Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Το speedtest που πραγματοποιείται από το fast.com, γίνεται στο cloudfront edge της amazon στο GR-IX είτε στην υποδομή του κάθε παρόχου -akamai.

Οι διασυνδέσεις με το εξωτερικό είναι πικρή ιστορία, όχι μόνο στη Forthnet, αλλά στους περισσότερους παρόχους. Το να στήσει ένας εναλλακτικός πάροχος ένα πανευρωπαικό δίκτυο όπως αυτό της oteglobe είναι αδύνατον προφανώς. Αυτό που μπορούν να κάνουν ωστόσο, είναι να αγοράζουν επαρκές capacity από τους tier1 παρόχους -seabone,level 3 etc- σε βαθμό που οι πελάτες να μην παρατηρούν bottlenecks.
 
Μολις εγραψα ενα παραπονο στην nova και θελω να το μοιραστώ μαζι σας.
Το παράπονο μου αφορα μια προσπάθεια που έκανα προχθές, μεσα από το προφιλ μου στην nova να μιλησω στο chat με καποιον υπεύθυνο, ώστε να ρωτήσω πληροφορίες για την υπηρεσία κλήσεων στο εξωτερικό, με σκοπό να προσθέσω την υπηρεσία στο πακετο μου και να πληρώνω τα 7,50 ανα μήνα που κοστίζει.
Μετά από προσπάθεια και χάσιμο χρονου στο chat να δώσω στο ...σύστημα να καταλάβει τι θελω για να με συνδέσει, μετα απο 10 λεπτα περίπου απο τον χρονο μου, τον χαμένο μου χρονο, η απάντηση ηταν να δοκιμάσω αργοτερα γιατι κανείς δεν ηταν διαθέσιμος.
Σπεύδω λοιπον να συμπληρώσω την φορμα επικοινωνίας ώστε να με καλέσει κάποιος να μου δώσει τις πληροφορίες που θέλω.
Μετα απο 2 μερες, ισως να ειναι και παραπάνω, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν επικοινώνησε μαζι μου.
Και αναρωτιέμαι τωρα, ειναι τοσο άχρηστοι ή μηπως ειναι τοσο πονηροί?
Πρεπει σώνει και καλα να τηλεφωνήσω στο 13831, να περιμένω 15 -20 λεπτα και να χρεώνομαι?
Ασε που ο χρονος που περιμενουμε ειναι επίτηδες αυξημένος για να πληρώνουμε περισσοτερο.
Η πολιτική της εταιρίας ειναι μεσα στην πονηρια και ας προσπαθουν να δειξουν ανθρωπινο προσωπο και πως σκέφτονται τον πελατη - συνδρομητή.

Παραδειγμα 2ο που το ανέφερα στο παράπονο που τους εγραψα:
Στις βροντές και αστραπες που επεσαν πριν 2 περιπου εβδομαδες, σταματησα να εχω ιντερνετ και βεβαια και τηλεφωνο μιας και εχω με οπτικες ινες συνδεση και το τηλέφωνο πλέων λειτουργεί σαν voiIP.
Ηταν ημέρα Πεμπτη μεσημέρι. Τηλεφωνησα στις βλαβες και παρακαλεσα να γινει κατι γρηγορα γτ εχω ατομα μεγαλης ηλικιας σε αποσταση 30+ km μακριά μου και πρεπει να κραταω επικοινωνία.
Την επομενη ημερα το πρωί τηλεφωνησε ενας εντελως απαθεις ανθρωπος και με ενημερωσε πως τεχνιτης θα περασει την Δευτερα το πρωί.
Τον παρακαλεσα να μην με αφησει χωρίς τηλέφωνο στο ΣΒ και του εξηγησα τον λογο.
Οσο του εξηγούσα αυτος ενδιάμεσα μου πετουσε και ενα "θα δουμε" ή "αν βρουμε καποιον".
Σε τελικη με το που έκλεισα το τηλεφωνο μου 'ρθε μήνυμα πως ο τεχνικος θα περασει το μεσημερι της Δευτέρας από τις 13:00 μέχρι 16:00. (αυτος μαλλον οσο μιλούσαμε συμπλήρωνε την κατασταση)
Εντελως εκδικητικα, επειδη τον παρακαλεσα, με έβαλε αντι για το πρωί της δευτερας όπως μου ειπε αρχικα, με εβαλε μεσημερι, στην τελευταια δυνατη ωρα που μπορει να περασει τεχνιτης.
Αναγκαστηκα εκεινο το Σαββατοκυριακο να παω 2 φορες Μηχανιωνα (30+30km χ2)
Τους πληροφορησα λοιπόν σήμερα πως δεν θα χρειαστω πλεων να ασχοληθεί κάποιος μαζι μου, μιας και λογο αγανάκτησης εχω πλεων καρτα τηλεφωνου απο Γερμανικη εταιρία, που με 8 τον μηνα εχω απεριοριστα τηλέφωνα σε γερμανικα σταθερα και κινητα, απεριοριστα sms, και 3GB ιντερνετ όπου και αν βρίσκομαι στην Ευρώπη.
Εγω εχασα?
Και βεβαια τους ειπα, για να το ξερουν, πως δεν βλεπω την ωρα να περασει ο χρονος υποχρεωτικής παραμονης στην εταιρια και να παρω τα ματακια μου γι' αλλου.
Και μάλλον για cosmote με βλέπω.
Τοσα χρονια μονον ασχήμιες εχω να θυμάμαι και παγαποντιες, ακομη και απο ατομα που προσπαθησαν να βοηθησουν (ονοματα δεν λεμε είναι γνωστοι).
 
Μολις εγραψα ενα παραπονο στην nova και θελω να το μοιραστώ μαζι σας.
Το παράπονο μου αφορα μια προσπάθεια που έκανα προχθές, μεσα από το προφιλ μου στην nova να μιλησω στο chat με καποιον υπεύθυνο, ώστε να ρωτήσω πληροφορίες για την υπηρεσία κλήσεων στο εξωτερικό, με σκοπό να προσθέσω την υπηρεσία στο πακετο μου και να πληρώνω τα 7,50 ανα μήνα που κοστίζει.
Μετά από προσπάθεια και χάσιμο χρονου στο chat να δώσω στο ...σύστημα να καταλάβει τι θελω για να με συνδέσει, μετα απο 10 λεπτα περίπου απο τον χρονο μου, τον χαμένο μου χρονο, η απάντηση ηταν να δοκιμάσω αργοτερα γιατι κανείς δεν ηταν διαθέσιμος.
Σπεύδω λοιπον να συμπληρώσω την φορμα επικοινωνίας ώστε να με καλέσει κάποιος να μου δώσει τις πληροφορίες που θέλω.
Μετα απο 2 μερες, ισως να ειναι και παραπάνω, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν επικοινώνησε μαζι μου.
Και αναρωτιέμαι τωρα, ειναι τοσο άχρηστοι ή μηπως ειναι τοσο πονηροί?
Πρεπει σώνει και καλα να τηλεφωνήσω στο 13831, να περιμένω 15 -20 λεπτα και να χρεώνομαι?
Ασε που ο χρονος που περιμενουμε ειναι επίτηδες αυξημένος για να πληρώνουμε περισσοτερο.
Η πολιτική της εταιρίας ειναι μεσα στην πονηρια και ας προσπαθουν να δειξουν ανθρωπινο προσωπο και πως σκέφτονται τον πελατη - συνδρομητή.

