Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Καλά μερικούς εδώ μέσα που απάντησαν σε αυτό το έγραψα παίζει να είναι υπάλληλοι της νοβα,γιατί αλλιώς δεν δικαιολογουνται σε καμία περίπτωση οι απαντήσεις τους!!!Για να απαντήσω σε αυτούς ξεχωριστά,έχω να σας αναφέρω.Πρώτον ουδέποτε πήρα συμβόλαιο από την νοβα γιατί αρχικά είχα πάρει προπληρωμενο πακέτο από ομάδα και όταν έληξε το πακέτο μου έκαναν προσφορά τηλεφωνικά ,άρα αυτό ότι πρέπει πριν τις 15 του προηγούμενου μήνα να τους ενημερώσω δέν το γνώριζα και ούτε είμαι υποχρεωμένος να το γνωρίζω.Δεύτερον εναλλακτικοι τρόποι επικοινωνίας δεν υπάρχουν εκτός από το 5ψηφιο χρεωσιμο,το οποίο αν μερικοί θεωρείτε φυσιολογικό να σε υποχρεώνουν σε τέτοιες χρεώσεις για να ζητήσεις ότι δεν επιθυμείς πια τις υπηρεσίες τους τότε πάω πάσο.Τρίτον ενώ όπως σας είπα προηγουμένως πήγα τον Μάιο στο κατάστημα τους και πήρα το χρεωσιμο τηλέφωνο στις 2/6 να μου το κόψουν,εξακολουθούν να μου διατηρούν την υπηρεσία ενεργή.Τεταρτον με καλούν συνεχώς ακαταλληλες ώρες μεσημέρι καί βράδυ μετά τις 23,00!!!! το 13831 και όταν το σηκώνω πιστευοντας ότι με πήραν για να το κόψουμε,η γραμμή αυτόματα κλείνει!!!Έχω πάνω από 6 κλήσεις στο κινητό μου και στο σταθερό μου!!! Αύριο θα πάρω τον αποκωδικοποιητη και θα τον σπάσω στην πόρτα τους καταστήματος στην Πάτρα(έτσι και αλλιώς το είχα πληρώσει το άχρηστο μηχάνημα που κολλάει συνέχεια)και θα τους πω με ευγενικό τρόπο να μην με ξαναενοχλησει η εταιρεία τους αφού πρώτα καταγγειλω τα γεγονότα στην ΕΕΕΤ μαζί με τις κλήσεις τους μετά τις 23,00.Αυτά τα ολίγα και ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερωσατε για να διαβάσετε το κείμενο μου
 
Θα πρότεινα προσοχή σχετικά με τους χαρακτηρισμούς. Όλοι να βοηθήσουν προσπαθούν. Εάν δεν είσαι ευχαριστημένος με την υπηρεσία μπορείς να αλλάξεις πάροχο - εάν πήγες πρόσφατα και είσαι σε δέσμευση προφανώς και γνώριζες σε ποιά εταιρία έκανες φορητότητα.
 
Πήρα τηλέφωνο σαν νέος εν δυνάμει συνδρομητής στη ΝΟΒΑ για να μάθω νεώτερα για το ondemand:

Καλημέρα και τα σχετικά... Θέλω να γίνω συνδρομητής σας μονο για σκέτη ΝΟΒΑ.
Μην κάνετε σκέτη ΝΟΒΑ δεν σας συμφέρει.
Μα εγώ μονο ΝΟΒΑ θέλω.
Αφήστε με να σας ενημερώσω σχετικά με τις νέες μας υπηρεσίες.
Μπορείτε να με ενημερώσετε για τις τιμές της ΣΚΕΤΗΣ ΝΟΒΑ;
Θα σας πω και τις τιμές της απλής συνδρομής αλλά θα ήθελα να σας πω και τις συνδυαστικές μας. Γιατί δεν θέλετε να βάλετε 3play;
Θα μου πείτε μόνο για την απλή ΝΟΒΑ; (3η φορά)
Μου τις λέει: .... ... ... ...
Με την υπηρεσία nova on demand τι γίνεται; Θα την έχω;
Η υπηρεσία προσφέρεται μόνο σε συνδυαστικούς πελάτες αφού η τεχνογνωσία που χρείαζεται η υπηρεσία για να τρέξει ειναι τέτοια που ΜΟΝΟ η ΝΟΒΑ μπορεί να την έχει και να την υποστηρίξει. Θέλετε να δούμε πως μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το 3play? (4η φορά).
Μα γιατί η υπηρεσία παίζει σε άλλα δίκτυα με υπάρχουσα συνδρομή 3play?
Κοκομπλοκο στη γραμμή.
Ξαναρωτάω το ίδιο....
Μα...Μου...Δεν....
Κατάλαβα...
Μπορώ να έχω δέκτη τουλάχιστον για να την έχω δορυφορικά την υπηρεσία;
ΟΧΙ δεν υπάρχουν αποθέματα
Ωραία τότε μόλις ανοίξει η υπηρεσία για όλους ΤΟΤΕ θα βάλω 3play.
Κοκκαλο στη γραμμή.
Μα γιατί τότε;
Γιατί εγώ συνδρομητής εκβιαστικά δεν γίνομαι.
Όπως θέλετε...πάντως μπορεί και να ειναι στα μελλοντικά σχέδια να ανοίξει για όλους....
Βλέπουμε.
 
το πιο παραλογο ειναι οτι υπαρχουν περιοχες που δεν εχει καλυψη 3play σταθερης. εκει πχ με ποια λογικη? αφου μονο οτε εχει πως θα λειτυργησει? θα φερετε δικτυο?? λολ

για pvr λογικα θα εχουμε νεα απο αυγουστο.

αρα καπου εκει ισως να εχουμε μια πιο γενικη κινητικοτητα με multiview στους νεους δεκτες μεσω ethernet, αναβαμθιση 865 για ondemand και ethernet multiview. ενας μηνας εμεινε. αντε να δουμε
 
Το πιο σωστό είναι, υπάρχουν περιοχές με κάλυψη forthnet
Γιατί στης πιο πολλές δεν έχουν καλυψη
Πάντως έχει πολύ πλακα να σε παίρνουν τηλέφωνο για 3play προσφορα, και μετά από λίγο να διαπιστώνουν ότι δεν μπορούν να σου κάνουν προσφορα, γιατί δεν έχουν δίκτυο
Μετά σου λένε θέλετε σκέτη nova. Ναι λες εσύ αλλα θέλω το ondemand. Το ondemand δεν γίνετε σου λένε θέλει 3play. Μα αφού δεν έχετε δίκτυο πως να βάλω 3play
Είναι δυνατόν μια εταιρία να ξεχωρίζει πελάτες? Από τη στιγμή μάλιστα που το φταίξιμο είναι της εταιρίας
Για να είχε λογική η άρνηση τους να δώσουν το ondemand σε όλους έπρεπε να έχουν δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Από τη στιγμή που δεν έχουν ούτε στη μιση, πως σου λένε βάλε 3play
Δηλαδή βάζεις προαπαιτούμενο για μια υπηρεσία κάτι, που εκ τον πραγμάτων δεν μπορείς να το υποστήριξης σε μεγάλο ποσοστό της χώρας
Και μετά παραπονιούνται ότι φεύγουν συνδρομητές, πως να μην φύγουν αφού είστε ότι νάνε
 
Το ότι μας τρολαρουν και στέλνουν προσωπικά μηνύματα στον pvr για το box set game of thrones επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι έχουν χάσει την μπάλα εντελώς. Πουθενά οργάνωση. Κρίμα. Αλλά τελικά φαίνεται πως η Κατάντια δεν είναι τυχαία.
 
Το ότι μας τρολαρουν και στέλνουν προσωπικά μηνύματα στον pvr για το box set game of thrones επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι έχουν χάσει την μπάλα εντελώς. Πουθενά οργάνωση. Κρίμα. Αλλά τελικά φαίνεται πως η Κατάντια δεν είναι τυχαία.

ε..εισαι λιγο αδικος εδω.εχει αποκλειστικα μια υπερπαραγωγη και την διαφημιζει.δεν βρισκω καποια υπερβολη..
 
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω full pack εδώ και δύο περίπου χρόνια με συμβόλαιο που είχα υπογράψει τότε για 35 ευρώ για πάντα. Τώρα με τους φόρους είναι 38 και κάτι.
Το συμβόλαιο λήγει σε 2 μήνες περίπου.
Σήμερα λοιπόν, με πήρανε από το 2142147245 να με ευχαριστήσουν για τη συνεργασια αυτά τα χρόνια και να μου ζητήσουν "μια τυπική επιβεβαίωση των στοιχείων" προκειμένου να επωφεληθω της προσφοράς που ήδη εχω και για τα επομενα δύο χρόνια. Ρώτησα αν αυτή η επιβεβαίωση είναι ουσιαστικά ανανέωση συμβολαίου για αλλά δύο χρόνια με πέναλτι αν φύγω νωρίτερα και η απάντηση ήταν καταφατική. Οπότε αρνήθηκα και είπα ότι θα το σκεφτώ.

Τρεις ώρες αργότερα με ξανακάλεσαν από το ίδιο νούμερο πάλι για ευχάριστες και πάλι για την ίδια τυπική επιβεβαίωση στοιχείων. Αποφάσισα λοιπόν να ανοίξω συζήτηση μιας και με ενόχλησε πολύ ο τρόπος που τοποθετήθηκαν.

Ανέφερα ότι δεν βρίσκω προφανή λόγο να ανανεώσω με πέναλτι πάλι 130ευρω, από τη στιγμή που το συμβόλαιο μου έχει τιμή που ισχύει για πάντα. Ρώτησα αν η τιμή αυτή θα παραμείνει η ίδια είτε ανανεώσω είτε όχι και η κοπέλα μου απάντησε ότι η τιμή δε θα αλλάξει, αλλά η νοβα λέει δε μπορεί να προτείνει δεκαετή η εικοσαετή συμβόλαια ούτε μπορεί να εγγυηθεί ότι θα μου παρέχει τις υπηρεσίες ικανοποιητικά από τη στιγμή που το συμβόλαιο είναι ανοιχτό.

Της είπα ότι όταν εγώ υπέγραψα, υπέγραψα πακέτο διετούς δέσμευσης με τιμή 35 ευρώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Και όχι συμβόλαιο με 35 ευρώ για δύο χρόνια και άλλο ποσό μετά τη λήξη. Της είπα ότι η στάση της εταιρείας δείχνει ότι προσπαθεί με κάθε τρόπο να με δεσμεύσει για αλλά δύο χρόνια ώστε να έχω τον καημό να μη μπορώ να διακόψω λόγω του πέναλτι και ότι αυτό δεν το θεωρω έντιμο.
Η απάντηση ήταν ότι η εταιρεία δε θα σωθεί από τα δικά μου 130 ευρώ στην περίπτωση που διακόψω. Γιατί αυτά τα ποσά είναι ασήμαντα για μια εταιρεία σαν τη νοβα.
Για να μην τα πολυλογω η κοπέλα αρνιόταν πεισματικά να δεχτεί την έννοια του "35 ευρώ για πάντα" και επέμενε ότι μόνο με επαναδεσμευση για αλλά δύο χρόνια μπορώ να κατοχυρώσω την τιμή.
Για να μη ξεφύγει η συζήτηση καθώς είχα εκνευριστει αρκετά, το έκοψα και της είπα να μην με ξαναπάρουν.

Θεωρείτε ότι εγώ αντιληφθεί εγώ κάτι λάθος;
Γιατι εγώ θεωρώ τελείως ανέντιμη τη στάση της εταιρείας να προσπαθεί να ξαναδεσμευσει πελάτες που μπορεί να μην έχουν σκεφτεί ή να μην θυμούνται το "για πάντα"

Καλό απόγευμα
 
Καλά έκανε δεν έχει νόημα

Εκτός αν και εννοούσε 35 ευρώ ΜΕ τους φόρους μαζί οπότε δεν έκανες καλά.
 
Και εγώ με πήρανε σήμερα από το ίδιο νούμερο ενώ έχω συμβόλαιο μέχρι το Γενάρη με 38 με multiview. Τους είπα ότι δε μ' ενδιαφέρει διότι θα χάσουνε και 2 παιχνίδια κάθε αγωνιστική!!! Μου απάντησε ότι δεν υπήρχε περίπτωση μέχρι το 2019. Του απάντησα ότι μάλλον μέχρι το 19 θα το έχουνε κλείσει το μαγαζί!😛
 
Προφανώς είναι εξωτερικός συνεργάτης της NOVA που ψάχνει για συμβόλαια και στοχεύει σε νέες δεσμεύσεις παλαιών συνδρομητών. Πάγια πρακτική, που δεν έχει να κάνει με το αν κλείνει ή δεν κλείνει το μαγαζί, και όλες οι υπόλοιπες χαιρεκακίες. Αν έχετε την καλύτερη προσφορά απλά αρνηθείτε. Και εγώ όποια ανανέωση έχω κάνει ήταν απευθείας από τη NOVA με το δικό της αριθμό, εξωτερικούς συνεργάτες δεν εμπιστεύομαι γιατί προσπαθούν πάντα να σε παραπλανήσουν και πρέπει να είσαι καλά διαβασμένος. Και αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα, και ιδιαίτερα για την κινητή τηλεφωνία.
 
Οσα μελη συνδρομητες της νοβα δεν ειναι ικανοποιημενα απο τις υπηρεσιες
η την τιμολογιακη της πολιτικη ας διακοψουν επιτελους την συνδρομη τους
πριν καταρρευσουμε οι υπολοιποι που την εχουμε σε εκτιμηση
 
ειλικρινά πόσες διαφημίσεις έπρεπε να δείξουν μέσα σε ένα επεισόδιο game of thrones;

κάθε 10 λεπτά μας βομβάρδιζαν 5 λεπτά διαφημίσεων! ούτε star να βλέπαμε! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...
 
Πάντα μετά από κάτι ωραίες προσφορές έρχεται η καταιγίδα, τι θέλω να πω,λίγους μήνες πριν χασει το champion league έβγαλε καλή προσφορά φουλ πακέτο, πριν κανα δυο μήνες έβγαλε καλή προσφορά 3play, έτσι δεν κρατάς συνδρομητές

ONEPLUS A3003
 
Last edited by a moderator: