KnowHow Session: Βlind Tests

Δεν μιλω για το τι μας αρεσει να ακουμε.Απλα γνωριζω οτι ενα μηχανημα με πιο φλατ αποκριση δεν σημαινει οτι θα ακουγεται κατ αναγκη και πιο σωστα(αφου προτιμας) απο ενα αλλο με καπως πιο περιορισμενη αποκριση,νοουμενου οτι η αποκριση και των δυο καλυπτει το πραγματικο φασμα πραγματικων οργανων και φωνων,και οχι σηματων.Ασφαλως και συμφωνω μαζι σου για το οτι υπαρχουν πολυ πιο σημαντικες μετρησεις για να εχεις πιο σωστο αποτελεσμα.Απλα δεν μπορω να παραγνωρισω το γεγονος οτι το πιο σωστο αποτελεσμα καθοριζεται αποκλειστικα ακουστικα,οπως ακουστικα αποκτουνται και οι εμπειριες της πραγματικης μουσικης,που σαν ρεφερενς πλεον μας οδηγουν στα συμπερασματα και κρισεις μας.Διαφορετικα θα πηγαιναμε σ ενα καταστημα οχι για να ακουσουμε σαν νορμαλ ανθρωποι ενα συστημα,αλλα με τα μηχανηματα μετρησεων στο χερι,θα μετρουσαμε 2-3 συστηματα θα αγοραζαμε το "καλυτερο"και θα χαιρομασταν πως,οτι ακουμε ειναι και σωστο.Πρεπει καποτε να παραδεχτουμε οτι ειμαστε,λειτουργουμε και ακουμε σαν ανθρωποι και οχι σαν μικροφωνα η μηχανηματα μετρησεων.Ο εγκεφαλος,τον οποιο πολλοι ειρωνευονται οτι μας ξεγελα,στην πραγματικοτητα τρωει για προγευμα μηχανηματα μετρησεων ειτε το παραδεχονται οι engineers ειτε οχι.Δεν εχει ανακαλυφθει το μηχανημα μετρησης που θα υποβαλει στον εγγεφαλο πως να "ακουει" και ουτε προκειται να ανακαλυφθει,απλα και μονον διοτι,η αντιληψη της μουσικης υπαρχει μονον οταν συνεργαζονται δυο αυτια και ενας εγγεφαλος...............
 
Μωρέ καλές είναι οι μετρήσεις
το θέμα είναι να γνωρίζουμε τις συνθήκες, αυτός που τις έκανε να το εχει ξανακάνει με επιτυχία και να μπορούμε να τις καταλάβουμε.

Αν ασχοληθείς με μετρησεις κατανοείς καλύτερα τις δικές σου προτιμήσεις και είναι πιο ευκολο να βρεις τρόπο να τις υλοποιήσεις.

Το σίγουρο είναι οτι δεν μπορούν να σου δώσουν ολη την αλήθεια αν δεν γνωρίζεις όλες τις λεπτομέρειες της κατασκευής
αλλά από το ολότελα....μετρανε καλύτερα πιστευω από την αποψη ενός δημοσιογράφου που μπορεί να είναι υποκειμενική.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: KnowHow Session: Βlind Tests

Παρουσίασε μας όμως και την αξιόπιστη διαδικασία που είναι κατ' εσε γενική και όχι ενδεικτική. Μην αρχίσουμε όμως πάλι για το αρεστό και τα αυτιά μας και το χώρο μας. Μία επιστημονικά αξιόπιστη διαδικασία που μάλιστα θα ξεπερνάει και τα blind tests.

