Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Μόνο στον Οτε ??? :BDGBGDB55:

Στην hol που είμαι κάθε χρόνο στη λήξη κάνω αίτηση σε άλλη εταιρεία για να αναγκαστεί να μου προσφέρει καλύτερη τιμή η !!!
 
Μόνο στον Οτε ??? :BDGBGDB55:

Στην hol που είμαι κάθε χρόνο στη λήξη κάνω αίτηση σε άλλη εταιρεία για να αναγκαστεί να μου προσφέρει καλύτερη τιμή η !!!

Και οχι μόνο στη HOL Αντώνη , τωρα όλες οι εταιρίες μόλις τους κανεις αίτηση διακοπής σου δίνουν τον ουρανό με τα άστρα. Ευλογημένη η κρίση!!!!!!
 
Sakels

πρωτα να διαβαζεις φυλε μου εχω το βασικο πακετο +σπορ1+συνεμα 1 και τους ειπα να βαλω ολα τα σπορ και ολα συνεμα και απο 39.90 η τιμη παει στα 64 ευρω
για αυτο ζητησα το ταμπλετ ειμαι καινουργιος πελατης .......ουτε 2 μηνες αμα θελανε θα το κανανε δεν πειραζι ομως αυτοι θα χασουν οποιος πει για φορτνετ να δεισ
τη ωραια διαφημηση θα εχουν

εγω ειπα μολις μπορεσω ξου και απο εδω στη τελικη εμεις τους πληρωνουμε
 
Συγνωμη δηλαδη και σε συμφερει να δωσεις 25 ευρω εξτρα το μηνα για 12 μηνες για ενα tablet των 100 ευρω;;; Καλυτερα πηγαινε δωσε 100 ευρω και παρτο.

Επισης στα προνομια εχουν καποια εκπτωση για ipad. Γιατι δεν κοιτας αυτο καλυτερα, χωρις να πας στα +25 το μηνα. 25*12=300 ευρω. Και 300 εχουν στα προνομια το ipad mini
 
Το προνονομιο στα iPad είναι 22-30 αναλόγως μοντέλου
Σε σκρουτζομάγαζα μπορεί να πετύχεις καλύτερη έκπτωση
 
nvianitakiw

το ξερω αυτο φυλε μου απλος την πολιτικη τους κριτικαρω εχει και ο καιρος γυρισματα καλα να παθω μετα τη απομακρηνση του ταμειου ,ουδεν λαθος
αναγνωριζετε ,αρκει αυτο......
για τους υφησταμενους πελατες λενε προσφορα 129 ευρω ,και τοσο ξεκιναει στα σκρουτζομάγαζα μετα σου λενε προσφορα
 
Δεν είπα κάτι το μεμπτό για σένα προσωπικά, ουσιαστικά συμφώνησα, ότι τα προνόμια που παρέχει δεν είναι και τίποτα το Super duper.
 
Σχετικα με το δικο μου ποστ, να ξεκαθαρισω οτι αυτα που γραφω ειναι θλιβερα και μπορει σε καποιους να ακουγονται τραβηγμενα αλλα ειναι μια πραγματικοτητα. Να δεχτω την κριτικη για τα ΗD μια και ξανασεταρα την TV μου ολα φαινονται καλυτερα απο πριν, αλλα δε δεχομαι οτι αυτα που εγραψα μπορει και να ειναι αληθεια που λετε μερικοι εδω μεσα. Σε χθεσινη μου επικοινωνια με την Νοβα, μου ειπαν οτι με εχουν χρεωσει 39,90 για το Μαιο, παροτι η συνδεση κοπηκε στις 21, και οτι ο εκκαθαριστικος θα βγει με χρεωση μεχρι τον Ιαν. του 15 παροτι εχουν κανει λαθος και επρεπε να βγει για 18 Ιουνιου και το ξερουν. Ο κανονικος λεει θα βγει μετα την εκδοση του λαθους?!!! Το εχετε ξανακουσει αυτο στα χρονικα του CS εταιρειων? Εγω ποτε. και δεν μπορεις να μιλησεις και με κανενα προισταμενο η οποιοδηποτε. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.
 
