Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Re: Κυτίο Παραπόνων....

Παιδια οσοι ειστε συνδρομητες της OTE TV κατεβαστε το Sundance απο την συχνοτητα 12092 H 27500 3/4(οσο ειναι ελευθερο) απο τις 9E και δεστε διαφορα στην ποιοτητα εικονας.Προσωπικη αποψη ειναι οτι στην πλατφορμα του ΟΤΕ ειναι κατα πολυ υποδεεστερο. ΓΙΑΤΙ :twoguns: ΟΤΕ;;;;;;
 
Re: Κυτίο Παραπόνων....

Μάλλον πρόκειται για ευκαιριακό feed δοκιμής για θυγατρική της ισπανικής Telefonica
http://www.tsa.es/EN/Pages/principal.aspx
Μάλλον το κάνουν relay για άλλες ευρωπαικές πλατφόρμες εξού και η έλλειψη pilots στο σήμα.
Το ποσοστό encoding για HD είναι κάτι που το καθορίζει ο κάθε πάροχος ανάλογα του εξοπλισμού του και των δυνατοτήτων του.Να δούμε με τη νέα συχνότητα εαν τα πράγματα διορθωθούν.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων....

Μάλλον πρόκειται για ευκαιριακό feed δοκιμής για θυγατρική της ισπανικής Telefonica
http://www.tsa.es/EN/Pages/principal.aspx
Μάλλον το κάνουν relay για άλλες ευρωπαικές πλατφόρμες εξού και η έλλειψη pilots στο σήμα.
Το ποσοστό encoding για HD είναι κάτι που το καθορίζει ο κάθε πάροχος ανάλογα του εξοπλισμού του και των δυνατοτήτων του.Να δούμε με τη νέα συχνότητα εαν τα πράγματα διορθωθούν.

Συμφωνω μαζι σου αλλα και παλι δεν καταλαβαινω γιατι ο οτε δεν χρησιμοποιει τοσο bitrate γενικως στα καναλια του.
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Εχω γίνει συνδρομητής εδώ και 15 ημέρες και εγώ όταν ξαφνικά ανήμερα Χριστουγένων το μηχάνημα κλειστό αρχίζει και μπουτάρει συνέχεια κάθε 10 λεπτά.
Τηλεφωνώ στο 13888 βρίσκω αμέσως τον υπάλληλο και αφού του δίνω τα απαταιτητα στοιχεια μου και του αναφέρω το πρόβλημα το περνάει στο σύστημα λέγοντας μου ότι υπάρχει πρόβλημα στο μηχάνημα και θα γίνει αλλαγή του, διαδικασία η οποία θα διαρκέσει 5 εργάσιμες.Εχουν περάσει 4 ημέρες και δεν έχει γίνει το παραμικρό.Ακόμα ειμαι στην αναμονή. Ξέχασα να πώ ότι του ζήτησα να πάω εγώ στο κατάστημα που προμηθεύτηκα το μηχάνημα και να το αλλάξω άλλα μου το αρνήθηκε ευγενικά λέγοντας μου ότι έπρεπε πρώτα να ελεγχθεί από δικό τους υπάλληλο και αφού δώσει το οκ της βλάβης θα μου στείλουν καινούργιο με κούριερ.´Έκείνο που έχω να πω είναι ότι όλες οι εταιρείες κρίνονται σς μεγάλο ποσοστό από το πως λειτουργεί το service τους και μη ξεχναμε ότι οι ημέρες αυτες που δεν βλέπω χρεώνονται κανονικά
 
Re: Κυτίο Παραπόνων....

Τα ιδια ελεγαν και σε εμενα σε αντιστοιχη περιπτωση. Αστα να πανε σε αυτες τις περιπτωσεις θα επρεπε να υπαρχει πιο συντομη και γρηγορη διαδικασια αντικαταστασης και οχι να εχουν τον πελατη στο περιμενε......
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Φίλε kokobil64 παίρνεις τον δέκτης σου και πας αυριο το πρωι στο πιο κοντινό σου oteshop και τους βάζεις με το έτσι θέλω να δοκιμάσουν τον ελλατωματικο
δέκτη και στον αλλαζουν επιτόπου.Να ξερεις για να γίνει η αλλαγή θα σου ακυρωσουν το παλιο συμβολαιο και θα σου κάνουν καινουργιο. . .


