Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

kataras, ποιες σκληρές κουβέντες; O lak100 έγραψε κόσμια το πρόβλημα του κι έδωσε ένα σωστό update για το τι συνέβη. Πρέπει να σταματήσεις να είσαι επιθετικός σε όποιον γράφει κάτι εδώ μέσα ως παράπονο. Και όχι, δεν χρειάζεται μόνο ψύχραιμη ματιά και καλή διάθεση, χρειάζεται σωστή επικοινωνία και από τις δύο πλευρές. Πολλές φορές στα τηλεφωνικά κέντρα όλων των εταιρειών αντιμετωπίζουν τον άλλο με μη σωστό τρόπο οπότε δεν αρκεί η καλή διάθεση.
να πω εδω οτι σε προγενεστερη επικοινωνια δεν πεφτανε κατω απο 28 και μαλιστα ηταν του στυλ αυτο ειναι και αμα θελετε οταν ομως προχωρησα σε αιτηση διακοπης αλλαξε το τροπαριο γι αυτο εγραψα αρχικα οτι δεν υπηρχε επικοινωνια
 
Η προσωπική μου εμπειρία από τη NOVA είναι άθλια. 3/5 έκανα αίτηση στη NOVA και μου είπαν πως εντός 10 ημερών θα έρθει τεχνικός της εταιρίας. Πράγματι ήρθε, αλλά μου είπε πως έπρεπε να έχει έρθει τεχνικός του ΟΤΕ πρώτα, πως εγώ δεν έχω να κάνω κάτι για αυτό και πως θα μου ξανακλείσουν εντός τριών ημερών ραντεβού (2ο) απο τη NOVA, και θα έρθουν μαζί, τεχνικός της NOVA και του ΟΤΕ. Περάσαν 8 μέρες χωρίς να με έχει καλέσει κανένας απο τη NOVA και έχοντας φτάσει σχεδόν 20 μέρες χωρίς τηλ, internet κλπ. Τους καλώ και μου λένε να περιμένω. Εν ολίγοις, τις επόμενες ημέρες μου κλείνουν 3 ημέρες ραντεβού, ναι καλά ακούσατε..!! Μου είπαν δηλαδή να περιμένω σπίτι Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9-5 για να έρθουν οι 2 τεχνικοί, με την δικαιολογία ότι οι τεχνικοί του ΟΤΕ δεν κλείνουν ραντεβού. Περιμένω κι εγώ σαν τον μαλ..... 3 μέρες μέσα στο σπίτι και δεν έρχεται κανένας. Παρασκευή 1/6 απόγευμα στις 5 ακριβώς, τους καλώ και ζητάω να ακυρώσουν το αίτημα μου. Μου απαντούν ότι δεν γίνεται τηλεφωνικά και ότι πρέπει να απευθυνθώ σε υποκατάστημα της NOVA. Έχω ένα δίπλα στο σπίτι (όπου και είχα κάνει την αίτηση) οπότε πηγαίνω κατευθείαν, όπου και διαπιστώνω ότι τη συγκεκριμένη μέρα το υποκατάστημα έκλεισε (Βριλλήσια) και μεταφέρεται στον Γέρακα..!! Σάββατο πρωί 2/6 πηγαίνω σε Γερμανό και κάνω αίτηση στην COSMOTE, ενώ παράλληλα μου έρχεται νέο μήνυμα στο κινητό με νέο ραντεβού απο τη NOVA (4ο ραντεβού) για Δευτέρα 4/6. Δευτέρα εξουσιοδοτώ τη σύζυγο μου να πάει στην NOVA στην Πανεπιστημίου να κάνει αίτημα διακοπής, ενώ εγώ περιμένω απο περιέργεια πιο πολύ σπίτι να δω εαν θα έρθουν απο τη NOVA. Όπως φαντάζεστε, άφαντοι ΚΑΙ στο 4ο ραντεβού, με τον μαλ... να περιμένει πάλι εσώκλειστος σπίτι. Δευτέρα μεσημέρι ΝΕΟ μήνυμα στο κινητό απο τη NOVA, για ραντεβού την Τρίτη 5/6, όπου και εμφανίστηκε τελικά ο θεός της NOVA..!!!!! Μου χτυπάει το κουδούνι και του λέω πως έχω κάνει αίτηση διακοπής. Μου απαντάει πως είναι εκπρόθεσμη η αίτηση διακοπής που έχω κάνει (μου την είπε κιόλας, χαχαχα) και πως να του ανοίξω για να συνδέσει. Φυσικά και τον διαολόστειλα και την Πέμπτη 7/6 (5 μέρες αναμονή μόνο) με κλεισμένο ραντεβού 11-3, 4 ώρες δηλαδή και όχι όλη τη ημέρα ήρθε ο τεχνικός της COSMOTE και τελειώσαμε..!! Όσο για τη NOVA, εξέδωσε και λογαριασμό με τέλη σύνδεσης κλπ 119 ευρώ..!!! Φυσικά και θα πάρουν το γνωστό αντικείμενο του πόθου, εφόσων ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε η σύνδεση, και ποτέ δεν ήρθαν παρά μόνο όταν έκανα αίτηση ακύρωσης.... Ευτυχώς υπάρχουν και τα μηνύματα και όλα τα ντοκουμέντα, καθώς και το ονοματεπώνυμο της υπαλλήλου που συνομιλούσα όλον αυτόν τον καιρό και εαν δεν αποσύρουν τον λογαριασμό θα κινηθώ νομικά εναντίων τους...!!!
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Η προσωπική μου εμπειρία από τη NOVA είναι άθλια. 3/5 έκανα αίτηση στη NOVA και μου είπαν πως εντός 10 ημερών θα έρθει τεχνικός της εταιρίας. Πράγματι ήρθε, αλλά μου είπε πως έπρεπε να έχει έρθει τεχνικός του ΟΤΕ πρώτα, πως εγώ δεν έχω να κάνω κάτι για αυτό και πως θα μου ξανακλείσουν εντός τριών ημερών ραντεβού (2ο) απο τη NOVA, και θα έρθουν μαζί, τεχνικός της NOVA και του ΟΤΕ. Περάσαν 8 μέρες χωρίς να με έχει καλέσει κανένας απο τη NOVA και έχοντας φτάσει σχεδόν 20 μέρες χωρίς τηλ, internet κλπ. Τους καλώ και μου λένε να περιμένω. Εν ολίγοις, τις επόμενες ημέρες μου κλείνουν 3 ημέρες ραντεβού, ναι καλά ακούσατε..!! Μου είπαν δηλαδή να περιμένω σπίτι Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9-5 για να έρθουν οι 2 τεχνικοί, με την δικαιολογία ότι οι τεχνικοί του ΟΤΕ δεν κλείνουν ραντεβού. Περιμένω κι εγώ σαν τον μαλ..... 3 μέρες μέσα στο σπίτι και δεν έρχεται κανένας. Παρασκευή 1/6 απόγευμα στις 5 ακριβώς, τους καλώ και ζητάω να ακυρώσουν το αίτημα μου. Μου απαντούν ότι δεν γίνεται τηλεφωνικά και ότι πρέπει να απευθυνθώ σε υποκατάστημα της NOVA. Έχω ένα δίπλα στο σπίτι (όπου και είχα κάνει την αίτηση) οπότε πηγαίνω κατευθείαν, όπου και διαπιστώνω ότι τη συγκεκριμένη μέρα το υποκατάστημα έκλεισε (Βριλλήσια) και μεταφέρεται στον Γέρακα..!! Σάββατο πρωί 2/6 πηγαίνω σε Γερμανό και κάνω αίτηση στην COSMOTE, ενώ παράλληλα μου έρχεται νέο μήνυμα στο κινητό με νέο ραντεβού απο τη NOVA (4ο ραντεβού) για Δευτέρα 4/6. Δευτέρα εξουσιοδοτώ τη σύζυγο μου να πάει στην NOVA στην Πανεπιστημίου να κάνει αίτημα διακοπής, ενώ εγώ περιμένω απο περιέργεια πιο πολύ σπίτι να δω εαν θα έρθουν απο τη NOVA. Όπως φαντάζεστε, άφαντοι ΚΑΙ στο 4ο ραντεβού, με τον μαλ... να περιμένει πάλι εσώκλειστος σπίτι. Δευτέρα μεσημέρι ΝΕΟ μήνυμα στο κινητό απο τη NOVA, για ραντεβού την Τρίτη 5/6, όπου και εμφανίστηκε τελικά ο θεός της NOVA..!!!!! Μου χτυπάει το κουδούνι και του λέω πως έχω κάνει αίτηση διακοπής. Μου απαντάει πως είναι εκπρόθεσμη η αίτηση διακοπής που έχω κάνει (μου την είπε κιόλας, χαχαχα) και πως να του ανοίξω για να συνδέσει. Φυσικά και τον διαολόστειλα και την Πέμπτη 7/6 (5 μέρες αναμονή μόνο) με κλεισμένο ραντεβού 11-3, 4 ώρες δηλαδή και όχι όλη τη ημέρα ήρθε ο τεχνικός της COSMOTE και τελειώσαμε..!! Όσο για τη NOVA, εξέδωσε και λογαριασμό με τέλη σύνδεσης κλπ 119 ευρώ..!!! Φυσικά και θα πάρουν το γνωστό αντικείμενο του πόθου, εφόσων ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε η σύνδεση, και ποτέ δεν ήρθαν παρά μόνο όταν έκανα αίτηση ακύρωσης.... Ευτυχώς υπάρχουν και τα μηνύματα και όλα τα ντοκουμέντα, καθώς και το ονοματεπώνυμο της υπαλλήλου που συνομιλούσα όλον αυτόν τον καιρό και εαν δεν αποσύρουν τον λογαριασμό θα κινηθώ νομικά εναντίων τους...!!!

Ένα μήνα μετά την αίτηση ήρθαν να κάνουν σύνδεση;
Ανάφερέ το περιστατικό με μια αντιγραφή ίσως στην υποστήριξη Nοβα εδώ στο φόρουμ, μήπως την κλείσουν την υπόθεση.
 
Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Πάντως οι τεχνικοί του ΟΤΕ κάνουν καψόνι σε πελάτες τρίτων δικτύων, και εγώ από αναβολή σε αναβολή πήγαινα με HOL πριν 3 χρόνια, και όλοι στην περιοχή του εξοχικού που έκαναν σύνδεση με HOL (το μόνο εναλλακτικό δίκτυο στην περιοχή). Αντίθετα οι πελάτες του ΟΤΕ καθάριζαν αμέσως. Συνηθισμένη πρακτική στην επαρχία, μου το έλεγαν όλοι πριν ακόμη κάνω αίτηση...
 
@andre74 Σε επικοινωνία μου με τη NOVA, μου είπαν να μην πληρώσω τον λογαριασμό που έχει εκδοθεί (119) ευρώ, που δεν θα το πλήρωνα έτσι κι αλλιώς και ότι θα το αφαιρέσουν. Πάντως μέχρι στιγμής στο my account φαίνεται οφειλή απο μέρους μου. Την υπόθεση θα την κλείσουν, είτε με τον εύκολο δρόμο, είτε με τον δύσκολο.... Έπεσαν σε περίπτωση....
 
@johnkok Πιθανόν να ισχύει αυτό που λες, μου το είπαν κι εμένα απο τη NOVA. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με εμένα (πελάτη), αφορά τη συνεργασία της κάθε εταιρίας με τον ΟΤΕ. Εαν η συνεργασία τους είναι άθλια, ας βρουν τρόπο να την βελτιώσουν. Εγώ με τη ΝOVA, ή την κάθε NOVA δεσμεύομαι με συμβόλαιο και απο αυτούς απαιτώ λύση. Κι επειδή δεν μπορούν, απευθύνθηκα στον ΟΤΕ απευθείας κι έλυσα σε 5 μέρες το πρόβλημα μου.
 
επειδη ηρθε η συζητηση σε αυτο το θεμα θα σας πω εγω τι τραβηξα στην επαρχια για να μου φτιαξει ο οτε το τηλεφωνο σαν συνδρομητης vodafone σε καινουρια γραμμη.εκανα αιτηση στη vodafone και οι ανθρωποι μεσα σε 10 μερες ηρθαν να κανουν αυτα που πρεπει απο τη μερια τους.απο εκει και περα ξεκιναει ενας γολγοθας που ευθυνετε αποκλειστικα ο οτε και εκανε 2 μηνες το τηλεφωνο να φτιαχτει σωστα.τη πρωτη φορα ηρθαν οι αλητ..............του οτε και κανανε οτι κανανε στο δικτυο τους δεν ξερω που και λενε στην vodafone ολα ειναι οκ.παω στο εξοχικο το τηλ δεν λειτουργουσε καθολου.κανω τα απαραιτητα με τη vodafone ξαναερχοντε οι αθλιοι του οτε το φτιαχνουν λενε οκ.ξαναπαω στο εξοχικο και ειχαν συνδεσει το τηλ σε λαθος νουμερο αλλο μου ειχε δωσει η vodafone αλλο ειχε συνδεσει ο οτε και φυσικα δεν ειχα και ιντερνετ .ξαναπαω ξανακανω τα απαραιτητα ξαναερχετε ο οτε και για δευτερη φορα το συνδεει σε αλλο παλι νουμερο λες και το εκανε επιτηδες.ξαναπαω και τους λεω τι θα γινει θα κανω αιτηση διακοπης συμβολαιου με φασαρια αυτη τη φορα στηv vodafone και μετα απο 15 ημερες πηγε παλι ο οτε για τριτη φορα και επιτελους εγινε θαυμα το τηλ και το ιντερνετ λειτουργουσαν.ο οτε στην επαρχια κανει πολλες μαλακ...........και εμενα μου το ειπαν γιατι θελουν να περνουν αυτοι τους πελατες και με αυτα τα τεχνασματα σπανε τα νευρα των πελατων και προσπαθουν να τους κανουν να φευγουν.σορρυ για το εκτος θεματος αλλα πρεπει καποια πραγματα να λεγοντε.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

@andre74 Σε επικοινωνία μου με τη NOVA, μου είπαν να μην πληρώσω τον λογαριασμό που έχει εκδοθεί (119) ευρώ, που δεν θα το πλήρωνα έτσι κι αλλιώς και ότι θα το αφαιρέσουν. Πάντως μέχρι στιγμής στο my account φαίνεται οφειλή απο μέρους μου. Την υπόθεση θα την κλείσουν, είτε με τον εύκολο δρόμο, είτε με τον δύσκολο.... Έπεσαν σε περίπτωση....
Λίγο πολύ έχουμε βρεθεί όλοι σε παρόμοια κατάσταση, είτε με κινητή τηλεφωνία ή ίντερνετ κλπ.
Δε χρειάζεται να το παίρνει προσωπικά κάνεις, απλά να μειώνει όσο γίνεται την ταλαιπωρία του.
Προσωπικά, ενώ σε όλη μου τη ζωή δεν είμαι ποτέ κακοπληρωτής, δεν έχω επιτρέψει και σε καμία εταιρεία να χρεώνει "κερατιάτικα". Η Vodafone με δόλιο τρόπο με είχε χρεώσει γύρω στα 60 ευρώ κάποτε, δεν τα πήρε ποτέ, όσες επιστολές κλπ. ενοχλήσεις.

Στη δική σου περίπτωση, νομίζω ό,τι η υποστήριξη Νόβα εδώ, κάνει άριστη δουλειά. Αν υπάρξει πρόβλημα, επικοινώνησε ξανά με αναφορά στην προηγούμενη επικοινωνία.
 
@rangers72 Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά είναι θέμα της εκάστοτε εταιρίας η σχέση της με τον ΟΤΕ. Ειδάλλως ας λένε στον πελάτη ότι το 10ήμερο μπορεί να είναι και τρίμηνο, ανάλογα με τις ορέξεις του ΟΤΕ. Να σου πω, ότι πριν απευθυνθώ στον ΟΤΕ, πέρασα και απο την WIND, καθότι είχαν ένα δελεαστικό πακέτο και τους έκανα τις εξής 2 ερωτήσεις. 1. Εαν κάνω αίτηση σε εσάς, μεσολαβεί ο ΟΤΕ, ή έχετε ιδιόκτητο δίκτυο ?? Μου απαντούν πως σε όποιον πάροχο και να κάνω αίτηση μεσολαβεί ο ΟΤΕ. 2ον η γραμμή έλεγε internet έως 30MBPS. Τους ρωτώ λοιπόν, μου εγγυάστε την ταχύτητα της γραμμής ?? Μου είπαν όχι. Στον ΟΤΕ μου την εγγυήθηκαν και όντως με την 30άρα έχω 28 - 28.5 σταθερά download και όχι όπως με την 24άρα της forthnet είχα 5-7MBPS.... Ναι, ο ΟΤΕ ήταν ο ακριβότερος και ήθελα να τον αποφύγω, αλλά εξυπηρετήθηκα σε 5 ημέρες και μου προσφέρει αυτά που λέει.
 
@andre74 Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που είπες. Ούτε εγώ έχω υπάρξει κακοπληρωτής, απλά δεν ανέχομαι την κοροϊδία. Ειδικά, εφόσον γνωρίζουμε πως λειτουργούν επί το πλείστον οι εταιρίες κινητής και σταθερής στην Ελλάδα (αρπακολατζίδικα), εφόσον δεν υπάρχει συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο που να κατοχυρώνει τον καταναλωτή από τις πάγιες τακτικές των εταιριών, και από την στιγμή που έχω ζήσει για πάνω από 8 χρόνια σε Αγγλία και Γερμανία και έχω δει πως λειτουργούν αντίστοιχα οι εταιρίες σταθερής και κινητής εκεί. Το νήμα το είδα και εάν χρειαστεί θα απευθυνθώ εκεί, ως ύστατο βήμα πριν το δικηγόρο.
 
Re: Νέα για τη Nova

Το θέμα είναι τι θα κάνουν οι επαγγελματίες οι οποίοι πληρώνουν χρυσάφι για μισο πρωτάθλημα.

Η κυρία δεν φαίνεται να έχει διάθεση να τους μείωση την συνδρομή.


Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
 
Re: Νέα για τη Nova

Σοβαρά τώρα?
Για 9 (χοντρικά) αγώνες (Ολυ, Παοκ, Αεκ) τον μήνα θα πληρώνουν 300 ευρώ?

Μην ξεχνάμε ότι δεν τους δίνει multiview..

Sent from my A0001 using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Νέα για τη Nova

Σοβαρα τωρα;
Θελεις να στεναχωρεθουμε για τις καφετεριες που δινουν τον καφε με 500% - 600% κερδος;;;;;
 
Re: Νέα για τη Nova

Σοβαρά τώρα?
Για 9 (χοντρικά) αγώνες (Ολυ, Παοκ, Αεκ) τον μήνα θα πληρώνουν 300 ευρώ?

Μην ξεχνάμε ότι δεν τους δίνει multiview..

Sent from my A0001 using Tapatalk

Άν το θέμα σου είναι η τιμιλογιακή πολιτική της Νόβα και θέλεις να κάνεις παράπονο, γράψε εδώ.

Αν μπορείς να τεκμηριώσεις στη Nova το γιατί είναι λάθος η τιμολογιακή πολιτική της, γράψε στο [email protected] ή εδώ

Για το multiview δεν το ήξερα. Τσούζει τότε, αλλά πάντα θα έτσουζε. Κρίνεις μόνος σου φαντάζομαι, αν σου φέρνει το προσδοκώμενο επιπλέον έσοδο συνεχίζεις, αλλιώς κόβεις τη συνδρομή. Προσωπικά δεν έχω καν το sports, μόνο cinema, εκτιμώ όμως ότι δεν χάνεις πάνω από 20% πελατείας από τις χαμένες ομάδες.

Ας μην είμαστε επιθετικοί πάντως, γιατί θα πάρεις ρεαλιστικές επιθετικές απαντήσεις, όπως αυτή για τα ποσοστά σας κέρδους.
 
Απάντηση: Re: Νέα για τη Nova

Σοβαρα τωρα;
Θελεις να στεναχωρεθουμε για τις καφετεριες που δινουν τον καφε με 500% - 600% κερδος;;;;;

Δεν είναι όλες οι καφετεριες Μikel να το κονομάνε, υπάρχουν συνοικιακές καφετεριες που βγαίνουν ισα ισα. Και για να δούμε την άλλη όψη του νομίσματος, η νοβά με τι περιθώριο κέρδους πουλάει? γιατί για οικιακοί σύνδεση ζητάει 25ευρώ και για επαγγελματική 250
Και αν πρέπει ντε και καλά να στεναχωρηθούμε για κάποιον σίγουρα δεν θα είναι η νοβά, που ως νοβά σκέτη μια χαρά τα κονομούσε και τα κονομάει ακόμα

Από την μια πάλι, η νοβά κοίταξε την πάρτυ της, έκανε αντάρτικο, μείωσε τα έξοδα της, και έδιωξε και εφτά ομάδες, αλλα από την άλλη να ζητάει τα ίδια από τον καφετεριουχο. Τι περνιούνται εκεί στη νοβά, για πιο έξυπνοι
 
Re: Νέα για τη Nova

Θα δώσω ενα ακόμα παράδειγμα και να το κλείσουμε εδώ αφού είμαστε off topic.

Ξέρετε πόσο έχει ο καφές στο χωριό μου και γενικά εξω απο μεγάλα άστικα κέντρα?

Ελλάδα δεν είναι μονο η Αθηνα.

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
 
Re: Νέα για τη Nova

Έξω από τα μεγάλα αστικά κέντρα τα κόστη λειτουργίας είναι διαφορετικά. Διαφορετικό κόστος έχει σε ένα κατάστημα όπου ο ιδιοκτήτης σερβίρει όλο το μαγαζί γιατί μπορεί, άλλο κόστος έχει σε ένα κατάστημα με 3 σερβιτόρους. Άλλο ρεύμα θα πληρώσει κάποιος που φωτίζει 20τμ, άλλο αυτός που φωτίζει 200τμ. Άλλο κόστος έχει κάποιος που θα αλλάξει σε 5 χρόνια 10 τραπέζια, άλλος που θα αλλάξει 50. Οι τιμές καθορίζονται και βάσει και των λειτουργικών εξόδων που διαφέρουν από μαγαζί σε μαγαζί.

Θεωρώ πως η Nova αν δεν μπορεί να μειώσει την τιμή, ας δώσει κανά μήνα δωρεάν ή κάποια άλλη υπηρεσία δωρεάν ή με έκπτωση. Εφόσον τα ματς θα είναι ελεύθερα και υπάρχουν 2 δημοφιλείς ομάδες, τότε σίγουρα το Χ ή Ψ μαγαζί θα χάσει πελάτες.