Κεφαλές κινητού μαγνήτη, κινητού σιδήρου και κινητού πηνίου

Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

ωραία
ας ανταλλαξουμε
Πιστευω οτι στο να συζητάμε γιά κεφαλές ποιές είναι καλές και κακές θα έπρεπε να λάβουμε υπ οψιν
οτι μία κεφαλη δεν είναι τα πάντα εαν δεν εχει πίσω της ένα καλό πικάπ και βραχίονα και μπροστά της ένα καλό phono
και ένα καλύτερο σύστημα
σε ένα ακριβό σύστημα ακόμα και οι φθηνές κεφαλές θα ακουστούν καλά σε αντίθεση με το οτι
σε φθηνό σύστημα οποια κεφαλή να βάλεις θα ακουστεί χάλια
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Ως σκεπτικο,νομιζω συμφωνουμε ολοι.

Εξαρταται ομως και απο το τι ειναι στην πραγματικοτητα το "καλο" συστημα.

Το ακριβο που λες πιο πανω το αντιλαμβανομαι.Δεν συμφωνω ομως οτι το ακριβο ειναι κατ'αναγκη και καλυτερο απο ενα φθηνοτερο.

Να δωσω ενα παραδειγμα,με την SAS βελονα που αναφερθηκε και σ'αυτο το νημα.Απο την σχεδιαση της και με το boron cantilever,ειναι εξ'ισου καλη η ακομη και καλυτερη απο οποιαδηποτε αντιστοιχη line contact υπαρχει σημερα(κατα την αποψη μου ειναι καλυτερη).Μια SAS κοστιζει μεταξυ 110-170 δολαριων λιανικη.
Αν μια κεφαλη τωρα με line contact/boron κοστιζει 1500-5000 + ευρω,εκτος του οτι θελω να ξερω τι ειναι αυτο που την κανει τοσο ακριβη (εννοω τα εξτρα λεφτα πανω απο τα $170 ) , προσωπικα αμφισβητω το οτι επρεπε να κοστιζει τοσα λεφτα,και μπορω να το αποδειξω στην πραξη σε οποιον θελει, και σε οποιο συστημα θελει,φτανει το loading να το κανω εγω.
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Το ακριβότερο σύστημα είναι και καλύτερο
οπως και να το κάνουμε
ακόμα και το ματσαρισμένο χάλια κάτι έχει που θα σε κάνει να καταλάβεις τα ορια και τις δυνατότητες των μηχανημάτων σε σχέση με ένα φθηνό σύστημα
δυστυχώς ο sanyo δεν γίνεται onkagu με κανέναν τρόπο
Τώρα γιά τις κεφαλές που γράφεις
οι κεφαλές των 150 ευρώ απευθύνονται σε άλλα βαλάντια και συστήματα
και οι κεφαλές των 5000 σε άλλα μην το ξεxνάς
 
Last edited:
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Το ακριβότερο σύστημα είναι και καλύτερο
οπως και να το κάνουμε
ακόμα και το ματσαρισμένο χάλια κάτι έχει που θα σε κάνει να καταλάβεις οτι κάτι παίζει στα μηχανήματα
Τώρα γιά τις κεφαλές που γράφεις
οι κεφαλές των 150 ευρώ απευθύνονται σε άλλα βαλάντια και συστήματα
απο τις κεφαλές των 5000 σε άλλα μην το ξεxνάς

Να το θεσω καπως διαφορετικα για να μην παρεξηγουμαι.

Πολλα ακριβα συστηματα ειναι καλυτερα απο πολλα φθηνοτερα,και πολλα ακριβα συστηματα ειναι χειροτερα απο πολλα φθηνοτερα.

Το που "απευθυνονται" οι κεφαλες των 5000 το γνωριζω πολυ καλα, αλλο ομως ειναι το ζητουμενο.
Δεν περιμενω μια κεφαλη των 150 ευρω να "ντροπιασει" μια των 5000 αλλα ξερω οτι διπλα απο μερικες κεφαλες των 300-400,αντε και λιγο πιο πανω , πολλες των 1500 και μεχρι που φτανουν,θα δυσκολευτουν .

Δεν θα σχολιασω εδω ξανα για blind test, γιατι θα μπλεχτουμε.