αν εισαι τυχερος θα παρεις καλη προσφορα απο τη nova, ετσι συμπεριφερεται στους συνδρομητες της η nova. Εγω πληρωνω για τα ιδια με τον αδερφο μου 40 και αυτος εχει επιπλεον και hd και multiview
 
Last edited by a moderator:
πιστεύω unick79 ότι θα ήταν καλύτερα να στείλεις ένα μήνυμα στο nova official support ώστε να σου πουν για την τιμολόγηση
 
Σχετικα με το δικο μου ποστ, να ξεκαθαρισω οτι αυτα που γραφω ειναι θλιβερα και μπορει σε καποιους να ακουγονται τραβηγμενα αλλα ειναι μια πραγματικοτητα. Να δεχτω την κριτικη για τα ΗD μια και ξανασεταρα την TV μου ολα φαινονται καλυτερα απο πριν, αλλα δε δεχομαι οτι αυτα που εγραψα μπορει και να ειναι αληθεια που λετε μερικοι εδω μεσα. Σε χθεσινη μου επικοινωνια με την Νοβα, μου ειπαν οτι με εχουν χρεωσει 39,90 για το Μαιο, παροτι η συνδεση κοπηκε στις 21, και οτι ο εκκαθαριστικος θα βγει με χρεωση μεχρι τον Ιαν. του 15 παροτι εχουν κανει λαθος και επρεπε να βγει για 18 Ιουνιου και το ξερουν. Ο κανονικος λεει θα βγει μετα την εκδοση του λαθους?!!! Το εχετε ξανακουσει αυτο στα χρονικα του CS εταιρειων? Εγω ποτε. και δεν μπορεις να μιλησεις και με κανενα προισταμενο η οποιοδηποτε. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.

Εμένα δεν μου κάνουν εντύπωση αυτά που γράφεις γιατί είχα αναλογη εμπειρία με την nova ,και ταλαιπωρηθηκα πόλους μήνες μέχρι να βρω άκρη .
Πραγματικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στην εξυπηρέτηση πελατών της nova .
Παντός το official support που υπάρχει εδώ δείχνει να κάνει πολύ καλύτερη δουλειά ...
 
Δυστυχως το τμημα εχει τα μαυρα του τα χαλια
 
Last edited by a moderator:
Τα στρουμφάκια που παιζουν αυτή τη στιγμη ενω στις πληροφορίες γράφει για ελληνικές φωνές....η ταινια είναι με υπότιτλους!
 
Ποστάρω αυτούσιο το μήνυμά μου από το support:
"Η πεθερά μου διατηρεί στο σπίτι σύνδεση 3play από την περσινή προσφορά του καλοκαιριού (ίντερνετ έως 24 Mbps+απεριόριστα αστικά υπεραστικά+720 λεπτά για κινητά+ start pack) με κόστος 29.90 ευρώ/μήνα, με ενεργοποίηση της υπηρεσίας την 3/7/2013.
Χθες 19/6/2014) δέχθηκε η γυναίκα μου κλήση από το τηλέφωνο 2130119820 στο οποίο δεν κατάφερε να απαντήσει.Από το ίδιο νούμερο έγινε κλήση στο σταθερό και το σήκωσε η πεθερά μου.Της προτάθηκε όλα τα novacinema ή τα novasports ή novacinema1 και novasports1 με 30 λεπτά του ευρώ τον μήνα.Τελικά δέχθηκε ακούγοντας αυτό το ποσό.
Προσωπικά αποκλείω να έγινε τέτοια προσφορά και πιο πιθανόν θεωρώ να της είπε τεχνηέντως, με 30 λεπτά την ημέρα, για να βγει τον μήνα ένα επιπλέον κόστος των 10 ευρώ, όσο είναι δηλαδή η γνωστή προσφορά που κάνετε σε πολλούς συνδρομητές.
Επιπλέον της είπε πως θα υπάρξει νέα 12μηνη σύμβαση για να τεθεί σε ισχύ η προσφορά.

Όταν μίλησα μαζί της το απόγευμα μου είπε πως δεν ήταν διατεθιμένη να δώσει 10 ευρώ παραπάνω τον μήνα και άλλωστε είναι μια προσφορά που της είχε γίνει και παλιότερα και αρνήθηκε.

Θεωρώ την πρακτική σας δόλια.Εκμετελλεύεστε την άγνοια πελατών σας για να συνάπτετε νέες συμβάσεις.
Θα σας παρακαλούσα να κινηθούν οι διαδικασίες για την κατάργηση των επιπλέον υπηρεσιών και να διατηρηθούν οι υπηρεσίες που ίσχυαν.
Αποστέλλω pm με τα στοιχεία του πελάτη στον χρήστη forthnet.nova.Rep1."

Δυστυχώς έως σήμερα δεν έχει υπάρξει εξέλιξη, παρα μόνο την Παρασκευή περί καταχώρησης αιτήματος και πως "η μεταβολή που ζητήθηκε έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς".
Αίτημα υπαναχώρησης δεν έγινε δεκτό(!) και παρά τις καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Συνήγορο του Καταναλωτή για την σωρεία παραβάσεων από μέρους της εταιρίας, λύση δεν έχει βρεθεί.
Και ερωτώ:Τι άλλο μπορείς να κάνεις;
 
Θέμα : Εμμονή Nova στο να μη μπορει να συννενοηθεί - εξυπηρετεί τους πελάτες της και να θέλει να περνάει πάντα το δικό της

Καλη σας μέρα.Παραθέτω την παρακάτω εμπειρία μου : Είμαι από τον απρίλιο συνδρομητης nova3play με απεριόριστα αστικά-υπεραστικά,12 ώρες σε κινητά + Novasports1 - Novacinema1.Με τους 2 πρώτους μηνες στα 29.90 και απο αυτόν τον μηνα στα 44.90.Συνηδιτοποιώντας οτι δεν βλέπει κανείς το novacinema1 στην οικογενεια και γενικα καθόλου ταινίες πηρα τηλεφωνο την "εξυπηρέτηση" πελατών της nova παρακαλώντας την να μου αφαιρέσουν το novacinema1 (για τον λογο που ανέφερα πριν) μενοντας όμως το πακετο ως έχει και απλά να μου προσθέσουν όλο το αθλητικό πακέτο. Η κοπελα με την οποια μίλησα μου ανεφερε οτι για να γίνει αυτό θα πάμε βαση τιμολογίου στα 54.90.Της είπα ότι πως είναι δυνατόν από την στιγμή που ξερω κατόχους να εχουν το full pack με 49.90 να με πηγαινετε στα 54.90 με μονο το sports pack και που υποτίθεται οτι με εχετε περάσει και σε προσφορά; Μου απηντησε οτι δεν μπορει να κανει κατι αλλο..Τελικά ποια η εννοια του κεντρου εξυπηρέτησης πελατων;;; Εξυπηρέτηση και συννενοηση με τον πελάτη βασει των αναγκών του; ή νοοτροπία "να περνάει το δικο τους" και τέλος..;;;;

Αξιοσημείωτο οτι δεν μπηκα στη διαδικασία να απειλήσω με διακοπη μιας ήδη από προχτές εχω τηλεφωνική προσφορά από ote για ote 2 play + ote tv full pack στα 40 ευρω ολα μαζί + 5 ώρες κινητά.Μηπως τελικά θα επρεπε να μπω σε αυτη τη διαδικασία;;
 
Δε βλέπω πού έχει κάνει "λάθος" η εξυπηρέτηση πελατών. Ότι υπάρχουν (κακώς) πελάτες πολλών ταχυτήτων είναι γνωστό.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Ποστάρω αυτούσιο το μήνυμά μου από το support:
"Η πεθερά μου διατηρεί στο σπίτι σύνδεση 3play από την περσινή προσφορά του καλοκαιριού (ίντερνετ έως 24 Mbps+απεριόριστα αστικά υπεραστικά+720 λεπτά για κινητά+ start pack) με κόστος 29.90 ευρώ/μήνα, με ενεργοποίηση της υπηρεσίας την 3/7/2013.
Χθες 19/6/2014) δέχθηκε η γυναίκα μου κλήση από το τηλέφωνο 2130119820 στο οποίο δεν κατάφερε να απαντήσει.Από το ίδιο νούμερο έγινε κλήση στο σταθερό και το σήκωσε η πεθερά μου.Της προτάθηκε όλα τα novacinema ή τα novasports ή novacinema1 και novasports1 με 30 λεπτά του ευρώ τον μήνα.Τελικά δέχθηκε ακούγοντας αυτό το ποσό.
Προσωπικά αποκλείω να έγινε τέτοια προσφορά και πιο πιθανόν θεωρώ να της είπε τεχνηέντως, με 30 λεπτά την ημέρα, για να βγει τον μήνα ένα επιπλέον κόστος των 10 ευρώ, όσο είναι δηλαδή η γνωστή προσφορά που κάνετε σε πολλούς συνδρομητές.
Επιπλέον της είπε πως θα υπάρξει νέα 12μηνη σύμβαση για να τεθεί σε ισχύ η προσφορά.

Όταν μίλησα μαζί της το απόγευμα μου είπε πως δεν ήταν διατεθιμένη να δώσει 10 ευρώ παραπάνω τον μήνα και άλλωστε είναι μια προσφορά που της είχε γίνει και παλιότερα και αρνήθηκε.

Θεωρώ την πρακτική σας δόλια.Εκμετελλεύεστε την άγνοια πελατών σας για να συνάπτετε νέες συμβάσεις.
Θα σας παρακαλούσα να κινηθούν οι διαδικασίες για την κατάργηση των επιπλέον υπηρεσιών και να διατηρηθούν οι υπηρεσίες που ίσχυαν.
Αποστέλλω pm με τα στοιχεία του πελάτη στον χρήστη forthnet.nova.Rep1."

Δυστυχώς έως σήμερα δεν έχει υπάρξει εξέλιξη, παρα μόνο την Παρασκευή περί καταχώρησης αιτήματος και πως "η μεταβολή που ζητήθηκε έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς".
Αίτημα υπαναχώρησης δεν έγινε δεκτό(!) και παρά τις καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Συνήγορο του Καταναλωτή για την σωρεία παραβάσεων από μέρους της εταιρίας, λύση δεν έχει βρεθεί.
Και ερωτώ:Τι άλλο μπορείς να κάνεις;

Να κάνεις υπομονή! Μην αγχώνεσαι και μην τους αφήνεις να σου σπάνε τα νεύρα. Φτιάξε ένα mail σε μορφή εξωδίκου και στείλτο στο νομικό τους τμήμα απειλώντας με άμεση λύση της συμβάσεως με δική τους υπαιτιότητα. Πάρε και τον ΟΤΕ και κάνε μια αίτηση μεταφοράς σε αυτούς και μετά άσε τη Νοβα να έρθει σε εσένα:twoguns:
 
Φιλε Σεραφειμ να σου εξηγησω που είναι το λάθος... Οταν εμένα με παιρνει τηλεφωνο ενας πελατης να συζητησουμε για την x υπηρεσία που του προσφέρω και βασει αυτης απαιτω απο αυτον καποια χρηματα.. ο πρωταρχικος μου στοχος δεν ειναι να περασει το δικο μου και τέλος.Ο δικός μου στόχος είναι να ικανοποιηθει ο πελατης μου βασει των αναγκών του χωρις να ζητα κατι παραπανω που ξεφευγει τελειως απο το επιχειρηματικο μου πλάνο.

Τους ανεφερα απλά οτι δεν παρακολουθω novacinema.Τι να κανουμε δηλαδή ;; Νταιλίκη ..;; Κατσε να το δεις με το ζόρι..; Βγαλτε το και οπως ειμαι ανοιξτε μου ολα τα novasports.Αλλα οχι σε τιμη βασει τιμολογιου... απο την στιγμη που γνωριζω κατόχους που εχουν ολα τα novasports ακομα και κατω απο 44.90 μαζι με τις 12 ωρες για τα κινητά.. Και εν τελει στεγνα μαθηματικά : Πληρώνω 44.90 - novacinema = x ποσό , χαμηλότερο απο 44.90 αφού μου κλεινουν το novacinema.. σωστά.. αρα ανοιξτε μου όλα τα novasports που θέλω.Εστω και με + 10 ευρώ.Δηλαδή να πάω στα 49.90 τελική τιμή. (Ζητάω δηλαδή να πληρωσω και παραπάνω... ------ >>> όσα πληρωνουν παρα πολλοι για το full pack).

Ξέρετε που κατέληξε η κουβέντα μας αναφέροντας τα ανωτερω στην εξυπηρετηση πελατών;; Οτι αν υποβαθμίσω το πακέτο μου θα υπάρξει τέλος υποβάθμισης.Αυτό μου το είπε ετσι στα ξεκάρφωτα.... Ισα ισα που ουσιαστικά αναβάθμιση της ζητησα..

Κυκλοφορεί και χαζομάρα..
 
Συμφωνεις να πας στα 49,9 με ολα τα σπορ ; γιατι εγω αυτα πληρωνω με το ιδιο ακριβως πακετο που εχεις. Κατα τα αλλα δεν ξερω τι επιχειρηση εχεις αλλα , μετα απο 2 μηνες χρησιμοποιημενο προιον δεν αλλαζει. Συμφωνω στο κομματι που λες για πολλων ταχυτητων τιμολογηση. Κακως υπαρχει , αλλα αλλος εχει το καρπουζι και το μαχαιρι. Αν δεν αρεσει η επιλογη ειναι διακοπη.