Πολυ σωστα!!
Ο κ. Σταματακος τονισε αρκετες φορες, οτι ακομα και στα "ειδη" των blind tests που εχουν αναφερθει κατα καιρους και συμφωνα με τα λεγομενα του, υπαρχουν στην διεθνη βιβλιογραφια, υπηρχαν αντιρρησεις οι οποιες ομως επεφταν στο κενο οταν λεγοταν το εξης: " Ωραια ,δεν σας αρεσει αυτη η μεθοδολογια; Προτεινετε μας εσεις μια! "
 
Απάντηση: Re: KnowHow Session: Βlind Tests

Δεν μιλω για το τι μας αρεσει να ακουμε.Απλα γνωριζω οτι ενα μηχανημα με πιο φλατ αποκριση δεν σημαινει οτι θα ακουγεται κατ αναγκη και πιο σωστα(αφου προτιμας) απο ενα αλλο με καπως πιο περιορισμενη αποκριση,νοουμενου οτι η αποκριση και των δυο καλυπτει το πραγματικο φασμα πραγματικων οργανων και φωνων,και οχι σηματων.Ασφαλως και συμφωνω μαζι σου για το οτι υπαρχουν πολυ πιο σημαντικες μετρησεις για να εχεις πιο σωστο αποτελεσμα.Απλα δεν μπορω να παραγνωρισω το γεγονος οτι το πιο σωστο αποτελεσμα καθοριζεται αποκλειστικα ακουστικα,οπως ακουστικα αποκτουνται και οι εμπειριες της πραγματικης μουσικης,που σαν ρεφερενς πλεον μας οδηγουν στα συμπερασματα και κρισεις μας.Διαφορετικα θα πηγαιναμε σ ενα καταστημα οχι για να ακουσουμε σαν νορμαλ ανθρωποι ενα συστημα,αλλα με τα μηχανηματα μετρησεων στο χερι,θα μετρουσαμε 2-3 συστηματα θα αγοραζαμε το "καλυτερο"και θα χαιρομασταν πως,οτι ακουμε ειναι και σωστο.Πρεπει καποτε να παραδεχτουμε οτι ειμαστε,λειτουργουμε και ακουμε σαν ανθρωποι και οχι σαν μικροφωνα η μηχανηματα μετρησεων.Ο εγκεφαλος,τον οποιο πολλοι ειρωνευονται οτι μας ξεγελα,στην πραγματικοτητα τρωει για προγευμα μηχανηματα μετρησεων ειτε το παραδεχονται οι engineers ειτε οχι.Δεν εχει ανακαλυφθει το μηχανημα μετρησης που θα υποβαλει στον εγγεφαλο πως να "ακουει" και ουτε προκειται να ανακαλυφθει,απλα και μονον διοτι,η αντιληψη της μουσικης υπαρχει μονον οταν συνεργαζονται δυο αυτια και ενας εγγεφαλος...............

Δεν γνωρίζω κανέναν engineer που να πιστεύει ότι ο συνδυασμός
εγκεφάλου/αυτιών τρώει γιά πρόγευμα ένα μετρητικό σύστημα
ακριβείας, ειδικά όταν από την φύση του εγκέφαλος (δεν υπάρχει
θέμα ειρωνίας εδώ), δεν είναι και πολύ δύσκολο να ''παραμυθιαστεί''!
Κατάλαβε κάτι, δεν είπα ποτέ ότι η εργαστηριακή εκτίμηση αποκλύει
την τυφλή δοκιμή ή την ακρόαση, (άλλωστε το voicing μιάς συσκευής
κατά τα τελικά στάδια του σχεδιασμού και της κατασκευής είναι
μιά διαδικασία που γίνεται πάντα, σε σοβαρές υλοποιήσεις τουλάχιστον
και πολλές φορές υποσκελίζει το εργαστήριο, προκειμένου να
δημιουργήσει έναν ειδικό ή ξεχωριστό ή όπως αλλιώς θέλεις πές το,
ηχητικό χαρακτήρα, κάτι το οποίο μετ'έπειτα αναλύεται στο εργαστήριο
προκειμένου να είναι επαναλύψιμο χώρις να χρειάζεται άλλη ακρόαση),
όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν και εργαστηριακά τι κάνει τις
συσκευές τους να έχουν τον χαρακτήρα που έχουν.
Το παραπάνω παράδειγμα εφαρμοζόταν και στην Quad και το ξέρω
εκ'των έσω και πολύ καλά μάλιστα.
Η άποψή μου όμως παραμένει, θεωρώ το ''εργαστήριο'' πολύ ανώτερο
από κάθε άλλη δοκιμή ειδικά αν μιλάμε γιά εύρεση πολύ μικρών
διαφορών (υπάρχουν και αυτές), που να γίνονται αντιληπτές πάρα πολύ
δύσκολα και όχι σε όλα τα συστήματα, δηλαδή από ένα σημείο και μετά
μιλάμε γιά πολύ θεωρητικό θέμα!
 
