Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

καλησπερα και απο μενα...δεν ξερω αν εχει απαντηθει παλι αλλα τωρα τελευταια εχω παρατηρησει σε φιλους και γνωστους οτι ο δεκτης της νοβα παυει πλεον να συνεργαζετε με συγκεκριμενες τηλεορασεις οταν τον εχεις συνδεμενο με hdmi
σου δειχνει κανονικα μενου epg κλπ αλλα η εικονα ειναι μαυρη....οταν βαζεις rca δειχνει κανονικα..σε επικοινωνια με την νοβα μας ειπανε τα κλασικα ρεσετ κλπ κλπ...
το προβλημα συνεχιζοταν σε τηλεορασεις που μεχρι καποια στιγμη παιζανε κανονικα και μετα το παρουσιαζαν εντελως ξαφνικα..
μετα δηλωνανε τον δεκτη για επισκευη οπου τον πηγαιναμε σε καταστημα δυο τρεις φορες πηγαινε ελα οπου μας λεγανε οτι δεν εχει προβλημα το μηχανημα αλλα η τηλεοραση...
σε μερικες περιπτωσεις οι συνδρομητες μετα τα απαραιτητα καντηλια σε τηλεφωνικη επικοινωνια κανανε διακοπη της υπηρεσιας..
γενικα θα μπορουσε να σεβετε λιγο παραπανω η νοβα τον πελατη σε θεμα εξοπλισμου κατα την γνωμη μου!!
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Υπήρξε μια επικοινωνία σήμερα, η μόνη που έδειχνε σεβασμό....
Ωστόσο, έδειξε να προϊδεάζει σε αντικατάσταση του προβληματικού 865 με....865 επισκευασμένο!
Δεν ξέρω τι να πω....απορώ με την υπομονή μου πλέον!
 
Πέρσι τον Μάρτιο, είχα συμφωνήσει για 24 μήνες δέσμευση και 12 μήνες δωρεάν mutliview.
Επίσης ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΑΝ ότι στους 12 μήνες θα πάρω τηλέφωνο και θα μου δώσουν, για το multiview, άλλους 12 μήνες δωρεάν.

Φέτος, τώρα, βλέπω να εμφανίζεται χρέωση (για το multiview) και παίρνω τηλέφωνο να ζητήσω, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΚΑΙ έχει και καταγραφεί.
Αυτό που μου λένε είναι ότι η Nova άλλαξε πολιτική από τον Νοέμβριο και δεν το δίνει πλέον αυτό.
Απαντάω ότι στην δική μου περίπτωση, το είχαν δεσμευτεί και παρακάλεσα να ακούσουν την μαγνητοφώνηση.
Το ψάχνει, το ακούει, παραδέχεται ότι το είχαν δεσμευτεί αλλά λέει δεν ισχύει πλέον, καθώς έχω πολύ καλή τιμή ήδη.
Επιμένω ότι το είχαν δεσμευτεί αλλά με γράψανε στα ... τους.


Μπορώ να τα κόψω όλα και να πάω αλλού παρότι έχω άλλους 12 μήνες για να κλείσω?
 
Μια ερώτηση στην ΕΕΕΤ ίσως να ήταν ενδεδειγμένη. Και αν δεν γίνει τίποτα, μόλις τελειώσει το συμβόλαιο δρόμο.
 
Μια ερώτηση στην ΕΕΕΤ ίσως να ήταν ενδεδειγμένη. Και αν δεν γίνει τίποτα, μόλις τελειώσει το συμβόλαιο δρόμο.
Σιγά μην γίνει τίποτα. Δέσμευση για 12 μήνες είχε, και σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας που ίσχυε τότε του υποσχέθηκαν (δεν δεσμεύθηκαν) τη δυνατότητα ανανέωσης της προσφοράς στο δωδεκάμηνο. Ανανέωση της προσφοράς προφανώς δεν ζητήθηκε ή ζητήθηκε αφού εμφανίστηκε η χρέωση, δηλαδή αφού είχε λήξει το δωδεκάμηνο (δεν έχει σημασία), στο ενδιάμεσο όμως η πολιτική της εταιρίας άλλαξε, και δεν δίνεται πλέον δωρεάν multiview με ανανέωση. Δεν νομίζω να μπορεί να κάνει το οτιδήποτε η ΕΕΤΤ, αλλά ακόμη και σε περίπτωση αγωγής το κόβω χλωμό να μπορεί να γίνει κάτι. Να είστε προσεκτικοί, όταν δίνεται μια προσφορά ισχύει αυτό που υπογράφεις ή δεσμεύεσαι προφορικά, το τι θα γίνει στο μέλλον σε επόμενο συμβόλαιο ή σε επόμενη ηχογράφηση δεν μπορεί να προεξοφληθεί. Αν πράγματι έχει κάποιος χαλαστεί από την εταιρεία για αυτόν τον λόγο, μπορεί απλά να φύγει. Εγώ προσωπικά το θεωρώ σπασμωδική κίνηση να φύγω αν είμαι ευχαριστημένος με το περιεχόμενο, οπότε αν θέλω να φύγω περιμένω τη στιγμή που θα είναι επικερδής για μένα (π.χ. ανταγωνιστική προσφορά άλλης εταιρείας) και όχι πάνω στα νεύρα μου.
 
σημερα διακοπτω μετα απο 7 χρονια συνδρομης θεωρω πολλα πλεον τα 34.33 το περιεχομενο φθινει αλλα η τιμη παραμενει η ιδια Δεν ειμαι απο αυτους που τα θελουν στο τζαμπα ολα αλλα θελω να υπαρχει μια συννενοηη που με την nova δεν φαινεται να την εχω
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

σημερα διακοπτω μετα απο 7 χρονια συνδρομης θεωρω πολλα πλεον τα 34.33 το περιεχομενο φθινει αλλα η τιμη παραμενει η ιδια Δεν ειμαι απο αυτους που τα θελουν στο τζαμπα ολα αλλα θελω να υπαρχει μια συννενοηη που με την nova δεν φαινεται να την εχω

Δυστυχώς πολύ πριν τη συνεννόηση, έχει χαθεί η αξιοπιστία. Ανεπανόρθωτη και μη αναστρέψιμη, η κατάσταση.
Κατά τα άλλα η εταιρία, ως πληγωμένος τίγρης τολμά ακόμη να βρυχάται, "εξασκώντας νόμιμα δικαιώματα"
στις πλάτες των αμήχανα παρακολουθούντων πελατών-συνδρομητών της, γεμίζοντάς τους με πλήρη αβεβαιότητα
και σιγοψυθιρίζοντάς τους κάτι περί 24μήνων κι εξουθενωτικών πέναλτι (ας προσέχαμε κι εμείς, βέβαια)......

ΥΓ. Έχοντας πλέον γνώσιν οι φύλακες, θα απομονώσουν και αδιαφορήσουν για το "κακό επιχειρείν"
όπου κι αν στο μέλλον, το ξανασυναντήσουν.........
 
Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Μάλιστα,κακία επιχείρηση η νόβα,αναξιόπιστη και με υψηλές πλέον τιμές για τις προσφερόμενες υπηρεσιες
Ας πάτε λοιπόν στις καλές επιχειρήσεις που σας σέβονται και σας κάνουν τα χατίρια που ζητάτε σε καλύτερες
τιμές (οποίες εσείς τις θεωρείτε καλές)χωρίς τυχόν πέναλτυ διακοπηςσυμβολαιου(οποίες εσείς βρείτε)
και αφήστε μας τους υπόλοιπους 450.000 που την εμπιστευόμαστε να προσπαθούμε και μέσω αυτού του φόρουμ
για την επίλυση τυχόν προβλημάτων μας η διεκδίκηση καλύτερων τιμών συμβολαίων
Προσωπικά ολεςτις φορές που χρειάστηκα για τα παραπανω είχα την καλύτερη αντιμετώπιση
ΝΟΒΑ και πάλι ΝΟΒΑ
 
Στις δεκαετίες που είμαι συνδρομητής της εταιρείας (με όποια ονομασία και μορφή, από την εποχή Filmnet), πάντα υπήρχαν κάποιοι δυσαρεστημένοι που είτε έλεγαν απλά το παράπονό τους για το Α ή Β θέμα είτε εκφράζονταν με τα χειρότερα γι' αυτήν.

Αποφεύγω να αναφερθώ στα, κατά καιρούς, πάμπολλα "κλεισίματα" και "χρεωκοπίες" της εταιρείας και νομίζω ότι αυτά τα "παράπονα" δεν θα σταματήσουν να εμφανίζονται είτε σ' αυτό και σε άλλα fora είτε σε blogs κλπ.
 
Οφιελω να πω οτι σημερα δεχθηκα τηλεφωνο απο ενα ευγενικο παλικαρι που μου προτεινε το full pack στα 32,89 και το sports pack στα 21,89 επειδη δεν με νοιαζουν οι ταινιες πλεον επελεξα το sports pack στα 21,89 την θεωρω πολυ καλη τιμη και επιτελους βρεθηκε ενας ανθρωπος αφησε την ξυλινη γλωσσα και μου μιλησε ειλικρινα
 
Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Μάλιστα,κακία επιχείρηση η νόβα,αναξιόπιστη και με υψηλές πλέον τιμές για τις προσφερόμενες υπηρεσιες
Ας πάτε λοιπόν στις καλές επιχειρήσεις που σας σέβονται και σας κάνουν τα χατίρια που ζητάτε σε καλύτερες
τιμές (οποίες εσείς τις θεωρείτε καλές)χωρίς τυχόν πέναλτυ διακοπηςσυμβολαιου(οποίες εσείς βρείτε)
και αφήστε μας τους υπόλοιπους 450.000 που την εμπιστευόμαστε να προσπαθούμε και μέσω αυτού του φόρουμ
για την επίλυση τυχόν προβλημάτων μας η διεκδίκηση καλύτερων τιμών συμβολαίων
Προσωπικά ολεςτις φορές που χρειάστηκα για τα παραπανω είχα την καλύτερη αντιμετώπιση
ΝΟΒΑ και πάλι ΝΟΒΑ
δεβ μπορω να καταλαβω τον λογο της επιθεσης σου εκανα μια τοποθετηση ουτε μπατχτσηδες ειματε ουτε τιποτα. μετοχες εχεις και παθιαζεσαι ετσι?
 
Μάλιστα,κακία επιχείρηση η νόβα,αναξιόπιστη και με υψηλές πλέον τιμές για τις προσφερόμενες υπηρεσιες
Ας πάτε λοιπόν στις καλές επιχειρήσεις που σας σέβονται και σας κάνουν τα χατίρια που ζητάτε σε καλύτερες
τιμές (οποίες εσείς τις θεωρείτε καλές)χωρίς τυχόν πέναλτυ διακοπηςσυμβολαιου(οποίες εσείς βρείτε)
και αφήστε μας τους υπόλοιπους 450.000 που την εμπιστευόμαστε να προσπαθούμε και μέσω αυτού του φόρουμ
για την επίλυση τυχόν προβλημάτων μας η διεκδίκηση καλύτερων τιμών συμβολαίων
Προσωπικά ολεςτις φορές που χρειάστηκα για τα παραπανω είχα την καλύτερη αντιμετώπιση
ΝΟΒΑ και πάλι ΝΟΒΑ

Συμφωνώ με τα γραφόμενα, προσωπικά είμαι ευχαριστημένος πάρα πολύ και εγώ πάντα είχα την καλητερη αντιμετώπιση σε όλα.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Full pack 32.89 τι εννοείς;
Και τηλεφωνία - ίντερνετ;
Σκέτη nova

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

δεβ μπορω να καταλαβω τον λογο της επιθεσης σου εκανα μια τοποθετηση ουτε μπατχτσηδες ειματε ουτε τιποτα. μετοχες εχεις και παθιαζεσαι ετσι?

ειδες τελικα οτι βρηκες λυση απο τη νοβα και βιαστηκες στην τοποθετηση σου εναντιον της με σκληρες κουβεντες?
τελος καλο ολα καλα και δεν εισαι ο μονος που εξυπηρετηθηκες .Ψυχραιμη ματια και καλη διαθεση χρειαζεται
και αν μας κανει η προταση την αποδεχομαστε η οχι αναλογα με την τσεπη μας η τις αναγκες μας
και γω που υπερασπιζομαι με παθος την νοβα ,αν αλλαζαν οι συνθηκες θα αποχαιρετουσα με τις καλυτερες
ομως αναμνησεις
 
kataras, ποιες σκληρές κουβέντες; O lak100 έγραψε κόσμια το πρόβλημα του κι έδωσε ένα σωστό update για το τι συνέβη. Πρέπει να σταματήσεις να είσαι επιθετικός σε όποιον γράφει κάτι εδώ μέσα ως παράπονο. Και όχι, δεν χρειάζεται μόνο ψύχραιμη ματιά και καλή διάθεση, χρειάζεται σωστή επικοινωνία και από τις δύο πλευρές. Πολλές φορές στα τηλεφωνικά κέντρα όλων των εταιρειών αντιμετωπίζουν τον άλλο με μη σωστό τρόπο οπότε δεν αρκεί η καλή διάθεση.
 
+1
Παρατηρώ ότι ο συμφορουμιτης kataras γίνεται πολλές φορές απότομος έναντι άλλων μελών. Τα οποία εκφράζονται κόσμια αρκετές φορές, να τονίσω ότι δεν αναφέρομαι σε μέλη που έχουν "ξεφύγει", τότε "καλά κάνει".
 
Ομολογουμένως με παρέσυρε η απάντηση του lak100 στο ποστ μου και δεν πρόσεξε ούτε αυτός ούτε εγώ ότι
αναφέρουν γενικά σε μερικούς εκ συστήματος γκρινιάρηδες και πήρα αφορμή να γράψω από το ποστ του casper
και όχι από αυτό του lak100,άλλωστε αυτό φαίνεται εύκολα από τα λεγόμενα μου