Κυνήγι. Υπέρ ή κατά;

Αυτό το "η φύση θα το μαζέψει" δεν ισχύει, γιατί πλέον δεν υπάρχει "φύση".
Η παρέμβαση του ανθρώπου στο φυσικό περιβάλλον είναι τόσο καθοριστική, που δεν μπορούμε πάντα να περιμένουμε να επέλθει μόνη της η ισορροπία.

Παράδειγμα, η εισαγωγή μέσω της διώρυγας του Σουέζ των ψαριών της Ερυθράς Θάλασσας, τα οποία έχουν αρχίσει να ξεπαστρεύουν την πανίδα της ανατολικής Μεσογείου. Δεν θα πρέπει να επικηρυχθούν, και να αμοίβεται ή πάντως να ενθαρρύνεται και διόλου να απαγορεύεται η εξόντωσή τους;

Ή εδώ στο Σέιχ Σου, το περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία χρόνια έχει γεμίσει αγριογούρουνα. Και όχι επειδή έλειψαν οι λύκοι, Χρήστο. Ακούγεται ότι προέρχονται από κάποιον που τα εξέτρεφε στο κτήμα του, τα παράτησε και αυτά βγήκαν έξω και, ελλείψει θηρευτών, άρχισαν να πολλαπλασιάζονται και να αυξάνονται εκθετικώς. Πώς θα επέλθει η ισορροπία δίχως ανθρώπινη παρέμβαση;

Δεν νομίζω πως μπορούμε να είμαστε απόλυτοι σε τέτοια ζητήματα.
 
Circumstantial...

Kαι οι δύο περιπτώσεις.

Η υπαρξη άγριογούρουνων στο Σεϊχ Σου επειδή κάποιος τα παράτησε (ενώ τα εξέτρεφε στο κτήμα του), δεν θα διέφερε από την παρουσία κροκόδειλων στο Πεδίον του Άρεως στην Αθήνα αν τους αμολούσε κάποιος που τους είχε για pets.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα για την δικαιολόγηση του κυνηγιού.

Πάντως και αυτό το ζήτημα και η εισβολή ειδών από το Σουέζ που ξεπαστρεύουν την πανίδα της Α. Μεσογείου, προέκυψαν από ανθρώπινη παρέμβαση.

Το κυνήγι και οι διάφορες δικαιολογίες που βρίσκουν οι θιασώτες του προκειμένου να δικαιολογήσουν το απαίσιο χόμπι τους είναι εντελώς άλλο πράγμα.
 
Γιατί έλειψαν οι λύκοι.
Τώρα όμως οι λύκοι και οι αρκούδες ανακάμπτουν.

Οπότε ας τα αφήσουμε να κάνουν τη δουλειά τους και να δημιουργήσουν εκ νέου την ισορροπία.

Δεν είναι λύκοι και αρκούδες θηρευτές αγριόχοιρων, εκτός αν εννοείς αγέλη εναντίον "ανήλικου" αγριογούρουνου μόνου του.
 
Τα ζώα γεννούν πολλά μικρά γιατί επιβιώνουν μέχρι ενηλικίωσης πολύ λίγα.

Αν δεν υπάρχουν φυσικοί εχθροί, τότε το ποσοστό που φτάνει στην ενηλικίωση -και άρα αναπαραγωγή- είναι πάρα πολλά.

Η ισορροπία εκεί είναι που γίνεται.

Στα λιοντάρια, από όσα φτάσουν την ηλικία του ενός έτους (που είναι μικρό υποσύνολο όσων γεννιούνται)- μόνο το 1/4 θα φτάσει σε αναπαραγωγική ηλικία.
Αλλιώς θα είχε γεμίσει ο κόσμος λιοντάρια.

Ο αριθμός τους είναι μικρός εξαιτίας αυτού του λόγου και όχι γιατί κάποιος εχθρός σκοτώνει τα ενήλικα.

Το ίδιο ισχύει και για τα αγριογούρουνα.
 