Μα τα blind tests δεν αναιρούν τις μετρήσεις και την χρησιμότητά τους. Τα blind tests αποδεικνύουν αν υπάρχει διαφορά δυο δειγμάτων και εφόσον υπάρξει σκορ με 9 επιτυχίες στις 10 προσπάθειες τότε υπάρχει διαφορά. Δεν εξετάζουμε καλίτερο ή χειρότερο παρά μόνο τον εντοπισμό διαφορών.
 
Re: Απάντηση: Re: KnowHow Session: Βlind Tests

Δεν γνωρίζω κανέναν engineer που να πιστεύει ότι ο συνδυασμός
εγκεφάλου/αυτιών τρώει γιά πρόγευμα ένα μετρητικό σύστημα
ακριβείας, ειδικά όταν από την φύση του εγκέφαλος (δεν υπάρχει
θέμα ειρωνίας εδώ), δεν είναι και πολύ δύσκολο να ''παραμυθιαστεί''!
Κατάλαβε κάτι, δεν είπα ποτέ ότι η εργαστηριακή εκτίμηση αποκλύει
την τυφλή δοκιμή ή την ακρόαση, (άλλωστε το voicing μιάς συσκευής
κατά τα τελικά στάδια του σχεδιασμού και της κατασκευής είναι
μιά διαδικασία που γίνεται πάντα, σε σοβαρές υλοποιήσεις τουλάχιστον
και πολλές φορές υποσκελίζει το εργαστήριο, προκειμένου να
δημιουργήσει έναν ειδικό ή ξεχωριστό ή όπως αλλιώς θέλεις πές το,
ηχητικό χαρακτήρα, κάτι το οποίο μετ'έπειτα αναλύεται στο εργαστήριο
προκειμένου να είναι επαναλύψιμο χώρις να χρειάζεται άλλη ακρόαση),
όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν και εργαστηριακά τι κάνει τις
συσκευές τους να έχουν τον χαρακτήρα που έχουν.
Το παραπάνω παράδειγμα εφαρμοζόταν και στην Quad και το ξέρω
εκ'των έσω και πολύ καλά μάλιστα.
Η άποψή μου όμως παραμένει, θεωρώ το ''εργαστήριο'' πολύ ανώτερο
από κάθε άλλη δοκιμή ειδικά αν μιλάμε γιά εύρεση πολύ μικρών
διαφορών (υπάρχουν και αυτές), που να γίνονται αντιληπτές πάρα πολύ
δύσκολα και όχι σε όλα τα συστήματα, δηλαδή από ένα σημείο και μετά
μιλάμε γιά πολύ θεωρητικό θέμα!

Δεν διαφωνω καθολου μαζι σου,ουτε αφοριζω την τεχνικη πλευρα.Να πω οτι σαν ατομο που μετεχει στην παραγωγη ενος εξαιρετικου phono stage(κατα την αποψη μου βεβαια),διδουμε τεραστια σημμασια στην εργαστηριακη συμπεριφορα του.Απλα πιστευω οτι τον εγκεφαλο και τις λειτουργιες του δεν τον εχει κανεις ακομη καταλαβει 100%,γι αυτο πιστευω οτι "ακουει" πραγματα που ισως δεν μετρουνται επι του παροντος,αλλα και ταυτοχρονα δεν "ακουει" ισως πραγματα που μετρουνται.Επισης χωρις καμια διαθεση ειρωνειας,θα ελεγα οτι δεν "ακουνε" ολοι οι εγκεφαλοι το ιδιο,οπως δεν αντιλαμβανονται ολοι διαφορα αλλα πραγματα,πληροφοριες κλπ.Οπως τα ματια /εγκεφαλος εχουν τα ορια τους ετσι και τα αυτια/εγκεφαλος εχουν τα δικα τους,και δεν ειναι ολων μας τα ορια τα ιδια.
Σημειωση....οταν λεω για μη μερτησιμες παραμετρους,δεν εννοω L,C,R αλλα ενδεχομενως παραμετρους που σημερα δεν γνωριζουμε η δεν θεωρουμε σημαντικες,η μεσα στις δυνατοτητες της ανθρωπινης ακοης,η του συστηματος ακοης.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: KnowHow Session: Βlind Tests

