Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Οι άνθρωποι είναι καραγκιόζηδες.Το πρόβλημα του Φώτη και άλλων είναι πως δεν ενοχλεί το τηλέφωνο για την προσφορά, μα πως σου κάνουν αναπάντητες ή μόλις το σηκώσεις δεν μιλάει κανένας και κλείνει η γραμμή.
Από μια τέτοια εταιρία, δεν περιμένω κάτι καλύτερο.και μην πεις κάποιος πως δεν παίρνει η forthnet μα εταιρία που προωθεί προϊόντα.Επιλέγει τους συνεργάτες της, δεν τους το επιβάλλουν.Εκτός και αν οι τράπεζες που την ελέγχουν έχουν τέτοια δικαιώματα.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Πλεον βαζουν ασπρομαυρες ταινιες του παλιου "καλου" ελληνικου κινηματογραφου και στο on demand του δεκτη (ελεος!). Αυτες οι ταινιες μπορει να ειναι ok για το novago αλλα ο 865 παιζει σε τηλεοραση (συχνα μεγαλη και HD, πολλες φορες και 3D), οχι σε 15'' οθονη.
Τετοιες ταινιες μπορεις να βρεις σε οποιοδηποτε ελευθερο καναλι ενω υπαρχουν χιλιαδες αλλα πραγματα που μπορουν να προσθεσουν στο περιεχομενο τους αν θελουν να του κανουν πραγματικη αναβαθμιση και οχι γιαλαντζι.


Ειμαι 1,5 χρονο στη Νοβα αλλα ειχαμε Filmnet στο πατρικο μου και ειλικρινα δεν θυμαμαι τετοια φτηνια στο κινηματογραφικο περιεχομενο. Οχι, δεν ειναι μονο σημειο των καιρων. Αν ηθελαν μπορουσαν να κανουν καλυτερη επιλογη στις ταινιες, αλλα πολυ φοβαμαι οτι πλεον το ενδιαφερον της Νοβα ειναι αποκλειστικα στο ποδοσφαιρο και ολα τα υπολοιπα γυριζουν γυρω απο αυτο, τουλαχιστον στα δικα τους καναλια. Εννοω οτι οι ταινιες επιλεγονται με τη λογικη του τι θα ηθελε να δει ενας ποδοσφαιροφιλος οταν δεν εχει αγωνα και μια ματια στο tv guide θα σας πεισει. Αν αυτο δεν ισχυει ουτε στο ελαχιστο, τοτε αυτοι που κανουν την επιλογη πολυ απλα δεν εχουν ιδεα απο ταινιες.


Εννοειται βεβαια οτι δεν τα εχω με τους φιλαθλους, αλλα με τη Νοβα. Ειλικρινα απορω σε ποιον απευθυνεται πλεον αυτο το cinema pack (δηλαδη 4 καναλια που παιζουν και τα 4 ακριβως τα ιδια, κι ενα on demand που "αναβαθμιζεται" με αρχαια).
Και το αστειο ειναι οτι διαφημιζουν το Cineσθημα (LOL) και σε κινηματογραφικα σαιτ πιο σχολαστικα με το 'σπορ', πραγμα που νομιζω επιβεβαιωνει οτι μαλλον δεν εχουν ιδεα τι κανουν.
Κριμα, πραγματικα κριμα.
 
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Στο κινητό τηλέφωνο μέρα-παραμέρα καλούν οι εξής δύο αριθμοί με αναπάντητη :2109923374 και 2109911904

Κάνοντας μία γρήγορη έρευνα στο web,διαπίστωσα ότι οι αριθμοί φαίνεται να ανήκουν σε προωθητές Nova.

Τι πρέπει να κάνω ώστε να σταματήσουν να καλούν αυτοί οι αριθμοί σε τυχαίες ώρες;Έχει καταντήσει κουραστικό πια.

Δεν κάνουν ακριβώς αναπάντητες. Το σύστημά τους καλεί πχ 10 αριθμούς ταυτόχρονα και όποιος απαντήσει πρώτος μιλάει με τον πωλητή. Οι υπόλοιπες 9 κλήσεις διακόπτονται και έτσι φαίνεται σαν αναπάντητη. Κι αυτό άθλιο είναι αλλά δεν είναι ότι κάνουν αναπάντητη για να τους πάρεις εσύ.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Πλεον βαζουν ασπρομαυρες ταινιες του παλιου "καλου" ελληνικου κινηματογραφου και στο on demand του δεκτη (ελεος!). Αυτες οι ταινιες μπορει να ειναι ok για το novago αλλα ο 865 παιζει σε τηλεοραση (συχνα μεγαλη και HD, πολλες φορες και 3D), οχι σε 15'' οθονη.
Τετοιες ταινιες μπορεις να βρεις σε οποιοδηποτε ελευθερο καναλι ενω υπαρχουν χιλιαδες αλλα πραγματα που μπορουν να προσθεσουν στο περιεχομενο τους αν θελουν να του κανουν πραγματικη αναβαθμιση και οχι γιαλαντζι.

Να έβαζαν τουλάχιστον τις νέες HD εκδοχές που ετοίμασε πρόσφατα η φίνος φίλμ...
Αυτό το 4:3 δεν βλέπεται με τίποτα...
 
Re: Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Δεν κάνουν ακριβώς αναπάντητες. Το σύστημά τους καλεί πχ 10 αριθμούς ταυτόχρονα και όποιος απαντήσει πρώτος μιλάει με τον πωλητή. Οι υπόλοιπες 9 κλήσεις διακόπτονται και έτσι φαίνεται σαν αναπάντητη. Κι αυτό άθλιο είναι αλλά δεν είναι ότι κάνουν αναπάντητη για να τους πάρεις εσύ.

Δεν το γνώριζα να σου πω την αλήθεια.

Ευτυχώς ήμουν δίπλα στο κινητό τις προάλλες,το σήκωσα και τους είπα να σταματήσουν να με ενοχλούν.Από εκεί που με καλούσαν κάθε μέρα δεν με έχουν ξανακαλέσει προς το παρόν.
 
Ημουν στην Νοβα για 27 μηνες. Το τελευταιο πακετο που ειχα εδινε: απεριοριστα σταθερα , 720' κινητα, 24 mps + cinema pack (παλιοτερα ειχα sports pack). Εδω και 1 χρονο είχα κάνει παγια εντολη για να εχω δωρεαν τα HD. Aκομα και πριν μια εβδομαδα η παγια εντολη δεν εκτελεστηκε ποτε. επι 6 μηνες, μου χρεωναν τα HD καναλια και δεν εκαναν καμια απολυτως πληρωμη. Μετα απο 10 τηλεφωνηματα, δεν μου χρεωναν τα HD αλλα συνεχιζαν να μην μπορω να πληρωσω μεσω της πιστωτικης μου (η καρτα δεν εχει προβλημα τη χρησιμοποιω συχνα). Εχοντας αηδιασει με το service της Nova παιρνω την αποφαση να αποχωρησω και να παω ΟΤΕ. Κανω αιτηση, και μετα απο 2 μερες με παιρνουν τηλ. Με ρωτανε γιατι φευγω και τους απανταω οτι εχουν το χειροτερο τμημα εξηπηρετησης πελατων που εχω μιλησει και οτι θελω δελεαστικο αθλητικο περιεχομενο οπου η Νοβα δεν εχει πια. Μου απαντανε οτι το συμβολαιο μου εχει ανανεωθει εως τον Ιαν του 15....Τους λεω οτι εχουν κανει λαθος και οτι το συμβολαιο μου εληξε 14 Μαιου. Μετα απο μια ωρα με ξαναπαιρνει αλλος και μου λεει τα ιδια και οτι εχει μια προσφορα. Του απανταω οτι το συμβολαιο μου ΔΕΝ ΛΗΓΕΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ.. Περνανε 2 ωρες και με παιρνει αλλος και μου λεει." Επιβεβαιωσα οτι το σμβολαιο σας ληγει τον Μαιο του 14 και εχω να σας κανω μια καταπληκτικη προσφορα. Σας προσφερουμε απεριοριστα σταθερα , 720' κινητα, 24 mps + cinema pack μονο 39.90....!! Αυτο δηλαδη που ηδη ειχα!! τους λεω οτι ειναι ασχετοι και πολλα αλλα και τους το κλεινω. Παιρνω καπακι Νοva κεντρικα, μιλαω με καποιον για το συμβολαιο μου ο οποιος μου λεει οτι τελικα το συμβολαιο μου ληγει τον ΙΟΥΝΙΟ και οτι δεν μπορει να αλλαξει στο συστημα οτι δεν ληγει τον Ιανουαριο του 15. Και τι μου προτεινει..? "Επειδη δεν μπορουμε να το αλλαξουμε στο συστημα μας , αν σας ερθει να πληρωσετε τελος μεχρι τον Ιανουαριο, παρτε μας τηλεφωνο..." Φυσικα βγηκα για αλλη μια φορα εκτος εαυτου, δεν μου επιτρεψανε να μιλησω με κανενα προισταμενο (οπως παντα). Τα συμπερασματα δικα σας...

