ΚΟΡΝΕΣ...

Εδω ΔΕΝ αποκαλουμε κανεναν κυριο, ουτε τον πρωθυπουργο, απλα του μιλας στον ενικο οπως σε ολους τους αλλους ακομα και με το υποκοριστικο του ειναι ενταξει να τον αποκαλεσεις. Μηπως εγραψα ηδη οτι ο πριγκιπας μας εχει φαει απανωτες κλεισεις παρανομου παρκαρισματος γιατι βαρυεται να παρκαρει το αυτοκινητο του στο προκαθωρισμενο παρκινγκ του? Και μερικες που δεν πληρωσε στον προκαθωρισμενο χρονο πηγε η Υπηρεσια κατασχεσεων να του παρει τα επιπλα και την τηλεοραση? Μπα δεν με πειραζει καθολου η κριτικη αλλα ειναι καλοπροεραιτη, εξηγησα γιατι ακουγοταν ετσι το συστημα μου οταν ηρθε ο Παναγιωτης. Αν αποκαλεσω κυριο τον Περ(ερευνητης βιολογος 67 χρονων) σιγουρα θα με κοιταξει παραξενα. Απο εμενα μην περιμενετε να αποκαλεσω κανεναν κυριο η να μλησω στον πλυθηντικο, αυτα για την ετικετα.
Νομίζεις ότι όλα αυτά τα γραφικά αφορούν το audio section του avclub;
Οσο για αυτα που γραφει ο anax μαλλον δεν εχει καταλαβει και πολλα γυρω του, ζει στον κλειστο κοσμο του με τις ανακριβειες που γραφει.Φυσικα εχω επειρεαστει απο την κοινωνια που ζω αλλα μπορω να γραψω οτι εχω παρει και εχω δωσει στους γυρω μου Σουηδους καθως και τα παιδια που ηρθανε κανανε μια φανταστικη καλη εντυπωση στους Σουηδους και εχουν ακομα επαφες.
Placebo, παλαια ειχες γραψει οτι δεν ακους λαιβ κλασσικη, τωρα αρχισες βλεπω, συγχαρητηρια, μηπως το ωφειλεις σε εμενα? Αντε και να τα κανεις 10 τα Στραντιβαρι σου, κανενα εκλησιαστικο οργανακι στον οριζοντα? Οργανακια μπαροκ? Χωροδιουλες?
Μανωλη
για να μην γραφω ξανα τα ιδια και τα ιδια, ακουσε πρωτα ενα τετοιο συστημα και μετα τα ξαναλεμε. Εισαι απολυτα ευπροσδεκτος, αν εν τω μεταξυ δεν φιαχτει καποιο στην Ελλαδα.
Το ποιός ζει απομονωμένος στον κόσμο του είναι προφανές. Όπως επίσης είναι προφανές ότι η συζήτηση μαζί σου είναι μόνο χάσιμο χρόνου. Είσαι απλά ένας αγενέστατος που νομίζει ότι τα ξέρει όλα και τελικά δεν ξέρει απολύτως τίποτα. Προτείνω να βγεις λίγο από το χωριό σου και να πας να ακούσεις επιτέλους κανένα σύστημα της προκοπής γιατί αεροβατείς, νομίζοντας ότι ακούς μουσική σωστά από μερικές άχαρες και όπως αποδεικνύεται προβληματικές ντουντούκες, άντε και κανα bluesky. Τουλάχιστον περιόρισε το "τουπέ" σου διότι καταντάς γραφικός. Αλλά εκεί στο Σουηδία προφανώς δεν σας ενδιαφέρει αυτό. Keep walking κάθε χωριό χρειάζεται και κάποιον σαν κι εσένα.

...
 
Απάντηση: Re: ΚΟΡΝΕΣ...

Placebo, παλαια ειχες γραψει οτι δεν ακους λαιβ κλασσικη, τωρα αρχισες βλεπω, συγχαρητηρια, μηπως το ωφειλεις σε εμενα? Αντε και να τα κανεις 10 τα Στραντιβαρι σου, κανενα εκλησιαστικο οργανακι στον οριζοντα? Οργανακια μπαροκ? Χωροδιουλες?

Tι λες βρε? Που το είχα γράψει αυτό? :flipout:

Αμα μου βρεις που το έχω γράψει σου στέλνω την ίδια ώρα 1000cd με κλασσική μουσική!
 
Απάντηση: Re: ΚΟΡΝΕΣ...

Για τα συστήματα που άκουσα, έγραψα. Οι μετρήσεις για μένα περιτεύουν.
Αλλωστε έχω βαρεθεί να τραβιέμαι σε υλοποιήσεις μετρημένες στον "πόντο" και αποτέλεσμα μηδέν.