Δεν γνωρίζω κανέναν engineer που να πιστεύει ότι ο συνδυασμός
εγκεφάλου/αυτιών τρώει γιά πρόγευμα ένα μετρητικό σύστημα
ακριβείας

Ουτε εγω :smile: Γνωριζω ομως πολλους που νομιζουν οτι αυτοι η επιστημη τα γνωριζει ολα στο θεμα αυτο και αυτο δεν ειναι ουτε θα ειναι ποτε δυνατον.Διαφορετικα δεν υπαρχει πλεον εξελιξη.
 
Καμία συσκευή ήχου, της χαμηλής κατηγορίας τιμής, ή ακόμα και καλώδιο δεν πήραν βραβείο μετά από blind test.
Αυτό θα έπρεπε να μας ανησυχεί ή να μας προβληματίζει περισσότερο.
 
Σωστότατη παρατήρηση φίλε Γιώργο!!!!
Το θέμα είναι οτί εδώ όμως αρχίζουμε να αγγίζουμε κάποιες άλλες
πονηρές παραμέτρους . . .
 
Τελος στο off topic απο εμενα, θα ειχε ενδιαφερον να τα συζητησουμε και απο κοντα καμια φορα, ισως σε καποια επομενο event του club.


Μετά απ'αυτό, λοιπόν, έλα τώρα εσύ και πες μου τι είναι στατιστική...
Φίλε μου, ότι θα συζητήσουμε από κοντά (και μάλλον πιο ενδιαφέροντα θεματάκια) το θεωρώ δεδομένο...

VIVA LA REVOLUCION, VIVA LOS GALATSI!!! :music-smiley-005:

ΥΓ: Sorry για το off-topic αλλά αυτά τα πράγματα απλά δε συμβαίνουν...:cool4:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: KnowHow Session: Βlind Tests

H εργαστηριακες μετρησεις και αναλυσεις ειναι χρησιμες και βοηθουν στο να δουμε τις δυνατοτητες ενος μηχανηματος.Η μουσικη απο την αλλη,ζωντανη η ηχογραφημενη,ουδεποτε ειναι flat συνεχως.Συνεπως και κατα την αποψη μου αυτος ειναι ενας απο τους λογους γιατι ενα συστημα με "καλυτερες" μετρησεις-τουλαχιστον frequency response- δεν ακουγεται και κατ αναγκη καλυτερα απο ενα αλλο με "χειροτερες" μετρησεις,οι οποιες ομως καλυπτουν ανετα το φασμα της μουσικης,ανκαι οχι το φασμα που θεωρειται πιο "ουδετερο" η " standards".Δεν ειναι τις δυνατοτητες ενος συστηματος στην αναπαραγωγη ροζ,ασπρου η αλλου "χρωματος" θορυβου,αλλα την αληθοφανεια του στην μουσικη που ακουμε και κρινουμε.

Όχι δυστυχώς αυτό δεν ισχύει (ότι η μουσική διαφέρει σαν σήμα από αυτό των μετρήσεων). Ο παλμός π.χ. που χρησιμοποποιείται στις μετρήσεις είναι απείρως πιο απαιτητικός σαν σήμα από οποιαδήποτε μουσική. Περιέχει ευρύτερο φάσμα συχνοτήτων από τις ακουστικές και τις περιέχει όλες μαζί.

Μήπως εννοείς ότι η μουσική δεν είναι steady state? Ούτε οι παλμοί και τα τετράγωνα είναι, μόνο τα ημιτονοειδή.
 
