Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Πώς είσαι σιγουρος ότι είναι θέμα δέκτη και δεν είναι πρόβλημα με το stream ή με το Headend ??
 
Γιατί οι υπότιτλοι βγαίνουν datastream από τον δέκτη
Αν ήταν του stream ή του headend, θα έπρεπε το stream να άνοιγε και να ξαναεμπαινε σαν ξεχωριστό stream στο multiplexer, πραγμα που από όσο ξέρω δεν γίνεται.
 
Last edited:
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Εάν ήταν θέμα STB ή καλύτερα μόνο θέμα STB, τότε το πρόβλημα θα έπρεπε να εμφανίζετε σε όλα τα κανάλια. Από τις αναφορές που έχω δει το πρόβλημα εντοπίζεται σε πολύ συγκεκριμένα κανάλια τα οποία μάλλον έχουν διαφορετική επεξεργασία
 
Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Μα δεν αναφέρομαι στο STB, αλλά στους δέκτες λήψης του καναλιού, μέσα στον ΟΤΕ. Οι υπότιτλοι έρχονται close captions σε DVB stream, και απλά ανοίγουν μέσα στον ΟΤΕ.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Μετά από 5 μέρες περίπου που έβαλα ΟΤΕ tv δεν είχα κανένα παράπονο χθες έβλεπα μια ταινία στο Village HD 00:45 Η ΓΕΝΝΗΣΗ και στο τέλος της τενειας κόλλησε η εικόνα ήθελε 5-10 λεπτά για να τελειώσει πάνω στο καλύτερο αν και κατάλαβα το τέλος απλά ήθελα να δω την λεπτομέρεια,έκανα ζαπινκ και είδα και το Village το απλό μια μπλε οθόνη και έλεγε ότι δεν είχε σήμα..Το πρώτο παράπονο μου και από μένα.
 
Last edited:
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Απλά ήθελα να τονίσω τα πιο σημαντικά που πρέπει να δώσουν την οποια προσοχή τα μέλη,άλλος τα βάζει κεφαλαια πχ εγώ ήθελα να βάλω λίγο χρωμα..Δεν διάβασα κάπου ότι είναι κατά τον κανόνων ο χρωματισμός.Αν είναι ζητω συγγνώμη αν δημιούργησα κάποιο θέμα.
 
Μου αρέσει που ήθελα και βουρ...

ΟΤΕshop, κάπου στην Ατιική, Παρασκευή 22/8 13:30. Αναμονή 15+ λεπτών για τον έναν (1) υπάλληλο να εξυπηρετήσει. Κάποια στιγμή, και αφού έχουμε μαζευτεί 3-4 πελάτες που περιμένουν, σκάνε μύτη άλλοι 2 υπάλληλοι. Λέω εντάξει, για μεσημεριανό διάλειμμα είχαν πάει οι άνθρωποι... Τεσ πα.

- Το και το, είμαι ο τάδε, με αρ. τηλ. δείνα, και θέλω αναβάθμιση σε PVR.
- <κενό βλέμμα> Έχει κάποιο πρόβλημα ο αποκωδικοποιητής σας και τον επιστρέφετε;
- ...όχι. Θέλω.Αναβάθμιση.Σε.PVR.
- <blink> Μιλήσατε με το τεχνικό τμήμα, έχει βλάβη;
- .......... Ο αποκωδικοποιητής είναι μια χαρά, τον επιστρέφω γιατί είναι με χρησιδάνειο, και θέλω να μου δώσετε τον PVR.
- Μισό λεπτό παρακαλώ.

<10 λεπτά αργότερα, μετά από άπειρα κλικ κλικ στον υπολογιστή>
- Μιλήσατε με το τεχνικό τμήμα;
- ... Όχι. Μίλησα. Με την εξυπηρέτηση. Πελατών. Μου είπαν. Να έρθω. Σε εσάς.
<κλικ κλικ>
- Μισό λεπτό παρακαλώ.

<αναμονή> Ο υπάλληλος πάει στην αποθήκη.
- Ορίστε, είστε έτοιμος.
- Ευχαριστώ, γεια σας.

<Πολλές ώρες αργότερα, ανοίγοντας τον αποκωδικοποιητή στο σπίτι>
- Μα... αυτός είναι ο ίδιος με αυτόν που είχα! FFFFFFUUUUUUU!

Ώρα εξόδου: 14:15.

---------------

Ίδιο ΟΤΕshop, Σάββατο 23/8, 12:00

Αναμονή 10 λεπτών να εξυπηρετήσει η μοναδική υπάλληλος τον προηγούμενο πελάτη. Κάποια στιγμή σκάει μύτη και μια δεύτερη. (see a pattern here?)

