Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Καλησπέρα και από εμένα. Θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την άποψη – παράπονο μου μιας και εδώ είναι το κυτίο παραπόνων. Λοιπόν είμαι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εταιρεία από τον καιρό που ήταν με το όνομα filmnet. Κατά διαστήματα, λήγοντας τα συμβόλαια, είτε με την «απειλή» της αποχώρησης είτε με κάποια καλή προσφορά που έτρεχε εκείνο το διάστημα , αποδεχόμουν την προσφορά και συνέχιζα να είμαι συνδρομητής. Πριν από δύο εβδομάδες λοιπόν, ενώ έχει λήξει εδώ και καιρό το συμβόλαιο μου και χρεώθηκα extra το ποσό των 10 για το multiview (το πακέτο που είχα ήταν 43 triple play – nova full pack), δέχτηκα ένα τηλεφώνημα για προσφορά από συνεργάτες της nova (τηλ.218218****) για το ίδιο πακέτο που έχω, δηλαδή triple play – nova full pack – 24 ιντερνετ απεριόριστα σε κινητά και σταθερά και το multiview δωρεάν για δύο χρόνια με δέσμευση 24 μήνες. Έτσι στην ουσία θα είχα συνδρομή 43 τα πάντα για δύο χρόνια. Αποδέχτηκα την πρόταση αφού κάναμε την εγγραφή τηλεφωνικώς και περίμενα την ενεργοποίηση του νέου συμβολαίου. Μετά από μία εβδομάδα αναμονής άρχισα να παίρνω τηλέφωνα να μάθω γιατί δεν ενεργοποιείτε το συμβόλαιο που είχαμε συμφωνήσει και είχε γίνει εγγραφή τηλεφωνικώς. Η απάντηση λοιπόν της εταιρείας αλλά και της nova ήταν ότι δεν έτρεχε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και ότι ήταν λάθος της εταιρείας που μου το πρότεινε. Και ρωτώ εγώ. Εάν είχα συμφωνήσει ένα συμβόλαιο τηλεφωνικώς με την nova και μετά από μία εβδομάδα τους έλεγα ότι δεν είχα καταλάβει σωστά την προσφορά για το πρόγραμμα και θέλω να διακόψω γιατί δεν με συμφέρει οικονομικά, θα μου το αλλάζανε η θα μου λέγανε ότι, ξέρεις κάτι φίλε έχεις αποδεχτεί το συμβόλαιο και δεν γίνετε τώρα να κάνεις τίποτα. Αυτά ήθελα να αναφέρω και θεωρώ ότι είναι μία λάθος κίνηση από μεριάς εταιρείας και με αυτόν τον τρόπο έκανα αίτηση για να μεταφέρω τον λογαριασμό τηλεφώνου σε άλλη. Λυπάμαι αν σας κούρασα. Καλό βράδυ.

θα επρεπε να απαιτησεις να ακουσουν την καταγραφη της συνομιλιας οπου συμφωνησες και εαν σου αρνηθουν να τους καταγγειλεις πως θα κινηθεις νομικα.

εφοσον υπηρχε καταγραφη οφειλουν να την ακουσουν και να σου δωσουν αυτο που συμφωνησες!
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

mclisme καλησπέρα φύλε για το NETFLIX εχεις το δικαιωμα εγραφης σειρων ταινιων κ.λ.π ....συγνωμη για την εκτος τοπικ ερωωτηση

Κανείς download σε ορισμένα προγράμματα και τα παρακολουθείς χωρίς ιντερνετ.
 