Re: Απάντηση: Re: KnowHow Session: Βlind Tests

Δεν διαφωνω καθολου μαζι σου,ουτε αφοριζω την τεχνικη πλευρα.Να πω οτι σαν ατομο που μετεχει στην παραγωγη ενος εξαιρετικου phono stage(κατα την αποψη μου βεβαια),διδουμε τεραστια σημμασια στην εργαστηριακη συμπεριφορα του.Απλα πιστευω οτι τον εγκεφαλο και τις λειτουργιες του δεν τον εχει κανεις ακομη καταλαβει 100%,γι αυτο πιστευω οτι "ακουει" πραγματα που ισως δεν μετρουνται επι του παροντος,αλλα και ταυτοχρονα δεν "ακουει" ισως πραγματα που μετρουνται.Επισης χωρις καμια διαθεση ειρωνειας,θα ελεγα οτι δεν "ακουνε" ολοι οι εγκεφαλοι το ιδιο,οπως δεν αντιλαμβανονται ολοι διαφορα αλλα πραγματα,πληροφοριες κλπ.Οπως τα ματια /εγκεφαλος εχουν τα ορια τους ετσι και τα αυτια/εγκεφαλος εχουν τα δικα τους,και δεν ειναι ολων μας τα ορια τα ιδια.
Σημειωση....οταν λεω για μη μερτησιμες παραμετρους,δεν εννοω L,C,R αλλα ενδεχομενως παραμετρους που σημερα δεν γνωριζουμε η δεν θεωρουμε σημαντικες,η μεσα στις δυνατοτητες της ανθρωπινης ακοης,η του συστηματος ακοης.

Φίλε AUDIOLYTIC θέλω να κάνω την εξής ερώτηση
Ας υποθέσουμε ότι ο Phono που κατασκευάζεις μετράει πολύ καλά.
Τον ακούν όμως 10 ζευγάρια αυτιά άρα και 10 εγκέφαλοι και σου λένε <δεν μου αρέσει>. Τι κάνεις και (αν) που επεμβαίνεις στο μηχάνημα.
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Re: KnowHow Session: Βlind Tests

Φίλε AUDIOLYTIC θέλω να κάνω την εξής ερώτηση
Ας υποθέσουμε ότι ο Phonoπου κατασκευάζεις μετράει πολύ καλά. Τον ακούν όμως 10 ζευγάρια αυτιά άρα και 10 εγκέφαλοι και σου λένε<δεν μου αρέσει>.Τι κάνεις και (αν) που επεμβαίνεις στο μηχάνημα.

To ΝVO μετραει καλα αυτο ειναι σιγουρο.Αν καποιοι το ακουσουν και δεν τους αρεσει ειναι κατι που οχι μονον δεν το αποκλειω να συμβει αλλα ειναι δεδομενο οτι σε καποιους δεν θα αρεσει,οπως αλλωστε συμβαινει και θα συμβαινει παντα.Αυτο ειναι υγειες στον χωρο του audio.Το τελικο αποτελεσμα του ηχου του phono μας ειναι ασφαλως και μια αποψη,στην προκειμενη περιπτωση η δικη μας αποψη.
Οι γνωμες και αντιρρησεις φιλων και πελατων μας λαμβανονται υπ οψιν πολυ σοβαρα.Στο ερωτημα σου θα ελεγα οτι αυτη την στιγμη δεν θα αλλαζα κατι στο μηχανημα.Δεν ειναι μηχανημα που σχεδιαστηκε και κατασκευαστηκε προχειρα και σε μικρο χρονικο διαστημα,αλλα μελετηθηκε και βελτιωθηκε μετα απο πολλη προσπαθεια και χρονο.Ο Ανδρεας ειναι κατεξοχην ατομο που δεν δεχεται συμβιβασμους στην τεχνικη πλευρα,οποτε ασ μην νομισει κανεις οτι το ακουστικο αποτελεσμα ειναι κατι που "γαργαλαει"τα δικα μας αυτια και εγκεφαλο μονο :smile:Αν το αποτελεσμα στο συστημα καποιου δεν ειναι το αναμενομενο τοτε απλα δεν το αγοραζει,οπως αλλωστε γινεται συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις.Οι συγκρισεις και ακουστικες δοκιμες μας εχουν γινει με συνοδα ευρεως φασματος και εχω την εντυπωση οτι το αποτελεσμα ειναι εξαιρετικο με σχεδον ολους τους συνδιασμους που δοκιμασαμε,ανεξαρτητως τιμης.Τωρα θα μου πεις,το φτιαχνετε εσεις αρα θα πειτε "κακα λογια";Σωστο,γι αυτο απαντω "ιδου η Ροδος.........."και αυτο το λεω με καλη διαθεση ετσι;Θα μαστε με τον Ανδρεα στην Αθηνα μεχρι Κυριακη(φευγουμε πρωι της Δευτερας),οποτε αν θες κανονισε κατι και μεις θα το φερουμε να το ακουσετε.Απλα πες μας-bye-
 