Υ.Γ. Πηγα στον ΟΤΕ και εβαλα 24 ΝΕΤ, απεριοριστα σταθερα International και Full Pack. 6 μηνες δωρεαν OTE TV (21.90) & 6 μηνες κανονικά 21.90+29.90. Δωρεαν εξοπλισμος. Δια 12 μας κανει 40 ευρω.
Οι πρωτες εντυπωσεις απο τα HD ειναι αριστες. Καλυτερα απο πριν. Αυτη ειναι η αληθεια. Οπως λεει και η Νοβα....ολα τα αλλα ειναι παραμυθια.

Aπλά θελω να μαθετε ΟΛΟΙ οτι το προβλημα που εχω αναφερει εδω και δυο μηνες δεν εχει ακομα λυθει....Γελαει ο κοσμος.... Μου ζητανε να πληρωσω μεχρι και τον Ιανοαριο του 15 ενω το συμβολαιο μου εχει ληξει τον Ιουνιο του 14. Απλά αστείοι. Οτι χειροτερο σε Customer Service εχω δει στην Ελλάδα. Δεν πειραζει Νοβα, υπάρχει και η λυση δια του νόμου.
 
Άλλο ένα φάουλ από την πλευρά της Forthnet αποτελεί η προσφορά(?) σε κυριακάτικη εφημερίδα για το nova go.Τι πάει να πει οι πρώτοι 30000 που θα ενεργοποιήσουν την προσφορά θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση?Οι υπόλοιποι τι?Αν δε μπορούν να την δώσουν σε όλους,να μην την δώσουν καθόλου.Ή τουλάχιστον,ας τυπώσουν εσωτερικά στις σελίδες της εφημερίδας 30000 κωδικούς.Γιατί να πάρει κάποιος την εφημερίδα και τελικά να μην του δοθεί το δικαίωμα να ενεργοποιήσει μια προσφορά που υποτίθεται προσφέρεται σε όλους?Μου δίνεται η εντύπωση ότι η Forthnet κάνει ότι μπορεί για να σπάσει τα νεύρα των συνδρομητών της.Κι έχω μια απορία...Αυτά τα στελέχη που προτείνουν στη διοίκηση για να εγκριθούν αυτές οι ενέργειες(και όχι μόνο η προσφορά για την οποία αναφέρομαι),θεωρούνται μεγάλα κεφάλια και πληρώνονται πολύ καλά από την εταιρία?Τι άλλο να πω?Συνεχώς εκπλήσει αρνητικά,εδώ και πάρα πολύ καιρό η εταιρία,σε σημείο που να σε κάνουν να απορείς.
 
Στο κινητό τηλέφωνο μέρα-παραμέρα καλούν οι εξής δύο αριθμοί με αναπάντητη :2109923374 και 2109911904

Κάνοντας μία γρήγορη έρευνα στο web,διαπίστωσα ότι οι αριθμοί φαίνεται να ανήκουν σε προωθητές Nova.

