Νομιζω οτι με τον Παντελη,συμφωνουμε κατα πολυ,οπως βεβαια συμφωνω και με την αποψη οτι ο ενισχυτης "πρεπει" να μπορει να πεταξει τα ματια του ηχειου εξω,αν βεβαια ο ακροατης αυτο ζητα απο το συστημα του.
Αν ολοι οι ενισχυτες τωρα ακουγονταν το ιδιο , τοτε για μενα θα ειχε περισσοτερο νοημα η επιπλεον δυνατοτητα "καλυτερης" οδηγησης.
Αν ομως για χαρη αυτης της επιπλεον δυνατοτητας/ικανοτητας οδηγησης θα εχανα αλλα στοιχεια που με ενδιαφερουν περισσοτερο συμφωνα με τον τροπο που προσωπικα αντιλαμβανομαι και απολαμβανω την μουσικη,προσωπικα δεν θα αποφασιζα να τα χασω.
Να πω εδω ακομη μια φορα οτι δεν θεωρω την ικανοτητα οδηγησης,σε καμια περιπτωση, εγγυηση σωστου ηχου.
Πριν τον ταπεινο λαμπατο με τις EL84 και τα 15 του βατ, ειχα εναν KRELL KSA250.Σημερα,δεν θα ξαναπηγαινα πισω με τιποτα.
Και μην μου πειτε οτι οταν ειχα το τερας ηξερα τι εκανα και τωρα οχι.Και ναι,οι ικανοτητες του 250 ηταν τρομακτικες οπως και να το κανουμε.
Ομως......... η πορεια συνεχιζεται,για να μην πω οτι πλησιαζει προς το τελος της αφου ο χωρος ακροασης ειναι πλεον μονιμος και τελικος.
Το μονο που ενας πανισχυρος ενισχυτης προσφερει πανω απο εναν πιο αδυνατο,ειναι η ισχυς.Στα αλλα ολα,ειναι υποψηφιος να χασει , νοουμενου βεβαια οτι μιλαμε για σοβαρες σχεδιασεις.