Last edited:
Re: Απάντηση: KnowHow Session: Βlind Tests

Καμία συσκευή ήχου, της χαμηλής κατηγορίας τιμής, ή ακόμα και καλώδιο δεν πήραν βραβείο μετά από blind test.
Αυτό θα έπρεπε να μας ανησυχεί ή να μας προβληματίζει περισσότερο.

Γιωργο, ανεπισημα παντως,ολο και εχουν γινει κατι κηδειες σε "υπερμηχανες"-bye-
 
Re: Απάντηση: KnowHow Session: Βlind Tests

Γιωργο, ανεπισημα παντως,ολο και εχουν γινει κατι κηδειες σε "υπερμηχανες"-bye-

Eπισημες κηδειες δυσκολο να δεις.Παντα καποιοι βρισκουν τον τροπο να τις καλυψουν..........:a0210:
 
Φίλε Audiolytic το ερώτημά μου δεν είχε ουσιαστικό χαρακτήρα αλλά διαδικαστικό. Νομίζω μου απάντησες.
 
Ενδιαφέρουσα, αν μη τι άλλο, άποψη για το ABX Test στο τελευταίο τεύχος του Positive Feedback

http://www.positive-feedback.com/Issue56/abx.htm


Why ABX Testing Usually Produces Null Results with Human Subjects

by Teresa Goodwin



ABX testing has been extremely controversial since it was introduced decades ago. It is my hope to put this testing protocol in its final resting place by combining its sad history coupled the difference between how humans perceive sound and how ABX testing actually is applied.

The "X" in the ABX is either A or B, randomly selected, the listener needs to identify whether that "X" is "A" or "B". Unfortunately human beings do not have the ability to compare three sonic events sequentially. One must keep a sonic memory of sample "A" they just listened to so they can compare it to the sample "B" and then listen to "X" and try to decide if it sounds more like "A" or "B". It is the introduction of this third sound that makes it impossible for human beings since we can compare two different sounds as long as we don't wait too long however our sonic memory cannot juggle three no matter how many times one is allowed to go back and forth. Thus ABX tests usually get null results, and cause listening fatigue.

The better way to do this is to play "A" in a relaxed setting for an entire piece of music, at least five minutes and then play the same piece of music with "B" and then ask not if they sound different, but instead which one did you like? This is how most people shop for stereo equipment. Thus, it is not the methodology of ABX tests I object to, but instead their very existence.

Since the introduction of ABX double blind testing protocols many decades ago I have known they were complete and utter frauds and that is one reason I started my print newsletter in the 1980's and later my blog "The Audio Iconoclast" http://audioiconoclast.blogspot.com/

From its purpose statement "The Audio Iconoclast will challenge many deeply held beliefs in both the audio and musical communities. In music and its reproduction explaining what one hears when it is not directly measurable is not easy, the common practice is to dismiss it. This is wrong! In our world of music enjoyment there are subjectivists "music listeners" and objectivists "audio scientists" who try to measure phenomenon. Music listeners believe what they hear with their ears. Audio scientists do not believe what they hear unless they can quantify and measure it. If they cannot measure it, it does not exist and they convince themselves they are not hearing what they hear! My quest is to show the wisdom of enjoying the sound of music and accepting what one hears, even if it cannot be scientifically proven."

For example SACD would have replaced CD by now if not for ABX tests and pseudo-scientific studies in AES papers. Anyone possessing a pair of ears on the sides of their head can clearly hear the huge difference between low and high resolution for themselves however too many of them have been brainwashed not to believe their own ears and instead rely on these pseudo-scientists who over the years with ABX double-blind testing have proven:

1) All amplifiers sound the same.

2) All CD players sound the same.

3) A coat hanger sounds the same as an expensive interconnect.

4) MP3 sounds the same as CD.

5) CD sounds the same as SACD.

6) High resolution PCM sounds the same as DSD.

Remember the infamous 1987 blind listening test conducted by Stereo Review that concluded that a pair of Mark Levinson monoblocks, an output-transformerless tubed amplifier, and a $220 Pioneer receiver were all sonically identical?

Or perhaps you remember the ABX test that was likely the most damaging to these pseudo-scientists, comparing a known audibly defective amplifier to a perfectly working one? All listeners were able not only to hear the defect in the amplifier but able to describe it's distorted sound under normal listening conditions. However using ABX testing protocols none were able to identify the difference between the defective and the working amplifier with any statistical significance, thus proving beyond a shadow of a doubt that ABX testing does not work. In addition I am sure none of the participants would be willing to take home the defective amplifier, I am quite sure they would all want the perfect working one!

ABX double-blind testing should be banned by all intelligent people as the absolute scam it is. If one cannot prove the differences people experience every day of their lives when listening to music they love then any such tests are total and complete failures. But more dangerous than that they are hurting the sales of superior audio equipment, superior recordings and the musical satisfaction of gullible music lovers who believe these tests instead of their own ears because of the scientific garb they are dressed in. It is time for the real motives of the anti-high resolution crowd be revealed and their rhetoric buried forever so the masses can actually listen to high resolution with unbiased ears!

In summery ABX double-blind testing does not prove that everything sounds the same as real sonic differences are easily heard in casual listening. No, instead what ABX double-blind testing proves is that human subjects do not have the ability to compare three sonic events sequentially with any statistically significance, revealing a deficiency in short-term sonic memories of our species.

I believe even the most golden-eared audiophiles would not be able to identify differences with any statistical accuracy between an MP3 music file and a professional master recording using ABX double-blind testing protocols. This does not mean we should all only listen to MP3s on the cheapest stereos we can find, quite the contrary it means that we should enjoy the highest resolution music possible on audio equipment that we have determined to sound the best using our ears in standard casual listening evaluations.

Further reading:

ABX test

http://en.wikipedia.org/wiki/ABX_test

Blind Listening Tests are Flawed: An Editorial by Robert Harley

http://www.avguide.com/forums/blind-listening-tests-are-flawed-editorial
 
κοινώς αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει....

ή

δεν δαγκώνεις το χέρι που σε ταίζει....

ή

στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί...
 
Βασικά η κυρία αυτή πρέπει να είναι κουφή ή να μην εχει κάνει ποτέ ABX test...

Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφέρει άποψη, αλλά όταν κάποιος είναι τόσο πολωμένος, με μόνο ένα επιχείρημα (ο άνθρωπος δεν μπορεί να εκτιμήσει 3 διαδοχικά ακουστικά δείγματα) και 2-3 ατυχή παραδείγματα (τη σύγκριση των Mark Levinson με το φτηνό Pioneer και την αριθμημένη λίστα με το SACD το οποίο ακούγεται σα CD), τοτε απλά θέλει να γίνει διάσημος μεταξύ ασχέτων!

Δεν πήγα στα links, γιατί και το σώμα που διάβασα έφτανε...

Είναι σα να επικαλείσαι τεστ του Halitech για να υποστηρίξεις την άποψή σου!!!

Αντρέ σόρρυ, αλλά καθόλου ενδιαφέρουσα δε μου φάνηκε η Τερέζα...
 
όταν μάλιστα το further reading παραπέμπει σε wiki....δεν μπορείς παρά να καταλήξεις ότι το αρχικό κείμενο στην καλύτερη είναι κοντά στο φαντάζιο...