Τι πρέπει να κάνω ώστε να σταματήσουν να καλούν αυτοί οι αριθμοί σε τυχαίες ώρες;Έχει καταντήσει κουραστικό πια.


με έχουν πάρει τηλέφωνο από το 2109923374 κυριολεκτικά δεκάδες φορές....

τους έχω πει σε όλους τους τόνους και με όλους τους τρόπους ότι δεν με ενδιαφέρει η προσφορά τους....

τους είχα ζητήσει από τη δεύτερη φορά που επικοινώνησαν μαζί μου να μη με ξαναενοχλήσουν....

αυτοί όχι μόνο δεν πτοούνται, αλλά επιμένουν κιόλας: παίρνουν από νωρίς το πρωί μέχρι και το απόγευμα - ακόμα και όταν τους έκανα block, με πήραν 4 ή 5 φορές την ίδια μέρα (μου ήρθε γραπτό μήνυμα ότι με κάλεσαν)

και εννοείται πως οι περισσότεροι πωλητές είναι "αστείοι", ακόμα και για τηλε-πωλήσεις

επίσης εννοείται πως αρνούνται ότι ανήκουν σε εταιρείες τηλε-πωλήσεων, λένε ότι ανήκουν στη forthnet/nova

αν μπείτε μέσα στο facebook της forthnet/nova υπάρχουν αναφορές ανθρώπων οι οποίοι παρενοχλούνται με κλήσεις από το συγκεκριμένο νούμερο... φανταστείτε τι γίνεται!!

αν ήμουν εμπορ. διευθυντής της forthnet και έπεφτε αυτό στην αντίληψή μου, θα έπαιρνα κεφάλια.... μεγαλύτερη δυσφήμηση δε θα μπορούσαν να τους κάνουν ούτε οι ανταγωνιστές τους!

στην Ελλάδα της ψευτο-μαγκιάς και της απόλυτης ασυδοσίας, ίσως αυτές οι εμετικές πρακτικές να επιβραβεύονται κιόλας....
 
Βρε Χάρη, μήπως γινόμαστε παραλογοι. Αυτό είναι το νόημα της προσφοράς. Όποιος πάρει την εφημερίδα θα μπορεί να ενεργοποίησει για ένα μήνα, αν δεν κάνω λάθος, το NovaGO. Έτσι είναι οι προσφορές. Είναι μάρκετινγκ από την πλευρά της εφημερίδας που επωφελούνται, με promotion και οι της Καντζας . Γιατί το βλέπεις σαν φάουλ. Όταν μοίραζαν οι εφημερίδες κουπόνια για Χ ή ψ προϊόντα, τι σκέφτηκες το ίδιο για την εταιρεία που λάνσαρε το προϊόν.
Αυτά είναι μαρκετιστικα κολπάκια.
Εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό.


Συμφωνώ απόλυτα με τον waroo, σπάνε νεύρα, για να μη το πω τίποτα πιο βαρύ και με στείλουν για "μπανια" και όχι τίποτα άλλο αλλά είμαι ήδη για μπάνια... .
Έχουν καταντήσει ενοχλητικοί.
 
Και μένα,από τότε που τους είπα να σταματήσουν να με καλούν,ύστερα από 1-2 μέρες ξανάρχισαν τα ίδια.

