Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Δεν ξέρω ΑΝ το πήρατε χαμπάρι ΑΛΛΑ στην Κύπρο το nova on demand είναι ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ πλέον ελεύθερο μέσω ιντερνετ για όλους τους συνδρομητές.....μπράβο ρε ΝΟΒΑ και κάτσε εδώ και κυνήγα 3play....

http://politis.com.cy/article/nea-ipiresia-nova-on-demand-me-asinagonisto-tileoptiko-periechomeno

https://www.facebook.com/NovaCyprus/posts/1621091028003272


:violent-smiley-030:
 
Δεν ξέρω ΑΝ το πήρατε χαμπάρι ΑΛΛΑ στην Κύπρο το nova on demand είναι ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ πλέον ελεύθερο μέσω ιντερνετ για όλους τους συνδρομητές.....μπράβο ρε ΝΟΒΑ και κάτσε εδώ και κυνήγα 3play....

http://politis.com.cy/article/nea-ipiresia-nova-on-demand-me-asinagonisto-tileoptiko-periechomeno

https://www.facebook.com/NovaCyprus/posts/1621091028003272


:violent-smiley-030:


Τυχεροι ολοι στην Κυπρο
 
Πραγματικά έχει παραγίνει...αν και τώρα με μισό ελληνικό πρωτάθλημα και λειψά παιχνίδια και με το άνοιγμα της υπηρεσίας στην Κύπρο σε ΟΛΟΥΣ, δεν το δώσουν και εδώ για όλους, εκτός του ότι εκθέτουν τους εαυτούς τους με τις δικαιολογίες που χρησιμοποιούν, άλλος λόγος να υπάρχει που δεν το δίνουν δεν βλέπω. Τι σκέφτηκαν πως δεν θα το βλέπαμε το νέο; Έλεος δηλαδή ρε παιδιά.
 
Σιωπή λοιπόν από τη nova Ε;;;;
Ορίστε ;;;;
Δεν άκουσα ;;;;
On demand είπατε;;;;
Συγνώμη κύριε , ποιος είστε ;;;
 
Το ότι ανοίξανε το on demand στη Κύπρο, να περνάει δηλαδή κίνηση στο διεθνές, δείχνει πως η απόφαση είναι καθαρά εμπορική. Το κόστος του διεθνούς είναι εξαιρετικά μεγαλύτερο από αυτό του GR-IX.
 
Προφανως και είναι εμπορική επιλογή καθώς αν έχεις 3play λειτουργεί αν το συνδέσεις σε άλλο δίκτυο. Γενικά κάνουν επιλογές για να μειωθούν οι συνδρομητές μη 3play. Πάντως πλέον wind vision και Vodafone TV πρέπει να τους παίρνει κι άλλους συνδρομητές... Ειδικα από τη στιγμή που δεν δίνουν 100 άρες vdsl
 
ελπίζω να έχετε δει και αυτό:

Η Forthnet A.E. ανακοινώνει ότι από 25/09/2018 μεταβάλλεται η χρέωση εξερχόμενων κλήσεων προς εθνικά σταθερά και διαμορφώνεται σε 0,3125 ευρώ/λεπτό από 0,1072 ευρώ/λεπτό. Ως ελάχιστη διάρκεια κλήσης & βήμα χρέωσης, διατηρείται το ένα (1) λεπτό. Η παραπάνω αλλαγή επηρεάζει τους συνδρομητές των υπηρεσιών Nova2play Απεριόριστα προς σταθερά Nova, Nova Telephony προς σταθερά Nova, Nova Telephony Basic, Nova ADSL 24, Nova ADSL Economy, Nova VDSL 50 & Nova Telephony Basic (ΧΕΓ). Οι συνδρομητές των παραπάνω υπηρεσιών έχουν δικαίωμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία ενημέρωσης τους, επιλογής κάποιου οικονομικού προγράμματος της Nova ή καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως.

Οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και τέλος σταθερής τηλεφωνίας & Internet 5%.
 
Με αυτούς που έχουν 3play τι γίνεται;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Να ρωτήσω όταν η Νόβα μεταφέρει σε εισπρακτική εταιρεία τα στοιχεία κάποιου παραβιάζει ή όχι τα προσωπικά δεδομένα?
Χωρίς την συγκατάθεση του προσώπου...
 
Μολονότι είχα διαβεβαίωση για μη χρέωση λόγω υπολειπομενης διάρκειας συμβολαίου πάνω από 12 μήνες, υπήρξε χρέωση και τρεχουμε για αντιλογισμούς
Τα "μην ανησυχείτε" να ξέρετε δεν ισχύουν
 
Γεια σας!

Το συμβόλαιο της μητέρας μου με την nova έχει λήξει εδώ και καιρό. Αποφασίσαμε λοιπόν και είναι δικαίωμά μας, να ζητήσουμε διακοπή της υπηρεσίας. Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί τους τηλεφωνικώς και δύο μέσω του my account. Μέσω του my account δεν απάντησαν ποτέ. Τηλεφωνικώς μας λένε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μας το τμήμα διακοπών, όμως όχι μόνον δεν επικοινωνούν, αλλά συνεχίζουν και βγάζουν προκαταβολικούς λογαριασμούς. Σας παρακαλώ παιδιά πείτε μας τι πρέπει να κάνουμε για να απαλλαγούμε.....
 