Καλησπέρα και από εμένα. Θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την άποψη – παράπονο μου μιας και εδώ είναι το κυτίο παραπόνων. Λοιπόν είμαι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εταιρεία από τον καιρό που ήταν με το όνομα filmnet. Κατά διαστήματα, λήγοντας τα συμβόλαια, είτε με την «απειλή» της αποχώρησης είτε με κάποια καλή προσφορά που έτρεχε εκείνο το διάστημα , αποδεχόμουν την προσφορά και συνέχιζα να είμαι συνδρομητής. Πριν από δύο εβδομάδες λοιπόν, ενώ έχει λήξει εδώ και καιρό το συμβόλαιο μου και χρεώθηκα extra το ποσό των 10 για το multiview (το πακέτο που είχα ήταν 43 triple play – nova full pack), δέχτηκα ένα τηλεφώνημα για προσφορά από συνεργάτες της nova (τηλ.218218****) για το ίδιο πακέτο που έχω, δηλαδή triple play – nova full pack – 24 ιντερνετ απεριόριστα σε κινητά και σταθερά και το multiview δωρεάν για δύο χρόνια με δέσμευση 24 μήνες. Έτσι στην ουσία θα είχα συνδρομή 43 τα πάντα για δύο χρόνια. Αποδέχτηκα την πρόταση αφού κάναμε την εγγραφή τηλεφωνικώς και περίμενα την ενεργοποίηση του νέου συμβολαίου. Μετά από μία εβδομάδα αναμονής άρχισα να παίρνω τηλέφωνα να μάθω γιατί δεν ενεργοποιείτε το συμβόλαιο που είχαμε συμφωνήσει και είχε γίνει εγγραφή τηλεφωνικώς. Η απάντηση λοιπόν της εταιρείας αλλά και της nova ήταν ότι δεν έτρεχε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και ότι ήταν λάθος της εταιρείας που μου το πρότεινε. Και ρωτώ εγώ. Εάν είχα συμφωνήσει ένα συμβόλαιο τηλεφωνικώς με την nova και μετά από μία εβδομάδα τους έλεγα ότι δεν είχα καταλάβει σωστά την προσφορά για το πρόγραμμα και θέλω να διακόψω γιατί δεν με συμφέρει οικονομικά, θα μου το αλλάζανε η θα μου λέγανε ότι, ξέρεις κάτι φίλε έχεις αποδεχτεί το συμβόλαιο και δεν γίνετε τώρα να κάνεις τίποτα. Αυτά ήθελα να αναφέρω και θεωρώ ότι είναι μία λάθος κίνηση από μεριάς εταιρείας και με αυτόν τον τρόπο έκανα αίτηση για να μεταφέρω τον λογαριασμό τηλεφώνου σε άλλη. Λυπάμαι αν σας κούρασα. Καλό βράδυ.

Το περιστατικό αυτό μου δείχνει ότι υπάρχει έλλειμμα σοβαρότητας στην εταιρεία. Τι να πω, πιθανολογώ ότι λόγω της επικείμενης πώλησης πολλά τμήματα υπολειτουργούν πλέον. Πάντως νομίζω ότι εάν εσύ δεν είχες καταλάβει σωστά την προσφορά, θα είχες δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 21 ημερών.
 
Ότι ναναι, θα ήταν προτιμότερο να το έδιναν το πρόγραμμα στον χρόνια πελάτη τους, παρά αυτό που έγινε τώρα.
 
sorry, μα τι νόημα έχει η εγγραφή για on demand περιεχόμενο;

Εγγραφή.., όχι όπως την ξέρουμε με συνθηματικά. Αν είναι στο ΝΕΤ ο δέκτης και πατήσεις το κουμπί on Demond, έγινε η εγγραφή. Το πως ξεγράφεται κάποιος από αυτό θα θελα να ξέρω. Μάλλον αν δεν το κανείς χρήση αλλά από πότε και για ποσό καιρό;
 
Δεν μίλαγα για το on demand της Nova, είχε ρωτήσει ο 'petros n' σε off-topic μήνυμα, για το NETFLIX αν έχεις δικαίωμα εγγραφής σειρών και ταινιών.
Το ερώτημα σου εύλογο, πιστεύω από το 'nova my account', στις 'υπηρεσίες μου'. Έχω nova 3play οπότε δεν μπορώ να το τσεκάρω.
 
