Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...
Η ερώτιση θα πρέπει να ήταν αν τους έστειλε πρώτα τον αριθμό σύνδεσης που του ζήτησαν.
Η ερώτιση θα πρέπει να ήταν αν τους έστειλε πρώτα τον αριθμό σύνδεσης που του ζήτησαν.
Αυτό είναι τελείως θεωρητικό. Στην πράξη έχουμε δει πως δεν ισχύει, ή δεν ισχύει απόλυτα. Βλέπε ταυτόχρονες αυξήσεις στην κινητή, βλέπε την τιμή του γάλακτος κτλ κτλΑπό τον ανταγωνισμο παντα οφελος ο πελατης εχει.
Stefa147 Είναι σύνηθες το γεγονός ότι οι προσέλκυση νέων πελατών-συνδρομητών, η κάποιων που επιθυμούν να διακόψουν, να τυγχάνουν καλύτερες προσφορές, σε σχέσεις με τους υφισταμενους καθώς λες και εσύ.
Αυτό συμβαίνει όχι μόνο στην νόβα αλλά παντού. Σωστό η λάθος ο καθένας προσπαθεί να εκμεταλλευτή την καλύτερη προσφορά.
Τα 1,2,4 είναι απαράδεκτα.
Αν δεν κάνουν πάλι 2 τις συσκευές στο Nova Go και δεν δώσουν τα HD δωρεάν καταργώντας τις διπλές εκδόσεις, εγώ έφυγα.
Για το 3ο που λες, όταν τέλειωσε το 12μηνο ζήτησες να πας σε άλλο πρόγραμμα άμεσα ή μετά από κάποιο καιρό?
Η ερώτιση θα πρέπει να ήταν αν τους έστειλε πρώτα τον αριθμό σύνδεσης που του ζήτησαν.
Ζητώ συγγνώμη που άργησα να απαντήσω, αλλά ήμουν εκτός της φυσικής μου έδρας.
Τους είχα εκφράσει ΕΓΓΡΑΦΩΣ το παράπονό μου για αυτή την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ πολιτική (να σε αφήνουν "επίτηδες" σε παλιό πακέτο ενώ υπάρχουν νέα πακέτο με περισσότερες παροχές και σε χαμηλότερη τιμή, και τους το είχα αναφέρει ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΚΑΙ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΩΣ), αλλά αυτοί συνέχιζαν το παλιό πακέτο. Να σου πω τη διαστροφή μου, ήθελα να δω πόσο θα συνέχιζαν αυτή την ΚΑΤΑΝΤΙΑ που τους χαρακτηρίζει. Από ένα σημείο και μετά άρχιζα να βλέπω ότι η ξεφτίλα τους δεν είχα όρια. Γνωρίζουν ότι με 20 ευρώ μπορείς να έχεις απεριόριστο internet, αστικά, υπεραστικά με βάση επίσημο πακέτο που υπάρχει αλλά ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ να σε αφήνουν "σιωπηλά" στο 34.90 ευρώ το μήνα ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ (και παρά το ότι έχεις διαμαρτυρηθεί γι' αυτό)!
Μια εταιρία με επαγγελματισμό παίρνει την πρωτοβουλία να πάρει τηλέφωνο από ΜΟΝΗ ΤΗΣ τηλέφωνο τον πελάτη της και να του επισημάνει ότι μπορεί να έχει τις ίδιες παροχές με χαμηλότερη τιμή (και απλά να λάβει την έγκρισή του για να μεταβεί στο πιο σύγχρονο πακέτο), ευχαριστώντας τον πελάτη ταυτόχρονα για την εμπιστοσύνη του.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ FORTHNET, ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ.
Δεν έχω να συζητήσω τίποτα με τη forthnet / nova, αφού χρησιμοποίησα τον πλέον επίσημο και κατοχυρωμένο τρόπο επικοινωνίας μαζί τους δια ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΩΝ επιστολών και αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων, ΠΑΜΠΟΝΗΡΟΙ, λειτουργούσαν με κερδοσκοπική λογική και πάντα εις βάρος του πελάτη.
Εδώ λέμε ότι τους είπα "ΔΕΝ ΘΕΛΩ άλλο nova" και αυτοί με χρέωναν προκαταβολικά 3ΜΗΝΟ!!!! Τι να λέμε τώρα. ΤΡΑΓΙΚΟΙ, αλλά γι' αυτό γράφω αυτά που γράφω εδώ μέσα (που είμαι η απόλυτη αλήθεια - σας διαβεβαιώ), για να τους εκθέσω ενώπιον σας αλλά και για να σώσω κανέναν χριστιανό που ίσως να σκέφτεται να πάει στη FORTHNET.
ΠΟΤΕ FORTHNET ΠΑΙΔΙΆ. Σας το λέω με πόνο και κυριολεκτώ.
ΥΓ. Μόλις μου είπε ο αδερφός μου (που με είδε να γράφω στην οθόνη αυτό το post) ότι και αυτού παλιά του είχαν κόψει τη γραμμή επειδή είχε πληρώσει 52 ευρώ αντί 52,06 που είχε ο λογαριασμός (κάτι τέτοιο). Νομίζω δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.