Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Πιθανόν δεν σου έχουν ενεργοποιήσει το HD Pack. Κάλεσε το 13888 και ρώτησέ τους. Εμένα μου τρώει από 6-8 mbps στα HD κανάλια. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην εικόνα, ακόμα και με το δορυφορικό.
 
Ενεργό είναι.Το είχα ζητήσει όταν έβαλα vdsl 30 και στο ΜΥ ΚΟΣΜΟΤΕ το γράφει.
 
Παιδια το Replay TV δε μου δουλευει με καποια καναλια, πχ με το Cinema 3 (ελληνικες ταινιες).
Σημερα θελω να δω χτεσινες και δεν εχει replay TV στο Cinema 3 ενω σε αλλα εχει!

Τι συμβαινει?
 
Κανεις ένα restart τον δέκτη είτε απο το μενού είτε απο πίσω απο τον διακόπτη on/off που εχει και θα είσαι ok.
 
Παιδια το Replay TV δε μου δουλευει με καποια καναλια, πχ με το Cinema 3 (ελληνικες ταινιες).
Σημερα θελω να δω χτεσινες και δεν εχει replay TV στο Cinema 3 ενω σε αλλα εχει!

Τι συμβαινει?
Δεν φταίει ο δέκτης. Το replay tv δεν είναι διαθέσιμο σε όλα τα κανάλια. Το cinema3 δεν έχει replay tv.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Η εξυπηρέτηση πελατών έχει βαρέσει διάλυση;

Services will be unavailable for the following period(s) 08:00-22:30 ---> Αυτό το μήνυμα βγαίνει στο chat

Και στο τηλέφωνο κανείς...
 
εληξε το συμβολαιο 16/10 /2017 ....χθες παρελαβα τον λογαριασμο και απο 98 ευρω που ειχα περιπου το διμηνο μου ηρθε καπελο 120 ευρω ο τωρινος
λογαριασμος ..θα πεις με πειγαν τιμη καταλογου.
με ειχαν παρει μια φορα τηλεφωνο πριν 15 μερες λιξει το συμβολαιο λογο χρονου ειπα σα αυτα που μου ειπανε θα τ σκεφτω
ειπαν θα με ξανα παρουν αλλα ουτε ενδιαφερθηκαν καθολου
αυτο φυσικα ειναι το μεγαλο τους λαθος ασχετα αν ειναι νομιμο η οχι .....εχασαν εναν πελατη ,δεν ενδιαφερθηκαν να τον κρατησουν δεν θα παιξω με φορητοτητα
κατι που κανουν αρκετα μελη ..για να πετυχεις καλητερη τιμη ....καραγκιοζης του καθε οτε η οποιαδηποτε εταιριας δεν γυνομαι ...ο καθε πελατης ..στη τελικη
αυτος που πληρωνει και φυσικα εχει και το δικαωμα της επιλογης .....
 
Φτες...δεν νομίζω ότι πρέπει ο οτε και ο κάθε οτε να πέρνει συνέχεια τηλέφωνα τους πελάτες...μετά θα λέγαμε ότι μας πιέζουν..
 
MIKU

μια φορα πειρε πριν 20 μερες δεν θελουν δεν θελω ...δεν παρακαλεσα να με παιρνουν συνεχεια τηλεφωνω δεν εχω αυτη την απαιτηση
λαθος καταλαβες ..
για την οικονομικη πολιτικη τους μιλαω ..χωρεις συνδρομητηκη δεν επαθε κανεις τιποτε .....αποψη σου βεβαια ...

μπορουσε να ειχε αφηση τη τιμη την οποια ειχα ....το καπελο 20 ευρω ηξερε να το βαλει ...φυσικα δεν ειναι φιλανθρωπικο
καταστημα....αλλα εγω η ο καταναλωτης πληρωνει και αποφασιζει φυλε μου .....

αυριο που θα παω για διακοπη θα με θυμηθουν και αρχισουν τα παρακαλια ....
 
Όλες οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών κατά καιρούς παρέχουν εκπτώσεις ή ειδικά πακέτα προς τους πελάτες τους. Αυτά κατά κανόνα δεν ανανεώνονται στην ίδια τιμή, ειδικά στα πακέτα κινητής που μπορεί να έχει ονομαστική τιμή 75 ευρώ ένα πρόγραμμα και να το δώσουν μέχρι και 80% κάτω. Πριν λήξει το πακέτο, ειδικά εφόσον έχουμε ενημερωθεί, μπορούμε να κάνουμε ανανέωση σε τιμή -συνήθως- χαμηλότερη από αυτή του τιμοκαταλόγου ή ότι άλλο αποφασίσουμε.

Γενικά για τον κλάδο, όχι μόνο για τη τηλεόραση, η ΕΕΤΤ θα εφαρμόσει σύντομα μια διαδικασία καθυστερημένης ενημέρωσης του αρχικού παρόχου σε περίπτωση φορητότητας για να μην γίνονται αντιπροσφορές. Κυρίως, να μην γίνονται αιτήσεις φορητότητας για την αντιπροσφορά.
 
MIKU

μια φορα πειρε πριν 20 μερες δεν θελουν δεν θελω ...δεν παρακαλεσα να με παιρνουν συνεχεια τηλεφωνω δεν εχω αυτη την απαιτηση
λαθος καταλαβες ..
για την οικονομικη πολιτικη τους μιλαω ..χωρεις συνδρομητηκη δεν επαθε κανεις τιποτε .....αποψη σου βεβαια ...

μπορουσε να ειχε αφηση τη τιμη την οποια ειχα ....το καπελο 20 ευρω ηξερε να το βαλει ...φυσικα δεν ειναι φιλανθρωπικο
καταστημα....αλλα εγω η ο καταναλωτης πληρωνει και αποφασιζει φυλε μου .....

αυριο που θα παω για διακοπη θα με θυμηθουν και αρχισουν τα παρακαλια ....

Οκ τότε.Δεν είπα ότι η συνδρομιτική είναι αναγκαία..όπως το ρεύμα πχ..
 
Εγώ ακόμα περιμένω από τέλη Αυγούστου να ενεργοποιηθεί η ανανέωση με την τιμή που είχαμε συμφωνήσει αλλά εδώ και δυο μήνες με κοροϊδεύουν και ακόμα πληρώνω ως αορίστου.
Έγινε πάλι χαμός σήμερα στο τμήμα διακοπών.
 
Εγώ ακόμα περιμένω από τέλη Αυγούστου να ενεργοποιηθεί η ανανέωση με την τιμή που είχαμε συμφωνήσει αλλά εδώ και δυο μήνες με κοροϊδεύουν και ακόμα πληρώνω ως αορίστου.
Έγινε πάλι χαμός σήμερα στο τμήμα διακοπών.
Έχεις δίκιο. Θα πρέπει να απαιτήσεις και κάποια μορφή αποζημίωσης η καλύτερη τιμή για το διάστημα που πληρωσες παραπάνω.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Θα αφαιρεθεί η διαφορα στον επόμενο λογαριασμό όπως έγινε με μένα. παράδειγμα 10 αυγούστου ανανέωσε με 20 ευρώ και τον σεπτέμβρη πλήρωσε με την παλιά τιμή ας πούμε με 30 ευρώ, στον λογαριασμό που θα έρθει σε λίγες μέρες θα αφαιρεθούν 30 ευρώ, 10 ευρώ δηλαδή για κάθε μηνα από τότε που ανανέωσε
 
Ξερει κανεις πως αλλαζει ο αναμεταδοτης; Δεν μπορω να το βρω στο νεο λογισμικο και η εικονα στο Otesport4 ειναι και παλι οικτρη

Sent from my thor using Tapatalk