Εγω και μερικοι φιλοι την "πατησαμε" μερικες φορες σε τετοια τεστ,που εγιναν μαλιστα οπως εμεις καθορισαμε.

Καλα σκορ μεν ολοι μας,αλλα δεδομενης της διαφορας τιμων, αστο καλυτερα.

Στην προσπαθεια μας να πουμε ποια μας αρεσε περισοτερο, ειχαμε καλο σκορ (μεχρι και 9/10) αλλα αυτο που μας αρεσε "blindly" δεν ηταν αυτο που περιμεναμε.Ευτυχως :laugh:

Και ασφαλως καταληξαμε να εχουμε στα συστηματα μας,αυτο που μας αρεσε.
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Το ακριβότερο σύστημα είναι και καλύτερο
οπως και να το κάνουμε
ακόμα και το ματσαρισμένο χάλια κάτι έχει που θα σε κάνει να καταλάβεις τα ορια και τις δυνατότητες των μηχανημάτων σε σχέση με ένα φθηνό σύστημα
δυστυχώς ο sanyo δεν γίνεται onkagu με κανέναν τρόπο
Τώρα γιά τις κεφαλές που γράφεις
οι κεφαλές των 150 ευρώ απευθύνονται σε άλλα βαλάντια και συστήματα
και οι κεφαλές των 5000 σε άλλα μην το ξεxνάς

Χωρις να διαφωνω μαζι σου, θα πω μερικες σκεψεις μου.
ενα πολυ καλο και ακριβο πικαπ κατα κανονα απαιτει ουσιαστκη γνωση για να στηθει σωστα .Ειναι πολυ ευκολο ο ιδιοκτητης να κανει ενα λαθος και να εχει ασχημο αποτελεσμα.
Κατα τη αποψη μου πρεπει να υπαρχει ισοροπια αναμεσα στην ευκολια της χρηστικοτητας που διαθετει ο ακροατης και με το αποτελεσμα.
Προσωπικα απεριψα τον moerch για παραδειμα γιατι δεν ειχα την απαιτουμενη υπομονη και την διαθεση να ασχοληθω με την ακριβη ρυθμιση του σε βαρος της ακροασης μουσικης .
Μπορει κανεις να θαυμασει ενα σωστα στημενο συστημα αρκει να ξερει κανεις οτι μπορει να χαθει στις ρυθμισεις ,ενω ο διπλα με το dual να ειναι σε νιρβανα μουσικης απολαυσης.
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Δεν προκειται να βγάλουμε τα μαχαίρια γιά τις κεφαλές και τα μηχανήματα προς θεού ..
κουβέντα κάνουμαι
εχω την εντύπωση οτι με άλλα κριτήρια αξιολογείς μία κεφαλή των 300 ευρώ και με άλλα μία των 1500
και αυτό μόνο εάν και εφ όσον το επιτρέπουν τα υπόλοιπα συνοδά
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Πριν 5 μερες ειμασταν τρεις φιλοι στο σπιτι του ενος για καφε,ακροασεις κλπ.

Ακουγαμε φυσικα το ιδιο συστημα,οπου ειχαμε και τρεις καφαλες πικαπ για συγκριση.

Οι λεπτομερειες των συγκρισεων δεν εχουν σημασια,απλα να πω οτι για το ιδιο πραγμα που ακουγαμε, ο ενας βρηκε να ειναι αρκετα φωτεινο με ελλειψη χαμηλου μπασου, ο αλλος ειπε οτι το μπασο ηταν πολυ και οι ψηλες λιγο "πεσμενες" και ο τριτος γελουσε για 10 λεπτα.
Οταν τον ρωτησαμε γιατι γελουσε,απαντησε "...διοτι διαφωνω και με τους δυο"......... :flipout:

Αυτα περι καλων συστηματων :ernaehrung004:

Απλα για την ενημερωση,ηταν ενα συστημα κοντα στις 12000 ευρω,σε αρκετα καλο χωρο
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Είναι ένα θέμα που όλοι θα θέλαμε οι MM,να ακούγονται καλύτερα με λόγους απόδοσης-τιμής προς κρίση εξαιρετικούς,όμως σε κανένα στούντιο ,σε κανένα σύστημα,σε καμιά έκθεση δεν άκουσα κάποια ΜΜ,να προσεγγίζει MC,ακόμα και με απλά διακοπτικά phono MM/MC.
Και γω είμαι απ αυτούς που δε θέλουν "to cut a leg and an arm to buy a cartridge'',όμως ακόμα και μια koetsu παλιά ή μια dynavector karat που έχουν φάει τα χρονάκια τους ,με το που μπαίνουν σε λειτουργία παίζουν καλύτερα σε πολλά επίπεδα της μουσικής.
Τις συγκεκριμένες κεφαλές τις άκουσα σε σύστημα πλατώ walker τη μία και Denon direct την άλλη.Αναφέρομαι σε συστήματα γνωστών και όχι στα δικά μου παρότι που και γω ακούω σε 7-8 πλατώ με 6 διαφορετικές κεφαλές.
Η κάθε κεφαλή και εταιρία έχει τη μουσική της σφραγίδα όμως ο τομέας που απ την αρχή του threat πρωτοείπα ότι στέκεται μια ΜΜ κοντά είναι ο ρυθμός και τα κρουστά και ντραμς,όπου γεμίζει το χώρο μια καλή ΜΜ.
Υπάρχουν και χρήστες που έχουν χάσει τη μπάλα με τις ρυθμίσεις,το στήσιμο και τις ενδοτικότητες καλωδίων και phono όπως παράδειγμα ένα verdier με transfiguration που απλά..δεν ακουγόταν και ας προσπαθούσε να πείσει ο κάτοχος για τις ηχογραφήσεις.
Είναι γνωστό και άσχημο το πρόβλημα με τις αναβελονόσεις,όπως και οι μικρές ακουστές διαφορές αν είναι άξιες..κατάθεσης ψυχής,όμως υπάρχουν και σε καλοστημένο σύστημα ακόμα και με δίσκους του παζαριού ευδιάκριτες.
Θυμάμαι το θέμα αυτό απασχολούσε έντονα την κοινότητα μας ,στις προ φόρουμ εποχές και θα μου μείνουν αξέχαστες οι εγγραφές που κάναμε παλιά σε κασσετόφωνα Nacamichi Dragon,CR 7,DENON DR 800 με το ίδιο υλικό αλλάζοντας στους ίδιους βραχίονες μόνο την MC με MM,ηχογραφόντας το ίδιο πρόγραμμα σε μετάλλου και μετά με τα Sony freestyle ή με άλλο κασσετόφωνο προσπαθούσαμε να βρούμε άκρη.Μιλάμε για 25 χρόνια πίσω μας απασχολούσε και τότε το ίδιο θέμα.
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Πολύ σωστά και πολύ λογικά... θα μπορούσαμε να κάνουμε και έναν πίνακα από loads/cartridges που ο καθένας νομίζει ότι αποδίδουν καλύτερα.

Προσωπικά δεν έχω ξεκινήσει επάνω σε αυτό το θέμα αλλά είναι η επόμενη μου κίνηση. Το MF Vinyl δεν το πήρα τελικά αλλά μου αρέσει πολύ σαν ιδέα..., ποια άλλα phono έχουν δυνατότητα on the fly ρύθμισης?
Το δικό μου έχει δυνατότητα ρύθμισης gain, MM/MC, χωρητικότητας , αντίστασης , ΜΟΝΟ, Subsonic filter, και φίλτρο από τα 16Khz και πάνω on the fly, με κουμπάκια και οθόνη LCD στην πρόσοψη, αλλά είναι πανάκριβο και κτήνος σε διαστάσεις επειδή έχει το σασί των υπολοίπων μηχανημάτων της εταιρείας (ενισχυτές κλπ). Είναι το Leema Agena.
Έχει κι άλλα κόλπα βέβαια, τρεις ανεξάρτητες εισόδους (η μία balanced) π.χ. για πικάπ με τρεις βραχίονες, σε κάθε είσοδο/βραχίονα έχει δύο μνήμες ρυθμίσεων για ΜΜ/MC και βγάζει και έξοδο USB για ηχογραφήσεις κατευθείαν στο πησί, οπότε δικαιολογείται εν μέρει η τιμή του.....
 