- Ναι γεια σας, είμαι ο τάδε με αρ τηλ. τάδε, είχα έρθει και χθες για αναβάθμιση PVR αλλά μου δώσατε λάθος αποκωδικοποιητή.
- Τι λάθος;
- Ορίστε, μου δώσατε αυτόν που ήταν αυτός που είχα.
- Ποιος σας τον έδωσε; Αυτός είναι λάθος! (Σώπα!)
- Πού να ξέρω; Ορίστε και το χαρτί, γράφει το όνομα.
- Μισό λεπτό παρακαλώ.

<κλικ κλικ> <κλικ κλικ> <κλικ κλικ>
10 λεπτά αργότερα, και αφού η έτερη υπάλληλος την έχει διακόψει τουλάχιστον 5 φορές για ερωτήσεις του τύπου "που έχουμε τα τηλέφωνα του service; πώς βλέπω σε ποια φάση του service είναι το κινητό;" κοκ.
- Κύριε σας ζητώ συγγνώμη αλλά ... δεν έχουμε να σας δώσουμε αποκωδικοποιητή.
- ... (wtf???)
- ... (oops...)
- ...Πότε θα φέρετε;
- Μισό λεπτό.
<κλικ κλικ>
- Ούτε στην κεντρική αποθήκη έχουμε, ούτε στα 3 κοντινότερα μαγαζιά. (Υπόψη, μιλάμε για κεντρική περιοχή της πρωτεύουσας με εκατοντάδες χιλιάδες δημότες.)
- ... (are you f*cking kidding me?) Κι εγώ τι θα κάνω;
- Χρησιμοποιείστε αυτόν που σας δώσαμε (Kaon) και δώστε μου το τηλ. σας να σας πάρω όταν έρθει ο PVR.
- ... whatever.

Ώρα εξόδου: 12:45.

Και βρισκόμαστε εκεί, από το Σάββατο. 1 ώρα και 30 λεπτά χαμένα.

Συμπεράσματα:
1) ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ!... θα είχα γλυτώσει 45'.
2) Ειλικρινά, το κλίμα διάλυσης που έζησα στο συγκεκριμένο κατάστημα του ΟΤΕ έχω πολύ καιρό να το δω σε ""ιδιωτική"" εταιρεία. Κλασικά, 1-2 άνθρωποι κρατάνε το μαγαζί και οι υπόλοιποι πετούν χαρταετό. Είχα την τύχη να πέσω στη μία τη δεύτερη φορά.

ΥΓ. Δεν αναφέρω τοποθεσία για να μην εκθέσω κόσμο, αν και νομίζω ότι θα χρειαζόταν λίγο ταρακούνημα εκεί μέσα για να κάνουν πιο σωστά τη δουλειά τους ορισμένοι.
 
Last edited by a moderator:
Από το να τα γράφεις στο φόρουμ, στείλε υποβολή παραπόνων στον ΟΤΕ.
Παλιότερα που είχα παρόμοιο πρόβλημα εκεί παραπονέθηκα. Δεν ξέρω αν διορθώθηκε κάτι γιατί δεν ξαναπήγα σε εκείνο το κατάστημα, μα θεωρώ πως σαν πελάτης ότι μπορούσα να κάνω το έκανα.
 
Last edited by a moderator:
Καλά, τα καταστήματα του ΟΤΕ, είναι τραγικά τα περισσότερα... Από το τηλέφωνο κάνεις καλύτερα την δουλειά σου...
 
Last edited by a moderator:
^ Χαχαχ ναι, μόνο που 6:00 το απόγευμα δεν απαντούσε κανένας (και ας έχουν ωράριο μέχρι τις 9:00!...)
 
Last edited by a moderator:
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Σαν επισήμανση απλά, με τόσο ποδόσφαιρο που εχει ο ΟΤΕ, θα ήταν καλό να δείχνει συχνά σαν άφηνα τα γκολ του Σαββατοκύριακου , για εμάς που δεν έχουμε και πολυ χρονο. Εχει αρκετές κενές ώρες τις υπόλοιπες ημέρες για αυτο. Ίσως το κανει στο ote highlights
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Συνηθως αυτος ειναι ο σκοπος του καναλιου με highlights.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Η υπηρεσία Call Back στη σελίδα του ΟΤΕ λειτουργεί? Το έχει δοκιμάσει κανείς?
Χθές μπορεί να έστειλα και 10 φορές αίτημα αλλά καμία ανταπόκριση.
Υπάρχει κάποιος άλλος αριθμός, εκτός του 13888, για να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης?
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Η υπηρεσία Call Back στη σελίδα του ΟΤΕ λειτουργεί? Το έχει δοκιμάσει κανείς?
Χθές μπορεί να έστειλα και 10 φορές αίτημα αλλά καμία ανταπόκριση.
Υπάρχει κάποιος άλλος αριθμός, εκτός του 13888, για να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης?

2 φορές το έχω δοκιμάσει, δίχως να με έχουν καλέσει έως σήμερα.
 
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Tο Call Back το έχω χρησιμοποιήσει (για κάποια θέματα) 3 φορές την τελευταία εβδομάδα και με κάλεσαν εντός 5-25 λεπτών.