Δεν έχεις καταλάβει ότι το σύστημα εκεί πάνω το στήνει ο καθένας μόνος του. Δεν έστεισε κανένας το σ´συτημα του Σπύρου. Μόνος του το έχει κάνει. Χωρίς μετρήσεις; Χωρίς μετρήσεις. Το άκουσα κι αυτό όταν πήγα. Με είχε ικανοποιήσει. Απ ότι ξέρω έχει εξελιχθεί απο τότε.

Όχι μόνο στον πόντο! Πόντο-πόντο!
 
Σπύρο επειδή πιστεύω ότι απο μία συζήτηση μπορεί να βγούν σοβαρά συμπεράσματα μόνον εφόσον το θέλουν και τα δύο μέρη και αφού φυσικά ακολουθήσουν και τα δύο μέρη έναν κώδικα δεοντολογίας, θα πρότεινα, ειλικρινά για να βγεί ένα συμπέρασμα για το τί είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι το σύστημά σου είναι πολύ καλό (έτσι και αλλοιώς το τέλειο δεν είναι του κόσμου τούτου) και φυσικά τι είναι αυτό που το διοφοροποιεί απο τις άλλες τεχνολογίες, να αφήσεις τις κρίσεις και τις επιδοκιμασίες για το δικό σου σύστημα και τις απαξιωτικές αποδοκιμασίες για τα άλλα. Αν όντως έχεις δίκιο να είσαι σίγουρος ότι θα φανεί αμέσως και να δείς τότε ότι όλοι θα σε συγχαρούν και θα σου δώσουν δίκιο. Απο την αρχή της συζήτησης σαν κριτήρια επικαλείσαι γεγονότα που να πάρει η ευχή δεν είναι συγκεκριμένα και επαληθεύσιμα δηλαδή:
1. Γνωστοί και σεβαστοί οι Morfeas, Τσιτιμάκης, αλλά σε πολύ λίγους γνωστοί το πως ακούν, τι ακούν και πόσο ακούν, έτσι ενώ τους σέβομαι δεν μπορώ να τους χρησιμοποιήσω σαν μέτρο σύγκρισης απλά γιατί δεν τους ξέρω.
2. Οι φίλοι σου οι μουσικοί, γιατί πιστεύεις ότι ξέρουν να ακούνε σωστά μια ορχήστρα, μία όπερα, μία χορωδία, μπορεί να αναγνωρίζουν τα όργανα και τις κλίμακες αλλά αυτοί ακούνε απο μέσα απο την ορχήστρα και κυρίως επικεντρώνονται στο όργανό τους χωρίς να μπορούν να ξέρουν το πως ακούει ο ακροατής στο κάθε σημείο του χώρου, το πόσο ισσοροπημένο είναι το αποτέλεσμα αλλά και κυρίως το τι μεταφέρθηκε στην εγγραφή. Απο την εμπειρία μου με μουσικούς (όχι μόνο Έλληνες) αποκόμισα ότι το πρώτο που τους ενδιαφέρει είναι όχι το σύστημα αλλά το έργο που αποδίδεται αν έχει εκτελεστικά λάθη και πολύ λίγο τα υπόλοιπα.
Δέξου ότι και πολλοί Έλληνες έχουν ακούσει κόρνες. Την 10ετία του 70 και το 80 στην Γερμανία οι κόρνες ήταν διαδεδομένες και δικές τους κατασκευές αλλά και κυρίως αμερικάνικες, ακόμα και Philips είχα δεί κόρνες. Εντάξει το γιατί δεν έμειναν εκεί δεν το ξέρω και δεν θα το εξετάσω. Απ ένα σύστημα hi-fi απαιτούμε ηχητική πιστότητα στην αναπαραγωγή της εγγραφής σε όποιο μέσο και να είναι. Όσο περισσότερο μοιάζει το αναπαραγώμενο αποτέλεσμα με την εγγραφή τόσο πιό πιστό είναι ένα σύστημα. Επειδή όμως εσύ ακούς δύο φορές την εβδομάδα ζωντανή κλασσική μουσική στο χωριό σου αυτό δεν σε κάνει αυτόματα ικανό να ξέρεις ότι μία εγγραφή κλασσικής μουσικής σε μία αρένα, σε ένα θέατρο ή σε όποι οάλλο χώρο στην Αμερική ξέρεις και να την αναγνωρίζεις που μπορεί να χρησιμοποιεί ένα σωρό τροποποιημένα ή τοπικά όργανα και να εκφέρεις μάλιστα και άποψη, ενώ δεν τα ξέρεις.
Επίσης απο ότι λές έχεις κάνει ένα σωρό συμβιβασμούς στον χώρο σου για το subwoofer. Aν κατάλαβα καλά απο τα γραφόμενά σου γράφεις ότι "τότε μετράς τον χώρο και όχι το σύστημα",επέτρεψέ μου απο τα λίγα που ξέρω να πιστεύω ότι ο χώρος μαζί με το σύστημα είναι ένα σύστημα απόδοσης της αναπαραγωγής (το ένα ερεθίζει το άλλο και το άλλο αντιδρά, με ανακλάσεις, room modes κλπ), οπότε αν τον χώρο τον αφήνεις απέξω τότε ?????
Και τελικά αυτό που προσπαθώ να σου πώ φιλικά και με κάθε ειλικρίνεια είναι ότι όλα αυτά πρέπει να μας τα πείς και να μας τα εξηγήσεις γιατί πως να το κάνουμε όλα υπακούν στους νόμους της φυσικής και υπάρχουν δύο επιστήμες πίσω απο αυτό το πράγμα η ηλεκτροακουστική και η ψυχοακουστική. Και όλα αυτά μπορούν να γίνουν χωρίς αφορισμούς και διενέξεις.
Φιλικά Βεγγέλης.
 
