Έστειλα το παρακάτω μήνυμα διαμαρτυρίας στην nova και θεώρησα καλό να το γράψω και εδώ... Γεια σας!
Στον τελευταίο λογαριασμό διαπίστωσα ότι υπάρχει χρέωση με το ποσόν των 151,23 , λόγω αθέτησης δέσμευσης. Είναι αληθές ότι έκανα αίτημα φορητότητας σε άλλον πάροχο, πριν την λήξη του συμβολαίου μου, όμως σε αυτή την ενέργεια με εξωθήσατε εσείς με την αδιάλλακτη στάση σας. Ήμουν συνδρομητής σας από τις αρχές του έτους 2014 και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες σας και θα έμενα συνδρομητής σας για πάντα. Όμως την 3 Αυγούστου του 2018, ο δέκτης που έχω, ο HD PVR 865, πήρε μια αναβάθμιση και από τότε υποβαθμίστηκε απίστευτα ο ήχος που δίνει. Συγκεκριμένα μέσω της εξόδου HDMI δεν δίνει πλέον πολυκάναλο ήχο dolby digital, και φυσικά έχω κάνει την σωστή ρύθμιση στο μενού του ήχου του δέκτη μου, βαζοντας την επιλογή dolby και όχι PCM. Δηλαδή πλέον ο ήχος δεν είναι πολυκάναλος όπως ήταν. Ο πολυκάναλος ήχος dolby digital, παρέχεται από εσάς στα κανάλια cinema και στα κανάλια National Geographic Channel HD και National Geographic Wild HD και φυσικά διαφημίζεται από εσάς στο site σας, ότι μπορούν να τον απολαμβάνουν όσοι έχουν εγκατάσταση home cinema. Έχω επενδύσει αρκετά χρήματα για εγκατάσταση home cinema, αγοράζοντας τηλεόραση τελευταίας γενιάς 65 ιντσών, ενισχυτή ήχου, πέντε ηχεία και δύο ηχεία υπογούφερ. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν το θέμα του πολυκάναλου ήχου είναι πολύ σημαντικό για εμένα και το ό,τι παρέχεται αυτός ο ήχος από εσάς σ' αυτά τα κανάλια, υπήρξε καθοριστικό για μένα, όσον αφορά την σύναψη συμβολαίου μαζί σας. Από την 3 Αυγούστου που ο δέκτης μου αναβαθμίστηκε και παρουσίασε αυτή την δυσλειτουργία, επικοινωνούσα επί σειρά ημερών καθημερινά μαζί σας, αλλά και μέσω του my accoynt, ζητώντας και παρακαλώντας για την επίλυση του προβλήματός μου. Οι τεχνικοί σας καταλάβαιναν το πρόβλημα μου, όμως δεν μπόρεσαν να μου δώσουν λύση. Επικοινώνησα με τον υπεύθυνο καταστήματος των Χανίων, ο οποίος είχε την καλοσύνη να μου αντικαταστήσει τον δέκτη με έναν ίδιο μεταχειρισμένο, παραδίνοντας τον δικό μου στο κατάστημα. Όμως και αυτός ο δέκτης παρουσίαζε αυτή την δυσλειτουργία, προφανώς λόγω του ό,τι είχε και αυτός αναβαθμιστεί. Για να είμαι απολύτως σίγουρος ότι το πρόβλημα δεν προέρχεται από το σύστημά μου, δανείστηκα και συνέδεσα τον δέκτη 831 της μητέρας μου, ο οποίος λειτούργησε φυσιολογικά, αποδίδοντας πολυκάναλο ήχο dolby digital. Ήταν λοιπόν προφανές ότι το πρόβλημα το παρουσίασε ο δέκτης μου, καθώς και αυτός που μου δόθηκε για αντικατάσταση, μετά την αναβάθμιση που δέχτηκαν. Εξάλλου αυτό το διάβασα να το γράφουν και άλλοι συνδρομητές σας στο AVClub Forum, αλλά φυσικά αυτή την δυσλειτουργία την αντιλαμβάνονται μόνον όσοι έχουν εγκατάσταση home cinema και όχι η πλειοψηφία των συνδρομητών που απλά έχουν συνδέσει τον δέκτη με μια τηλεόραση μόνον. Επικοινώνησα λοιπόν ξανά με τον υπεύθυνο καταστήματος των Χανίων, ο οποίος αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου για δωρεάν αντικατάσταση του δέκτη, πλην όμως ο ίδιος δήλωσε αναρμόδιος. Μου δήλωσε ότι προώθησε το αίτημά μου και μου είπε να τηλεφωνήσω και εγώ ο ίδιος στο 8001001112 και να ζητήσω την αντικατάσταση. Μίλησα λοιπόν για πολλοστή φορά με κάποιον τεχνικό, ο οποίος και αυτός αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου, αλλά δήλωσε και αυτός αναρμόδιος και με συνέδεσε με το εμπορικό τμήμα. Τελικά μίλησα με μια κοπέλα από το εμπορικό τμήμα, η οποία αναγνώρισε και αυτή το δίκαιον του αιτήματος μου για δωρεάν αντικατάσταση, αλλά και την ταλαιπωρία που έχω υποστεί με τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα που έχω κάνει στην εταιρεία από την 3 του Αυγούστου, όπου ο ένας με στέλνει στον άλλο, αλλά η τελική της απάντηση ήταν ότι η επίσημη πολιτική της εταιρείας πλέον, είναι να μην αντικαθιστά τους δέκτες. Μου πρότεινε λοιπόν να αγοράσω τον δέκτη 5001 με τιμή 149 Ευρώ, ή 89 Ευρώ και με ανανέωση του συμβολαίου για ένα χρόνο. Εγώ της απάντησα ότι αυτές οι τιμές ισχύουν για όλους και ότι στην δικιά μου περίπτωση θα έπρεπε να αναγνωρίσουν ότι ο δέκτης μου χάλασε μετά από την αναβάθμισή τους και όχι λόγω παλαιότητας και έτσι θα ήταν ηθικό, τίμιο και σωστό, να μου τον δώσουν δωρεάν. Εκείνη αρνήθηκε, τότε εγώ δείχνοντας καλή θέληση της είπα ότι είμαι διατεθειμένος να δώσω μέχρι 50 Ευρώ μαζί με ανανέωση του συμβολαίου. Εκείνη αρνήθηκε ξανά και μετά λοιπόν από αυτή την αδιάλλακτη στάση, ένιωσα απογοητευμένος, λυπημένος και να μειώνεται η αξιοπρέπειά μου και εν βρασμώ, προχώρησα σε αίτημα φορητότητας σε άλλον πάροχο. Σας τα γράφω όλα αυτά για να διαμαρτυρηθώ για το πρόστιμο το οποίο μου επιβάλετε, αλλά κυρίως και για την άρνησή σας να αντικαταστήσετε τον δέκτη μου δωρεάν όπως θα έπρεπε, ή έστω με μια λογική τιμή και ανανέωση του συμβολαίου και η οποία άρνηση και έλλειψη κατανόησης από την μεριά σας με εξώθησε στην διακοπή του συμβολαίου. Να ξέρετε ότι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών θεωρείται μεγάλη, όχι μόνον από τις υπηρεσίες που προσφέρει στους συνδρομητές της, αλλά και από τον τρόπο που συμπεριφέρεται σε αυτούς.