Το να εκτρέφει και να σφάξει το πρόβατο και το μοσχάρι κάποιος άλλος για να το φάω εγώ γίνεται με ίσους όρους απέναντι στο ζώο ενώ το να πάρω το ντουφέκι και να κυνηγήσω το θήραμα γίνεται με άνισους όρους?
 
Επίσης να προσθέσω ότι δεν πρέπει να συγχέεις το "φυσικοί εχθροί" με κάποιο ζώο ανώτερο στην τροφική κλίμακα.

Πολλές φορές τα ζώα που σκοτώνουν τα μικρά άλλων, είναι χαμηλότερα στην τροφική κλίμακα και αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που το κάνουν.

Για παράδειγμα οι λεοπαρδάλεις που έχουν πολύ μικρό μέγεθος σε σχέση με τα λιοντάρια, και καμία τύχη αν τα βάλουν μαζί τους, σκοτώνουν σε κάθε ευκαιρία τα μικρά λιοντάρια γιατί έτσι προσπαθούν να μειώσουν το κίνδυνο. Το ίδιο κάνουν και οι ύαινες και άλλα ζώα.

Οι φυσικοί εχθροί του αγριογούρουνου, έχουν μειωθεί δραματικά ή ακόμη και έχουν εκλείψει σε πολλές περιοχές.
 
Το να εκτρέφεις και να σφάξεις το πρόβατο και το μοσχάρι για να το φας γίνεται με ίσους όρους απέναντι στο ζώο ενώ το να πάρεις το ντουφέκι και να κυνηγήσεις είναι με άνισους όρους?

Το "άνισοι όροι" πάει στο ότι το κυνήγι, δεν είναι κυνήγι στην ουσία. Το ζώο απλά δεν υπάρχει περίπτωση να γλιτώσει.

Άρα για σφαγείο πρόκειται.

Μόνο που το σφαγείο γίνεται για την χαρά της σφαγής και όχι για την εξασφάλιση τροφής.

Ας το λέμε χόμπι-σφαγείο και αυτό λοιπόν να μην τίθεται θέμα "όρων".

Επίσης ένα άγριο ζώο που θανατώνεται ούτε είναι βέβαιο θα επιβιώσει σαν είδος* (δεν υπάρχει κάποια εξασφάλιση, όπως με τα οικόσιτα) αλλά και το ίδιο μπορεί να υποστηρίζει την επιβίωση άλλων (γονέας) που πάνε χαμένα και αυτά.

Τα διάφορα είδη μπαίνουν σε προστασία αφού έχουν φτάσει σε σημείο κινδύνου εξαφάνισης.

Επίσης οι έννοιες λαθροκυνηγός και κυνηγός είναι σε μια ρευστή/δυναμική ισορροπία.

Κάποιος ξεκινάει ως κυνηγός από το σπίτι του και γίνεται λαθροκυνηγός άμα του κάνει κέφι.
Γίνεται αντιληπτός δε, μόνο αν τον τσακώσουν.

Τη ζημιά την έχει κάνει βέβαια.
 
Χρήστο, γιά θηρευτές μίλησα όχι φυσικούς εχθρούς. Έχει διαφορά!

Το κατάλαβα φίλε μου.

Η φύση όμως δεν λειτουργεί με τόσο απλούς όρους όσο τείνουμε εμείς να ορίζουμε.

Ο θηρευτής και ο εχθρός είναι άλλα πράγματα.

Στην επίτευξη της ισορροπίας όμως παίζουν τον ίδιο ρόλο.
 
Εαν μιλαμε για συγκεκριμενες ηπειρους (Ευρωπη) η φυση βρισκεται σε .... νησιδες !
Μεσα σε μια τραγικα "εξανθρωπισμενη" εκταση (την εβαλα σε εισαγωγικα γιατι ειναι οτι πιο απανθρωπο
ακομα και για τον ανθρωπο, ποσο μαλλον το ζωο). Αυτο που μπορει να γινει (το ξερω οτι ειναι υπερδυσκολο
και πανακριβο) ειναι να μεταφερθουν ενα-ενα ολα τα ζωα, ολη η πανιδα απο αυτες της νησιδες .... καπου
μακρυτερα (Σιβηρια) η τελωσπαντων σε ενα περιβαλλον που να προσομοιαζει το συγκεκριμενο φυσικο.
Μια προσπαθεια πανευρωπαικη (αδιανοητη με τα σημερινα δεδομενα) οπου ΟΛΟΙ θα βοηθησουν σ'αυτο.
Ετσι τα ζωα θα βρουν ΜΟΝΑ τους την ισορροπια (στην βιολογικη αλυσιδα) και θα κοπει μια και εξω
ο βηχας των κυνηγων του σαββατοκυριακου. ΜΙΑ ... ΚΑΙ ΕΞΩ !

Λυπαμαι που το λεω .... ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να συμβει κατι τετοιο.

Ομως ειναι η μονη λυση ! Τα ζωα ακμαζουν και ισορροπουν ΜΑΚΡΙΑ απο τον ανθρωπο. Οχι διπλα του.
 
Το "άνισοι όροι" πάει στο ότι το κυνήγι, δεν είναι κυνήγι στην ουσία. Το ζώο απλά δεν υπάρχει περίπτωση να γλιτώσει.

Άρα για σφαγείο πρόκειται.

Μόνο που το σφαγείο γίνεται για την χαρά της σφαγής και όχι για την εξασφάλιση τροφής.

Ας το λέμε χόμπι-σφαγείο και αυτό λοιπόν να μην τίθεται θέμα "όρων".

Επίσης ένα άγριο ζώο που θανατώνεται ούτε είναι βέβαιο θα επιβιώσει σαν είδος* (δεν υπάρχει κάποια εξασφάλιση, όπως με τα οικόσιτα) αλλά και το ίδιο μπορεί να υποστηρίζει την επιβίωση άλλων (γονέας) που πάνε χαμένα και αυτά.

Τα διάφορα είδη μπαίνουν σε προστασία αφού έχουν φτάσει σε σημείο κινδύνου εξαφάνισης.

Επίσης οι έννοιες λαθροκυνηγός και κυνηγός είναι σε μια ρευστή/δυναμική ισορροπία.

Κάποιος ξεκινάει ως κυνηγός από το σπίτι του και γίνεται λαθροκυνηγός άμα του κάνει κέφι.
Γίνεται αντιληπτός δε, μόνο αν τον τσακώσουν.

Τη ζημιά την έχει κάνει βέβαια.

Σόρρυ αλλά δεν έχω δει κάποιον κυνηγό να πετάει τα θήραματα και να μην τα τρώει...
Ίσως να υπάρχει αλλά ειλικρινά δεν έχω δει κάποιον και έχω δει πάρα πολλούς.

Οι περισσότεροι κυνηγοί είναι καψοφυσέκηδες....σίγουρα υπάρχουν και κυνηγοί που χάνουν σπάνια θήραμα αλλά είναι πολλοί λίγοι σε σχέση με όσους ασκούν το χόμπι αυτό. Οπότε στατιστικά οι πιθανότητες είναι με το θήραμα κι όχι με τον κυνηγό.

Ο λαθροκυνηγός είναι άλλο από τον κυνηγό.
Αυτό που λες ισχύει για όλους μας....ξεκινάω το πρωί νομοταγής από το σπίτι μου και μέχρι να γυρίσω μπορεί να έχω διαπράξει πολλαπλά εγκλήματα....αυτό δε σημαίνει πως πριν γίνω παράνομος πρέπει να αντιμετωπίζομαι ως τέτοιος.

Όποιος είναι λαθροκυνηγός κακώς είναι και όλοι οι κυνηγοί οφείλουν να τους καταδίδουν στις αρχές κι όχι απλώς να τους καταδικάζουν.

Όσον αφορά τα θηράματα και τους πληθυσμούς τους αυτοί παρακολουθούνται σε ετήσια βάση κι ανάλογα των αποτελεσμάτων αυτών των παρατηρήσεων συντάσσεται η ρυθμιστική κυνηγίου για κάθε έτος....

