Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Re: Κυτίο Παραπόνων...

Travel και history channel που ζητουν πολλοί προς το παρόν δεν υφίσταται.απο τον καινούργιο χρόνο και βλέπουμε
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Δεν έχω διαβάσει το θέμα, και ίσως έχει ήδη αναφερθεί, αλλά για αρχή θα ήθελα έναν πιο αξιόπιστο δέκτη.
Σύνδεσα χτες το απόγευμα τον δορυφορικό δέκτη, ασχολήθηκα κανένα μισάωρο μέχρι να ενεργοποιήσουν την κάρτα...
Σήμερα το πρωί, ο δέκτης μάλλον αυτοκτόνησε, τον βρήκα με τα ενδεικτικά να αναβοσβήνουν με ακανόνιστο ρυθμό, εναλλάξ με την οθόνη, η οποία έδειχνε 25.
Ο δέκτης φυσικά δεν ανοίγει. Από την τηλεφωνική υποστήριξη (τρομερή αναμονή, πάνω από 33 λεπτά πήρε το τηλεφώνημα), θα στείλουν μάλλον άλλο.
Άντε πάλι ξήλωμα και αλλαγή...

Γενικά, είναι "ευαισθητούλης" ο δέκτης, ή απλά έτυχε;
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Μισή μέρα ζωής. Άκλαφτος πήγε ο δέκτης...
Μάλλον σε κανά ελαττωματικό κομμάτι θα έπεσες.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

εγώ έχω το δέκτη από πέρυσι τον οκτώβριο, κανένα πρόβλημα δεν παρουσίασε ως τώρα, 13 μήνες μετά. επίσης, 2 φίλοι που το έχουν, ούτε κι αυτοί αντιμετώπισαν κάποιο θέμα.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Μισή μέρα ζωής. Άκλαφτος πήγε ο δέκτης...
Μάλλον σε κανά ελαττωματικό κομμάτι θα έπεσες.

Το ωραίο είναι ότι για λίγο δούλεψε...
 
Εμένα πάλι άνοιξα την tv και μου γράφει επικοινωνήστε με το 11888 και δεν δείχνει τίποτα . Τι είναι αυτή πάλι; Ο λογαριασμός είναι πληρωμενος. Έχει τύχει σε κανέναν ;
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

εγώ έχω το δέκτη από πέρυσι τον οκτώβριο, κανένα πρόβλημα δεν παρουσίασε ως τώρα, 13 μήνες μετά. επίσης, 2 φίλοι που το έχουν, ούτε κι αυτοί αντιμετώπισαν κάποιο θέμα.

+1
 
Last edited by a moderator:
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Και επανέρχομαι με την εξυπηρέτηση πελατών. Δήλωσα χτες ότι ο δέκτης του βραχυκυκλώνει, στις 8:00 το πρωί. Πήρα σήμερα, να εξακριβώσω αν θα παραλάβω σήμερα τον δέκτη αντικατάστασης ή αύριο. Μου επιβεβαίωσαν ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα (δεν έστειλαν νέο δέκτη), δεν ξέρουν πότε ακριβώς θα τον παραλάβω, αλλά θα έρθει σίγουρα με το πόρτα-πόρτα τον ΕΛΤΑ (πολύ σημαντική πληροφορία).

Στην ερώτησή μου από πότε χρεώνομαι, μου απάντησαν από την Κυριακή. Στην ερώτηση γιατί με χρεώνουν αφού δεν λειτουργεί ο δέκτης τους, μου απάντησαν να κάνω αίτηση για κάτι που δεν κατάλαβα.

Ωραία εξυπηρέτηση πελατών. Η πρώτη μου επαφή με την νέα υπηρεσία είναι ιδιαιτέρως αρνητική. Και πληρώνω, και δεν βλέπω...
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

μου απάντησαν να κάνω αίτηση ...

Πρέπει να υποβάλεις γραπτή αίτηση σε ένα κατάστημα οτεshop όπου θα ανφέρεις ότι δεν δουλεύει ακόμα ο δέκτης και θα ζητάς να μην γίνει χρέωσηι μέχρι το διάστημα που θα έρθει ο δέκτης. Το έντυπο της αίτησης μπορείς να το βρεις στην ιστοσελίδα του οτε. Καλού κακού έχει και μια φωτοτυπία της ταυτήτητας
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

τώρα που μπήκαν τα otecinema δεν γίνεται να βγάλουν αυτό το πράγμα που λέγεται "Village Cinema" και να μπει κάποιο κανάλι με documentaries?
το έχουν ξεφτιλίσει στις επαναλήψεις και στις αδιάφορες ταινίες....ειδικά το HD έχει 7-8 ταινίες (Matrix,LOTR,η πριγκίπισσα του Μονπεσιέ :bang: Sherlock Holmes κ κάτι άλλα) κ τις έχει λιώσει...αν ήμασταν στην εποχή των VHS ειλικρινά θα είχαν διαλυθεί οι κασέτες....

p.s. δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον ΟΤΕ ίσα-ίσα έχω κ 2 συνδρομές στο δορυφορικό....
το έκτρωμα παραγωγής Alpha TV είναι το πρόβλημα .....
όλα αυτά γνώμη προσωπική....:stupid:
 
Last edited:
Re: Κυτίο Παραπόνων...

φιλε κιεγω συμφωνω,τa village τσαμπα συχνοτητες σπαταλανε.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Γενικώς η cinema κατηγορία είναι... under construction. Μήπως το otecinema1 hd δεν είναι λειψό? Λίγες ώρες την ημέρα (τουλάχιστο τα Σ/Κ θα μπορούσε να ξεκινάει νωρίτερα), αρκετές επαναλήψεις και μέτρια εικόνα. Ωραίο που υπάρχουν 5 κινηματογραφικά κανάλια, αλλά πρέπει κάποτε να γεμίσουν με περιεχόμενο και... bitrate (αυτό για τα hd).
Και ειδικά για τα Village, πιστεύω, πως χρησιμοποιείται το όνομα για να "τσιμπήσει" ο καταναλωτής και να έχει την ψευδαίσθηση πως, αγοράζοντας το πακέτο, θα έχει τον κινηματογράφο σπίτι του..
Πάντως, με την πρόσφατη κινητικότητα, ίσως μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο.
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

εκεί στον Οτε,εφόσον έχετε Ραδιόφωνα στην συχνότητα σας στον Hellassat,γιατί δεν τα ανεβάζετε ΚΑΙ στον Eurobird?
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Και επανέρχομαι με την εξυπηρέτηση πελατών. Δήλωσα χτες ότι ο δέκτης του βραχυκυκλώνει, στις 8:00 το πρωί. Πήρα σήμερα, να εξακριβώσω αν θα παραλάβω σήμερα τον δέκτη αντικατάστασης ή αύριο. Μου επιβεβαίωσαν ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα (δεν έστειλαν νέο δέκτη), δεν ξέρουν πότε ακριβώς θα τον παραλάβω, αλλά θα έρθει σίγουρα με το πόρτα-πόρτα τον ΕΛΤΑ (πολύ σημαντική πληροφορία).

Στην ερώτησή μου από πότε χρεώνομαι, μου απάντησαν από την Κυριακή. Στην ερώτηση γιατί με χρεώνουν αφού δεν λειτουργεί ο δέκτης τους, μου απάντησαν να κάνω αίτηση για κάτι που δεν κατάλαβα.

Ωραία εξυπηρέτηση πελατών. Η πρώτη μου επαφή με την νέα υπηρεσία είναι ιδιαιτέρως αρνητική. Και πληρώνω, και δεν βλέπω...

Τρίτη ημέρα που δεν έχω λάβει τίποτα. Το μόνο που έμαθα είναι ότι δήλωσα την βλάβη μάλλον χτες (!) [την Δευτέρα το πρωί, δεν είχα τι να κάνω, και είπα δεν περνάω 35 λεπτά με την παρέα του 13888; ), και ότι το αίτημα έχει πάει στην αποθήκη, αλλά δεν μπορούμε να μάθουμε κάτι παραπάνω.

Ζήτησα να υποβάλω παράπονο για την τεχνική υποστήριξη, και μου είπαν τελικά ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα (!) [από αυτά που δεν υπάρχουν], και τελικά για να με ξεφορτωθούν, ότι θα παραλάβω σήμερα (!).

Το "ότι να 'ναι" είναι λίγο για να περιγράψει την κατάσταση. Και όσο θυμάμαι την "υπερηφάνεια" του προέδρου ότι το ΟΤΕ TV λειτουργεί με μόλις 30 άτομα... Να πω ότι δεν φαίνεται;
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Να εκφράσω και εγώ το παράπονο μου σαν τεχνικός που είμαι..πελάτης έχει στην άκρη 200-250 ευρώ και θέλει να βάλει οτε tv,θέλει να προπληρώσει την συνδρομή για ένα χρόνο αλλά σε τηλεφωνική επικοινωνία με το 13888 μου είπανε ότι αυτό γίνετε μόνο πάγιας εντολής σε τράπεζα...
κατά την γνώμη μου μπορούσε να υπάρχει,έστω και προσφορά για προπληρωμή όπως είχε και νομίζω έχει ο ανταγωνισμός και πολύ απλά να πλήρωνες σε έναν λογαριασμό όλο το ποσό και να μην τρέχεις σε τράπεζες!
ο πελάτης μου είπε επί λέξη ότι σήμερα τα έχω τα χρήματα,αύριο όχι!
Με πιο σκεπτικό λοιπόν ο οτε δέν σου παρέχει αυτή την υπηρεσία;
 
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Να εκφράσω και εγώ το παράπονο μου σαν τεχνικός που είμαι..πελάτης έχει στην άκρη 200-250 ευρώ και θέλει να βάλει οτε tv,θέλει να προπληρώσει την συνδρομή για ένα χρόνο αλλά σε τηλεφωνική επικοινωνία με το 13888 μου είπανε ότι αυτό γίνετε μόνο πάγιας εντολής σε τράπεζα...
κατά την γνώμη μου μπορούσε να υπάρχει,έστω και προσφορά για προπληρωμή όπως είχε και νομίζω έχει ο ανταγωνισμός και πολύ απλά να πλήρωνες σε έναν λογαριασμό όλο το ποσό και να μην τρέχεις σε τράπεζες!
ο πελάτης μου είπε επί λέξη ότι σήμερα τα έχω τα χρήματα,αύριο όχι!
Με πιο σκεπτικό λοιπόν ο οτε δέν σου παρέχει αυτή την υπηρεσία;

Με κάθε σεβασμό αλλά λέγονται ακόμα τέτοια πράγματα; Δηλαδή ένας άνθρωπος, κατά δήλωσή του, αμφιβάλλει αν θα χει αύριο ένα Χ ποσό και αντί λοιπόν να το κρατήσει για τη δύσκολη στιγμή προτιμά να το ξοδέψει από τώρα ώστε να είναι ήσυχος για τι πράγμα ακριβώς; Για το ότι πλήρωσε το Ote tv αλλά δεν έχει λεφτά να πάει στο σουπερ μάρκετ; Κουμάντο σαφώς κάνει ο καθένας μόνος του αλλά σχολιάζω καθαρά τον τρόπο σκέψης και μόνο.

Και συμφωνώ και εγώ ότι η προ-πληρωμή θα ήταν πολύ χρήσιμη και θα την προτιμούσα και προσωπικά, καθαρά όμως για λόγους εξυπηρέτησης και άνεσης και όχι για μια αιτιολογία όπως η παραπάνω.
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Έχεις ένα δίκιο απλά ο συγκεκριμένος άνθρωπος έπιασε αυτό το ποσό στο στοίχημα και ότι θέλει το κάνει!
Κουμάντο στην τσέπη του δεν μπορούμε να κάνουμε και δεν μας πέφτει και λόγος!
Έχει μια σταντάρ δουλειά και επειδή αυτά τα χρήματα του (περισσεύουν) θέλει να τα χαλάσει εκεί!
Εγώ για παράδειγμα δεν βάζω ποτέ δόσεις σε αγορές μου γιατί δεν θέλω να έχω το άγχος του μηνιαίου λογαριασμού!
Δεν έχω δεν θα το αγοράσω!Έχω θα το πάρω τοις μετρητοίς,κάπως έτσι το σκέφτηκε και αυτός.
 
Last edited by a moderator: