Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Τελικα μπορεις να δεις nova ondemand με αλλο παροχο ή οχι; Και αν ναι , αποκλειεται μονο ο ΟΤΕ;

Παλιότερα ζούσα για κάνα 2χρονια στο σπίτι της τωρινής συζύγου μου. Είχα μεταφέρει και τον αποκωδικοποιητή εκεί. Βλέπαμε κανονικά ondemand παρόλο που είχε πάροχο wind. Εγώ όμως ήμουν ήδη 3play από το δικό μου σπίτι και δεν το διέκοψαν γιατί ήθελα να κρατήσω το νούμερο. Μάλλον επειδή ήμουν 3play δεν το ενδιέφερε και έπαιξε κανονικά και στο σπίτι της γυναίκας μου. Τώρα είμαστε σε εμένα και δεν ξέρω αν συνεχίζει έτσι ή έχει αλλάξει κάτι.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Σκέτη Nova αποκλείεται να έχεις γιατί δεν θα είχες OnDemand. Αν δεν έχεις, όντως δεν υπάρχει, κυριολεκτικά.
:-)
Ναι κυριολεκτικά το έγραψα...
 
Αν και άσχετο, είναι σχετικό.Ο ΟΤΕ πληρώνει την ερτ για να παίζει τα κανάλια της(το βάζω για την υπόθεση αλφα-νοβα)


Το Διοικητικό Συμβούλιο, λαμβάνοντας υπόψη την προφορική εισήγηση της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Εταιρικών Υποθέσεων & Διεθνών Σχέσεων της Νομικής Υπηρεσίας και την εισήγηση του Γενικού Διευθυντή Ενημέρωσης με αρ. πρωτ. : 1033/16.2.2018, αποφασίζει ομόφωνα και εγκρίνει :
 Την ανανέωση της σύμβασης με τον φορέα παροχής συνδρομητικών ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών για την αναμετάδοση του τηλεοπτικού προγράμματος της ΕΡΤ, τον ΟΤΕ ΑΕ, έναντι ετησίου ανταλλάγματος ύψους 350.000,00 που θα καταβάλλει στην ΕΡΤ ΑΕ. Η καταβολή του ανωτέρω ανταλλάγματος γίνεται είτε με καταβολή μετρητών, είτε μέσω συμψηφισμού με οικονομικές απαιτήσεις που διατηρεί ο ΟΤΕ έναντι της ΕΡΤ από τις λοιπές υφιστάμενες συμβατικές σχέσεις μεταξύ των μερών, και
 Το συμψηφισμό ποσού 90.000,00 εκ του ανωτέρω συνολικού οικονομικού ανταλλάγματος που έχει συμφωνηθεί να λάβει η ΕΡΤ από τον ΟΤΕ για την παραχώρηση του δικαιώματος αναμετάδοσης μαγνητοσκοπημένων των καλύτερων στιγμιοτύπων (highlights) όλων των υπολοιπόμενων αγώνων του Europa League (Φάση 32, Φάση 16, Προημιτελικοί, Ημιτελικοί) αλλά και την απόκτηση του δικαιώματος ζωντανής μετάδοσης, παράλληλα με την COSMOTE TV, του τελικού της διοργάνωσης.
Εξουσιοδοτείται ο Διευθύνων Σύμβουλος για την υπογραφή της σύμβασης και τον καθορισμό των επιμέρους όρων αυτής.
 
Οι εκπρόσωποί στο 13831 εμμένουν στο ότι δεν γίνεται αλλαγή με 5001 "επειδή ο νέος δέκτης ΔΕΝ συνεργάζεται για multiview"
Ως εκ τούτου θα γίνει -χωρίς δική μου χρέωση και ελπίζω να μην γίνει αναίρεση ΚΑΙ σε αυτό- εκ νέου ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του καλωδίου RF που συνδέει Master και slave....
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου εφεξής!
Πασχαλιάτικα επιλέγουν αυτό τον τρόπο αντιμετώπισης σε πελάτη που υπήρξε απέναντι τους τύπος και υπογραμμός
Λυπάμαι ειλικρινά!
Πρέπει να ντρέπονται
 
Εμένα μου τον αντικατεστησαν με τον νέο pvr, λόγο κάποιου προβλήματος του παλιού. Και το multiview δουλεύει μια χαρά με τον 831 που έχω.
 
MATTHIAS said:
Οι εκπρόσωποί στο 13831 εμμένουν στο ότι δεν γίνεται αλλαγή με 5001 "επειδή ο νέος δέκτης ΔΕΝ συνεργάζεται για multiview"Ως εκ τούτου θα γίνει -χωρίς δική μου χρέωση και ελπίζω να μην γίνει αναίρεση ΚΑΙ σε αυτό- εκ νέου ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του καλωδίου RF που συνδέει Master και slave....
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου εφεξής!
Πασχαλιάτικα επιλέγουν αυτό τον τρόπο αντιμετώπισης σε πελάτη που υπήρξε απέναντι τους τύπος και υπογραμμός
Λυπάμαι ειλικρινά!
Πρέπει να ντρέπονται

Φίλε MATTHIAS,

Σεβόμαστε το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, ωστόσο, σε παρακαλώ, μην τοποθετείσαι επ'αυτού σε κάθε θέμα της Nova. Λόγω του ότι το πιο συναφές θέμα στη δημοσιεύση σου είναι το παρόν, το εδώ μήνυμα θα παραμείνει, ωστόσο τα υπόλοιπα διεγράφησαν.

Όσον αφορά το Support, ο σκοπός του δεν είναι να υποκαταστήσει ούτε και να αντικαταστήσει τα άμεσα κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας.

Επειδή έχει ενδιαφέρον η συγκεκριμένη περίπτωση, όταν έχεις κάποιο νέο, μπορείς να επανατοποθετηθείς, ωστόσο, στο σωστό νήμα ανάλογα με το περιεχόμενο της δημοσιεύσης σου.
 
Ανανεωσα για 2 χρόνια τηλεφωνικά πέρυσι με προϋπόθεση να μου πει ο υπάλληλος στην ηχογράφηση ότι καλώντας μετά από έναν χρόνο θα μου δώσουν δωρεάν για ένα ακόμη χρόνο το multiview.Όταν κάλεσα μου είπαν πως δεν δίνεται πλέον και ότι πρέπει να καταθέσω αίτημα γραπτώς ζητώντας την ηχογράφηση.Έτσι και έπραξα από 09/03.Λοιπόν έχουμε 02/04 και μετά από άπειρες κλήσεις και μηνύματα από παντού στην Νόβα ακόμα περιμένω απάντηση από το αρμόδιο τμήμα....

Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δεν έχει τη δυνατότητα κανένας υπάλληλος να προοικονομεί την εμπορική στρατηγική της εταιρίας που δουλεύει, συνεπώς, ότι είπε, το είπε παράτυπα. Απο εκεί και πέρα, επειδή ηχογραφήθηκε, πιθανολογώ πως είσαι καλυμένος.
 
Ζητώ συγγνώμη
Ωστόσο ελάτε και στη θέση μου....
Για το θέμα με την ανανέωση του multiview που αναφέρουν οι φίλοι παραπάνω, σε όλους μας νομίζω έχουν πει οταν ανανέωσαμε είτε για 18 μήνες πρόπερσι είτε για 24 μετά το φθινόπωρο πέρσι, ότι στο χρόνο μπορούμε να ξανανανεώσουμε -για άλλους 24 με 12 δωρεάν το multiview
Το πόσοι θα επιμείνουν στην απομαγνητοφώνηση για να τηρήσουν τα λεχθεντα είναι αυτό που θα καθορίσει τη στάση τους - δυστυχώς δεν λειτουργεί τίποτα πλέον σ αυτή τη χώρα, και μάλλον εκεί ποντάρουν
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Ζητώ συγγνώμη
Ωστόσο ελάτε και στη θέση μου....
Για το θέμα με την ανανέωση του multiview που αναφέρουν οι φίλοι παραπάνω, σε όλους μας νομίζω έχουν πει οταν ανανέωσαμε είτε για 18 μήνες πρόπερσι είτε για 24 μετά το φθινόπωρο πέρσι, ότι στο χρόνο μπορούμε να ξανανανεώσουμε -για άλλους 24 με 12 δωρεάν το multiview
Το πόσοι θα επιμείνουν στην απομαγνητοφώνηση για να τηρήσουν τα λεχθεντα είναι αυτό που θα καθορίσει τη στάση τους - δυστυχώς δεν λειτουργεί τίποτα πλέον σ αυτή τη χώρα, και μάλλον εκεί ποντάρουν
Το θέμα είναι ότι καθυστερούν να απαντήσουν.Άρα θεωρώ ότι δεν περνούν απόφαση είτε ανανέωσης είτε αποδέσμευσης λόγω μη συμμόρφωσης των συμφωνηθέντων

Στάλθηκε από το HUAWEI NXT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα σε όλους και καλή Ανάσταση.
Μαζευτήκαμε απόψε (6/4/18) σπίτι μου να δούμε ΟΣΦΠ-Ζαλγκίρις (19.00) και Ρεάλ-Μπάμπεργκ (22.00)
Ξέρετε τέτοιες συνεστιάσεις. Πίτσες, μπύρες, κουβέντα κλπ.
Λίγο πριν το 1ο παιχνίδι και με τους "φιλάθλους" εδώ, παρατήρησα ότι ο δέκτης ήταν σβηστός (χωρίς το σύνηθες κόκκινο λαμπάκι).
Αφαιρώ τη τροφοδοσία, περιμένω 5', τη ξαναβάζω, τίποτα.
Αφαιρώ τη τροφοδοσία όλου του home cinema, ώστε να μην έχει ρεύμα ούτε το τροφοδοτικό του δέκτη. Περιμένω 5' και την ξαναβάζω. Τίποτα, ο δέκτης μαύρος.
Σημ. Ο δέκτης είναι συνδεδεμένος σε home cinema, πάει μέσω HDMI σε AVR ενισχυτή κι από κει με HDMI σε τηλεόραση. Είναι συνεχώς stand-by, εκτός κι αν έχει κάποιο αγώνα που μ' ενδιαφέρει. Έχω το Sports pack, από το Φεβρ. 2016.
Μη τα πολυλογώ, ούτε πίτσες ούτς μπύρες.
Τα τεχνικά δε μ' ενδιαφέρουν. Έχω μια σύμβαση και ο συμβαλλόμενος απέτυχε. Οπότε το αυτονόητο τη Τρίτη του Πάσχα. Διακοπή.
Στο μόνο που λειτουργεί καλά η Νόβα, είναι το e-bill. Δε χάνει ώρα!
Για όσους έχουν τη περιέργεια, βάζω 2 φωτογραφίες. Η μία προσδιορίζει το μοντέλο του Pace κι η άλλη δείχνει το σημερινό e-mail του e-bill απ' τη Νόβα.
 

Attachments

  • 2018-04-06.png
    2018-04-06.png
    65.3 KB · Views: 352
  • WP_20180406_19_55_49_Pro.jpg
    WP_20180406_19_55_49_Pro.jpg
    82.5 KB · Views: 350
Το πρόβλημα σου πρέπει ναι είναι το τροφοδοτικό, μάλλον Κάϊκε.

Ναι σίγουρα.
Μάλλον τα τροφοδοτικά της Νόβα συμβαδίζουν με τα συμβόλαια. Το δικό μου συμβόλαιο ήταν για 18 μήνες (που έχουν παρέλθει).
Τίποτ' άλλο στην ίδια πρίζα δε κάηκε. AVR, TV, PS3, HTPC, DVB-T (όλα απ' το 2010).
 
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις!
Κι εγώ στο rack μου πάνω σε UPS έχω το router μου, ένα switch, τη βάση του DECT, και τα NAS μου (παλιό και νέο).
Θα έπρεπε να στεναχωριέμαι όταν έσκασε κάποιος πυκνωτής στο τροφοδοτικά του Draytek router μου και συμπαρέσυρε και κάποιο τσιπάκι στο router και όχι ας πούμε του QNAP μου;
Όλα κάποια στιγμή χαλάνε, και καλύτερα το τροφοδοτικά του NovaBox παρά ο AVR ενισχυτής σου,
Λέω εγώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις!
Κι εγώ στο rack μου πάνω σε UPS έχω το router μου, ένα switch, τη βάση του DECT, και τα NAS μου (παλιό και νέο).
Θα έπρεπε να στεναχωριέμαι όταν έσκασε κάποιος πυκνωτής στο τροφοδοτικά του Draytek router μου και συμπαρέσυρε και κάποιο τσιπάκι στο router και όχι ας πούμε του QNAP μου;
Όλα κάποια στιγμή χαλάνε, και καλύτερα το τροφοδοτικά του NovaBox παρά ο AVR ενισχυτής σου,
Λέω εγώ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πάω πάσσο, αλλά δεν αλλάζει το ότι μου χάλασε τη βραδιά.
Και γενικώς "περιεχόμενο προσωρινά κωδικοποιημένο, κάντε reset το δέκτη" κάθε τόσο, μηνύματα στο κινητό περί ημερομηνίας λήξης του λογαρισαμού (ποτέ δεν είμαι εκπρόθεσμος), τους βαρέθηκα. Είναι και γούστα αυτά. Ότι υπηρεσία θέλει ο καθένας.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Λοιπόν, ο τεχνικός που με πήρε σήμερα τηλέφωνο, μου.είπε ότι δωρεάν θα είναι ΜΟΝΟ η επίσκεψή του, το καλώδιο πρέπει να το πληρώσω ΕΓΩ!
Κι έχει και το καλύτερο:
Και επειδή πρέπει να μπει καλώδιο με διπλοτριπλοθωρακίσεις για να μην χάνεται η επικοινωνία, να διαλέξω : 35-40 μέτρα καλώδιο με 1,65, με 3,5 ή με 5,5 το μέτρο; 70 εευρ η πιο "φτηνη" επιλογή!!! Ο ορισμός της κοροϊδίας λέμε!
"Ε ,άμα ξαναπαρουσιαστεί πάλι πρόβλημα, τι να πω ρε Λιάκο!"
Μας δουλεύουν κανονικά και θα πάμε για άλλα μου φαίνεται
Το θράσος πρέπεινα έχει και κάποια όρια...
Οι άνθρωποι είναι για διαπόμπευση
"Δεν θα υπήρχε πρόβλημα αν έμενε το πράγμα όπως το είχαμε αφήσει, γιατί το σκάλισες;"
Πάμε καλά;
 
Last edited:
Μου επιτρέπεται να ανεβάσω τις 2 επιστολές που έχω στείλει με e-mail (4-4 και 9-4 στη Nova αναφορικά με το θέμα του multiview-Novabox 865 PR και στις οποίες ΔΕΝ έχουν απαντήσει ακόμα; Για να μου πείτε κατά πόσο (μπορώ να) έχω πάτημα για να τους χαιρετήσω....δεν θεωρώ ότι δεσμεύομαι με τη συμπεριφορά τους πλέον!
Ευχαριστώ
 
Εκλαμβάνοντας τη μη απάντηση ως σιωπηρή συναίνεση, τα παραθέτω - αφαιρώντας ονόματα όπου χρειάζεται
4-4-2018
Θέμα: Αποκατάσταση λειτουργίας multiview
Από: [email protected]
Προς: [email protected]
Κοιν.:


Από την Αθήνα όπου βρίσκομαι για ένα σοβαρό θέμα υγείας μέχρι αύριο το βράδυ,επανέρχομαι στο θέμα που υπάρχει με την επικοινωνία των master και slave δεκτών στο multiview για το triple play του 2410_______
Ούτως ή άλλως ερήμην μου δεν θα μπορούσα να αποδεχτώ πλέον επίσκεψη κανενός στο χώρο μου, μετά από όσα έχουν προηγηθεί
Ευχαριστώ κατ αρχήν για την προσωρινή λύση με το "σπάσιμο" όπως το λέτε του δικτύου των δύο δεκτών (υπενθυμίζοντας πως αρχικά αυτή, εμφανίστηκε σαν "αποκατάσταση βλαβης" στο επίσημο έγγραφο του τεχνικού στο nova assist)
Δεν έγινε δεκτό το να βάλουμε το νέο λογισμικό στον 865 ώστε να επικοινωνήσει μέσω ip με τον slave 831, επειδή δεν είναι ακόμη έτοιμο και βρίσκεται υπό δοκιμή... Κατανοητόν....
Οι λύσεις που προτείνατε, εναλλακτικά στην απόλυτα λογική πρότασή μου να αντικατασταθεί ο pvr 865 με το νέο pvr 5001, ήταν να αντικατασταθεί εκ νέου -χωρίς δική μου χρέωση τώρα- το καλώδιο που τους συνδέει με νεο, καλύτερης ποιότητας,ΜΟΛΟΝΟΤΙ το check στα δύο άκρα του υπάρχοντος ΔΕΝ εμφανίζει πρόβλημα, ή να αντικατασταθεί ο 865 με τον ΑΠΛΟ 3001, επειδή ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ακόμη ο 5001 στο multiview.
Αποδέχτηκα επί του παρόντος την πρώτη πρόταση υπό τη χρονική πίεση που μου επιβάλλατε και όχι παραιτούμενος των δικαιωμάτων μου, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ επειδή δεν ήταν δυνατό να αποδεχτώ αντικατάσταση δέκτη με υποδεαίστερο τύπο δέκτη. Ο pvr οφείλει να αντικατασταθεί ΜΟΝΟ με pvr και το γνωρίζετε πολύ καλά... Ωστόσο, με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι το επιχείρημα περί ΜΗ συνεργασίας του 5001 στο multiview, όπως διαπιστώνεται, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΛΗΘΕΣ!
Προς επίρρωση και απόδειξη, παραθέτω σχετικές συζητήσεις από το φόρουμ του AVCLUB .... Οι αιτιάσεις περί μη εμπορικής διαθεσιμότητας επίσης καταρρίπτονται από το ότι ΓΙΝΕΤΑΙ αντικατάσταση των προβληματικών 865 όπως αποδεικνύεται στον ίδιο χώρο συζητήσεων!
Και αυτό έρχεται σε συνέχεια της προαναφερθείσας παραπλανητικής και υποτιμητικής αντιμετώπισής μου οπως πολύ καλά γνωρίζετε, απόδειξη της οποίας έχει δοθεί στο κατάστημα Λάρισας καταγεγραμμένη σε βίντεο!
Καταγεγραμμένες έχετε κι εσείς επίσης, ολες τις συνομιλίες που έχουν γίνει
Κλείνοντας την παρούσα, η οποία δεν είναι παρά μία τελευταία προσπάθειά μου -με κάθε καλή θέληση και διάθεση - να επιλυθεί το θέμα χωρίς να έρθουμε σε σύγκρουση, με τον μόνο πραγματικά ενδεδειγμένο τρόπο που δεν είναι παρά αντικατάσταση του 865 με τον 5001, θα ήθελα να ξαναδείτε το θέμα χωρίς τη στενή λογική του κόστους, που δεν περιορίζεται μόνο στο τώρα. Δείτε το ιστορικό
Ούτως ή άλλως, και για σας ενδεχόμενο επανεμφάνισης του προβλήματος (ανατρέξτε, ξανά λέω, στο ιστορικό, δυο χρόνια τώρα) θα κοστίσει εκ νέου, και εγώ θα πρέπει να υποβληθώ σε κόστος αγοράς powerlines ΤΩΡΑ, αν πάμε στη λύση που -απόλυτα λογικά, πιστεύω- επιθυμώ . Σκοπός μας πρέπει να είναι η κοινά αποδεκτή και προς όφελος της συνέχισης της συνεργασίας μας επίλυση των προβλημάτων...
Στη θέση μου άλλος, ειδικά νομικός, θα είχε πιστεύω αντιδράσει διαφορετικά
Δεν θέλω να φτάσουμε σε τέτοιο σημείο - έχω όπως σας ανέφερα στις πρώτες κουβέντες της παρούσας, ανοιχτά μέτωπα με πιο σοβαρά θέματα, χάριν και των οποίων προσπαθώ να μην προσδώσω επιπλέον εντάσεις... χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι είμαι διατεθειμένος να απεμπολήσω τα δικαιώματά μου
Ωστόσο, εκτός από τα στενά συμφέροντα του καταναλωτή, στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει και ηθικό θέμα το οποίο πιστεύω πως πρέπει να το λάβετε ακόμη πιο σοβαρά υπόψη.

Ελπίζοντας να πρυτανεύσει η (κοινή) λογική και να μην βρεθούμε αμφότερες οι πλευρές σε θέση που δεν θέλουμε, σας παρακαλώ να επανεξετάσετε τη στάση σας απέναντι στο θέμα

Πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε μαζί ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ
Με αυτή την τελευταία πεποίθηση και ευχή, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και σας εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.

Με εκτίμηση,
(Όνομα-διεύθυνση - τηλέφωνο)


ΥΓ. Σήμερα και αύριο μέχρι το μεσημέρι θα είναι μάλλον δύσκολη κάθε επικοινωνία μαζί μου λόγω του μπες βγες σε τομογράφους
Θα προτιμούσα να δώσουμε λύση από βδομάδα που θα βρίσκομαι ούτως ή άλλως και σε άδεια
Ευχαριστώ πολύ και πάλι
Οι εικόνες που σας ανέφερα ακολουθούν σε επόμενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το δεύτερο Mail, μετά την καθόλα παράλογη επικοινωνία και απαιτήσεις του τεχνικού:


[email protected]>
Προς [email protected]
Απρ 9 τις 3:26 μ.μ.

Σε συνέχεια των από 4-4-2018 μηνυμάτων μου αναφορικά με το ζήτημα που έχει προκύψει με το multiview της σύνδεσής μου:

Τη Μ.Παρασκευή 6-4-2018 επικοινώνησε μαζί μου ο τεχνικός --------, για να συζητήσουμε για την ποιότητα του καλωδίου αντικατάστασης.(Υπενθυμίζω ότι έχω ήδη χρεωθεί μια φορά αντικατάστασή του, και ότι τώρα ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα μεταξύ της μιας και της άλλης άκρης του στα σχετικά τεστ. Εννοείται ότι δε νοείται αντικατάσταση 865 με 3001, αυτό είναι εκ των ουκ άνευ!) Έκπληκτος λοιπόν, τον άκουσα να μου λέει ότι ΜΟΝΟ η επίσκεψή του θα είναι χωρίς χρέωση για μένα , και ότι πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε καλώδια που θα μου κοστίσουν από 82 έως 250 "για να μην έχουμε πρόβλημα"!

"Και αν ξαναπαρουσιαστεί το πρόβλημα τι θα κάνουμε τότε ρε -------;"
"Ε ,άμα ξαναπαρουσιαστεί πάλι πρόβλημα, τι να πω ρε Λ----!"
Και φυσικά, ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να συνεχίσουμε την προσωρινή λύση που αρχικά είχε βαφτιστεί "αποκατάσταση βλάβης" !!!
"Δεν θα υπήρχε πρόβλημα αν έμενε το πράγμα όπως το είχαμε αφήσει, γιατί το σκάλισες;"
Πάμε καλά;
Συγγνώμη, αλλά αυτός είναι ο ορισμός του εμπαιγμού !!!
Παρακαλώ πολύ, να δοθεί λύση!
Κατ εμέ, αυτή ΔΕΝ μπορεί να είναι διαφορετική από την αντικατάσταση του 865 με τον 5001!
Σε οποιαδήποτε διαφορετική περίπτωση, παρακαλώ για ΕΓΓΡΑΦΗ ενημέρωση, γιατί η εν γένει στάση και συμπεριφορά απέναντί μου δεν μπορεί να γίνει πλέον ανεκτή!
Λυπάμαι πολύ για τον τρόπο που αντιμετωπίζετε ξεκάθαρη περίπτωση απολύτως συνεπούς πελάτη που έχει ταλαιπωρηθεί και υφίσταται την πλέον απαραδέκτη συμπεριφορά από τους αντιπροσώπους σας, τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο!

Θέλω να πιστεύω πως θα πρυτανεύσει η λογική και -κυρίως- ο σεβασμός στον πελάτη
Επαναλαμβάνω ότι δεν επιδιώκω τη σύγκρουση - αν μη τι άλλο, έχω επιδείξει ιδιαίτερα μεγάλη υπομονή μέχρι τώρα!
Ωστόσο, παντού υπάρχουν και όρια...

Με εκτίμηση,
(Όνομα-διεύθυνση - τηλέφωνο)

Παρακαλώ τη γνώμη σας!!!!