Παραδειγμα 2ο που το ανέφερα στο παράπονο που τους εγραψα:
Στις βροντές και αστραπες που επεσαν πριν 2 περιπου εβδομαδες, σταματησα να εχω ιντερνετ και βεβαια και τηλεφωνο μιας και εχω με οπτικες ινες συνδεση και το τηλέφωνο πλέων λειτουργεί σαν voiIP.
Ηταν ημέρα Πεμπτη μεσημέρι. Τηλεφωνησα στις βλαβες και παρακαλεσα να γινει κατι γρηγορα γτ εχω ατομα μεγαλης ηλικιας σε αποσταση 30+ km μακριά μου και πρεπει να κραταω επικοινωνία.
Την επομενη ημερα το πρωί τηλεφωνησε ενας εντελως απαθεις ανθρωπος και με ενημερωσε πως τεχνιτης θα περασει την Δευτερα το πρωί.
Τον παρακαλεσα να μην με αφησει χωρίς τηλέφωνο στο ΣΒ και του εξηγησα τον λογο.
Οσο του εξηγούσα αυτος ενδιάμεσα μου πετουσε και ενα "θα δουμε" ή "αν βρουμε καποιον".
Σε τελικη με το που έκλεισα το τηλεφωνο μου 'ρθε μήνυμα πως ο τεχνικος θα περασει το μεσημερι της Δευτέρας από τις 13:00 μέχρι 16:00. (αυτος μαλλον οσο μιλούσαμε συμπλήρωνε την κατασταση)
Εντελως εκδικητικα, επειδη τον παρακαλεσα, με έβαλε αντι για το πρωί της δευτερας όπως μου ειπε αρχικα, με εβαλε μεσημερι, στην τελευταια δυνατη ωρα που μπορει να περασει τεχνιτης.
Αναγκαστηκα εκεινο το Σαββατοκυριακο να παω 2 φορες Μηχανιωνα (30+30km χ2)
Τους πληροφορησα λοιπόν σήμερα πως δεν θα χρειαστω πλεων να ασχοληθεί κάποιος μαζι μου, μιας και λογο αγανάκτησης εχω πλεων καρτα τηλεφωνου απο Γερμανικη εταιρία, που με 8 τον μηνα εχω απεριοριστα τηλέφωνα σε γερμανικα σταθερα και κινητα, απεριοριστα sms, και 3GB ιντερνετ όπου και αν βρίσκομαι στην Ευρώπη.
Εγω εχασα?
Και βεβαια τους ειπα, για να το ξερουν, πως δεν βλεπω την ωρα να περασει ο χρονος υποχρεωτικής παραμονης στην εταιρια και να παρω τα ματακια μου γι' αλλου.
Και μάλλον για cosmote με βλέπω.
Τοσα χρονια μονον ασχήμιες εχω να θυμάμαι και παγαποντιες, ακομη και απο ατομα που προσπαθησαν να βοηθησουν (ονοματα δεν λεμε είναι γνωστοι).
Και γιατί πιστεύεις ότι θα αλλάξουν τα πράγματα αν αλλάξεις πάροχο; Σε όλους συμβαίνουν τέτοιου είδους πράγματα. Απλά στη Cosmote πληρώνεις ακριβό πάγιο. Είναι να πέσεις στην περίπτωση.
 
Ο τεχνίτης που θα περάσει θα είναι του ΟΤΕ. Αυτοί είναι υπεύθυνοι έτσι κι αλλιώς για το δίκτυο...
 
Θεωρώ τραγικό την ασύμμετρη αντιμετώπιση των συνδρομητών εντός και εκτός Ελλάδος. Ντε και καλά δηλαδή να υπογράψεις συμβόλαιο. Είτε στη Nova είτε στη Vodafone είτε στη Wind. Και μετά θέλουν και κεντρική διαχείριση. Βέβαια μη ξεχνάμε ότι το novaflix θέλει ΑΦΜ για να κάνεις εγγραφή.
 
Να ολοκληρώσω τη δική μου ιστορία την οποία παρέθεσα σήμερα στο official νημα της Νόβα...μου τηλεφώνησαν λέγοντας μου ότι άκουσαν την ηχογραφημένη συνομιλία και αναγνώρισαν το λάθος..αναγνώρισαν ότι η συμφωνία ήταν 42,9 με το vdsl...παρ' όλα αυτά το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να με γυρίσουν στο παλιό συμβόλαιο το οποίο λήγει τον Οκτώβριο..Όταν ρώτησα γιατί με πήραν τηλέφωνο μιλώντας μου για προσφορά και για εκτίμηση της πολυετούς συνεργασίας μας αφού η τιμή ανανέωσης ήταν ίδια η κατά τα άλλα ευγενέστατη κοπέλα μου είπε ότι η προσφορά ήταν τα 0,30 ευρώ λιγότερα..Δεν έχω λόγια..σε μια εποχή που αυτό που πουλάνε έχει πετσοκοπει τόσο σε αθλητικό περιεχόμενο όσο και σε κινηματογραφικο -για να μη μιλήσω και για τα ντοκιμαντέρ που απλά δε βλέπονται- επιπρόσθετα δείχνουν συμπεριφορές ασεβειας στους πελάτες τους...Δεν έχω λόγια...λυπάται πολύ για το κατάντημα..
 
Να ολοκληρώσω τη δική μου ιστορία την οποία παρέθεσα σήμερα στο official νημα της Νόβα...μου τηλεφώνησαν λέγοντας μου ότι άκουσαν την ηχογραφημένη συνομιλία και αναγνώρισαν το λάθος..αναγνώρισαν ότι η συμφωνία ήταν 42,9 με το vdsl...παρ' όλα αυτά το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να με γυρίσουν στο παλιό συμβόλαιο το οποίο λήγει τον Οκτώβριο..Όταν ρώτησα γιατί με πήραν τηλέφωνο μιλώντας μου για προσφορά και για εκτίμηση της πολυετούς συνεργασίας μας αφού η τιμή ανανέωσης ήταν ίδια η κατά τα άλλα ευγενέστατη κοπέλα μου είπε ότι η προσφορά ήταν τα 0,30 ευρώ λιγότερα..Δεν έχω λόγια..σε μια εποχή που αυτό που πουλάνε έχει πετσοκοπει τόσο σε αθλητικό περιεχόμενο όσο και σε κινηματογραφικο -για να μη μιλήσω και για τα ντοκιμαντέρ που απλά δε βλέπονται- επιπρόσθετα δείχνουν συμπεριφορές ασεβειας στους πελάτες τους...Δεν έχω λόγια...λυπάται πολύ για το κατάντημα..
Πάντως μη περιμένεις και τίποτα το διαφορετικό από τους άλλους παρόχους. Εκτός και αν πιάσεις το λαχείο.
 
Πάντως μη περιμένεις και τίποτα το διαφορετικό από τους άλλους παρόχους. Εκτός και αν πιάσεις το λαχείο.

Τουλάχιστον υπάρχει ένα ρισκο με κάποιες ίσως ελάχιστες πιθανότητες...με τους υπάρχοντες υπάρχει μόνο βεβαιότητα..
 
Μία απαράδεκτη στάση εταιρίας που είναι συνδρομητής απ το 2012... Ακολουθεί το μήνυμα που έστειλα στο Facebook

"Καλημερα σήμερα μου ήρθε μήνυμα για διακοπή του τηλεφώνου την επόμενη εργάσιμη αν δεν πληρωθεί. Επειδή βρίσκομαι εκτός Του τόπου διαμονής για διακοπές και η μητέρα μου είναι ηλικιωμένη στο σπίτι και το χρειάζεται για περίπτωση ανάγκης, μπορειτε παρακαλώ να μου!δώσετε το περιθώριο να πάω το πληρώσω την Δευτέρα που θα έχω γυρίσει ? Δυστυχώς η κάρτα που έχω μαζί μου δεν έχει χρήματα , έχω μόνο μετρητά και δεν υπάρχει κοντά κατάστημα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"

Απάντηση Νόβα

"Καλημέρα κυριε....

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι καθώς o λογαριασμός για τον οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί φραγή, έχει παρέλθει από 04/08/2020, δεν υπάρχει η δυνατότητα από την μεριά μας να δοθεί περαιτέρω παράταση.

Ωστόσο, μέσω της υπηρεσίας My Account μπορεί να δοθεί μία επιπλέον ολιγοήμερη παράταση, εφόσον ενεργοποιηθεί προσωρινή φραγή.

Σύνδεση με την υπηρεσία μπορείς να κάνεις ακολουθώντας το link: https://myaccount.nova.gr/

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής ενός λογαριασμού, μπορείς να βρεις εδώ: https://www.nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/tropoi-pliromis-logariasmou

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

-Γιώργος


Τα συμπεράσματα δικά σας...

Πόσο απαράδεκτο για τις εποχές που ζούμε , η Vodafone στο κινητό αμέσως μου έδωσε περιθώριο συν μια βδομάδα

Α κυρία Νόβα το συμβόλαιο μου έληξε τον Ιούλιο οπότε καταλαβαίνετε την συνέχεια ...απαραδεκτοι...
 
Μία απαράδεκτη στάση εταιρίας που είναι συνδρομητής απ το 2012... Ακολουθεί το μήνυμα που έστειλα στο Facebook

"Καλημερα σήμερα μου ήρθε μήνυμα για διακοπή του τηλεφώνου την επόμενη εργάσιμη αν δεν πληρωθεί. Επειδή βρίσκομαι εκτός Του τόπου διαμονής για διακοπές και η μητέρα μου είναι ηλικιωμένη στο σπίτι και το χρειάζεται για περίπτωση ανάγκης, μπορειτε παρακαλώ να μου!δώσετε το περιθώριο να πάω το πληρώσω την Δευτέρα που θα έχω γυρίσει ? Δυστυχώς η κάρτα που έχω μαζί μου δεν έχει χρήματα , έχω μόνο μετρητά και δεν υπάρχει κοντά κατάστημα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"

Απάντηση Νόβα

"Καλημέρα κυριε....

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι καθώς o λογαριασμός για τον οποίο αναμένεται να πραγματοποιηθεί φραγή, έχει παρέλθει από 04/08/2020, δεν υπάρχει η δυνατότητα από την μεριά μας να δοθεί περαιτέρω παράταση.

Ωστόσο, μέσω της υπηρεσίας My Account μπορεί να δοθεί μία επιπλέον ολιγοήμερη παράταση, εφόσον ενεργοποιηθεί προσωρινή φραγή.

Σύνδεση με την υπηρεσία μπορείς να κάνεις ακολουθώντας το link: https://myaccount.nova.gr/

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής ενός λογαριασμού, μπορείς να βρεις εδώ: https://www.nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/tropoi-pliromis-logariasmou

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

-Γιώργος


Τα συμπεράσματα δικά σας...

Πόσο απαράδεκτο για τις εποχές που ζούμε , η Vodafone στο κινητό αμέσως μου έδωσε περιθώριο συν μια βδομάδα

Α κυρία Νόβα το συμβόλαιο μου έληξε τον Ιούλιο οπότε καταλαβαίνετε την συνέχεια ...απαραδεκτοι...
Εννοείται ότι είμαι η ποιο απαράδεκτη εταιρεία ever. Άσε που δεν επενδύει πουθενά και είμαι 100 χρόνια πίσω από τις άλλες.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
 
Εννοείται ότι είμαι η ποιο απαράδεκτη εταιρεία ever. Άσε που δεν επενδύει πουθενά και είμαι 100 χρόνια πίσω από τις άλλες.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
Προφανώς γιατί ήταν η μόνη που δεν είχε θυγατρική εταιρεία πίσω της. Στο σταθερό όλοι οι πάροχοι το ίδιο κάνουν.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Προφανώς γιατί ήταν η μόνη που δεν είχε θυγατρική εταιρεία πίσω της. Στο σταθερό όλοι οι πάροχοι το ίδιο κάνουν.
Δεν ξέρω ποια θυγατρική υπάρχει πίσω από καθε εταιρεία και σαν καταναλωτής ούτε που με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να έχω ποιότητα , σταθερότητα και ταχύτητα. Αυτό η nova στην παρούσα φάση δεν μπορεί να το δώσει,και δεν ξέρω αν θα μπορεί και σε δύο χρόνια να το δώσει. Απλά έχει χάσει το παιχνίδι της τεχνολογίας και τις εξέλιξης. Ούτε καν δίνει προσφορές σε διαγωνισμούς για καινούργιες τεχνολογίες που πρέπει να αναπτυχθούν.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
 
Δεν ξέρω ποια θυγατρική υπάρχει πίσω από καθε εταιρεία και σαν καταναλωτής ούτε που με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να έχω ποιότητα , σταθερότητα και ταχύτητα. Αυτό η nova στην παρούσα φάση δεν μπορεί να το δώσει,και δεν ξέρω αν θα μπορεί και σε δύο χρόνια να το δώσει. Απλά έχει χάσει το παιχνίδι της τεχνολογίας και τις εξέλιξης. Ούτε καν δίνει προσφορές σε διαγωνισμούς για καινούργιες τεχνολογίες που πρέπει να αναπτυχθούν.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
Τότε απλά άλλαξε πάροχο. Τα προβλήματα της είναι γνωστά εδώ και χρόνια.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Τότε απλά άλλαξε πάροχο. Τα προβλήματα της είναι γνωστά εδώ και χρόνια.
Μα έχω αλλάξει ήδη πάροχο. Και μάλιστα δέχτηκα να πληρώσω αρκετό πέναλτι για να φύγω.
Εσύ όμως δεν ξέρω γιατί υποστηρίζεις (έτσι τουλάχιστο φαίνεται) μια εταιρία υπό κατάρευση που αυξάνει και την τιμή της τηλεφωνικής μονάδας.
Μάλλον είσαι από τους πολύ ελάχιστους που έχουν καλή ταχύτητα στο ίντερνετ. Ισος γιατί είσαι δίπλα από κατανεμητή ή στο ίδιο κτήριο με τον ΌΤΕ.
Anyway. Δεν είναι νήμα για αντιπαραθέσεις αλλά για να βγάζουμε τα άπλυτα και τα μην παρεχόμενα στην φόρα. Αν αυτό δεν αρέσει σε κάποιους ας καταργηθεί το νήμα.
Δεν είναι τυχαίες τόσες σελίδες με παράπονα.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
 
Μα έχω αλλάξει ήδη πάροχο. Και μάλιστα δέχτηκα να πληρώσω αρκετό πέναλτι για να φύγω.
Εσύ όμως δεν ξέρω γιατί υποστηρίζεις (έτσι τουλάχιστο φαίνεται) μια εταιρία υπό κατάρευση που αυξάνει και την τιμή της τηλεφωνικής μονάδας.
Μάλλον είσαι από τους πολύ ελάχιστους που έχουν καλή ταχύτητα στο ίντερνετ. Ισος γιατί είσαι δίπλα από κατανεμητή ή στο ίδιο κτήριο με τον ΌΤΕ.
Anyway. Δεν είναι νήμα για αντιπαραθέσεις αλλά για να βγάζουμε τα άπλυτα και τα μην παρεχόμενα στην φόρα. Αν αυτό δεν αρέσει σε κάποιους ας καταργηθεί το νήμα.
Δεν είναι τυχαίες τόσες σελίδες με παράπονα.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
Ευτυχώς έχω φύγει ήδη εδώ και χρόνια στο εξωτερικό. Όσο πάντως ήμουν στη forthnet δεν είχα πρόβλημα. Είτε στο ίντερνετ είτε στη Nova. Μάλλον ήμουν από τους τυχερούς φαίνεται. Αλλά γενικά ναι, πέρα από τη Nova δεν θα συμβούλευα κανέναν να βάλει.
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Ευτυχώς έχω φύγει ήδη εδώ και χρόνια στο εξωτερικό. Όσο πάντως ήμουν στη forthnet δεν είχα πρόβλημα. Είτε στο ίντερνετ είτε στη Nova. Μάλλον ήμουν από τους τυχερούς φαίνεται. Αλλά γενικά ναι, πέρα από τη Nova δεν θα συμβούλευα κανέναν να βάλει.

Συμφωνώ μαζι σου όσο αφορά την nova καθαρά σαν τηλεόραση. Γιατί άλλωστε να έχει και θέμα,μέσο δορυφόρου είναι.
Στα υπόλοιπα άστα να πάνε.
Να περνάς καλά όπου και αν είσαι.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Υπερβολές
Υπάρχουν άλλοι 550 χιλιάδες μεταξύ των οποίων καιγω που διαφωνούμε με την άποψη σου
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Υπερβολές
Υπάρχουν άλλοι 550 χιλιάδες μεταξύ των οποίων καιγω που διαφωνούμε με την άποψη σου
Με ποια άποψη;

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!
 
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Στα υπόλοιπα άστα να πάνε.
.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..![/QUOTE]