Καλησπέρα και από εμένα. Θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την άποψη – παράπονο μου μιας και εδώ είναι το κυτίο παραπόνων. Λοιπόν είμαι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εταιρεία από τον καιρό που ήταν με το όνομα filmnet. Κατά διαστήματα, λήγοντας τα συμβόλαια, είτε με την «απειλή» της αποχώρησης είτε με κάποια καλή προσφορά που έτρεχε εκείνο το διάστημα , αποδεχόμουν την προσφορά και συνέχιζα να είμαι συνδρομητής. Πριν από δύο εβδομάδες λοιπόν, ενώ έχει λήξει εδώ και καιρό το συμβόλαιο μου και χρεώθηκα extra το ποσό των 10 για το multiview (το πακέτο που είχα ήταν 43 triple play – nova full pack), δέχτηκα ένα τηλεφώνημα για προσφορά από συνεργάτες της nova (τηλ.218218****) για το ίδιο πακέτο που έχω, δηλαδή triple play – nova full pack – 24 ιντερνετ απεριόριστα σε κινητά και σταθερά και το multiview δωρεάν για δύο χρόνια με δέσμευση 24 μήνες. Έτσι στην ουσία θα είχα συνδρομή 43 τα πάντα για δύο χρόνια. Αποδέχτηκα την πρόταση αφού κάναμε την εγγραφή τηλεφωνικώς και περίμενα την ενεργοποίηση του νέου συμβολαίου. Μετά από μία εβδομάδα αναμονής άρχισα να παίρνω τηλέφωνα να μάθω γιατί δεν ενεργοποιείτε το συμβόλαιο που είχαμε συμφωνήσει και είχε γίνει εγγραφή τηλεφωνικώς. Η απάντηση λοιπόν της εταιρείας αλλά και της nova ήταν ότι δεν έτρεχε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και ότι ήταν λάθος της εταιρείας που μου το πρότεινε. Και ρωτώ εγώ. Εάν είχα συμφωνήσει ένα συμβόλαιο τηλεφωνικώς με την nova και μετά από μία εβδομάδα τους έλεγα ότι δεν είχα καταλάβει σωστά την προσφορά για το πρόγραμμα και θέλω να διακόψω γιατί δεν με συμφέρει οικονομικά, θα μου το αλλάζανε η θα μου λέγανε ότι, ξέρεις κάτι φίλε έχεις αποδεχτεί το συμβόλαιο και δεν γίνετε τώρα να κάνεις τίποτα. Αυτά ήθελα να αναφέρω και θεωρώ ότι είναι μία λάθος κίνηση από μεριάς εταιρείας και με αυτόν τον τρόπο έκανα αίτηση για να μεταφέρω τον λογαριασμό τηλεφώνου σε άλλη. Λυπάμαι αν σας κούρασα. Καλό βράδυ.
Ο αριθμός τηλεφώνου που παραθέτεις δεν είναι της nova, είναι εξωτερικού συνεργάτη, το λες και ο ίδιος. Αν κατάλαβα σωστά, η nova δεν προχώρησε την αίτηση. Ή εννοείς ότι προχώρησε χωρίς να σου παρέχει τα συμφωνηθέντα (το οποίο βεβαίως θα ήταν μεμπτό); Με μπερδεύεις με το ερώτημα που θέτεις μετά και αναφέρεσαι σε υποθετική δική σου αλλαγή γνώμης, προδικάζοντας και τη στάση της εταιρείας. Ακόμη και αν έφταιγες εσύ, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης, νομίζω είναι 14 ημέρες, από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε η νέα σύμβαση. Δεν καταλαβαίνω εν τέλει τι ακριβώς θέλεις την εταιρεία...
 
φiλε johnkok, δεν άλλαξα εγώ καμία γνώμη. Απλά που δώσανε μία προσφορά την αποδέχτηκα έγινε εγγραφή και δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ γιατί όπως είπε η Nova τέτοια προσφορά δεν υπάρχει. Το ότι η nova έχει εξωτερικούς συνεργάτες για να κάνει την δουλειά της δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αν άκουσε την εγγραφή που έκανε ο εξωτερικός συνεργάτης, ούτε και αυτό με ενδιαφέρει γιατί έχει να κάνει με την μεταξύ τους συνεργασία. Η εταιρεία έβαλε τους συνεργάτες της να παίρνουν τηλέφωνα και να δίνουν προσφορές.Εγώ ενημέρωσα την nova για το περιστατικό είπαν θα το κοιτάξουν και θα με ενημερώσουν, πράγμα που δεν έγινε ποτέ. Το μόνο που μου είπαν μετά από δική μου επικοινωνία, ήταν ότι δεν υπάρχει τέτοια προσφορά και εκεί το κλείνουν το θέμα. Αυτή την στιγμή δεν έχω κάποιο συμβόλαιο οπότε δεν τίθεται θέμα υπαναχώρησης. όσο για το ερώτημα σου τι θέλω από την εταιρεία, θα έπρεπε να πάρει σαφή θέση, να αποδεχτεί ότι έγινε λάθος και να ενεργοποιήσει το συμβόλαιο. Τότε όμως. 'Οχι τώρα που έκανα αίτηση σε άλλη εταιρεία να αρχίσουν τα τηλέφωνα τρεις φορές την ημέρα για αν μου δώσουν την προσφορά .
 
Σε μένα είχαν κάνει λάθος οι εξωτ. συνεργάτες και ενώ είχα υπογράψει,η nova δέχτηκε το λάθος και το ακύρωσε.Μετά από λίγες μέρες πήρα σε εξωτ συνεργάτη και πέτυχα το 25αρι full pack
 
Αδιανοητο εαν συμβαίνει αλλά η nova εαν βλέπεις στην τηλεόραση σου ενα κανάλι ΔΕΝ μπορεις να το δείς ταυτόχρονα απο το GO ..

Ελπίζω μόνο να γίνεται κάποιο λάθος απο μεριάς μου γιατι αν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα έχουμε πρόβλημα με την nova.


Φυσικά στην Cosmote δεν έχω τέτοια θέματα .
 
Όλο παράπονα διαβάζω τώρα τελευταία
αλλά ας ρίχνουμε και μια ματιά στους όρους χρήσης των υπηρεσιών της νοβα
 
Όλο παράπονα διαβάζω τώρα τελευταία
αλλά ας ρίχνουμε και μια ματιά στους όρους χρήσης των υπηρεσιών της νοβα

Οι όροι χρήσης γράφουν οτι σου περιορίζω το Nova go το οποίο πληρώνεις;

Εχοντας Cosmote ουτε στην πιο τρελή μου φαντασία δεν περίμενα οτι πέφτει τόσο χαμηλά η Nova και δεν μπορείς να δείς ταυτόχρονα το ίδιο κανάλι σε τηλεόραση και go..

Αν ισχύει φυσικά.
 
Οι όροι χρήσης γράφουν οτι σου περιορίζω το Nova go το οποίο πληρώνεις;

Εχοντας Cosmote ουτε στην πιο τρελή μου φαντασία δεν περίμενα οτι πέφτει τόσο χαμηλά η Nova και δεν μπορείς να δείς ταυτόχρονα το ίδιο κανάλι σε τηλεόραση και go..

Αν ισχύει φυσικά.

Νομίζω ισχύει.Πρέπει να επιλέξεις που θα δεις τον αγώνα.Αλλά δεν ξέρω αν είναι μόνο για 1 αγώνα,ή τους αγώνες της συγκεκριμένης ημέρας,που το θεωρώ αδιανόητο. Συμφωνώ κι εγώ οτι ευτυχωςστην Cosmote δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
 
Νομίζω ισχύει.Πρέπει να επιλέξεις που θα δεις τον αγώνα.Αλλά δεν ξέρω αν είναι μόνο για 1 αγώνα,ή τους αγώνες της συγκεκριμένης ημέρας,που το θεωρώ αδιανόητο. Συμφωνώ κι εγώ οτι ευτυχωςστην Cosmote δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.

Σήμερα δεν γινόταν πάντως που το δοκίμασα. Οταν είχα ταυτόχρονα το ίδιο κανάλι στην τηλεόραση και στο Go το έκοβε απο το go..