Δεν επιτρέπεται η θύρα σε όλα τα άγρια είδη ζώων και ακόμα κι σε αυτά που επιτρέπεται κάθε χρόνο ορίζεται από τη ρυθμιστική το πόσα κατά άτομο ή ομάδα μπορούν να θηρευτούν.

Αν κάποιος είναι κυνηγός το πρώτο πράγμα που τον απασχολεί είναι να προσέξει για να έχει να κυνηγήσει και το παιδί του αλλά και το εγγόνι του...."Καραγκιόζηδες" υπάρχουν σε όλες τις κοινωνικές υποκατηγορίες, των κυνηγών συμπεριλαμβανομένων.
 
Δεν μπορούν όλα τα είδη να επιβιώσουν σε τέτοια περιβάλλοντα Μάνο.

Δεν είναι όμως τα πράγματα τόσο τραγικά.

Η φορά των πραγμάτων δείχνει ότι μεγάλα τμήματα της υπαίθρου ξανά γυρνάνε σε "άγρια" κατάσταση, γιατί οι άνθρωποι την εγκαταλείπουν.
εννοείται αυτό είναι πιο έντονο σε ορεινές περιοχές.

Πάντως οι εκτάσεις δασών και "άγριων" περιοχών σταθερά μεγαλώνουν σε όλη την Ευρώπη.
pbox.php
 
Σόρρυ αλλά δεν έχω δει κάποιον κυνηγό να πετάει τα θήραματα και να μην τα τρώει...
Ίσως να υπάρχει αλλά ειλικρινά δεν έχω δει κάποιον και έχω δει πάρα πολλούς.

Οι περισσότεροι κυνηγοί είναι καψοφυσέκηδες....σίγουρα υπάρχουν και κυνηγοί που χάνουν σπάνια θήραμα αλλά είναι πολλοί λίγοι σε σχέση με όσους ασκούν το χόμπι αυτό. Οπότε στατιστικά οι πιθανότητες είναι με το θήραμα κι όχι με τον κυνηγό.

Ο λαθροκυνηγός είναι άλλο από τον κυνηγό.
Αυτό που λες ισχύει για όλους μας....ξεκινάω το πρωί νομοταγής από το σπίτι μου και μέχρι να γυρίσω μπορεί να έχω διαπράξει πολλαπλά εγκλήματα....αυτό δε σημαίνει πως πριν γίνω παράνομος πρέπει να αντιμετωπίζομαι ως τέτοιος.

Όποιος είναι λαθροκυνηγός κακώς είναι και όλοι οι κυνηγοί οφείλουν να τους καταδίδουν στις αρχές κι όχι απλώς να τους καταδικάζουν.

O κυνηγός πάει να κυνηγήσει όχι γιατί του έλειψε το φαγητό ή του έλειψε το κρέας.

Θέλει να το σκοτώσει ο ίδιος. Δεν αρκείται να του το φέρουν έτοιμο για μαγείρεμα.

Δεν το κάνουν γιατί είναι γευσιγνώστες και ο κότσυφας τους κάνει να παθαίνουν έκσταση όταν σερβίρεται με μανιτάρια σε σχέση με ένα κοτόπουλο με μανιτάρια.

Μη τρελαθούμε τώρα.


Επίσης σίγουρα όλοι ξεκινάμε νομοταγείς το πρωί από το σπίτι και το βράδυ που επιστρέφουμε μπορεί να μην είμαστε πλέον.

Υπάρχει όμως μια βασική διαφορά: δεν ξεκινάμε με όπλο προκειμένου να σκοτώσουμε.

Με την έννοια που το θέτεις, ας αφήσουμε ελεύθερη και την οπλοφορία (όχι απλά οπλοκατοχή) λοιπόν.

Τέλος οι λαθροκυνηγοί δεν είναι μια ιδιαίτερη ράτσα. Είναι σαν όλους όσον έχουν την τάση να βλέπουν λίγο πιο "χαλαρά" τις κοινωνικές συμβάσεις και το νόμο.

Είναι σαν αυτόν που παρκάρει παράνομα σε διάβαση ΑΜΕΑ.

