Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Σφαιρικά το βλέπω. Ούτε στη ΔΕΗ έχω τόκο υπερημερίας (έχω όμως τέλος επανασύνδεσης), ούτε στη ΔΕΥΑΠ (ύδρευση Πάτρας), ούτε σε κινητή/σταθερή (πλην ΟΤΕ). Τελικά τώρα που το σκέφτομαι, τόκο υπερημερίας έχω μόνο στις πουτ.... τις τράπεζες και στο μπουρδ.... το κράτος (φόρος, εισφορές κτλ). Αντίθετα βέβαια, το κράτος δε μου δίνει ποτέ τόκο υπερημερίας σε επιστροφή φόρου. Επίσης, ενώ χρεώνομαι τόκο υπερημερίας (4% μάλιστα) αν καθυστερήσω το ΤΕΒΕ, αν δε το πληρώσω ποτέ και μείνει ένα τεράστιο χρέος, όταν το διακανονίσω θα φύγουν οι περισσότεροι τόκοι και θα είναι ευχαριστημένοι που θα πάρουν τελικά το κεφάλαιο.

Τελικά απ' όλα τα παραπάνω καταλήγω πως ο μόνος λόγος που ο ΟΤΕ έχει ακόμα τέλη υπερημερίας είναι το παλαιό κρατικό παρελθόν του.
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Οπότε καθυστερείς να πληρώσεις το ΤΕΒΕ, σε χρεώνουν ποινή, πας αργότερα να κάνεις διακανονισμό, στα σβήνουν όλα κ παίρνουν το κεφάλαιο κ λένε κ ευχαριστώ...κάπως έτσι κατάντησε η Ελλάδα να χρωστά παντού...
Κακώς κατ´εμε οι ιδιωτικές εταιρείες δεν χρεώνουν τις νόμιμες ποινές, αν το κάνουν όπως λες, γιατι προσωπικά πληρώνω στην ώρα μου.
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Οπότε καθυστερείς να πληρώσεις το ΤΕΒΕ, σε χρεώνουν ποινή, πας αργότερα να κάνεις διακανονισμό, στα σβήνουν όλα κ παίρνουν το κεφάλαιο κ λένε κ ευχαριστώ...κάπως έτσι κατάντησε η Ελλάδα να χρωστά παντού...

Εγώ δε το κάνω το παραπάνω, αλλά θεωρώ το λιγότερο άδικο να πληρώνω 4% τέλος υπερημερίας αν καθυστερήσω ΜΙΑ ημέρα ενώ άλλοι που δε πληρώνουν ποτέ να κάνουν διακανονισμούς που τους τα σβήνουν όλα.
 
Last edited by a moderator:
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Σε συνέχεια αυτού του post μου έχω να εκφράσω ένα τεράστιο παράπονο. Μετά από μια οδύσσεια 45 περίπου ημερών, μετά από αμέτρητα τηλέφωνα και ταλαιπωρία, αποφασίστηκε να μου σταλεί νέος αποκωδικοποιητής. Συσκεύασα τον υπάρχον ο οποίος ήταν χωρίς 1 γρατσουνιά, όλα ήταν στα σακουλάκια τους, τα manual άθικτα, τα καλώδια με τις δέστρες κλπ. Μου έρχεται σήμερα ο Πόρτα-Πόρτα, μου παραδίδει τον νέο και βλέπω στραπατσαρισμένο κουτί, αποκωδικοποιητής εμφανώς ταλαιπωρημένος και γρατσουνισμένος, καλώδια μακαρονάδα, τηλεκοντρόλ που έπαιζε στο κουτί χωρίς καμία προστασία, manual τσαλακωμένα (ένα έλειπε). Λέω "ας κάνω τουλάχιστο ένα test. Πριν συνεχίσω, τα γραφόμενα υπάρχουν, ο προβληματισμός μου για το f/w είναι ξεκάθαρος. Ανοίγω λοιπόν και κοιτάω f/w με ημερομηνία 20 Αυγούστου. Δεν θυμάμαι να υπήρχε f/w με αυτή την ημερομηνία οπότε πιθανό να μιλάμε για engineering f/w που περάστηκε σε 'προβληματικό' KAON. Τον ανοίγω, παίρνω την κάμερα και καταγράφω. Κανένα πρόβλημα. Περιμένω να περαστεί η αναβάθμιση της 18ης Οκτωβρίου με ημερομηνία s/w 11 Σεπτεμβρίου 2012. Περνάει και με την κάμερα να καταγράφει, το πρόβλημα επιστρέφει.

45 ημέρες με τρέξιμο και ταλαιπωρία, για

-Να δώσω έναν αποκωδικοποιητή σε άριστη κατάσταση και να πάρω ως αντικατάσταση μια παλιατζούρα
-Να επιβεβαιωθεί αυτό που υποστήριξα στη τεχνική υποστήριξη από το πρώτο λεπτό και αυτοί μου επιβεβαίωναν ότι δεν φταίει το f/w

Κύριοι του ΟΤΕ, είτε θα αλλάξετε μυαλά, είτε θα ακούτε τον μ@λ@κ@ (συγχωρέστε με για την έκφραση) στην άλλη μεριά του ακουστικού όποιος και να είναι αυτός. Αν εγώ λεγόμουν Τζαμάζ, θα είχαν απολυθεί τα μισά άτομα που εργάζονται στον ΟΤΕ ΤV. Έχω ήδη στείλει email με τα videos και ζητώ άμεση αντικατάσταση σε αυτό το ξεφτισμένο χρέπι που πήρα για αντικατάσταση. Έχω πληρώσει για κάτι καινούριο, δήλωσα το πρόβλημα εντός 6μήνου που θα έπρεπε να έχω αντικατάσταση με νέο, και όχι με μια ΚΑΟΝμακαρονάδα. Πολιτικές που παραπέμπουν σε εταιρία άρπα κόλλα είναι αυτές. Το θέμα θα το τραβήξω στα άκρα.
 
Οι δεκτες παρεχονται με χρησηδανειο.. Αρα πολλοι θα ειναι μεταχειρισμενοι πλεον
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Αν οι δέκτες παρέχονται με χρησιδάνειο, γιατί υπάρχει δέσμευση με συμβόλαιο 12 μηνών;
 
Last edited by a moderator:
Re: Κυτίο Παραπόνων...

Οι δεκτες παρεχονται με χρησηδανειο.. Αρα πολλοι θα ειναι μεταχειρισμενοι πλεον

Αυτό ισχύει τώρα. Όταν τον πήρα εγώ, παρέχονταν με αγορά και είμαι νόμιμος κάτοχος. Η αλλαγή σε χρησιδάνειο αν δεν κάνω λάθος ισχύει εδώ κι 1-2 μήνες.
 
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Εχεις δικιο, διεκοψα μετα την παρευλευση του 12μηνου και πλεον ο δεκτης μου ανηκει. Ολες οι νεες συνδρομες ειναι με χρησιδανειο.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Αυτό ισχύει τώρα. Όταν τον πήρα εγώ, παρέχονταν με αγορά και είμαι νόμιμος κάτοχος. Η αλλαγή σε χρησιδάνειο αν δεν κάνω λάθος ισχύει εδώ κι 1-2 μήνες.

Εννοείται ότι πρέπει να στον αλλάξουν με καινούργιο. Από την στιγμή ειδικά που είναι και δικός σου. Οτιδήποτε εμφανιστεί το 1ο εξάμηνο, υπήρχε στην παράδοση (3043/2002).
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5

Φαντάζομαι το θέμα υπάρχει γιατί μπορεί να θέλουν να ελέγχουν αν έχεις διακόψει την τηλεφωνία στον ΟΤΕ (οπότε πρέπει να πληρώσεις διαφορετική τιμή), ή σε τυχόν αυξήσεις να μπορούν αυτές να γίνουν.



Έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι (και πραγματικά σκεύτομαι διακοπή εντός της ημέρας). Και σήμερα δεν ξέρουν τίποτα, οι ίδιες απαντήσεις (φταίνε τα ΕΛΤΑ - τα οποία φυσικά και δεν φταίνε). Απαίτησα τον αριθμό αποστολής, και μετά από ώρα απάντησαν ότι δεν έχει εκδοθεί (φυσικά, αφού δεν έχει αποσταλεί τίποτα).
Πέρα από τα χθεσινά ψέματα (ότι θα παραλάβω χτες), σήμερα άκουσα ότι ο δέκτης είναι "εντός εγγύησης".
Τι θα πει "εντός εγγύησης"; Ο δέκτης δεν είναι με χρησιδάνειο, και ανήκει στον ΟΤΕ, ο οποίος τον δανείζει όσο είσαι συνδρομητής;
Υπάρχει δηλαδή περίοδος, που αν χαλάσει ο δέκτης τον πληρώνεις και από πάνω;

Εγώ απλά να επισημάνω, ότι έκανα αίτηση νέας συνδρομής Δευτέρα μεσημέρι, και Τετάρτη πρωί είχα τον δέκτη. Ο δέκτης βραχυκύκλωσε σε λιγότερο από τρεις ώρες από την αρχική του σύνδεση, δήλωσα την βλάβη Δευτέρα 8:00 το πρωί, και Πέμπτη πρωί δεν έχουν κάνει ακόμα τίποτα.
Τι συμπέρασμα να βγάλω από αυτή την αντιμετώπιση;

9 ολόκληρες η μέρες μετά την δήλωση της βλάβης, και ακόμα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Μάλιστα μου ανέφεραν ότι παρέλαβα χτες, Δευτέρα τον νέο δέκτη. Υποπτεύομαι (δεν είμαι σίγουρος), ότι κάποιος έχει κλείσει την βλάβη.
Το σίγουρο είναι ότι η τεχνική υποστήριξη δεν μπορεί να χειριστεί βλάβες.
9 μέρες μετά, περιμένω να με καλέσουν, να "δουν τι έχει γίνει"...
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

helloooo...-bye-.εάν διαβάζει κανείς από τον ΟΤΕ...η ταινία στο ote cinema 2 παίζει σε "slow motion"......:listen:
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

ε...ναι...προς το τέλος της ταινίας διορθώθηκε.....:2thumb22sup:
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Εννοείται ότι πρέπει να στον αλλάξουν με καινούργιο. Από την στιγμή ειδικά που είναι και δικός σου. Οτιδήποτε εμφανιστεί το 1ο εξάμηνο, υπήρχε στην παράδοση (3043/2002).
http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5.

Δεν εννοείται καθόλου....αν διαβάσεις προσεκτικά τη νομοθεσία αλλά και τη σύμβαση που έχεις υπογράψει με τον ΟΤΕ δεν λέει πουθενά ότι ο ΟΤΕ οφείλει να στο αντικαταστήσει με καινούργιο. Αυτό που λέει είναι ότι οφείλει να στο επιδιορθώσει ή να το αντικαταστήσει με άλλο ισοδύναμο ....και φυσικά να σε αποχρεώσει για το διάστημα που δεν είχες υπηρεσία.

Αν οι δέκτες παρέχονται με χρησιδάνειο, γιατί υπάρχει δέσμευση με συμβόλαιο 12 μηνών;

Οι δέκτες παρέχονται με χρησιδάνειο από αρχές Νοεμβρίου, η 12μηνη δέσμευση είναι γιατί σου παρέχεται ο δέκτης δωρεάν και ο ΟΤΕ πρέπει να αποσβέσει κάποια κόστη
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Οι δέκτες παρέχονται με χρησιδάνειο από αρχές Νοεμβρίου, η 12μηνη δέσμευση είναι γιατί σου παρέχεται ο δέκτης δωρεάν και ο ΟΤΕ πρέπει να αποσβέσει κάποια κόστη

νομιζω πως δεν εχει λογικη η δεσμευση απο την στιγμη που δε σε επιδοτει στην αγορα του δεκτη. γιατι να εχεις ποινη δλδ?
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Δεν εννοείται καθόλου....αν διαβάσεις προσεκτικά τη νομοθεσία αλλά και τη σύμβαση που έχεις υπογράψει με τον ΟΤΕ δεν λέει πουθενά ότι ο ΟΤΕ οφείλει να στο αντικαταστήσει με καινούργιο. Αυτό που λέει είναι ότι οφείλει να στο επιδιορθώσει ή να το αντικαταστήσει με άλλο ισοδύναμο ....και φυσικά να σε αποχρεώσει για το διάστημα που δεν είχες υπηρεσία.

