (εμπρός ή πίσω) που έχουν φθαρεί. Στον καθιερωμένο ετήσιο (εξαμηνιαίο, θα πρότεινα για τους πιο "ψείρες") έλεγχο, εκτός από τα βασικά (ευθυγράμμιση, ζυγοστάθμιση, έλεγχος ρεζέρβας) εξετάζουμε την κατάστασή τους και, αν διαπιστώσουμε μεγάλες φθορές, αλλάζουμε και τα τέσσερα λάστιχα.
Ποτέ δεν τα "σταυρώνουμε" (εμπρός - πίσω, η ακόμα χειρότερα, διαγώνια) γιατί είμαστε υποψήφιοι για ατύχημα στην πρώτη "στραβή".
Τρανό παράδειγμα το δικό μου (Octavia Combi 4x4), που στον πρώτο έλεγχο, 6 μήνες μετά την αγορά τους, είχε "φάει" τα πίσω Continental, λόγω ESP -εντάξει, και τρόπου οδήγησης...:blush:
Άλλαξα και τα τέσσερα υποχρεωτικά, έστω και αν τα μπροστινά ήταν σα καινούρια.
Υ.Γ. Για το άζωτο, οι απόψεις διίστανται. Δε λέω ότι δεν είναι καλό, αλλά όχι υποχρεωτικά σε όλα τα αυτοκίνητα και οδηγικές συνήθειες...//;-)
PETRAN said:Θα διαφωνήσω... επειδή κάνω κάθε μέρα περίπου 150χλμ και επειδή αναγκαστικά φοράω run flat(ανάθεμα την ώρα και την στιγμή) έχω να πω τα εξής..
1)το να κάνεις τα λάστιχα μπρος πίσω δεν είναι κακό δεδομένου βέβαια οτι τα παρακολουθείς συχνά, τα συντηρείς σωστά και έχεις τον νου σου γενικότερα..
όταν τα πίσω ή τα εμπρός αρχίζουν να τρώγονται περισσότερο σε σχέση με τα λάστιχα το άλλου άξονα τα κάνεις μπρος πίσω και είσαι οκ ετσι ώστε να έχεις ομοιόμορφη φθορά παντού...
και τι γινεται απο την ωρα που θα τα σταυρωσεις , ΜΕΧΡΙ να φθαρουν ομοιομορφα??
2)τα λάστιχα μου τα αλλάζω κάθε 15000χλμ διότι καθότι είναι run flat λιώνουν σε χρόνο μηδέν..
3)το άζωτο επειδή ακριβώς οι ελληνικοί δρόμοι είναι κ@λ@ς είναι απαραίτητο δεδομένου οτι και δεν μεταβάλεται η θερμοκρασία αλλά και γιατί μένει σταθερή η πίεση των ελαστικών..
καλο το αζωτο μεν, αλλα προτιμω να κανει τη δουλεια του το αμορτισερακι , παρα το λαστιχο. Ασε που αλλαζει τα φωτα στο προφιλ του και μαλακωνει τα μαλα.....
4)αν συντηρούμε σωστά τα ελαστκά μας δεν θα χρειάζεται να τα αλλάζουμε κατα δυάδες..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.