Δεν γίνεται κάποιος να κοιτάξει το θέμα γιατί οι τύποι δεν παίζονται
 
Βρε Χάρη, μήπως γινόμαστε παραλογοι. Αυτό είναι το νόημα της προσφοράς. Όποιος πάρει την εφημερίδα θα μπορεί να ενεργοποίησει για ένα μήνα, αν δεν κάνω λάθος, το NovaGO. Έτσι είναι οι προσφορές. Είναι μάρκετινγκ από την πλευρά της εφημερίδας που επωφελούνται, με promotion και οι της Καντζας . Γιατί το βλέπεις σαν φάουλ. Όταν μοίραζαν οι εφημερίδες κουπόνια για Χ ή ψ προϊόντα, τι σκέφτηκες το ίδιο για την εταιρεία που λάνσαρε το προϊόν.
Αυτά είναι μαρκετιστικα κολπάκια.
Εγώ δεν βλέπω κάτι το μεμπτό σε αυτό.
Νίκο δε γίνομαι καθόλου παράλογος.Το νόημα της προσφοράς είναι όπως ακριβώς το περιγράφεις,αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν κάνουν αυτό.Κανονικά θα έπρεπε να συμβεί αυτό που λες,δηλαδή όποιος πάρει την εφημερίδα να μπορεί να ενεργοποιήσει την προσφορά.Δε συμβαίνει όμως αυτό και αυτό είναι που εκνευρίζει.Δε θα ενεργοποιήσουν την προσφορά όλοι όσοι πάρουν την εφημερίδα,αλλά οι 30000 πρώτοι.Δεν ισχύει για όλους.Αν έχουν πρόβλημα και δεν μπορούν να το δώσουν σε όλους,ας μην το δώσουν.Ή διαφορετικά να τυπώσουν 30000 κωδικούς εσωτερικά στην εφημερίδα,ώστε αυτός που θα την πάρει να ξέρει ότι απλά θα έχει κάποιες ελπίδες να του τύχει η προσφορά.Εγώ προσωπικά δε θυμάμαι άλλη φορά τέτοια προσφορά που να απευθύνεται στους Χ πρώτους.Ακόμα και δωρεάν χρόνος ομιλίας που έχει δοθεί από εταιρία κινητής,αφορούσε όλους και όχι μόνο τους πρώτους.Πώς γίνομαι υπερβολικός?Δε μπορεί να λες από τη μία προσφορά προς όλους τους αναγνώστες και από την άλλη να λες ότι δεν είναι για όλους παρά μόνο για τους πρώτους.Ειλικρινά τώρα,θυμάται κανένας άλλη προσφορά από εφημερίδα προς όλους,που τελικά δεν ήταν για όλους?Τουλάχιστον ας έδινε τυχαία 30000 κωδικούς,δε θα έλεγε κανένας τίποτα.Αλλά όχι κι έτσι.Το είπα και πριν...Εδώ και πάρα πολύ καιρό συνεχώς αρνητικές εκπλήξεις.Ποια μυαλά εισηγούνται όλα αυτά που γίνονται εδώ και πολύ καιρό?Τους πληρώνουν καλά για όλα αυτά?Μήπως ένας αποφασίζει και δίνει εντολές μόνος του χωρίς να λογαριάζει κανέναν?Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
 
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να δεις ότι απλά είναι η διατύπωση το θέμα.
Όταν λένε "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων" πάλι δεν μπαίνει το ίδιο όριο; απλά δεν αναφέρουν το νούμερο, πχ 30.000.
Ουσιαστικά όμως είναι ακριβώς το ίδιο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν ισχύει το "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων", αφού μιλάμε για άυλο , άρα μπαίνει το όριο που, πρόσεξε, έχει ορίσει η εφημερίδα με την Νοβα.
 