Βαγγέλη, δεν νομίζω ότι αφήνει το χώρο απέξω, το λέει κι ο ίδιος άλλωστε, ότι το sub ακούγεται πολύ καλύτερα με ανοιχτή την πόρτα!! (εν μέσω σουηδικού χειμώνα-έλεος).

Άλλωστε, για να είμαστε και ειλικρινείς, ενώ όλοι μας ξέρουμε ότι συχνότητες κάτω των 50 στο μέσο ελληνικό καθιστικό, ουδέποτε θα ακουστούν σωστά, αυτό δεν αποθαρρύνει όμως πολύ κόσμο να προσπαθεί να κατέβει και κάτω από τους 40.

Χαιρετισμούς
Κωνσταντίνος
 
Ευαγγελε
θα προσπαθησω να απαντησω στα σημεια που θιγεις, αν και το εχω κανει αρκετες φορες!(Moment 22?)
Εχουμε ενα 8αρακι/τουητερ/60 λιτρα στην καλυτερη περιπτωση διαθεσιμα, αυτο ειναι το 90% της αλλης τεχνολογιας, αυτο και μονο ειναι ενας πολυ ασχημος συμβιμβασμος, θελει περισσοτερη αναλυση εδω? Τι δυναμικα, τρανσιεντ, μπασο, μικρο-μεγαλολεπτομερειες μπορει να αποδωσει μια μεμβρανη που ζυγιζει αρκετα και κανει μια μεγαλη διαδρομη? Εκει που ενα βαρυ 8αρακι καλει να αναπαραγαγει 20 η 30 κυκλους, εμεις πεδευομαστε να φτασουμε με 15αρια τους 50, ΑΛΛΑ, εμεις θελουμε ακαριαια αποκριση, σχεδον καμμια κινηση για να μην φευγει το πηνειο απο τους πολους του μαγνητη και για μικρη παραμορφωση. Θελουμε να ακουμε κοντραμπασο και να ακουμε τις χορδες του οπως ακουγονται στην πραγματικοτητα. Μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει βαρυ μικρο 6αρακι η 8αρακι να μπορει να αποδωσει αυτο.
Η φορτωση κορνας ειναι, συμφωνα με εμας, η καλυτερη λυση. Οι λογοι γνωστοι, καθως και τα προβληματα. Πιστευουμε οτι οι σφαιρικες εχουν τα λιγωτερα προβληματα και αυτο μετα απο οτι εχουμε διαβασει/εξομειωσει και προπαντος ακουσει! Καπου ειχα γραψει οτι δεν βλεπω την ωρα να πεταξω τις Αλτεκ 816 και να ριξω μπετα για την κορνα των 100ΗΖ που εχει εμφανιστει σε διαφορες φωτογραφιες μου. Δηλαδη ομολογω οτι οι μπασοκορνες μου δεν ειναι τελειες, αλλα πολυ καλυτερες απο ενα κουτι, BF η κλειστο. Ακουω τα λαθη της, καποιοι συντονισμοι σε ορισμενες συχνοτητες και τον χαρακτηριστικο τους ηχο, τον οποιον δεν μπορω να τον κατατασω σαν χρωμα κορνας, τοσο μακρυα δεν παει, αλλα εγω το ακουω καθως και οι 10 που ειπαμε. Απλοι ανθρωποι δεν το ακουνε και τους ενθουσιαζει ο ηχος. Εδω δεν χρειαζομαστε μικροφωνα επειδη εχουμε ακουσει τοσο λαιβ και ξερουμε πως ειναι ο σωστος ηχος. Επαναλαμβανω οτι εξασκημενα αυτια ακουνε τα προβληματα, αλλα δυστυχως ειμαι ενας απο αυτους. Τα μεσαια ειναι θαυμασια, καθως και τα πριμα/σχεδον. Για τα μπασα δεν μπορω να κανω τιποτα εκτος να ανοιγω την πορτα. οσο και να επεμβαινει ο χωρος στην αλοιωση του ηχου, παρολα αυτα ακους το μεγαλυτερο μερος του απο τις μοναδες, ειναι compression drivers βλεπεις!
Το συστημα που κατατασω σαν σχεδον απαλαγμενο απο αυτα τα ελλατωματα ειναι το full size horn του Περ, εκει εχουμε τρακτριξ απο τα 100 και πανω και εναν συνδιασμο υπερβολικης.εκθετικης στα μπασα. Ο ηχος ειναι απλα απεριγραπτος, σχεδον στην πραγματικοτητα. Αυτο το συστημα εχω υποψιν μου οταν γραφω τοσο κατηγοριματικα για τεχνολογιες. Εκει οτι ηχειο και να βαλεις διπλα του και κανεις τεστ Α/Β απλα δεν συγκρινεται.
Οι μουσικοι ξερουν πως ακουγεται ο ηχος των οργανων οπου και να καθονται και πολλες φορες ακουνε και αυτοι απο τους παγκους!
παραδειγμα, ηταν ο φιλος μου Ματιας, κοντραμπασιστας σε μερικα μπαροκ σχηματα στην Σουηδια/Δανια/Ολλανδια και τελευταια πηρε μερoς σε μια ηχογραφιση ECM στο Οσλο, τζαζ μουσικη, γνωστοι καλλιτεχνες.
καθομασταν και ακουγαμε το κλασσικο καναλι της Δανιας στο ραδιο και ξαφνικα μου λεει οτι σε αυτο που ακουμε νομιζει οτι παιζει μπασο ο ιδιος!
Πραγματι, οταν τελειωσε το εργο και η εκφωνητρια ειπε τι εργο ηταν, επβεβαιωθηκε οτι ηταν μια ηχογραφιση λαιβ απο το 1992 και πραγματι επαιζε κοντραμπασο αυτος. Αυτα για την ικανοτητα των μουσικων. Πιστευω οτι οι ηχογραφισεις κλασσικης δεν εχουν καθολου η πολυ λιγη επεξεργασια.
τα περισσοτερα οργανα της κλασσικης μπορω να πω με βεβαιωτητα οτι τα εχω ακουσει παμπολλες φορες, ειδικα πολλα εκκλησιαστικα οργανα, αν διαβασες πριν 2 χρονια πηγα στο Παρισι μαζι με την Σουηδικη συντροφια του εκλησιαστικου οργανου και ακουγαμε κονσερτα ειδικα πεγμενα για εμας. Σε ορισμενες εκλησιες πηγαμε και πανω στα οργανα και ειδαμε και τον μηχανισμο τους. Οι οργανιστες εξηγουσανε η απαντουσανε στις αποριες μας. Εχω βαλει φωτογραφιες στο φορουμ. Καταλαβαινω απο το ραδιο οταν παιζει η συμφωνικη του χωριου μου και απο την ακουστικη της αιθουσας και απο τον ηχο της.
Πραγματι πηγαινω οσο ποιο πολυ μπορω σε λαιβ, το συστημα μου ειναι μεσα στο εργαστηριο της φιρμας μου δηλαδη δουλευω εκει μεσα, επειδη καθομαι κοντα στο ενα ηχειο, ακουω πολυ σιγα, μονο οταν ερχεται καποιος φιλος παιρνουμε θεση στον καναπε που ειναι ακριβως στο κεντρο του γκαραζ και εκει καλυτερευει αρκετα η ακροαση.
Εχω δει κορνες Φιλιπς σε κινηματογραφο εδω και ολοκληρο συστημα, δυστυχως δεν τις ακουσα, φαινοντουσαν σαν εκθετικες η υπερβολικες με ολα τα αλητα προβληματα για χιφι που συνεπαγονται αυτου του ειδους οι κορνες. κανουν ομως καλα την δουλεια για την οποια σχεδιαστηκαν.
ξεχασα κατι?
Placebo
γραφεις τοσο στερεοτυπα που μπορω να διακρινω το παλαιο σου νικ.
Ευχαριστω για την προσφορα σου, εχεις 1000 δισκους κλασικης? μαλλον τους εχω και εγω! πεταξες τους τεκνο σου?
 
Εχουμε ενα 8αρακι/τουητερ/60 λιτρα στην καλυτερη περιπτωση διαθεσιμα, αυτο ειναι το 90% της αλλης τεχνολογιας, αυτο και μονο ειναι ενας πολυ ασχημος συμβιμβασμος, θελει περισσοτερη αναλυση εδω? Τι δυναμικα, τρανσιεντ, μπασο, μικρο-μεγαλολεπτομερειες μπορει να αποδωσει μια μεμβρανη που ζυγιζει αρκετα και κανει μια μεγαλη διαδρομη? Εκει που ενα βαρυ 8αρακι καλει να αναπαραγαγει 20 η 30 κυκλους, εμεις πεδευομαστε να φτασουμε με 15αρια τους 50, ΑΛΛΑ, εμεις θελουμε ακαριαια αποκριση, σχεδον καμμια κινηση για να μην φευγει το πηνειο απο τους πολους του μαγνητη και για μικρη παραμορφωση.

Σπύρο μια διόρθωση, το transient response και η ταχύτητα δεν εξαρτάται απο την μάζα του κώνου, αυτο είναι ένας μύθος, εξαρτάται απο το L του πηνίου.
 
Σπύρο δείχνεις μια τρομερή οικειότητα με την κλασσική. Αυτή η ενασχόλισή σου περιλαμβάνει και όπερα; Εκεί τι γίνεται; με τις φωνές όντως έχεις τις ίδιες επιδόσεις; Πάντως ειλικρινά χαίρομαι με το ύφος που μου απάντησες.
 
Ας αφήσουμε έξω τις κόρνες για μια στιγμή.

Αν, λέω αν, δεν υπήρχαν θέματα waf, mainstream, όγκου, οικονομικό, ακόμα θα επιμένατε σε εξημισάρια και τουίτερ σε κουτί -με τρύπα ή χωρίς- και γιατί;

@Βαγγέλη, η κρίση ενός συστήματος θετική ή αρνητική γίνεται με βάση τις εμπειρίες και το μυαλό του ακροατή. Για παράδειγμα εμείς που ακούμε με το bluesky είμαστε κουφοί και άσχετοι. Χτες άκουσα -όχι στο δικό μου σύστημα- Κάλλας απο EMT 927, με δίσκο χιλιοπαιγμένο όπως δεν την έχω ξανακούσει ποτέ!

ΥΓ: εμένα γιατί δεν με αναφέρετε ως κύριο; Μάλλον δεν είμαι.
 
Απλα δεν καταλαβες ακομα το νοημα μιας φρασεως του Πανου, διαβασε την στα παλαια τα λινκ, εγραφε για τον Πετερ οτι ειναι ενοχλητικα μετριωφρων.
Οι Σουηδοι δεν κατατασουν τους Ελληνες τους Ελληνες ουτε καποια αλλη εθνικοτητα σαν κατωτερους, ουτε καν εχουν σκεφτει να κανουν καποια τετοια σκεψη, αυτο το συνδρομο της κατωτερωτητος, που απο οτι βλεπω σε εχει χτυπησει, ειναι κατασκευασμα μερικων για τον ιδιο τους τον εαυτο και δυστυχως το εχουν πολλοι Ελληνες.

εγώ προσωπικά από το "κύριος????" που είχε γράψει ο Σπύρος κατάλαβα από την πρώτη στιγμή ακριβώς αυτό που εξηγεί πιό πάνω, κάτι το οποίο δεν ισχύει μόνο στη Σουηδία, αλλά κατά κανόνα σε όλα τα διαδικτυακά φόρα και τις χομπύστικες κοινότητες. Ο πληθυντικός σ αυτές δεν υπάρχει, και όταν υπάρχει δηλώνει απόσταση που ορίζεται από τους γράφοντες γιά διάφορους άλλους λόγους.
Κατά τα άλλα δεν μπορείτε (πάρα πολλοί εδώ μέσα) να δεχθείτε έναν άνθρωπο όπως είναι.
Έχει μιά άποψη, όποια κι αν είναι, παλεύει γι αυτήν, έχει τουλάχιστον εξακριβωθεί από αρκετούς φίλους μας και αποδείχτηκε εντυπωσιακή, είναι τίμια.
Από την άλλη ζει σε μιά διαφορετική εξωπραγματική χώρα (γιά τα δικά μας αρνητικά δεδομένα) όπου μπορείς να ακούσεις συναυλίες σε μιά κωμόπολη όταν οι δικές μας δεν έχουν καν σινεμά, με ράδιο που κάνει ανύπαρκτη την ανάγκη της δισκοθήκης, αλλά και δανειστική βιβλιοθήκη που κάνει ανύπαρκτη την ανάγκη της ιδιωτικής βιβλιοθήκης αλλά και δανειστική δισκοθήκη της οποίας τα ράφια φαίνονται (είμαι σίγουρους) σε τίτλους και όχι ποσότητα αντιγράφων συγκρίσιμες με το αμαζον.κομ.
Και τι κάνετε ?(παρα πολλοί εδώ μέσα). Σας πιάνει το σύνδρομο της κατσίκας του γείτονα.
Ζείστε φίλοι μου όλοι με τα στέρεά σας τα όποια έχετε και αφήστε οποιονδήποτε άλλο να χαίρετε το δικό του, να το εκθειάζει, να νομίζει ότι είναι το καλύτερο στον κόσμο και να σας προσκαλεί στο σπίτι του να το ακούσετε.

