υπαρχει και το νοβα εξοχικο(αν εχεις βεβαια, η εστω κατοικια στο χωριο)
τωρα ειναι αργα ,αλλα το ρουτερ θα στο δωσουν πιστευω
ok ενημερωσε μας
Καλησπέρα.
Από τις 7/5 έχω πρόβλημα με την vdsl σύνδεση μου. Κάποιες μέρες δεν έχω καθόλου σύνδεση και τις περισσότερες ημέρες σέρνεται απίστευτα. Δεν μπαίνει σχεδόν καθόλου σε απλές ιστοσελίδες.
Επικοινώνησα 2 φορές με την τεχνική υποστήριξη της NOVA και μόλις χθες με ενημέρωσαν ότι τελικά υπάρχει γενικότερο θέμα στην περιοχή μου και προσπαθούν να το λύσουν. Εδώ και μια βδομάδα δηλαδή.
Σε αυτές τις περιπτώσεις τι κάνουμε; Επηρεάζει και την εργασία μου καθώς αυτό το διάστημα εργάζομαι από το σπίτι και πλέον δεν μπορώ.
Μπορώ να αμφισβητήσω την σύνδεση και να ζητήσω διακοπή;
Έχω 3play. Η nova TV παίζει κανονικά αλλά δεν μπορώ να δω περιεχόμενο on demand.
Welcome to the club!
Από Δεκέμβριο 2019 που έβαλα VDSL 50 μου παρουσιάζονται κατά καιρούς προβλήματα όπως: πολύ αργό internet, αποσυνδέσεις, αδυναμία σε uploading αρχείων, απώλεια αναγνώρισης κλήσης στο τηλέφωνο κ.λπ. Για on demand ούτε λόγος να γίνεται.
Τελευταίο πρόβλημα που έχω εδώ και μία βδομάδα, είναι ότι ο συναγερμός μου δεν μπορεί να επικοινωνήσει με το κέντρο λήψης σημάτων.
Έχω μιλήσει ατέλειωτες φορές μαζί τους, άλλες φορές ευγενικά άλλες εκτός εαυτού, έχω ακούσει απίστευτες δικαιολογίες από μέρους τους, τους έχω ζητήσει να διακοπεί το συμβόλαιό μου για να ησυχάσουν και αυτοί και εγώ...., αλλά με τίποτα δεν θέλουν να χάσουν την γερή ρήτρα των 250 ευρώ που μου έβαλαν...
Ειλικρινά με έχουν κάνει ράκος ψυχολογικά...
Με μια λέξη ,Nova.Με αποθαρρυνες εντελώς!
Κι εγώ τέτοια ρήτρα έχω. Άρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα; Θα υποστούμε μια κάκιστη υπηρεσία, όπου για αλλά πληρώνουμε και άλλα έχουμε;
Uptime: 2 days, 8:28:06
DSL Type: ITU-T G.993.2 Annex B (VDSL2)
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 10.997 / 109.996
Data Transferred (Sent/Received) [B/B]: 0 / 0
Output Power (Up/Down) [dBm]: -10,6 / 14,0
Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 1,7 / 3,1
SN Margin (Up/Down) [dB]: 31,0 / 19,8
System Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ----
Chipset Vendor ID (Local/Remote): BDCM / BDCM
Loss of Framing (Local/Remote): 3 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 2 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): -
Error Seconds (Local/Remote): 155 / 0
FEC Errors (Up/Down): 340 / 203.666
CRC Errors (Up/Down): 17 / 11.287
HEC Errors (Up/Down): 0 / 419.473
Γιατί τόση αυστηρότητα με τη Forthnet ? Ok, το thread ονομάζεται "κυτίο παραπόνων για nova", αλλά κι εγώ συνδρομητής είμαι από το 2004. Στα 17 χρόνια ζήτημα είναι να τους πήρα 5 τηλέφωνα για σοβαρό πρόβλημα. Κι όποτε είχα πρόβλημα λύθηκε.
D:\>tracert fast.com
Tracing route to fast.com [2.18.93.94]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms c7router [192.168.2.1]
2 3 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
3 16 ms 15 ms 16 ms bbras-llu-kln-01L500.forthnet.gr [213.16.246.23]
4 15 ms 15 ms 15 ms te0-4-1-0.distr-kln-04.forthnet.gr [62.1.117.49]
5 17 ms 15 ms 15 ms 213.16.247.13
6 19 ms 15 ms 15 ms 79.140.91.0
7 16 ms 15 ms 15 ms a2-18-93-94.deploy.static.akamaitechnologies.com [2.18.93.94]
Trace complete.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.