Last edited:
Απάντηση: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Τελικά όμως δεν λέει κάποιος που υστερούν οι ΜΜ.
Λέτε ότι υπερέχουν στον ρυθμό στα ντραμς στα κρουστά.
Να υποθέσω ότι στα υπόλοιπα υστερούν;
Δηλαδή οι MC υπερέχουν στις μεσαίες και υστερούν στον ρυθμό, ντραμς κρουστά;
Άρα οι ΜΜ έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα... τουλάχιστον αριθμητικά.
Πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο μόνο μια καλή βελόνα από μόνη της, αλλά πρέπει να συνοδεύεται και από μια καλή γεννήτρια. Και πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν κατασκευάζει κάποιος μια ΜΜ με χαμηλή έξοδο.
Μιας και θα έχει λιγότερο σύρμα στα πηνία της και χαμηλότερη αντίσταση (DC resistance) & inductance θα έχει και ίσως περισσότερη διαφάνεια.
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

αλλάζοντας στους ίδιους βραχίονες μόνο την MC με MM

Τραγικο λαθος που δυστυχως διαιωνιζεται εως σημερα.:ernaehrung004:

Και ειναι μονον ενα λαθος αυτο απο τα πολλα που βλεπουμε τακτικα.
 
Re: Απάντηση: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Τελικά όμως δεν λέει κάποιος που υστερούν οι ΜΜ.
Λέτε ότι υπερέχουν στον ρυθμό στα ντραμς στα κρουστά.
Να υποθέσω ότι στα υπόλοιπα υστερούν;
Δηλαδή οι MC υπερέχουν στις μεσαίες και υστερούν στον ρυθμό, ντραμς κρουστά;
Άρα οι ΜΜ έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα... τουλάχιστον αριθμητικά.
Πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο μόνο μια καλή βελόνα από μόνη της, αλλά πρέπει να συνοδεύεται και από μια καλή γεννήτρια. Και πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν κατασκευάζει κάποιος μια ΜΜ με χαμηλή έξοδο.
Μιας και θα έχει λιγότερο σύρμα στα πηνία της και χαμηλότερη αντίσταση (DC resistance) & inductance θα έχει και ίσως περισσότερη διαφάνεια.

Με μονη διαφορα στο inductance που ειναι αρκετα υψηλοτερο στις ΜΜ , και ειναι ενας απο τους λογους που χρειαζεται σωστο load απο πλευρας phono, κατα την αποψη μου δεν υπαρχει κανενας αλλος λογος γιατι μια MC να ειναι "καλυτερη".

Και μονο η χαμηλη εξοδος που απαιτει ενα εξτρα ενισχυτικο σταδιο στο phono ειναι αρκετη για να μειονεκτει σημαντικα μια MC απο την γεννηση της.

Δεν το γενικευω διοτι υπαρχουν καλα παραδειγματα και στις δυο περιπτωσεις.

@ westsound. Σε ενα στουντιο,αμφιβαλλω οτι η χρηση MC γινεται επειδη ειναι "καλυτερες".
Επετρεψε μου να εχω τις αμφιβολιες μου,οπως τις εχω και για τους λογους που πολλοι "audiophiles" τις "προτιμουν".

Εχω και γω 4-5 MC και οταν ημουν στο "high-end" retail , εβλεπα καθημερινα πως αγοραζαν οι πλειστοι "audiophiles" τις ακριβες MC.Χωρις καν να τις ακουσουν !!!!!!!

Σε μια εκθεση τι λες να βαλουν για να "δει" ο κοσμος;
 