Απο το τηλ. παιδια μην περιμένετε να λιθουν τα προβληματα τετοιου είδους . . .
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Έκείνο που έχω να πω είναι ότι όλες οι εταιρείες κρίνονται σς μεγάλο ποσοστό από το πως λειτουργεί το service τους και μη ξεχναμε ότι οι ημέρες αυτες που δεν βλέπω χρεώνονται κανονικά

Αν υπάρχει ιστορικό με την ημερομηνία πού δήλωσες το πρόβλημα και την ημερομηνία πού θα γίνει η αντικατάσταση ζήτα να σου πιστωθούν οι ημέρες αυτές.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο Παραπόνων....

Παιδια οσοι ειστε συνδρομητες της OTE TV κατεβαστε το Sundance απο την συχνοτητα 12092 H 27500 3/4(οσο ειναι ελευθερο) απο τις 9E και δεστε διαφορα στην ποιοτητα εικονας.Προσωπικη αποψη ειναι οτι στην πλατφορμα του ΟΤΕ ειναι κατα πολυ υποδεεστερο. ΓΙΑΤΙ :twoguns: ΟΤΕ;;;;;;

εχεις δικιο...δεν ειναι χαοτικη η διαφορα που εχουν αλλα και σε μενα το SUNDANCE ENG HD μου φαινεται να εχει πιο κρυσταλλινη εικονα σε αντιθεση με του ΟΤΕ του οποιου η εικονα ειναι πιο soft. Παντως και το ENG βγαζει ελληνικους υποτιτλους.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Εχω γίνει συνδρομητής εδώ και 15 ημέρες και εγώ όταν ξαφνικά ανήμερα Χριστουγένων το μηχάνημα κλειστό αρχίζει και μπουτάρει συνέχεια κάθε 10 λεπτά.
Τηλεφωνώ στο 13888 βρίσκω αμέσως τον υπάλληλο και αφού του δίνω τα απαταιτητα στοιχεια μου και του αναφέρω το πρόβλημα το περνάει στο σύστημα λέγοντας μου ότι υπάρχει πρόβλημα στο μηχάνημα και θα γίνει αλλαγή του, διαδικασία η οποία θα διαρκέσει 5 εργάσιμες.Εχουν περάσει 4 ημέρες και δεν έχει γίνει το παραμικρό.Ακόμα ειμαι στην αναμονή. Ξέχασα να πώ ότι του ζήτησα να πάω εγώ στο κατάστημα που προμηθεύτηκα το μηχάνημα και να το αλλάξω άλλα μου το αρνήθηκε ευγενικά λέγοντας μου ότι έπρεπε πρώτα να ελεγχθεί από δικό τους υπάλληλο και αφού δώσει το οκ της βλάβης θα μου στείλουν καινούργιο με κούριερ.´Έκείνο που έχω να πω είναι ότι όλες οι εταιρείες κρίνονται σς μεγάλο ποσοστό από το πως λειτουργεί το service τους και μη ξεχναμε ότι οι ημέρες αυτες που δεν βλέπω χρεώνονται κανονικά


Σε αντιστοιχη περιπτωση βλαβης ενος Pace 861 της Νova , τον πηγα στον τεχνικο της Nova τον ελεγξε και μου τον αλλαξε σε 5 λεπτα .
Δυστυχως ο ΟΤΕ ειναι ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ σε αυτο το θεμα..
 
Re: Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Να ξερεις για να γίνει η αλλαγή θα σου ακυρωσουν το παλιο συμβολαιο και θα σου κάνουν καινουργιο. . .

Αυτό τώρα είναι σοβαρή διαδικασία; Τι σχέση έχει το συμβόλαιο με το δέκτη;
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Αυτό τώρα είναι σοβαρή διαδικασία; Τι σχέση έχει το συμβόλαιο με το δέκτη;
Και όμως αυτό κάνουν ...!!!
Και το λέω από προσωπική μου εμπειρία .Όταν περνάνε τα στοιχεία του κάθε συνδρομητή στο σύστημα τους σκανάρουν και το κουτί από έξω του δεκτή .Έτσι λοιπόν δένουν το κωδικό που ανοίγουν (πελάτη)με τον κωδικό κάρτας - δέκτη....
 
Re: Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Για φίλο tlgex :
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το registration s/n δέκτη και πάντρεμα με το s/n της κάρτας.'Ισως τους είναι πιο εύκολο να σου δώσουν νέο ζευγάρι από το να παντρέψουν νέο δέκτη με παλιά κάρτα.Άσε που στο δικό μου η κάρτα ήταν ήδη μέσα στο δέκτη.Έτσι μάλλος πρέπει να τα εισάγουν από τον κατασκευαστή.Δεν πάει αλλού το μυαλό μου.:idea:
 
Re: Κυτίο Παραπόνων....

Ειχα ξανά γράψει πριν τα Χριστούγενα για το πρόβλημα που μου παρουσίασε το δορυφορικό μηχάνημα που μπουτάριζε συνέχεια σε αυτό έδώ το post.
Δυστυχώς έχουν περάσει τόσες ημέρες και ακόμα περιμένω να αλαχτεί το μηχάνημα όπως μου έχουν πει.
Εαν το σερβις είναι σε αυτή τη κατάσταση τότε δεν πιστεύω ότι θα μπορέσει ο ΟΤΕ να μας πείσει ότι μας προσφέρει κάτι διαφορετικό από τους άλλους και να μας κάνει να μη μετανοιώσουμε που τον προτιμήσαμε από την NOVA.
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Δυστυχώς έχουν περάσει τόσες ημέρες και ακόμα περιμένω να αλαχτεί το μηχάνημα όπως μου έχουν πει.
Αν τον πήρες από Γερμανό... τσάκω τον δέκτη, πήγαινε τον στο κατάστημα που τον πήρες και ζητάς λύση ή αλλιώς να ακυρώσουν την συνδρομή!!!
Αν τον πήρες μέσω παραγγελίας από τον ΟΤΕ, πίεσέ τους με ακύρωση!!!!
 
Re: Κυτίο Παραπόνων....

Πριν 4-5 ημέρες πάλι δεν άνοιγαν τα HD κανάλια. :angry:
Άνοιξαν κανονικά μετά από "επαναφορά στις αρχικές ρυθμίσεις"

Να πω πως ο δέκτης ήταν ανοικτός και συντονισμένος επί 48 ώρες στο κανάλι DW-TV (Deutsche Welle).
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

Δε λέω, δίκιο έχει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος αλλά, κατά τη γνώμη μου πάντα, θα έπρεπε να περάσει στο δορυφορικό πακέτο για να μην έχει τέτοια προβλήματα.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων....

αυτό δεν νομίζω ότι αποτελεί λύση. Αν δεν μπορεί να το υποστηρίξει δεν πρέπει να το διατειρεί σαν προιόν.

ΥΓ. Μου διαφέυγει εμένα, ή λέει κάπου ότι είναι σε IPTV και όχι σε δορυφορικό?
 
Last edited:
Re: Κυτίο Παραπόνων....

και σε μένα έχει συμβεί 2-3 φορές αυτό που λέει πιο πάνω ο Didimos GR... μόνο που σε μένα συνέβη και τις 2-3 φορές αυτές ενώ έβλεπα το ESPN HD, δλδ ο δέκτης ήταν ανοιχτός και στη δική μου περίπτωση... ξέρει κανείς γτ συμβαίνει αυτό μόνο με τα HD; Μόνο η εικόνα χάνεται, ο ήχος συνεχίζει να μεταδίδεται κανονικά όμως... τον κλείνω απο το κουμπάκι στην πίσω πλευρά και μετά επανέρχονται τα κανάλια...