Έστειλα το παρακάτω μήνυμα διαμαρτυρίας στην nova και θεώρησα καλό να το γράψω και εδώ... Γεια σας!
Στον τελευταίο λογαριασμό διαπίστωσα ότι υπάρχει χρέωση με το ποσόν των 151,23 , λόγω αθέτησης δέσμευσης. Είναι αληθές ότι έκανα αίτημα φορητότητας σε άλλον πάροχο, πριν την λήξη του συμβολαίου μου, όμως σε αυτή την ενέργεια με εξωθήσατε εσείς με την αδιάλλακτη στάση σας. Ήμουν συνδρομητής σας από τις αρχές του έτους 2014 και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες σας και θα έμενα συνδρομητής σας για πάντα. Όμως την 3 Αυγούστου του 2018, ο δέκτης που έχω, ο HD PVR 865, πήρε μια αναβάθμιση και από τότε υποβαθμίστηκε απίστευτα ο ήχος που δίνει. Συγκεκριμένα μέσω της εξόδου HDMI δεν δίνει πλέον πολυκάναλο ήχο dolby digital, και φυσικά έχω κάνει την σωστή ρύθμιση στο μενού του ήχου του δέκτη μου, βαζοντας την επιλογή dolby και όχι PCM. Δηλαδή πλέον ο ήχος δεν είναι πολυκάναλος όπως ήταν. Ο πολυκάναλος ήχος dolby digital, παρέχεται από εσάς στα κανάλια cinema και στα κανάλια National Geographic Channel HD και National Geographic Wild HD και φυσικά διαφημίζεται από εσάς στο site σας, ότι μπορούν να τον απολαμβάνουν όσοι έχουν εγκατάσταση home cinema. Έχω επενδύσει αρκετά χρήματα για εγκατάσταση home cinema, αγοράζοντας τηλεόραση τελευταίας γενιάς 65 ιντσών, ενισχυτή ήχου, πέντε ηχεία και δύο ηχεία υπογούφερ. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν το θέμα του πολυκάναλου ήχου είναι πολύ σημαντικό για εμένα και το ό,τι παρέχεται αυτός ο ήχος από εσάς σ' αυτά τα κανάλια, υπήρξε καθοριστικό για μένα, όσον αφορά την σύναψη συμβολαίου μαζί σας. Από την 3 Αυγούστου που ο δέκτης μου αναβαθμίστηκε και παρουσίασε αυτή την δυσλειτουργία, επικοινωνούσα επί σειρά ημερών καθημερινά μαζί σας, αλλά και μέσω του my accoynt, ζητώντας και παρακαλώντας για την επίλυση του προβλήματός μου. Οι τεχνικοί σας καταλάβαιναν το πρόβλημα μου, όμως δεν μπόρεσαν να μου δώσουν λύση. Επικοινώνησα με τον υπεύθυνο καταστήματος των Χανίων, ο οποίος είχε την καλοσύνη να μου αντικαταστήσει τον δέκτη με έναν ίδιο μεταχειρισμένο, παραδίνοντας τον δικό μου στο κατάστημα. Όμως και αυτός ο δέκτης παρουσίαζε αυτή την δυσλειτουργία, προφανώς λόγω του ό,τι είχε και αυτός αναβαθμιστεί. Για να είμαι απολύτως σίγουρος ότι το πρόβλημα δεν προέρχεται από το σύστημά μου, δανείστηκα και συνέδεσα τον δέκτη 831 της μητέρας μου, ο οποίος λειτούργησε φυσιολογικά, αποδίδοντας πολυκάναλο ήχο dolby digital. Ήταν λοιπόν προφανές ότι το πρόβλημα το παρουσίασε ο δέκτης μου, καθώς και αυτός που μου δόθηκε για αντικατάσταση, μετά την αναβάθμιση που δέχτηκαν. Εξάλλου αυτό το διάβασα να το γράφουν και άλλοι συνδρομητές σας στο AVClub Forum, αλλά φυσικά αυτή την δυσλειτουργία την αντιλαμβάνονται μόνον όσοι έχουν εγκατάσταση home cinema και όχι η πλειοψηφία των συνδρομητών που απλά έχουν συνδέσει τον δέκτη με μια τηλεόραση μόνον. Επικοινώνησα λοιπόν ξανά με τον υπεύθυνο καταστήματος των Χανίων, ο οποίος αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου για δωρεάν αντικατάσταση του δέκτη, πλην όμως ο ίδιος δήλωσε αναρμόδιος. Μου δήλωσε ότι προώθησε το αίτημά μου και μου είπε να τηλεφωνήσω και εγώ ο ίδιος στο 8001001112 και να ζητήσω την αντικατάσταση. Μίλησα λοιπόν για πολλοστή φορά με κάποιον τεχνικό, ο οποίος και αυτός αναγνώρισε το δίκαιον του αιτήματός μου, αλλά δήλωσε και αυτός αναρμόδιος και με συνέδεσε με το εμπορικό τμήμα. Τελικά μίλησα με μια κοπέλα από το εμπορικό τμήμα, η οποία αναγνώρισε και αυτή το δίκαιον του αιτήματος μου για δωρεάν αντικατάσταση, αλλά και την ταλαιπωρία που έχω υποστεί με τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα που έχω κάνει στην εταιρεία από την 3 του Αυγούστου, όπου ο ένας με στέλνει στον άλλο, αλλά η τελική της απάντηση ήταν ότι η επίσημη πολιτική της εταιρείας πλέον, είναι να μην αντικαθιστά τους δέκτες. Μου πρότεινε λοιπόν να αγοράσω τον δέκτη 5001 με τιμή 149 Ευρώ, ή 89 Ευρώ και με ανανέωση του συμβολαίου για ένα χρόνο. Εγώ της απάντησα ότι αυτές οι τιμές ισχύουν για όλους και ότι στην δικιά μου περίπτωση θα έπρεπε να αναγνωρίσουν ότι ο δέκτης μου χάλασε μετά από την αναβάθμισή τους και όχι λόγω παλαιότητας και έτσι θα ήταν ηθικό, τίμιο και σωστό, να μου τον δώσουν δωρεάν. Εκείνη αρνήθηκε, τότε εγώ δείχνοντας καλή θέληση της είπα ότι είμαι διατεθειμένος να δώσω μέχρι 50 Ευρώ μαζί με ανανέωση του συμβολαίου. Εκείνη αρνήθηκε ξανά και μετά λοιπόν από αυτή την αδιάλλακτη στάση, ένιωσα απογοητευμένος, λυπημένος και να μειώνεται η αξιοπρέπειά μου και εν βρασμώ, προχώρησα σε αίτημα φορητότητας σε άλλον πάροχο. Σας τα γράφω όλα αυτά για να διαμαρτυρηθώ για το πρόστιμο το οποίο μου επιβάλετε, αλλά κυρίως και για την άρνησή σας να αντικαταστήσετε τον δέκτη μου δωρεάν όπως θα έπρεπε, ή έστω με μια λογική τιμή και ανανέωση του συμβολαίου και η οποία άρνηση και έλλειψη κατανόησης από την μεριά σας με εξώθησε στην διακοπή του συμβολαίου. Να ξέρετε ότι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών θεωρείται μεγάλη, όχι μόνον από τις υπηρεσίες που προσφέρει στους συνδρομητές της, αλλά και από τον τρόπο που συμπεριφέρεται σε αυτούς.
 
Το θέμα είναι τι θα γίνει με τα 151 ευρώ, δεν βλέπω να τα γλιτώνεις

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις. Φαντάζομαι ότι σε περίπτωση μη πληρωμής, από ένα σημείο και μετά η nova, θα δίνει το χρέος σε εισπρακτική εταιρεία. Από εκεί πέρα αν θα γινόταν δικαστήριο δεν θα με πείραζε, γιατί έτσι θα ακουγόταν η φωνή μου. Όμως επειδή πρόκειται για ποινική ρήτρα που εμπεριέχεται σε συμβόλαιο που έχω υπογράψει, είναι πιθανόν να μην γίνεται δικαστήριο και να μου επιδοθεί από κάποιον κλητήρα διαταγή ειρηνοδικείου για να πληρώσω. Κάνω υποθέσεις και δεν είμαι δικηγόρος...
 
Δεν ξέρω ούτε εγώ, τώρα εσύ βρήκες αφορμή και διέκοψες ή πραγματικά είναι θέμα ήχου; Εντάξει τα θέλω του καθενός είναι διαφορετικά , εγώ πχ είμαι απο αυτούς που δεν μου καίγεται και τόσο για τον ήχο, στην θέση σου αν πραγματικά με κάλυπτε το πακέτο θα έβρισκα άλλη λύση

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δεν ξέρω ούτε εγώ, τώρα εσύ βρήκες αφορμή και διέκοψες ή πραγματικά είναι θέμα ήχου; Εντάξει τα θέλω του καθενός είναι διαφορετικά , εγώ πχ είμαι απο αυτούς που δεν μου καίγεται και τόσο για τον ήχο, στην θέση σου αν πραγματικά με κάλυπτε το πακέτο θα έβρισκα άλλη λύση

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τι θα πει <<τώρα εσύ βρήκες αφορμή και διέκοψες ή πραγματικά είναι θέμα ήχου;>>; Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά την επιστολή μου διαμαρτυρίας προς την nova. Είμαι απαιτητικός στο θέμα του ήχου, εφόσον έχω επενδύσει σε ένα ακριβό home cinema. Αν η nova δεν προσέφερε ήχο dolby digital, δεν θα είχα ποτέ συνάψει συμβόλαιο μαζί τους.