Και ναι, με ανοιχτή πόρτα το χειμώνα. Είμαι σίγουρος ότι έτσι ακούγεται καλύτερα.-bye-
 
εγώ προσωπικά από το "κύριος????" που είχε γράψει ο Σπύρος κατάλαβα από την πρώτη στιγμή ακριβώς αυτό που εξηγεί πιό πάνω, κάτι το οποίο δεν ισχύει μόνο στη Σουηδία, αλλά κατά κανόνα σε όλα τα διαδικτυακά φόρα και τις χομπύστικες κοινότητες. Ο πληθυντικός σ αυτές δεν υπάρχει, και όταν υπάρχει δηλώνει απόσταση που ορίζεται από τους γράφοντες γιά διάφορους άλλους λόγους.
Κατά τα άλλα δεν μπορείτε (πάρα πολλοί εδώ μέσα) να δεχθείτε έναν άνθρωπο όπως είναι.
Έχει μιά άποψη, όποια κι αν είναι, παλεύει γι αυτήν, έχει τουλάχιστον εξακριβωθεί από αρκετούς φίλους μας και αποδείχτηκε εντυπωσιακή, είναι τίμια.
Από την άλλη ζει σε μιά διαφορετική εξωπραγματική χώρα (γιά τα δικά μας αρνητικά δεδομένα) όπου μπορείς να ακούσεις συναυλίες σε μιά κωμόπολη όταν οι δικές μας δεν έχουν καν σινεμά, με ράδιο που κάνει ανύπαρκτη την ανάγκη της δισκοθήκης, αλλά και δανειστική βιβλιοθήκη που κάνει ανύπαρκτη την ανάγκη της ιδιωτικής βιβλιοθήκης αλλά και δανειστική δισκοθήκη της οποίας τα ράφια φαίνονται (είμαι σίγουρους) σε τίτλους και όχι ποσότητα αντιγράφων συγκρίσιμες με το αμαζον.κομ.
Και τι κάνετε ?(παρα πολλοί εδώ μέσα). Σας πιάνει το σύνδρομο της κατσίκας του γείτονα.
Ζείστε φίλοι μου όλοι με τα στέρεά σας τα όποια έχετε και αφήστε οποιονδήποτε άλλο να χαίρετε το δικό του, να το εκθειάζει, να νομίζει ότι είναι το καλύτερο στον κόσμο και να σας προσκαλεί στο σπίτι του να το ακούσετε.

Και ναι, με ανοιχτή πόρτα το χειμώνα. Είμαι σίγουρος ότι έτσι ακούγεται καλύτερα.-bye-

Πες τα χρυσοστομε, κρυφτε βρε τα αντιαεροπορικα και ζηλεψτε ελευθερα
 
ΥΓ: εμένα γιατί δεν με αναφέρετε ως κύριο; Μάλλον δεν είμαι.

Μανώλη όταν αποκαλουμε κάποιον με το όνομά του χωρίς τη λέξη "κύριος" δείχνει μια οικειότητα ή στην χειρότερη περίπτωση απλά δεν δειχνει τίποτα. Ειδικά μάλιστα όταν χρησιμοποιειται το μικρό του ονομα. Οταν όμως κάποιος γράφει "κύριος????" με ερωτηματικά, τότε αυτό είναι αγένεια, για να μην προσβλητικο, ειρωνικό και αγενές, δεν ειναι ?
 
... Οταν όμως κάποιος γράφει "κύριος????" με ερωτηματικά, τότε αυτό είναι αγένεια, για να μην προσβλητικο, ειρωνικό και αγενές, δεν ειναι ?

Εγώ όταν το δίαβασα δεν το θεώρησα τίποτα απ αυτά που γράφεις.

Είναι εντυπωσιακό, με τι καταπιανόμαστε και πόσο το παιδεύουμε, μερικές φορές.
 
Μανώλη όταν αποκαλουμε κάποιον με το όνομά του χωρίς τη λέξη "κύριος" δείχνει μια οικειότητα ή στην χειρότερη περίπτωση απλά δεν δειχνει τίποτα. Ειδικά μάλιστα όταν χρησιμοποιειται το μικρό του ονομα. Οταν όμως κάποιος γράφει "κύριος????" με ερωτηματικά, τότε αυτό είναι αγένεια, για να μην προσβλητικο, ειρωνικό και αγενές, δεν ειναι ?

βρε παιδιά ο Πανκροκ είναι πρώτο παιδί και είναι και δείχνει νέος.
Εγώ όταν τον γνώρισα είχα την εντύπωση ότι ήταν φοιτητής. (ίσως και να ήταν).
Και ένας φοιτητής δείχνει σε έναν 50άρη σαν τον γιό του τουλάχιστον.
Όταν κάποιος εδώ μέσα αρχίζει τα τυπικούρια και τα σεις και τα σας και ήρθε στο σπίτι σας ο κύριος τάδε και ό άλλος θυμάται έναν νεαρό (no offence σε κανέναν) και έχει το σκεπτικό που αναφέρθηκε.....όλα είναι επόμενα.

βγάλτε λιγη προκατάλειψη και συνεχίστε.:a0210:
 
Είναι εντυπωσιακό, με τι καταπιανόμαστε και πόσο το παιδεύουμε, μερικές φορές.

Σωστα τα λες. Καταπιανομαστε (οχι ολοι ευτυχως) με το δεντρο ενω χασαμε το δασος.
Ασχολουμαστε αν το παπακι εχει γυαλισμενη εισαγωγη ή μεγαλο ζιγκλερ λες και υπαρχει ποτε περιπτωση να γινει R1 :grinning-smiley-043
 
Ευαγγελε, αλλαζω σαν τον χαμελεοντα στο πως γραφω, εκτιμω ομως και σεβομαι τους παντες, ακομα κια τους εχθρους μου οπως λεγαμε, αλλα ακομα δεν εχω αποκτησει ουτε εναν. Οπερα δεν ακουω, εχει μια Οπερα βεβαια το χωριο μου, λενε αρκετα αξιολογη και ο Ingemar Bergman ηταν διευθυντη της καποτε παλαια. Τελευταια εχω αγορασει σε βινυλιο πολλες οπερες αλμπουμ απο το second hand σχεδον απαιχτα και ο συλλεκτης που τα ειχε(RIP μαλλον) ειχε και μεσα αποκομματα απο εφημεριδες, περιοδικα και τα εισητηρια που ειχε παει ο ιδιος και ειχε δει τις αντιστοιχες παραστασεις, εδω στην Σουηδια και Δανια! Συγκινητικο, θα τα ακουσω οταν παρω την συνταξη, σε 10 χρονια.
Αλλοιως οι χορωδιες ειναι το αγαπημενο μου θεμα και εχουμε μερικες κορυφαιες εδω γυρω.Στα μεριτ μου ειναι και και ακουσματα απο την χορωδια του Erik Ericsson και τον ιδιο προσωπικα, μερικες φορες!
Γινεται και ενα διεθνες φεστιβαλ εδω γυρω, καπου ειχα γραψει νομιζω στην μουσικη κατηγορια, εγω αρχισα το νημα "just been in concert" το οποιο αιμοραγει οπως βλεπω. Αν εγραφα οπου πηγαινω μαζι με τα μη κλασσικα θα ειχα το μονοπολειο εκει.
Υπερηχητικε
Υπαρχουν 40.000CD στην Βιβλιοθηκη και ερχονται 200 καινουργια καθε μηνα!
Αν δεν βρισκεις κατι κοιτανε να στο φερουν απο αλλη Βιβλιοθηκη αν ειναι πολυ δυσευρετο υπαρχει και ενα κυτιο προτασεων και 100% στην περνανε.
Φυσικα ολα γινονται και με ηλεκτρονικο τροπο εδω και αρκετα χρονια.
Και το κυριωτερο, μπορεις ΝΟΜΙΜΑ να κανεις ενα αντιγραφο για εσενα και ενα για τον καλυτερο σου φιλο!!!(Ακριβης μεταφραση απο το καταστατικο)
Αυτα ειναι απλα πραγματακια που αν υπαρχει θεληση και οραματα στους πολιτικους μπορουν να γινουν σε οποιοδηποτε κρατος του κοσμου και υπαρχει ηδη στα περισσοτερα κρατη.Εχω ακουσει οτι υπαρχει και στην Ελλαδα σε μερικες βιβλιοθηκες αλλα η προσφορα ειναι πολυ περιορισμενη ακομα.
Οσο για το κυριος
εχεις δικιο, διαβαζοντας τις διαμαχες στην μουσικη κατηγορια, ξαφνικα οταν θελουμε να τα ψαλουμε σε καποιον το γυριζουμε στον πληθυντικο και στο κυριος! Τοτε, δηλαδη τον κανουμε περα και τον κραταμε σε μια αποσταση. κατα τα αλλα τον Παναγιωτη τον κανω πολυ μικρωτερο μου στην ηλικια και οταν ηρθε εδω δεν νομιζω οτι εδειχνε ο ιδιος καποια αποσταση επειδη ειχε Πολυτεχνειο πισω του(τωρα το εμαθα βεβαια απο τον Γιαννη)Το οτι καποιος τον αποκαλεσε κυριος στα ματια μου ηταν ενας τροπος να δωσει αιγλη και στατους οτι ειναι καποιο αξιολογωτερο ατομο ακριβως δινοντας του εναν τιτλο.
Τωρα εγω τον Παναγιωτη τον εχω στην ιδια ακριβως εκτιμηση οποιον τιτλο η μη να του δινουν.
Τωρα αυτο το τελευταιο δεν ειναι λογος να αποκαλεσεις καποιον κυριο, για εμενα ενας του Πολυτεχνειου η ενας του Δημοτικου ειναι ακριβως το ιδιο. Θα επρεπε να δειτε το αυτοκινητο του Περ και τα ρουχα του, την απεριποιητη γενιαδα του, ειναι ομως ενας αξιολογος ερευνητης βιολογος εμπλεγμενος σε μια πολυ σοβαρη ερευνα για τα κυταρα της καρδιας. Η τον εκνευριστικα μετριωρφωνα Πετερ οπως τον αποκαλεσε ο Πανος. Επικεφαλης του τμηματος εξελιξεως audio/radio σε μια Σουηδικη εταιρια τηλεφωνων.
Γιαννη
Γιαυτο εχουμε 16 Ωμ μοναδες, ο Πετερ κυνηγαει αυτα τα ψηλα Ωμικα μεγαφωνα, μολις του εδωσα 800 Ωμ μεγαφωνα για να πειραματιστει!
Αλλα πες μου, πως επιταχυνεις και φραιναρεις εναν κωνο που ζυγιζει μισο τονο και εχει γυρω του εναν αναιμικο μαγνητη? Δεν παιζει ρολο το βαρος?
Εχτες ηρθε ενας κοντραμπασιστας, ποπ, ετνο, λατιν και αφησε το ηλεκτρικο μπασο του να του κανω κατι, του επειξα μερικα κομματια απο Anders Jormin Alone και μερικα απο εναν Bo Broberg, που παιζει απο ενα παρομοιο μπασο σε αυτον το δισκο, ο τυπος δεν τον ηξερε, αλλα καταλαβε αμεσως τον ιδιαιτερο ηχο του. Και ειπε καταπληκτος οτι ποτε δεν εχει ακουσει αναπαραγωγη μπασου με αυτην την ευαισθησια και ρεαλιστικοτητα. Ολα ακουγονται οπως ειναι, ειπε.
Πιστευω να μην σας κουρασα
 
Γιαννη
Γιαυτο εχουμε 16 Ωμ μοναδες, ο Πετερ κυνηγαει αυτα τα ψηλα Ωμικα μεγαφωνα, μολις του εδωσα 800 Ωμ μεγαφωνα για να πειραματιστει!
Αλλα πες μου, πως επιταχυνεις και φραιναρεις εναν κωνο που ζυγιζει μισο τονο και εχει γυρω του εναν αναιμικο μαγνητη?

μόλις περιέγραψες το προβλημα, τον λόγο που αυτές οι μονάδες δεν κατεβαίνουν χαμηλά, ο αναιμικός μαγνήτης, το κοστος για να μπει ενα μοτέρ αναλογικά αντιστοιχο με τα 8" που υποτιμας και να καταφέρει να κινήσει τοσο μεγαλο όγκο αέρα χωρίς να υπαρχει ανεξέλεγκτη κίνηση εκτός αποδεκτών ορίων παραμόρφωσης, ειναι πολυ μεγάλο και γι αυτο οι κατασκευαστές καταφεύγουν στην φτηνότερη λύση της σφιχτής ανάρτησης, Το εργο του φρενου δηλαδη το αναλαμβανει η αναρτηση εξ ου και η περιορισμένη αποκριση στο κατω ακρο. Την αδυναμια του μοτερ με αλλα λογια καλειται δυστυχως να την καλύψει η αναρτηση με κόστος την περιορισμένη αποκριση συχνότητας, αλλα ταυχρονο κερδος στο power handling. Δεν πασχίζετε να βγαλετε 50hz οπως λες με τοσο καλές μονάδες λόγω καλών μεταβατικών, η σφιχτή ανάρτηση ειναι αυτη που επίτηδες σωζει την κατάσταση και ο κώνος δεν παει βόλτα εξω απο το γκαραζ θυσιαζοντας την αποκριση. Οι μικρες μονάδες κατεβαινουν χαμηλότερα ακριβως για αυτον τον λόγο, γιατι εχουν την πολυτελεια να φορανε πιο εξελιγμένα μοτερ και η κινηση του κωνου ελεγχεται εν τη γενεσει της, οχι εκ των υστερων πνιγόμενη απο την αναρτηση.

Προς θεου δεν καταδικάζω τις μεγαλες μονάδες, το μεγεθος ειναι μεγεθος και οταν κουνιέται πολυς αέρας το αποτελεσμα εντυπωσιαζει. Απλα περιγραφω τις διαφορες. Ειναι καλό να εχεις μεγαλη μονάδα αλλα χωρις συμβιβασμους στο μοτερ, που ειναι συνηθως σπάνιο.

Το πρόβλημα της ταχύτητας ανάγεται στην αδυναμια μεταβολής της εντασης του ρευματος που διαρρεει το πηνίο, που την προκαλει η αυτεπαγωγή του ιδιου του πηνιου. Το κλειδί γι αυτο ειναι δυνατό μοτέρ, δηλαδη μεγάλο ΒL αλλά με ταυτοχρονα μικρό L και οχι η σφιχτη αναρτηση. Η σφιχτη αναρτηση ειναι workaround, οχι λύση του προβλήματος.
 
Last edited:
Βασικα προσπαθουν να λυσουν ενα λαθος με αλλο λαθος

Ti λαθος ρε Σταυρο που διαβαζω αυτα που γραφονται και εχω φρικαρει.
Ποιο λαθος ? TAD εχει στα μεσαια και στα ψηλα. Για κανε ενα search και μετα συζηταμε για μεγαφωνα. Για βρες υπαρχουν πολλα μεγαφωνα με τετοιες προδιαγραφες ?