Για να παρκάρει όμως κανείς παράνομα σε διάβαση ΑΜΕΑ, είναι βέβαιο ότι πρέπει πρώτα να είναι οδηγός. Και κάτι παραπάνω (πολύ συνηθισμένο δυστυχώς).

Έτσι και με τους λαθροκυνηγούς: πρέπει σίγουρα να είναι κυνηγοί και φυσικά να έχουν και το κάτι τις παραπάνω.

Δεν είναι όλοι το ίδιο, σε καμία περίπτωση.

Όλοι τους όμως, κυνηγοί και λαθροκυνηγοί, μοιράζονται την χαρά του να σκοτώσουν.

Αυτό είναι βέβαιο.

Αυτή την χαρά εγώ την βρίσκω αηδιαστική και άρρωστη. Η γνώμη μου είναι.

Ούτε με ρωτάνε, ούτε την λαμβάνουν υπόψη όταν πάνε να κάνουν το αιματηρό κέφι τους.
 
Τα ζώα γεννούν πολλά μικρά γιατί επιβιώνουν μέχρι ενηλικίωσης πολύ λίγα.

Αν δεν υπάρχουν φυσικοί εχθροί, τότε το ποσοστό που φτάνει στην ενηλικίωση -και άρα αναπαραγωγή- είναι πάρα πολλά.

Η ισορροπία εκεί είναι που γίνεται.

Στα λιοντάρια, από όσα φτάσουν την ηλικία του ενός έτους (που είναι μικρό υποσύνολο όσων γεννιούνται)- μόνο το 1/4 θα φτάσει σε αναπαραγωγική ηλικία.
Αλλιώς θα είχε γεμίσει ο κόσμος λιοντάρια.

Ο αριθμός τους είναι μικρός εξαιτίας αυτού του λόγου και όχι γιατί κάποιος εχθρός σκοτώνει τα ενήλικα.

Το ίδιο ισχύει και για τα αγριογούρουνα.
Νομίζω ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του λιονταριού είναι το ίδιο το λιοντάρι...
Είναι ικανά τα αρσενικά προκειμένου να δεχτούν ένα αναπαραγωγικό θηλυκό στην αγέλη τους να σκοτώσουν τα μικρά της γιατί είναι κάποιου άλλου αρσενικού...
 
O κυνηγός πάει να κυνηγήσει όχι γιατί του έλειψε το φαγητό ή του έλειψε το κρέας.

Θέλει να το σκοτώσει ο ίδιος. Δεν αρκείται να του το φέρουν έτοιμο για μαγείρεμα.

Δεν το κάνουν γιατί είναι γευσιγνώστες και ο κότσυφας τους κάνει να παθαίνουν έκσταση όταν σερβίρεται με μανιτάρια σε σχέση με ένα κοτόπουλο με μανιτάρια.

Μη τρελαθούμε τώρα.


Επίσης σίγουρα όλοι ξεκινάμε νομοταγείς το πρωί από το σπίτι και το βράδυ που επιστρέφουμε μπορεί να μην είμαστε πλέον.

Υπάρχει όμως μια βασική διαφορά: δεν ξεκινάμε με όπλο προκειμένου να σκοτώσουμε.

Με την έννοια που το θέτεις, ας αφήσουμε ελεύθερη και την οπλοφορία (όχι απλά οπλοκατοχή) λοιπόν.

Τέλος οι λαθροκυνηγοί δεν είναι μια ιδιαίτερη ράτσα. Είναι σαν όλους όσον έχουν την τάση να βλέπουν λίγο πιο "χαλαρά" τις κοινωνικές συμβάσεις και το νόμο.

Είναι σαν αυτόν που παρκάρει παράνομα σε διάβαση ΑΜΕΑ.

Για να παρκάρει όμως κανείς παράνομα σε διάβαση ΑΜΕΑ, είναι βέβαιο ότι πρέπει πρώτα να είναι οδηγός. Και κάτι παραπάνω (πολύ συνηθισμένο δυστυχώς).

Έτσι και με τους λαθροκυνηγούς: πρέπει σίγουρα να είναι κυνηγοί και φυσικά να έχουν και το κάτι τις παραπάνω.

Δεν είναι όλοι το ίδιο, σε καμία περίπτωση.

Όλοι τους όμως, κυνηγοί και λαθροκυνηγοί, μοιράζονται την χαρά του να σκοτώσουν.

Αυτό είναι βέβαιο.

Αυτή την χαρά εγώ την βρίσκω αηδιαστική και άρρωστη. Η γνώμη μου είναι.

Ούτε με ρωτάνε, ούτε την λαμβάνουν υπόψη όταν πάνε να κάνουν το αιματηρό κέφι τους.
Δε καταλαβαίνω το "κόλλημα" με τον κυνηγό....ο κυνηγός που θα φάει το θήραμα ασχέτως αν το κάνει για διασκέδαση ή όχι δε θα φάει μοσχάρι που κι αυτό το σφάζει κάποιος χωρίς χαρά αλλά για επάγγελμα.....
Δλδ ο χομπίστας είναι κακό και ο επαγγελματίας είναι καλό....?

Η αναφορά στην οπλοφορία είναι ένα λογικό άλμα.....

Οι λαθροθήρες είναι σαν και όλους τους υπόλοιπους που ανέφερες....και είναι όλοι λάθος....και μας έχουν κάνει τη ζωή πατίνι....
Ας τους βάλουμε στη θέση τους λοιπόν, ο καθένας από το μετερίζι του.
 
Δε καταλαβαίνω το "κόλλημα" με τον κυνηγό....ο κυνηγός που θα φάει το θήραμα ασχέτως αν το κάνει για διασκέδαση ή όχι δε θα φάει μοσχάρι που κι αυτό το σφάζει κάποιος χωρίς χαρά αλλά για επάγγελμα.....
Δλδ ο χομπίστας είναι κακό και ο επαγγελματίας είναι καλό....?

Η αναφορά στην οπλοφορία είναι ένα λογικό άλμα.....

Οι λαθροθήρες είναι σαν και όλους τους υπόλοιπους που ανέφερες....και είναι όλοι λάθος....και μας έχουν κάνει τη ζωή πατίνι....
Ας τους βάλουμε στη θέση τους λοιπόν, ο καθένας από το μετερίζι του.


Σου διαφεύγει η ουσία.

Η ουσία βρίσκεται στο ότι κάποιοι γουστάρουν να σκοτώσουν.

Όταν κάποιος πάει να αγοράσει ένα κυνηγετικό όπλο, ανεξάρτητα από το πως θα καταλήξει, κυνηγός ή λαθροκυνηγός έχει πάντα ακριβώς το ίδιο κριτήριο: να είναι αποτελεσματικό.

Αποτελεσματικό σε τι? Στο να σκοτώνει.

Δεν νομίζω να πάει κανείς να αγοράσει όπλο και να ζητάει κάποιο που δεν είναι ευθύβολο....

Το πρόβλημα βρίσκεται εκεί ακριβώς: στο ότι κάποιοι θέλουν/γουστάρουν/τη βρίσκουν/ τους αρέσει/χαίρονται , πες το όπως θες, να σκοτώσουν

Αυτό είναι το πρόβλημα με αυτούς. Στο που βρίσκουν την χαρά τους, τη διασκέδασή τους,

Ο επαγγελματίας που δουλεύει στο σφαγείο, δεν διάλεξε αυτή τη δουλειά γιατί την χαίρεται. Όπως και ο σκουπιδιάρης δεν διάλεξε αυτή τη δουλειά γιατί του αρέσουν τα σκουπίδια.

Ο επαγγελματίας καλύπτει μια βασική του ανάγκη -την επιβίωση- με όποιο τρόπο του προσφέρει η ζωή (οι ευκαιρίες του κ.λπ.).

Ο χομπίστας κάνει κάτι γιατί το γουστάρει.

Οι λαθροθήρες κάνουν το ίδιο με τους άλλους ανόητους που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις κοινωνικές συμβάσεις και τους νόμους. Συμφωνώ 100%.