Re: Απάντηση: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Τελικά όμως δεν λέει κάποιος που υστερούν οι ΜΜ.
Λέτε ότι υπερέχουν στον ρυθμό στα ντραμς στα κρουστά.
Να υποθέσω ότι στα υπόλοιπα υστερούν;
Δηλαδή οι MC υπερέχουν στις μεσαίες και υστερούν στον ρυθμό, ντραμς κρουστά;
Άρα οι ΜΜ έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα... τουλάχιστον αριθμητικά.
Πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο μόνο μια καλή βελόνα από μόνη της, αλλά πρέπει να συνοδεύεται και από μια καλή γεννήτρια. Και πάντα αναρωτιόμουν γιατί δεν κατασκευάζει κάποιος μια ΜΜ με χαμηλή έξοδο.
Μιας και θα έχει λιγότερο σύρμα στα πηνία της και χαμηλότερη αντίσταση (DC resistance) & inductance θα έχει και ίσως περισσότερη διαφάνεια.
Μπορεί να μην έχω πλατώ τελευταίας γενιάς,μιας και η τελευταία μου αγορά περιορίζεται προ 8ετίας με την απόκτηση του Clearaudio champion ,έχω όμως ακουστικές εμπειρίες από τα προσωπικά μου μηχανήματα που δεν είναι και λίγα, φίλων ,γνωστών αλλά και από στούντιος που ευλαβικά παρακολουθώ όσο συχνότερα μπορώ.
Δεν έχω επίσης τελευταίας γενιάς phono με μικρορυθμίσεις,αλλά η αποψή μου είναι ότι σ όλα τα υπόλοιπα μέρη εκτός των κρουστών και του ρυθμικού μέρους ,οι MM ΥΣΤΕΡΟΥΝ.
Ακόμα και σ´ένα υπερ πλατώ/βραχίονα να τοποθετηθεί μια καλή ΜΜ,θα δείξει τα ακουστικά της..σύνορα,που προφανώς έχουν σχέση με τις γεννήτριες αλλά και άλλα υλικά (διαμάντι κ.λ.π.)
Το άνοιγμα της σκηνής αλλά και ο ηχοχρωματικός πλούτος είναι τα κύρια χαρακτηριστικά υπεροχής ακόμα και μιας MC της μεσαίας κατηγορίας σύμφωνα με τα ακούσματά μου.
Και γω ακούω με δίσκους από παζάρια και μέτριας κοπής.Μπορείς να κανονίσεις ραντεβού με αντιπροσώπους και να πειστείς με test.Και ποιος δε θα ήθελε να δείνει 1000άρικα τέτοιες εποχές,όμως η αλήθεια είναι δυστυχώς αυτή.
Προσωπικά πλήρωσα λάθη μου και έχασα βελόνες από απροσεξία αρκετές φορές.
Δεν έχει θειχτεί ένα θέμα που διαβάζω τώρα σ ένα απ τα αρχειοθετημένα περιοδικά,που έχει σχέση με την ακίδα,Ελλειπτική,στρογγυλή,ειδικής κοπής και την ικανότητα καθεμιάς να βγάζει πληροφορίες απ το αυλάκι.
Δε νομίζω ότι όλα τα tests σε ξένα και δικά μας περιοδικά εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά και χιλιάδες ώρες ακροάσεων reviewer's ,είναι μόνο για λόγους marketing ,αλλά και πωλήσεων.
Δεκτές όλες οι γνώμες αλλά και τα tweaks που σέβομαι απόλυτα,ειδικά αυτές τις μαύρες εποχές που περνάμε,όμως ξέρω φίλο που αγόρασε troika μεταχειρισμένη από αγγελία και χαίρεται τα βινύλιά του όπως δεν τρα χει ξανακούσει,λέγοντάς μου ότι κανακούει 'άλλους' δίσκους .
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Εγώ πάντως μπορώ να πω ότι σε Linn Sondek/Ekos/K18 έπαιζε ΚΑΛΥΤΕΡΑ από Sondek/Akito/Troika με τα υπόλοιπα όλα τα ίδια. Αυτό τα λέει όλα... όταν όμως έβαζες επάνω στον Ekos την Troika... άλλαζαν τα δεδομένα...

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να διυλίζουμε τον κώνωπα, ή να αναλωνόμαστε σε συζητήσεις χωρίς κοινά τεκμήρια και κριτήρια, την στιγμή που όπως ανέφερε ο Πανίκος πιο πάνω ακόμα και τρεις φίλοι που κάθονται και ακούνε το ίδιο πράγμα μπορεί να το αντιλαμβάνονται διαφορετικά...

Δεν τίθεται θέμα για μένα πιο είναι καλύτερο και γιατί, υπό τέτοιες προϋποθέσεις..., το νόημα που έδωσα εγώ στο θέμα κεφαλών (προσωπικά και για τον εαυτό μου, δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί κανείς...) αν ένα πράγμα μου δίνει χαρά και με κάνει να το χρησιμοποιώ πιο πολύ σημαίνει ότι είναι καλύτερο από την χρηστική του άποψη, αλλά και από την ουσιαστική.

Τι να το κάνω εγώ αν σκέπτομαι πόσες ώρες έχει η κεφαλή μου, και να κάθομαι να παίζω δίσκους μόνο για "ακρόαση"... εγώ δεν μετράω ώρες και παίζω το πικάπ και σαν μουσική υπόκρουση και το ΧΑΙΡΟΜΑΙ... δεν είναι απαραίτητη για την δική μου μουσική απόλαυση η υπερβολή της απόλυτης κεφαλής ανάλογα με τα λεφτά της...

Είναι για μένα προτιμότερο να έχω διάφορες φτηνότερες (όχι φτηνιάρικες) και να τις ξαλλάζω... και αν γίνει στραβή... δεν κλαίω... την Benz μου δεν την δίνω αλλά είναι μια MC που παραμένει σε λογικά πλαίσια κόστους... για μένα μέχρι εκεί... προτιμώ να βρώ βραχίονα καλύτερα, να ταιριάζει με ευρύ φάσμα κεφαλών... παρά το αντίθετο που πολλές φορές συμβαίνει... (όπως και πάλι πολύ σωστά ανέφερε ο Πανίκος... δεν ακούνε τις ακριβές κεφαλές... τις παίρνουν επειδή ντε και καλά υποχρεωτικά θα πρέπει να παίζουν καλά ή καλύτερα...).

Πρόσφατα αγόρασα έναν βραχίονα παράλληλης μετατόπισης με το σκεπτικό αυτό... ελπίζω να βρω την άκρη.

ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ γεγονός είναι ότι οι πολύ ακριβές και εξωτικές MC παίζουν πολύ καλά... αλίμονο και αν δεν έπαιζαν...
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Συμφωνούμε στο θέμα ακρόασης αλλά και πιθανών ζημιών.Και γω έχω σύνδεσμο στο Amsterdam που το σαβατοκύριακο θα ψάχνει σε παζάρια εκτός πόλης για κάτι πεταμένους τζαζ δίσκους που εγώ θα τους δώσω ξανά την αξία που είχαν,άσχετα αν μερικοί δεν παίζουν,η είναι γρατζουνισμένοι,ή έχουν παρα..χαραχτεί από το παίξιμο.
Φυσικά και ψάχνω κομμάτια που θα μου δίνουν ευχαρίστηση και όχι γιατί θα είναι μόνο για ακρόαση ή 'συνοδευτικά' παρέας.Ένα άρθρο του κ.ΚΑΤΣΈΝΗ (1988)που διάβασα πρόσφατα έλεγε για την αναγνωστικότητα των διαφόρων ειδών ακίδων και την αξία που προσδίδουν στην τελική τιμή.
Το θέμα είναι η απόλαυση της μουσικής απ όπου και αν προέρχεται γι αυτό και προσπαθώ να αποθηκεύσω ολόκληρες δισκοθήκες.
Πιστεύω ότι δε χρειάζεται να έχει κάποιος εξωτική κεφαλή για να εξάγει τις πληροφορίες που περιέχονται στα αυλάκια ενός δίσκου που δεν είναι αναφοράς και πουλιέται στο εμπόριο.
Η σειρά προτεραιότητας που χρησιμεύει και σαν 'σταθερή" στο αναλογικό άκουσμα όπως σωστά αναφέρεις είναι πλατώ/βραχίονας.κεφαλή,όμως και ένας akito μπορεί να εξάγει πολλά χαρίσματα της troika,γι αυτό και μερικοί σύγχρονοι κατασκευαστές πλατώ στα εισαγωγικά τους μοντέλα εμπιστεύονατι σχετικά φτηνούς βραχίονες για MC ΚΕΦΑΛΈς.
 
Re: Απάντηση: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Δεν έχει θειχτεί ένα θέμα που διαβάζω τώρα σ ένα απ τα αρχειοθετημένα περιοδικά,που έχει σχέση με την ακίδα,Ελλειπτική,στρογγυλή,ειδικής κοπής και την ικανότητα καθεμιάς να βγάζει πληροφορίες απ το αυλάκι.

Πως δεν εχει θιγει ;

Τι λεμε τοσο καιρο για την SAS/boron ??? H SAS ειναι σημερα οτι καλυτερο ειδαμε σε ακιδα !!!!! Ενα βημα μπροστα απο οτι ξερουμε ολοι και ευτυχως η JICO φτιαχνει βελονες SAS/boron για παμπολλες κεφαλες,παλιες και καινουργιες,οπως shure,audio-technica,stanton,empire,technics,victor,elac , την αφροκρεμα δηλαδη των ΜΜ που απλα και μεχρι σημερα ξυλοφορτωνουν την πλειοψηφια νεων και παλιων "references".
Σε πολλα νηματα μιλησαμε επισης για beryllium/shibata , beryllium/micro-ridge (audio-technica AT20SS , SHURE VxMR )

Ξερει κανεις καμια MC με το tracking μιας V15, AT20, EPC-100 , X-1 κλπ???

Απο εκει ξεκινα η βελονα,κι'οταν το χασει,τρεχα γυρευε.......
 
Last edited:
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

έλεγε για την αναγνωστικότητα των διαφόρων ειδών ακίδων και την αξία που προσδίδουν στην τελική τιμή.

Αυτο το εθιξα πριν και θελω μια απαντηση. Αν δηλαδη σημερα μια SAS/boron κοστιζει $ 120 και μια shibata $ 85 γιατι κοστιζει 4-5+ φορες περισοτερο μια αναβελονωση με παρομοιες ακιδες;
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

τα διαμαντια και οι ακιδες ειναι κοινα μερη για ολων των ειδων κεφαλες. το περιεργο ειναι πως οταν μπενει ιδιας τεχνολογιας διαμαντι σε ΜC κοστιζει πολυ περισοτερο απ οτι οταν μπενει σε ΜΜ.....................
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

τα διαμαντια και οι ακιδες ειναι κοινα μερη για ολων των ειδων κεφαλες. το περιεργο ειναι πως οταν μπενει ιδιας τεχνολογιας διαμαντι σε ΜC κοστιζει πολυ περισοτερο απ οτι οταν μπενει σε ΜΜ.....................
Συν καινουργια αναρτηση στις ΜΜ "δωρεαν" ???
 
Re: ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΗΝΙΟΥ

Αυτο το εθιξα πριν και θελω μια απαντηση. Αν δηλαδη σημερα μια SAS/boron κοστιζει $ 120 και μια shibata $ 85 γιατι κοστιζει 4-5+ φορες περισοτερο μια αναβελονωση με παρομοιες ακιδες;
Όπως βέβαια χρήζουν απάντηση και άλλες ερωτήσεις.όπως γιατί μερικές εταρίες κατασκευάζουν μόμο κεφαλές ΜC? Γιατί μερικές εταιρίες που παράγουν αναλογικά προϊόντα κατάργησαν τις κεφαλές ΜΜ για κάποιο διάστημα?? Γιατί οι μεγαλύτεροι reviewers απ όλα ανεξαιρέτως τα περιοδικά του κόσμου συμφωνούν ότι παίζουν καλύτερα οι MC??
Γιάτί μερικές κατασκευάστριες εταιρίες ενισχυτικών κατασκευάζουν μόνο phono για MC??
Είναι δυνατόν όλοι όλες οι δοκιμές και του δικού μας ΗΧΟΥ αλλά και του AV EXTREME παλιότερα να υπενίσσονται ανωτερότητα των MC,για λόγους πωλήσεων και marketing μόνο??
Μπορεί οι κεφαλές που ενέφερες πιο πάνω να κονταροκτυπιούνται με ακριβότερες ΜC, αλλά μόνο στην πυκνότητα σήματος και όχι στην πυκνότητα...πληροφοριών.
Είναι γνωστό ότι το δυνατό σήμα ,αλλά και η ευελιξία των MM παραπλανούν ,όμως στο βάθος χρόνου ο πλούτος πληροφορίας ,ομαλότητας στις ανώτερες υψηλές,η υγρότητα των φωνών και η μείωση της ξηρότητας είναι φανερή.