Συγκεκριμένα εκανα αλλαγή τα κανάλια Nova sports

Ηθελα να ήξερα ποιος ανόητος της διοιίκησης της Nova το σκέφτηκε. Είναι σοβαρότατο πρόβλημα αυτο που έχουν δημιουργήσει.

Για παράδειγμα εαν βρίσκομαι εκτός σπιιού και θέλω να δώ εναν αγώνα και ταυτόχρονα το βλέπει και κάποιος στο σπίτι στην τηλεόραση , δεν θα μπορώ να δώ τον αγώνα; ή θα παρω τηλεφωνο και θα του πω να μην δει αυτος τον αγώνα ;

Μήπως η Nova εκεινη την ώρα αντι για την ΑΕΚ θα μου υποδείξει να αλλάξω σε μη δεσμευμενο κανάλι απο την τηλεόραση και να δω Kardasians ;

Θα διαβάσω ξανα το συμβόλαιο και θα επανέλθω . Ακόμη και να το αναφέρει πραγματικά ειναι τραγικό .
 
Σήμερα δεν γινόταν πάντως που το δοκίμασα. Οταν είχα ταυτόχρονα το ίδιο κανάλι στην τηλεόραση και στο Go το έκοβε απο το go..

Συγκεκριμένα εκανα αλλαγή τα κανάλια Nova sports

Ηθελα να ήξερα ποιος ανόητος της διοιίκησης της Nova το σκέφτηκε. Είναι σοβαρότατο πρόβλημα αυτο που έχουν δημιουργήσει.

Για παράδειγμα εαν βρίσκομαι εκτός σπιιού και θέλω να δώ εναν αγώνα και ταυτόχρονα το βλέπει και κάποιος στο σπίτι στην τηλεόραση , δεν θα μπορώ να δώ τον αγώνα; ή θα παρω τηλεφωνο και θα του πω να μην δει αυτος τον αγώνα ;

Μήπως η Nova εκεινη την ώρα αντι για την ΑΕΚ θα μου υποδείξει να αλλάξω σε μη δεσμευμενο κανάλι απο την τηλεόραση και να δω Kardasians ;

Θα διαβάσω ξανα το συμβόλαιο και θα επανέλθω . Ακόμη και να το αναφέρει πραγματικά ειναι τραγικό .

Καλησπέρα. Υπάρχει αρκετό καιρό αυτός ο περιορισμός. Ναι, πρέπει να επιλέξεις πού θα δεις τον αγώνα είτε στο Nova go είτε στον αποκωδικοποιητή της τηλεόρασης. Δεν ισχύει ο περιορισμός όταν χρησιμοποιείς το nova go σε δίκτυο forthnet (όχι απαραίτητα το δικό σου - εάν έχεις 3play - σε οποιοδήποτε δίκτυο forthnet).
 
Καλησπέρα. Μια φορά ξέχασα να πληρώσω το λογαριασμό στα πάνω από 10 χρόνια που είναι συνδρομητής στο sports pack και μου χρέωσαν 10,33 τέλος επανασύνδεσης. Το κόστος αυτό στέκει κάπου στο συμβόλαιο; Επίσης ενώ διέκοψα 30/10 μου έχουν χρεώσει δυο μήνες συνδρομή 11ο και 12ο!!
 
Το τέλος ισχύει για όλους τους παροχους τηλεπικοινωνιών. και τηλεοπτικών καναλιών
Για το δεύτερο ζητά διευκρινήσεις και έκδοση ενοχλητικού λογαριασμου
 
Καλημέρα. Προφανώς και ισχύει τέλος επανασύνδεσης απλά ρώτησα αν υπάρχει κάπου γραπτώς το ποσό. Ευχαριστώ για την απάντηση.
 
Γραφω εδω αυτο που εσβησε mod , απο τη σελιδα του support για να μην φανουν ενδεχομενως προβληματα.
" 28 ημερες χωρις ιντερνετ!!! Ευγε στη Nova!!!Ηδη εγινε καταγελια στην Ε.Ε.Τ.Τ. και χαιρετω επισημα απο την εταιρεια.