Δεν είναι όμως το ίδιο.

Όταν πάει να μάθει κανείς να οδηγεί, το κάνει γιατί θέλει να απολαμβάνει την αυτοκίνηση. Δεν το κάνει για να παρκάρει παράνομα. Το παράνομο παρκάρισμα έρχεται σαν αποτέλεσμα της έκφρασης της προσωπικότητάς του που είναι κατά βάση εγωιστική.

Το ίδιο και κάποιος που σκοπεύει να ξεκινήσει το κυνήγι. Δεν ξεκινάει με σκοπό να γίνει λαθροκυνηγός. Αυτό έρχεται σαν έκφραση της προσωπικότητάς του.
Όμως το κίνητρο τον οδηγεί στο να γίνει κυνηγός είναι το ίδιο με όλους του άλλους κυνηγούς (που δεν θα καταντήσουν και λαθροκυνηγοί): η χαρά του να σκοτώσει.
Αυτή η χαρά του να σκοτώσει, είναι άρρωστη και δεν μπορεί να συγκριθεί με τα αρχικά κίνητρα άλλων: την χαρά της αυτοκίνησης, του να πετάει κανείς, του να μάθει να ζωγραφίζει, να κάνει καταδύσεις, να στήσει ένα super duper στέρεο για να ακούει και τις τρίχες στο σβέρκο του τραγουδιστή να πάλλονται όταν τραγουδάει κ.λπ.

Είναι πολύ απλό.

Όποιος θέλει το βλέπει, όποιος δεν θέλει με γεια του και χαρά του.

Μη ζητάει όμως να του αναγνωρίσουμε πράγματα που δεν διαθέτει.
 
Σου διαφεύγει η ουσία.

Η ουσία βρίσκεται στο ότι κάποιοι γουστάρουν να σκοτώσουν.

Όταν κάποιος πάει να αγοράσει ένα κυνηγετικό όπλο, ανεξάρτητα από το πως θα καταλήξει, κυνηγός ή λαθροκυνηγός έχει πάντα ακριβώς το ίδιο κριτήριο: να είναι αποτελεσματικό.

Αποτελεσματικό σε τι? Στο να σκοτώνει.

Δεν νομίζω να πάει κανείς να αγοράσει όπλο και να ζητάει κάποιο που δεν είναι ευθύβολο....

Το πρόβλημα βρίσκεται εκεί ακριβώς: στο ότι κάποιοι θέλουν/γουστάρουν/τη βρίσκουν/ τους αρέσει/χαίρονται , πες το όπως θες, να σκοτώσουν

Αυτό είναι το πρόβλημα με αυτούς. Στο που βρίσκουν την χαρά τους, τη διασκέδασή τους,

Ο επαγγελματίας που δουλεύει στο σφαγείο, δεν διάλεξε αυτή τη δουλειά γιατί την χαίρεται. Όπως και ο σκουπιδιάρης δεν διάλεξε αυτή τη δουλειά γιατί του αρέσουν τα σκουπίδια.

Ο επαγγελματίας καλύπτει μια βασική του ανάγκη -την επιβίωση- με όποιο τρόπο του προσφέρει η ζωή (οι ευκαιρίες του κ.λπ.).

Ο χομπίστας κάνει κάτι γιατί το γουστάρει.

Οι λαθροθήρες κάνουν το ίδιο με τους άλλους ανόητους που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις κοινωνικές συμβάσεις και τους νόμους. Συμφωνώ 100%.

Δεν είναι όμως το ίδιο.

Όταν πάει να μάθει κανείς να οδηγεί, το κάνει γιατί θέλει να απολαμβάνει την αυτοκίνηση. Δεν το κάνει για να παρκάρει παράνομα. Το παράνομο παρκάρισμα έρχεται σαν αποτέλεσμα της έκφρασης της προσωπικότητάς του που είναι κατά βάση εγωιστική.

Το ίδιο και κάποιος που σκοπεύει να ξεκινήσει το κυνήγι. Δεν ξεκινάει με σκοπό να γίνει λαθροκυνηγός. Αυτό έρχεται σαν έκφραση της προσωπικότητάς του.
Όμως το κίνητρο τον οδηγεί στο να γίνει κυνηγός είναι το ίδιο με όλους του άλλους κυνηγούς (που δεν θα καταντήσουν και λαθροκυνηγοί): η χαρά του να σκοτώσει.
Αυτή η χαρά του να σκοτώσει, είναι άρρωστη και δεν μπορεί να συγκριθεί με τα αρχικά κίνητρα άλλων: την χαρά της αυτοκίνησης, του να πετάει κανείς, του να μάθει να ζωγραφίζει, να κάνει καταδύσεις, να στήσει ένα super duper στέρεο για να ακούει και τις τρίχες στο σβέρκο του τραγουδιστή να πάλλονται όταν τραγουδάει κ.λπ.

Είναι πολύ απλό.

Όποιος θέλει το βλέπει, όποιος δεν θέλει με γεια του και χαρά του.

Μη ζητάει όμως να του αναγνωρίσουμε πράγματα που δεν διαθέτει.
Είναι πάρα πολύ απλό.... όντως....

Ως δικαστής θα ήσουν ο μοναδικός που θα αθώωνε τον Ρίτσαρντ Κουκλίνσκι, τον επονομαζόμενο και Iceman...
Δεν το έκανε για διασκέδαση.... απλά το μεροκάματο να βγαίνει...

Over and out....που λέμε και στο χωριό μου, τα Πατήσια.
 
Είναι πάρα πολύ απλό.... όντως....

Ως δικαστής θα ήσουν ο μοναδικός που θα αθώωνε τον Ρίτσαρντ Κουκλίνσκι, τον επονομαζόμενο και Iceman...
Δεν το έκανε για διασκέδαση.... απλά το μεροκάματο να βγαίνει...

Over and out....που λέμε και στο χωριό μου, τα Πατήσια.

Α καλά!

Μάλλον εσύ θα υπερασπιζόσουν τον Κουκλίνσκι

Εσύ είσαι που υπερασπίζεσαι την χαρά του σκοτωμού όχι εγώ.

Και μάλιστα με τόσο άγαρμπο τρόπο που συγκρίνεις τίμιους επαγγελματίες με εκτελεστή της μαφίας.

Κάνε μας τη χάρη λοιπόν να μην προβάλεις πάνω μας όσο βλέπεις στον δικό σου καθρέφτη.

Δεν έχουμε όλοι φονικές διασκεδάσεις.
 
Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο εστιάστηκε η συζήτηση στη διάκριση μεταξύ κυνηγών και λαθροκυνηγών. Η ''διαφορά'' τους έγκειται σε μια νομοθετική πράξη. Στην ουσία όμως, δεν διαφέρουν: αμφότεροι σκοτώνουν ζώα για να ευχαριστηθούν. Αυτή είναι η ουσία του κυνηγιού, είτε τα τρώνε, είτε τα πετάνε, είτε τα κορνιζάρουν τα θηράματά (θύματά) τους*

Ο Κουκλίνσκι πού κολλάει;

*όπως ο μπουχέσας της παρακάτω φωτογραφίας

db8c968c91274a43abf8dd36caf9f6af.jpg
 
Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο εστιάστηκε η συζήτηση στη διάκριση μεταξύ κυνηγών και λαθροκυνηγών. Η ''διαφορά'' τους έγκειται σε μια νομοθετική πράξη. Στην ουσία όμως, δεν διαφέρουν: αμφότεροι σκοτώνουν ζώα για να ευχαριστηθούν.

Άσε βρε Διονύση!

Εδώ μου είπε ότι θα αθώωνα ΑΝ ήμουν δικαστής, τον αρχιεκτελεστή της μαφίας.

Επειδή λέω ότι όποιος γουστάρει να σκοτώνει δεν είναι καλά.

Εγώ πάντως με τον συγκεκριμένο δεν θα κάνω άλλη προσπάθειας επικοινωνίας.

Μια προσβολή αυτού του μεγέθους μου είναι αρκετή.