Λαμπα και B&W 802 D

Για ακου και τον amp της audionet. Δε ξερω το κοστος του, αλλα εχω ενα pre της εταιριας στο απιτι αυτον το καιρο και πρωτη φορα βλεπω consumer μηχανακι ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ. Τα θεωρω μετα απο αυτο πολυ τιμια μηχανακια.
 
Μπορει καποιος να μου προτεινει καποιο καλο λαμπατο για ηχεια Β&W 802 D. Οριο τιμης 5.000.
Στο τευχος Μαιου του Hi Fidelity εχει Review των Challenger 115 της Audio Valve. Για ριξε κι εκει μια ματια......



TheCHALLENGER`s


The CHALLENGER series of monoblocs are the foundation of the AudioValve range of amplifiers, which have been refined and perfected since first introduced in 1987.
The CHALLENGER is unique in so many key areas. For example, it can use KT-88s, 6550s or EL-34s with equal ease. And depending on the tube used, its output can range from 110 wpc to as high as 150 wpc. This is made possible by our revolutionary and proprietary ABR circuitry, which monitors, biases and controls each tube independently.
This feature allows the use of any of the mentioned tubes or, indeed, a combination of any of the three. This redefines in a truly innovative way the concept of "plug in and play." It also makes tube replacement very economical, as there is no need for costly and exotic tubes which have to be matched in order to get the best sound from the amplifier.
Another truly impressive detail . That is, the circuitry is totally balanced from input right to output terminals. All of this means the CHALLENGER can drive any speaker on the market, from conventional drivers to exotic electrostatics and ribbons, with complete ease.
The most recent affirmation of the beauty and prowess of this truly unique and great amplifier came in the November 1999 issue of The Absolute Sound, the most respected industry magazine in the world.

chall.jpg






spectrumklein.gif



platine.jpg



SPECIFICATIONS



prinzip:


tubes:


operate


:power output:


power consumption:


max. short circuit current:


input sen.:


input imp.:


output imp


connectors:


power bandwide:


distortion:


damping:


bias:


size:


weight:


Stand-by mode:


Parallel-push-pull power amp with parallel-symetrical-cross- coupled driver stag


2*12AU7, 1*12AX7, 6*beam power pentode for example: KT 88, EL 34, 6550 .....


class - A


180 Watt (KT 88)


320 Watt - Stand by mode - 80 Watt


70 ampere between 2 ohm terminals


0 dBm


2 * 47K


2-4-6-8 ohm


XLR & RCA input-jacket


5-40.000 hz


0,3% - 50 Watt (8 ohm load)


5


autom. contolled with "ABR" for all power tubes


43*28*24 cm, D-H-W


48 pound


switchable


scop.jpg
















summary


today


user


stat


top


[ home ] [ email ] [ print ]
 
Για λόγους ευθιξίας δεν μπορώ να απαντήσω δημόσια στο συγκεκριμένο θέμα, αν ο φίλος όμως θέλει μπορεί να μου στείλει ένα ΡΜ
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Λαμπα και B&W 802 D

Προφανώς. ΌΛΑ τα ηχεία χρωματίζουν. Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Τα magnepan λόγω πάνελ είναι πολύ δύσκολο να τσιρίξουν ας πούμε, κάτι που δεν ισχύει για ένα μεταλλικό τουϊτερ ή μία κόρνα. Τώρα αν τα magnepan είναι περισσότερο ή λιγότερο αποκαλυπτικά από ένα αγγλικό monitor τύπου ATC η απάντηση είναι ότι κάτι θα ξέρουν χιλιάδες ηχολήπτες και παραγωγοί που επιλέγουν ηλεκτροδυναμικά ηχεία για να ηχογραφήσουν/μιξάρουν. Και μάλλον εμείς ΔΕΝ είμαστε τόσο ειδήμονες όσο αυτοί.

Και επειδή στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί, εννοείται ότι υποστηρίζω σθεναρά τα χρωματισμένα (ή αλλιώς τις ανορθόδοξες σχεδιάσεις-έχω παντοκατευθυντικά). Με άλλα λόγια υποστηρίζω ότι ακούγεται καλά στο αυτί μου και ΟΧΙ ότι είναι "σωστό" μόνο σε μετρήσεις. Για 'μενα δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Υπάρχει διαφορετικό. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν τα συμβατικά ηχεία.

Επειδή το hi-fi είναι απλά ένα θέμα συμβιβασμών, δεν τίθεται θέμα. Μόνο η κολοκυθόπιττα μετράει. Αρκεί να υπάρχει η παιδεία-γνώση και να μιλάμε την ίδια γλώσσα. Δηλαδή να έχουμε κοινή σημειολογία. Να ξέρουμε τι σημαίνει οδήγηση, εικόνα, ηχόχρωμα, έλεγχος, σωστό στήσιμο-συμμετρία, sweet spot, slew rate (ταχύτητα), απόσταση στα όργανα, φυσικότητα κλπ.

Όσο για το πολυπόθητο αληθοφανές γεγονός, απλά δεν υπάρχει. Με ένα απλό αληθινό ταμπούρλο η αδυναμία διαπιστώνεται μια και καλή.

Sorry για το offtopic.

δε νομιζω οτι τα αποριπτουν λογω ελλειψης αποκαλυπτικοτητας.

μαλλον η ελλειψη δυναμικων και η μειωμενη αποκριση χαμηλα ειναι η αιτια.

τωρα το οτι δεν τσιριζουν αυτο δεν θα ελεγα οτι ειναι χρωματισμος ενω το τσιριγμα ενος μεταλικου τουιτερ ειναι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Λαμπα και B&W 802 D

δε νομιζω οτι τα αποριπτουν λογω ελλειψης αποκαλυπτικοτητας.

μαλλον η ελλειψη δυναμικων και η μειωμενη αποκριση χαμηλα ειναι η αιτια.

τωρα το οτι δεν τσιριζουν αυτο δεν θα ελεγα οτι ειναι χρωματισμος ενω το τσιριγμα ενος μεταλικου τουιτερ ειναι.

Σίγουρα όμως, δεν είναι τόσο αποκαλυπτικά όσο ένα monitor. Και τα δικά μου ηχεία είναι πολύ αποκαλυπτικά. Όχι τόσο όμως όσο ένα monitor.

Ωστόσο η έλλειψη δυναμικών και η απόκριση χαμηλά αποτελούν μέρος της αποκαλυπτικότητας ενός ηχείου.

Όσο για τα τουΐτερ θα συμφωνήσω, πάντα όμως υπάρχουν χρωματισμοί. Εννοείται και στα monitor ηχεία. Σε όλους τους μετατροπής ηλεκτρικής ενέργειας σε ακουστική.
 
Επί τέλους και κάποιες λογικές αναφορές και παρατηρήσεις...Φυσικά οι παραγωγοί και τα studios κάτι ξέρουν... Μάλλον ξέρουν πάρα πολλά... Πολλά περισσότερα από πολλούς εδώ μέσα... Γι αυτό και χρησιμοποιούν εγγλέζικα monitors οι περισσότεροι για να φτειάξουν και να γράψουν τη μουσική που εμείς θα ακούσουμε στη συνέχεια από τα συστήματά μας... harbeth, atc, pmc, kef, spendor, b&w είναι τα 'σωστά' εργαλεία... Αν εμείς διαλέξουμε κάτι άλλο γιατί μας αρέσει ή γιατί μας γιάλισε απλά θα το ακούσουμε διαφορετικά απ' ότι ο παραγωγός που το έφτειαξε...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Λαμπα και B&W 802 D

Σίγουρα όμως, δεν είναι τόσο αποκαλυπτικά όσο ένα monitor. Και τα δικά μου ηχεία είναι πολύ αποκαλυπτικά. Όχι τόσο όμως όσο ένα monitor.

Ωστόσο η έλλειψη δυναμικών και η απόκριση χαμηλά αποτελούν μέρος της αποκαλυπτικότητας ενός ηχείου.

Όσο για τα τουΐτερ θα συμφωνήσω, πάντα όμως υπάρχουν χρωματισμοί. Εννοείται και στα monitor ηχεία. Σε όλους τους μετατροπής ηλεκτρικής ενέργειας σε ακουστική.

εδω συμφωνουμε απολυτα.
 
Τα μάγκια τσιρίζουν (όπως και τα περισσότερα ηχεία) αν δεν έχουν να πιουν ρέυμα...
Όταν πιούν και χορτάσουν πάιζουν.
Στα στούντιο δεν έχουν τύχη κύρια λόγω είκονας.
Όχι ότι είναι άσχημη.
Ακριβής δεν είναι.
Και η ακρίβεια είναι το πάν σε μία μίξη οργάνων...

Το 802D είναι καλό, αρκεί να αναπνέει χωρικά και να οδηγηθεί σωστά.
Ότι δηλαδή ισχύει για όλα τα ηχεία!-bye-
 
Κι εμένα δεν μου πολυκάθεται η ιδέα του λαμπάτου για τα 802D. Ωστόσο έχω διαβάσει review σε αμερικάνικο περιοδικό για τα μονομπλόκ Manley SEPP300B (parallel single-ended 11W και, ταυτόχρονα μέσω διακόπτη, push-pull στα 24W, πάντα σε τάξη Α) που οδήγησαν πολύ καλά τα 801Ν. Μέχρι όμως τα πέντε χιλιάρικα θα σκεφτόμουν τα Snapper, χωρίς να το έχω τσεκάρει.
 
Φιλε vastsat εχει ενας φιλος τα 802Ν και τα οδηγει με τα μονομπλοκια της gamut 250.τα εχω ακουσει και εχουν ταιριαξει.Μπορουμε αν θες να τα ακουσεις.
 
Κι εμένα δεν μου πολυκάθεται η ιδέα του λαμπάτου για τα 802D. Ωστόσο έχω διαβάσει review σε αμερικάνικο περιοδικό για τα μονομπλόκ Manley SEPP300B (parallel single-ended 11W και, ταυτόχρονα μέσω διακόπτη, push-pull στα 24W, πάντα σε τάξη Α) που οδήγησαν πολύ καλά τα 801Ν. Μέχρι όμως τα πέντε χιλιάρικα θα σκεφτόμουν τα Snapper, χωρίς να το έχω τσεκάρει.

Για να δούμε το θέμα πιο βαθιά
Αρχικά ώς πρός τα 802

Το 802Ν ήταν σαφώς πιο ανώμαλο φορτίο υπο τήν οπτική γωνία οδήγησης απο ένα τελικό με μέσο-χαμηλο DF (Συντελεστή απόσβεσης ) , και ήταν ανώμαλο γιατί μέχρι κάποια περιοχή 200-300Hz εμφάνιζαν τα κλασσικά κόλπα ενός ρεφλέξ με δυό παράλληλες μονάδες χαμηλών -δηλαδή έως και 2.8-3Ω στα 100-120Hz , ενώ απο κεί και πάνω ήταν κλασσικό φορτίο 8Ω με δυό σημεία ανύψωσης τής αντίστασης και καταποντισμού τής ηλεκτρικής φάσης , τρόδρομο γαρ

Τα 802D , δέν είναι έτσι , ναί μεν πατούν στα χνάρια του επιτυχημένου σε πωλήσεις N , αλλά με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία ΣΑΝ ΦΟΡΤΙΟ (αφού ακούσανε τήν γενική βοή τής αγοράς περί ευκολίας οδήγησης

Ομως οπως και νάχει το πράγμα , δυό μονάδες παράλληλες στήν χαμηλή και μεσοχαμηλή περιοχή , είναι ένα θέμα το οποίο ε! όπως και να το κάνουμε θέλει έλεγχο ή ... με κάποιο τρόπο μαγείρεμα του χαμηλού και τής απόσβεσης είτε απο το χώρο είτε απο καλώδια είτε και απο τα δυο μαζί + το στήσιμο

Το ευκολότερο στοίχημα είναι ένας συντελεστής (πραγματικός ) κοντά στο 150-160 ..που θα έλεγα οτι μπορεί να πετύχει κανείς απο οποιοδήποτε τελικό με ημιαγωγά (και ανάδραση - οχι μεγάλους τρανζιστοράτους χωρίς global negative feedback !!!) . Δηλαδή αν έχει 8 ημιαγωγά ανά κανάλι ( 4 ανα πλευρά τροφοδοσίας ) και ένα τροφοδοτικό περίπου 3 φορές αυτό που θα χρειαζόταν , τότε θα είναι μιά χαρά

Αν βέβαια κάποιος θέλει να το "πάει" βόλτα με λάμπα , τότε λυπάμαι αλλά SINGLE ENDED με 10-20-40-50W ...δέν αρκεί ούτω για ζήτω ...και εννοώ οτι οταν μιλάμε για οδήγηση και απόσβεση και ήχο πολυβόλο (όπως πρέπει να βαράει αυτό το ηχείο οταν οδηγείται - και τονίζω οτι το έχω ακούσει σε 4-5 σετάπ - ένα εκ τών οποίων είχα τήν εμπειρία να στήσω ...)

Αν τελικώς επιμένει σε λάμπα (και αυτό δέν είναι ούτε καλό ούτε καλό ...για να εξηγούμαστε ) , τότε θα πρέπει να κινηθεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σε Push-Pull ULTRALINEAR ΜΕ MINIMUM 4 μεγάλες λάμπες σε κάθε κανάλι (6550-ΚΤ88-ΚΤ90 ) για να έχει κάποια σοβαρή οδήγηση μέχρι και τήν μισή ισχύ , δηλαδή να χρησιμοποιεί άφοβα και ασυμπίεστα τα 50-60W και να τού μένουν καβάτζα άλλα τόσα (δηλδη´μόλις 3dBW )
Ενα μηχανάκι με 4 λάμπες στο κανάλι , απο ένα αξιοπρεπή κατασκευαστή θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 110-120W με "παχύ" τροφοδοτικό και τουλάχιστον 15-22dB ολικής αρνητικής ανάδρασης (κέρδος καθαρό υπολογίζεται κοντά στα 27-29dB ) (πχ κάποια μοντέλα VTL - Audio Research - Sonic Frontiers )
Φυσικά το καλύτερο θα ήταν 2 μονομπλόκ με 8 λάμπες μεγάλες έκαστον

Αλλά ρε συ Πάρι ...είναι ποτέ δυνατόν με 22 W να έπαιξαν ..το θηρίο ..? Ημαρτον ....

Εκτός βέβαια αν μιλάμε για 88dB ακρόαση με 90dB στα δυναμικά , οπότε έτσι και μόνο έτσι παίζει και με ένα ζευγάρι λάμπες , μετά το δεύτερο μπουκάλι κρασί ...


Σημαντικό , αλλά μόνο για έμπειρους χομπίστες

Μιά καλή περίπτωση για τα 802D , είναι το στήσιμο τους σε σχετικά μέσο χώρο (οχι πάνω απο 25-30τμ ) και η οδήγησή τους απο ένα λαμπάτο που μπορεί ΣΕ ΤΡΙΟΔΙΚΗ PUSH PULL λειτουργία να δώσει 60-80W ...ίσως να είναι το πάντρεμα τής καλής οδήγησης μέχρι τα 105-107dB Και παράλληλα τής μεστότητας - προσοχή όμως μόνο για έμπειρους -διαφορετικά είναι περιπέτεια

Με τι τα έχω ακούσει ?

ML 332 σε 30τμ

FPB300 σε 45 τμ

USHER R1.5 σε περίπου 40τμ

USHER R1.5 (Βall + modified) σε ακανόνιστο χώρο 25-28τμ

Μιά λαμπατη τριοδική ιδιοκατασκευή (120W @ 4Ω) μου σε 45 τμ
Και μιά τρανζιστοράτη (590W @ 4Ω) στον ιδιο χώρο
 
Last edited:
Στο τευχος Μαιου του Hi Fidelity εχει Review των Challenger 115 της Audio Valve. Για ριξε κι εκει μια ματια......


Φίλε Audiophile62 για να γνωρίζεις τι θα έχει το Hi Fidelity του Μαίου πριν κυκλοφορήσει πρέπει να είσαι ή ο εκδότης του ή .... ο αντιπρόσωπος του ενισχυτή... Μιας και επαινείς και τα Audio Valve και τα Spendor...
(Δεν έχω κάτι με τη φίλτατη αντιπροσωπεία και τον συμπαθή αντιπρόσωπο που γνωρίζω προσωπικά ούτε με τα μηχανήματα που εισάγει...απλή παρατήρηση οκ...)
 
Φίλε Audiophile62 για να γνωρίζεις τι θα έχει το Hi Fidelity του Μαίου πριν κυκλοφορήσει πρέπει να είσαι ή ο εκδότης του ή .... ο αντιπρόσωπος του ενισχυτή... Μιας και επαινείς και τα Audio Valve και τα Spendor...
(Δεν έχω κάτι με τη φίλτατη αντιπροσωπεία και τον συμπαθή αντιπρόσωπο που γνωρίζω προσωπικά ούτε με τα μηχανήματα που εισάγει...απλή παρατήρηση οκ...)
+1
 
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΊΛΟ ΠΟΥ ΡΩΤΑ ΓΙΑ ΛΑΜΠΑ ΚΑΙ 802
ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΘΈΛΕΙ ΛΑΜΠΑ ΜΕ ΤΑ 802.

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΧΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΒΛΑΧΙΚΑ
ΓΙΑΤΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ???
ΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΤΩΡΑ???ΜΕ ΤΑ 802????
ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΠΑ???
ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΑ 802????
ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ???ΜΕΛΩΔΙΑ??? ΝΤΟΥΠΟΥ - ΝΤΟΥΠΟΥ????
Η ΑΝΑΜΕΣΑ???
ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ??
ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ
 
Πω πω, τους έβαλα ένα ζευγάρι ΜcIntosh MC3500, και η μεσαία τους, λα μινόρε της Φιτζέραλντ. Ρε μανία με τη λάμπα! :D
 
Φίλε Audiophile62 για να γνωρίζεις τι θα έχει το Hi Fidelity του Μαίου πριν κυκλοφορήσει πρέπει να είσαι ή ο εκδότης του ή .... ο αντιπρόσωπος του ενισχυτή... Μιας και επαινείς και τα Audio Valve και τα Spendor...
(Δεν έχω κάτι με τη φίλτατη αντιπροσωπεία και τον συμπαθή αντιπρόσωπο που γνωρίζω προσωπικά ούτε με τα μηχανήματα που εισάγει...απλή παρατήρηση οκ...)
Το πληροφορηθηκα απο τον αντιπροσωπο οτι εχει δωσει για review τα μηχανηματα και περιμενω κι εγω να δω τα αποτελεσματα....