Δεκτή η εξήγηση που δίνεις Νίκο,μπορεί να είναι όπως τα λες.Όμως,το "μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων" μπαίνει για να είναι καλυμένη η εταιρία σε περιπτώσεις που τα αποθέματα(Κεραίες,δέκτες κλπ) έχουν τελειώσει από κάποιο κατάστημα και μπορεί ο πελάτης να τα βρει από κάποιο άλλο.Και δε νομίζω να έτυχε μέχρι σήμερα να ήθελε ένας πελάτης κάτι που να μην το βρήκε και να πήρε ποτέ απάντηση του τύπου "συγγνώμη αλλά το έχουμε γράψει και στη διαφήμιση ότι ισχύει μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων".Αλλά ακόμα και να δεχτώ ότι ούτε αυτό είναι έτσι όπως λέω,τι πιο απλό να έβαζε η εφημερίδα εσωτερικά στις σελίδες 30000 κωδικούς?Θα πρέπει για να είναι σίγουρος κάποιος ότι θα μπορεί να ενεργοποιήσει την προσφορά,να πάει στην Αθήνα (αναφέρω την Αθήνα επειδή εκεί μένει ο μισός πληθυσμός της Ελλάδας) και να αγοράσει την εφημερίδα από το προηγούμενο βράδυ και μόλις πάει η ώρα 12 και ένα λεπτό να ενεργοποιήσει την προσφορά.Αυτό το νόημα έχει η προσφορά με τον τρόπο που την δίνουν?Γενικά,το κακό με τη Forthnet δεν είναι ότι δίνει κακές προσφορές,κάθε άλλο.Το κακό είναι ο τρόπος που τις δίνει.Έχει καταφέρει να δίνει τις καλύτερες προσφορές και παράλληλα να δημιουργεί πολύ άσχημες εντυπώσεις εξαιτίας αυτών των προσφορών.Και δε νομίζω ότι φταίει ο (υφιστάμενος ή υποψήφιος) πελάτης γι αυτό.
 
Παιδια θα το ξαναπω. Αν θελετε να σταματησουν οι ενοχλησεις απο τον οποιονδηποτε ειτε αυτος λεγεται νοβα, ειτε συνεργατης της νοβα, ειτε ΟΤΕ, ειτε κι εγω δεν ξερω τι πρεπει να ακολουθησετε τις παρακατω οδηγιες:
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την εξαίρεση σας από τηλεφωνικές οχλήσεις, θα πρέπει να μας αποστείλετε έγγραφο αίτημα περί εγγραφής σας στη λίστα του άρ. 11 Ν. 3471/2006 συνοδευόμενο από φωτοτυπία της ταυτότητάς σας και αναγράφοντας τα στοιχεία της τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας που επιθυμείτε να καταχωρηθεί στο μητρώο."
Οποιος εχει προβλημα λοιπον στελνει στον παροχο του μια αιτηση να υπαχθει στο άρ. 11 Ν. 3471/2006 συνοδευόμενο από φωτοτυπία της ταυτότητάς του και αναγράφοντας τα στοιχεία της τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας που επιθυμεί να καταχωρηθεί στο μητρώο! Τοσο απλα και δε σας ξαναενοχλει κανενας (θεωρητικα)!
 
Νίκο δε γίνομαι καθόλου παράλογος.Το νόημα της προσφοράς είναι όπως ακριβώς το περιγράφεις,αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν κάνουν αυτό.Κανονικά θα έπρεπε να συμβεί αυτό που λες,δηλαδή όποιος πάρει την εφημερίδα να μπορεί να ενεργοποιήσει την προσφορά.Δε συμβαίνει όμως αυτό και αυτό είναι που εκνευρίζει.Δε θα ενεργοποιήσουν την προσφορά όλοι όσοι πάρουν την εφημερίδα,αλλά οι 30000 πρώτοι.Δεν ισχύει για όλους.Αν έχουν πρόβλημα και δεν μπορούν να το δώσουν σε όλους,ας μην το δώσουν.Ή διαφορετικά να τυπώσουν 30000 κωδικούς εσωτερικά στην εφημερίδα,ώστε αυτός που θα την πάρει να ξέρει ότι απλά θα έχει κάποιες ελπίδες να του τύχει η προσφορά.Εγώ προσωπικά δε θυμάμαι άλλη φορά τέτοια προσφορά που να απευθύνεται στους Χ πρώτους.Ακόμα και δωρεάν χρόνος ομιλίας που έχει δοθεί από εταιρία κινητής,αφορούσε όλους και όχι μόνο τους πρώτους.Πώς γίνομαι υπερβολικός?Δε μπορεί να λες από τη μία προσφορά προς όλους τους αναγνώστες και από την άλλη να λες ότι δεν είναι για όλους παρά μόνο για τους πρώτους.Ειλικρινά τώρα,θυμάται κανένας άλλη προσφορά από εφημερίδα προς όλους,που τελικά δεν ήταν για όλους?Τουλάχιστον ας έδινε τυχαία 30000 κωδικούς,δε θα έλεγε κανένας τίποτα.Αλλά όχι κι έτσι.Το είπα και πριν...Εδώ και πάρα πολύ καιρό συνεχώς αρνητικές εκπλήξεις.Ποια μυαλά εισηγούνται όλα αυτά που γίνονται εδώ και πολύ καιρό?Τους πληρώνουν καλά για όλα αυτά?Μήπως ένας αποφασίζει και δίνει εντολές μόνος του χωρίς να λογαριάζει κανέναν?Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Μιας και δεν έχεις ξαναδεί τέτοια προσφορά, δες εδώ μια πρόσφατη:

http://www.adslgr.com/forum/threads...ροχος-Προσφορά-για-τους-πρώτους-4-000-πελάτες

Στην κινητή τηλεφωνία μπαίνει η Cyta ως εικονικός πάροχος - Προσφορά για τους πρώτους 4.000 πελάτες.

Φοβάσαι μήπως δεν προλάβεις; Νομίζω ότι οι 30.000 είναι τεράστιος αριθμός. Να ενδιαφερθούν 5.000, και πολλοί θα είναι...
 
Φίλε petasis να με συμπαθείς,αλλά δεν είναι το ίδιο.Κατά πρώτον απαραίτητη προϋπόθεση στην προσφορά που αναφέρεις είναι να είσαι ή να γίνεις συνδρομητής Cyta σταθερής,άρα δεν είναι για όλους,σε αντίθεση με την προσφορά της Forthnet που λέει ότι είναι για όλους χωρίς καμία προϋπόθεση.Και κατά δεύτερον γίνεται απευθείας από την εταιρία και όχι μέσω εφημερίδας όπως της Forthnet.Εκεί σου λένε,αν ενδιαφέρεσαι τρέξε σε κατάστημα.Εδώ σου λένε προσφορά για (όλους προφανώς) τους αναγνώστες.Αν έλεγε η Forthnet ότι υπάρχει προσφορά για τους Χ πρώτους που θα πάνε σε κατάστημα να πάρουν κάποια προσφορά,δε θα μπορούσε κάποιος να πει κάτι.Όταν όμως λες "μεγάλο δώρο της NOVA για τους αναγνώστες της εφημερίδας" ,τότε προφανώς δε μπορεί ο καθένας να φανταστεί ότι δε θα είναι για όλους.Επειδή δεν με έχεις καταλάβει,το πρόβλημά μου δεν είναι ότι γίνεται μια προσφορά όχι προς όλους,αλλά ο τρόπος που γίνεται και φαίνεται σαν δώρο σε όλους τους αναγνώστες της εφημερίδας.Αυτό που ρώτησα και η απάντησή σου δεν απάντησε το ερώτημα που έκανα,είναι αν έχει δει κανείς ποτέ σε εφημερίδα προσφορά στους αναγνώστες της και τελικά να αποδεικνύεται ότι αφορά μόνο τους Χ πρώτους που θα την πάρουν.Δεν είναι ο αριθμός το πρόβλημα (που δεν μπορείς να ξέρεις αν είναι τεράστιος ή όχι),είναι ο τρόπος και θα έπρεπε να γίνει διαφορετικά.
 
Ξεκιναει το πρωταθλημα αργεντινης αυτο το σαββατοκυριακο ....στο προγραμμα της νοβα δεν βλεπω καμια μεταδοση...εχασε και αυτο το πρωταθλημα η παιζει κατι αλλο?
 
Το πρωτάθλημα δεν θα ξεκινήσει αυτό το σαββατοκύριακο γιατί πέθανε ο πρόεδρος της αργεντίνικης ομοσπονδίας και αναβλήθηκε όλη η πρώτη αγωνιστική. Βέβαια δεν γνωρίζω αν η Νόβα εξακολουθεί να έχει τα δικαιώματα.