Από την στιγμή που μιλάμε για *αγορά* συσκευής (και όχι χρησιδάνειο), με την κυριότητα να ανήκει στον πελάτη, ισχύουν οι διατάξεις του 3043/2002, *άσχετα* με τι τι μπορεί να γράφει *οποιαδήποτε* σύμβαση. Και ο νόμος ορίζει σαφώς ότι ο *πελάτης* επιλέγει τι θα γίνει σε βλάβη που εμφανίστηκε εντός 6μήνου. Όχι ο πωλητής.

Οι δέκτες παρέχονται με χρησιδάνειο από αρχές Νοεμβρίου, η 12μηνη δέσμευση είναι γιατί σου παρέχεται ο δέκτης δωρεάν και ο ΟΤΕ πρέπει να αποσβέσει κάποια κόστη

Ποια κόστη; Τα μεταφορικά; Σε δεσμεύει 12 μήνες, για 6 ευρώ; Εδώ για εμένα υπάρχει θέμα.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

Μπορεί όμως να έχει και τα καλά του. Φτηνό pvr όταν με το καλό βγει , εύκολη αλλαγή δέκτη σε καινούριο μοντέλο κτλ κτλ. Αν το εφάρμοζε και η nova θα ήταν πολύ πιο εύκολο να γύριζε όλους τους αναμεταδότες σε DVB-S2 και όλα τα κανάλια σε mpeg4.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

βάλτε Mακεδονία να γελάσετε....έχει sex and the city...αν βλέπετε τίποτα βέβαια γιατί είναι σαν καμένο φαγητό στον φούρνο η εικόνα...

νομίζω παίρνει επάξια το βραβείο του πιο άθλιου καναλιού :SFGSFGSF:(πλην περιφερειακών)....έχει και πανελλαδική άδεια τρομάρα του..
θα μου πείτε βέβαια ..."το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει"....(βλέπε ΑΝΤ1)
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Κυτίο Παραπόνων...

νομιζω πως δεν εχει λογικη η δεσμευση απο την στιγμη που δε σε επιδοτει στην αγορα του δεκτη. γιατι να εχεις ποινη δλδ?
Φυσικά και στον επιδοτεί από τη στιγμή που η τιμή της εκμίσθωσης είναι 0

Από την στιγμή που μιλάμε για *αγορά* συσκευής (και όχι χρησιδάνειο), με την κυριότητα να ανήκει στον πελάτη, ισχύουν οι διατάξεις του 3043/2002, *άσχετα* με τι τι μπορεί να γράφει *οποιαδήποτε* σύμβαση. Και ο νόμος ορίζει σαφώς ότι ο *πελάτης* επιλέγει τι θα γίνει σε βλάβη που εμφανίστηκε εντός 6μήνου. Όχι ο πωλητής.


Ποια κόστη; Τα μεταφορικά; Σε δεσμεύει 12 μήνες, για 6 ευρώ; Εδώ για εμένα υπάρχει θέμα.

Δεν ξέρω σε ποιο άρθρο αναφέρεσαι, γιατί εγώ δεν βλέπω κάποια παράγραφο που να λέει ότι ο αγοραστής επιλέγει τι θα γίνει σε μια βλάβη ??
Και για ποια αγορά εξοπλισμού μιλάς, αφού δεν έχεις πληρώσει μία για τον εξοπλισμό ο οποίος έχει στοιχίσει στον ΟΤΕ καμιά 80άρα , χώρια τα μεταφορικά, ΦΠΑ, κλπ
 
Last edited by a moderator: