Λάμπες με δύσκολα φορτία;

Με μια μικρή σημείωση βέβαια ότι γενικά καλό είναι να προσπαθούμε να ήμαστε σε ένα σχετικά σωστό επίπεδο, τεχνικά, γιατί όντως όπως λέει και ο μπακ, αυτό ακούγεται (δηλαδή το πολύ λάθος, ε, ακούγεται λάθος όπως και να το κάνουμε), απλά δεν χρειάζεται να διηλίζουμε τον κόνωπα όταν έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που μας ικανοποιεί πολύ!!
 
Audiolytic, απαντάς ναί στην ερώτηση που έθεσα, έτσι;
Ο Παντελής απαντά σαφώς όχι.
Ποιον να πιστέψω τώρα, που σας εκτιμώ και τους δυο; :ADFADF1:
 
Audiolytic, απαντάς ναί στην ερώτηση που έθεσα, έτσι;
Ο Παντελής απαντά σαφώς όχι.
Ποιον να πιστέψω τώρα, που σας εκτιμώ και τους δυο; :ADFADF1:

Δεν απαντω σαφως οχι. Στο τελευταιο ποστ αναφερομαι στην περιπτωση που εχεις ενισχυτη που υπολειπεται πολυ σε σχεση με τις απαιτησεις του ηχειου. Σε πιο λογικους συνδυασμους οπως ειπα και σε ποστ μου παραπανω, μπορει να ακους και σουπερ, απολαμβανοντας τα προτερηματα της λυχνιας και συμβιβαζομενος σε ενα μικρο βαθμο με τα μειονεκτηματα.
 
ΟΚ, η απάντηση είναι "γενικά ΝΑΙ" εκτός από ακραίες-οριακές καταστάσεις όπου "μάλλον ΟΧΙ".
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.


υγ: κι εγώ της άποψης του exp4nder είμαι, που άλλωστε εκφράστηκε κι από άλλους εμπειριστές.
 
Audiolytic, απαντάς ναί στην ερώτηση που έθεσα, έτσι;
Ο Παντελής απαντά σαφώς όχι.
Ποιον να πιστέψω τώρα, που σας εκτιμώ και τους δυο; :ADFADF1:

Νομιζω οτι με τον Παντελη,συμφωνουμε κατα πολυ,οπως βεβαια συμφωνω και με την αποψη οτι ο ενισχυτης "πρεπει" να μπορει να πεταξει τα ματια του ηχειου εξω,αν βεβαια ο ακροατης αυτο ζητα απο το συστημα του.

Αν ολοι οι ενισχυτες τωρα ακουγονταν το ιδιο , τοτε για μενα θα ειχε περισσοτερο νοημα η επιπλεον δυνατοτητα "καλυτερης" οδηγησης.

Αν ομως για χαρη αυτης της επιπλεον δυνατοτητας/ικανοτητας οδηγησης θα εχανα αλλα στοιχεια που με ενδιαφερουν περισσοτερο συμφωνα με τον τροπο που προσωπικα αντιλαμβανομαι και απολαμβανω την μουσικη,προσωπικα δεν θα αποφασιζα να τα χασω.

Να πω εδω ακομη μια φορα οτι δεν θεωρω την ικανοτητα οδηγησης,σε καμια περιπτωση, εγγυηση σωστου ηχου.

Πριν τον ταπεινο λαμπατο με τις EL84 και τα 15 του βατ, ειχα εναν KRELL KSA250.Σημερα,δεν θα ξαναπηγαινα πισω με τιποτα.

Και μην μου πειτε οτι οταν ειχα το τερας ηξερα τι εκανα και τωρα οχι.Και ναι,οι ικανοτητες του 250 ηταν τρομακτικες οπως και να το κανουμε.

Ομως......... η πορεια συνεχιζεται,για να μην πω οτι πλησιαζει προς το τελος της αφου ο χωρος ακροασης ειναι πλεον μονιμος και τελικος.

Το μονο που ενας πανισχυρος ενισχυτης προσφερει πανω απο εναν πιο αδυνατο,ειναι η ισχυς.Στα αλλα ολα,ειναι υποψηφιος να χασει , νοουμενου βεβαια οτι μιλαμε για σοβαρες σχεδιασεις.
 
Last edited:
Νομιζω οτι με τον Παντελη,συμφωνουμε κατα πολυ,οπως βεβαια συμφωνω και με την αποψη οτι ο ενισχυτης "πρεπει" να μπορει να πεταξει τα ματια του ηχειου εξω,αν βεβαια ο ακροατης αυτο ζητα απο το συστημα του.

Αν ολοι οι ενισχυτες τωρα ακουγονταν το ιδιο , τοτε για μενα θα ειχε περισσοτερο νοημα η επιπλεον δυνατοτητα "καλυτερης" οδηγησης.

Αν ομως για χαρη αυτης της επιπλεον δυνατοτητας/ικανοτητας οδηγησης θα εχανα αλλα στοιχεια που με ενδιαφερουν περισσοτερο συμφωνα με τον τροπο που προσωπικα αντιλαμβανομαι και απολαμβανω την μουσικη,προσωπικα δεν θα αποφασιζα να τα χασω.

Να πω εδω ακομη μια φορα οτι δεν θεωρω την ικανοτητα οδηγησης,σε καμια περιπτωση, εγγυηση σωστου ηχου.

Πριν τον ταπεινο λαμπατο με τις EL84 και τα 15 του βατ, ειχα εναν KRELL KSA250.Σημερα,δεν θα ξαναπηγαινα πισω με τιποτα.

Και μην μου πειτε οτι οταν ειχα το τερας ηξερα τι εκανα και τωρα οχι.Και ναι,οι ικανοτητες του 250 ηταν τρομακτικες οπως και να το κανουμε.

Ομως......... η πορεια συνεχιζεται,για να μην πω οτι πλησιαζει προς το τελος της αφου ο χωρος ακροασης ειναι πλεον μονιμος και τελικος.

Το μονο που ενας πανισχυρος ενισχυτης προσφερει πανω απο εναν πιο αδυνατο,ειναι η ισχυς.Στα αλλα ολα,ειναι υποψηφιος να χασει , νοουμενου βεβαια οτι μιλαμε για σοβαρες σχεδιασεις.


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
 
Audiolytic, συμφωνούμε. Κι εγώ από γομάρι τελικό σε EL34 πήγα (70άρηδες μεν) και πισωγύρισμα δεν θα έκανα.
Όσο για την "πορεία" που λές, νομίζω πως θ' αράξω εδώ που είμαι. Αφενός προσπαθώ να είμαι ολιγαρκής, αφετέρου έχουν προκύψει και κουτσούβελα.

Παντελή, αυτό το συμπέρασμα βγάζω τελικά.


Συζήτηση να γίνεται...:twoguns:
:flipout:
:smash::smash::smash:
 
Last edited:
Last edited:
Τα heresy τα είχα Παντελή...τα χω ακούσει να παίζουν πάρα πολύ καλά με πολύ καλή λάμπα, άνω των δυνατοτήτων μου... εγώ τα έπαιζα με classe 100άρη πολύ μικρότερης κατηγορίας και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά συμπαθητικό. Με προσιτό σχετικά λαμπάτο που τα είχα ακούσει επίσης και ήμουν κοντά στο να πάρω κιόλας, ήταν με τον jadis orchestra reference. Λογικά και με αυτούς που λες θα παίζουν πολύ καλά, αν και τον s6 δεν τον συμπαθώ...
Βέβαια, ξεχνάς το βαθύ και στακάτο χαμηλό, όπως και να τα παίξεις δυστυχώς...εγώ για αυτό τα έδωσα τελικά...αν ακούς δηλαδή και ηλεκτρονική μουσική...δες άλλο όνειρο!!:ernaehrung004:
 
Τα heresy τα είχα Παντελή...τα χω ακούσει να παίζουν πάρα πολύ καλά με πολύ καλή λάμπα, άνω των δυνατοτήτων μου... εγώ τα έπαιζα με classe 100άρη πολύ μικρότερης κατηγορίας και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά συμπαθητικό. Με προσιτό σχετικά λαμπάτο που τα είχα ακούσει επίσης και ήμουν κοντά στο να πάρω κιόλας, ήταν με τον jadis orchestra reference. Λογικά και με αυτούς που λες θα παίζουν πολύ καλά, αν και τον s6 δεν τον συμπαθώ...
Βέβαια, ξεχνάς το βαθύ και στακάτο χαμηλό, όπως και να τα παίξεις δυστυχώς...εγώ για αυτό τα έδωσα τελικά...αν ακούς δηλαδή και ηλεκτρονική μουσική...δες άλλο όνειρο!!:ernaehrung004:

Αλεξ, αυτο το συνολακι και δη με τον Leben , δεν ειναι all rounder, ειναι για συγκεκριμμενες μουσικες και για να χεις αυτη την εκπληκτικη αισθηση αμεσοτητας της ηχογραφησης που δινουν αυτα τα ηχεια. Και γω τα χω ακουσει σε 25τμ και θελουν μεγαλυτερο χωρο για να μην ενοχλει αυτο το χαμηλο που λες. Προκειται για συνολακι ειδικων αποστολων κ οχι κυριο, εφοσον θες να ακους και electronica, psy-ambient και Idm που ακουω εγω. Για 2ο ομως θα το θελα ρε γμτ..
 
Διάβασα όλο το νήμα και είδα πως οι απόψεις των δύο μερών ("εμπειριστών" και "τεχνοκρατών" :laugh:) συγκλίνουν υπέρ της εμπειρίας και καλά κάνουν.
Δεν άκουσα ωστόσο κάποιον να λέει στους αυτήκοους μάρτυρες "Πράγματι, μέχρι τα 90db που άκουσες φυσικά και δεν είχες πρόβλημα. Μετά όμως είδες τι έγινε!"

Τελικά, ή ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι δυνατό ένας μικρός ενισχυτής να οδηγήσει επαρκώς το οποιοδήποτε ηχείο ως εκεί που μπορεί και η όποια ανεπάρκειά του να εμφανίζεται μετά από εκείνο το σημείο;

Ευχαριστώ.
Πολύ σωστή παρατήρηση κι' έδωσε και μπόλικη τροφή για τη συζήτηση. Δεν είμαι ειδικός, αλλά θα δώσω μία θεωρητική απάντηση από τη σκοπιά του ακροατή.

Το πρώτο ζήτημα: Ποιό είναι εκείνο το σημείο, όπου αρχίζουν και παρουσιάζονται οι ατέλειες του ενισχυτή. Εάν είναι αρκετά ψηλά, ώστε να επιτρέπει την ακρόαση των περισσότερων ειδών μουσικής ή τουλάχιστον εκείνων που ενδιαφέρουν εμάς, τότε όλα εντάξει.

Το δεύτερο: Έχει μεγάλη σημασία με ποιό τρόπο παρουσιάζονται οι όποιες ανεπάρκειες του ενισχυτή. Εμφανίζονται σιγά-σιγά, βαθμιαία; Τότε το αποτέλεσμα είναι απολύτως αποδεκτό, μπορεί και επιθυμητό. Ή εμφανίζονται ξαφνικά κι' απότομα με συνέπειες εντελώς αρνητικές για την ακρόαση; (όλ' αυτά που ονομάζουμε υποοδήγηση, αστάθεια κλπ).

Την απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα τη δίνει ο κάθε κατασκευαστής με τη σχεδίαση που και με την υλοποίηση που επιλέγει.

Πιθανολογώ λοιπόν ότι ο ενισχυτής που ενθουσίασε τους φίλους μας ανήκει στην πρώτη κατηγορία. Σ' εκείνους που εμφανίζουν αρκετά ψηλά και βαθμιαία από εκεί και πάνω τις όποιες αδυναμίες τους.

Αυτή είναι και η λύση του μυστηρίου, αν υπάρχει μυστήριο...
 
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

Υπάρχουν π.χ μουσικά έργα(κλασσική,ρόκ...),είτε κομμάτια που έχουν έντονα δυναμικά...Εκεί ο ανεπαρκής οδηγικά(κύρια σε ρεύματα) κι επομένως και σε στάθμες ενισχυτής απλά δεν θα παίζει.,θα γουργουρίζει απο το μίνιμουμ μέχρι το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του...Τώρα άν συνεχώς κάποιος ακούει σε χαμηλή ένταση κομμάτια με μια τραγουδίστρια να σιγοτραγουδάει με 2-3 όργανα να ακομπανιάρουν πάσο...


Νομίζω,ότι πέρα απο ακραίες υπερβολές κι ατυχή παραδέιγματα,ο ενισχυτής πρέπει απαραίτητα να οδηγεί τα ηχεία σωστά στον συγκεκριμένο χώρο που παίζουν.Υπάρχουν όντως ενισχυτές με μεγάλη ισχύ κι εξαιρετικές ικανότητες οδήγησης,που ωστόσο δεν παιζουν μουσική...Το πρόβλημα όμως δεν βρίσκεται σ' αυτούς,αλλά σ' όποιον τους επιλέξει....
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Λάμπες με δύσκολα φορτία;

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.



Νομίζω,ότι πέρα απο ακραίες υπερβολές κι ατυχή παραδέιγματα,ο ενισχυτής πρέπει απαραίτητα να οδηγεί τα ηχεία σωστά στον συγκεκριμένο χώρο που παίζουν.....

Ετσι ακριβώς.
 
Παιδιά μην μπερδεύουμε το τι μας αρέσει με το hi-fi = υψηλή πιστοτητα αναπαραγωγής.
Αλλο το ένα αλλο το άλλο.
 
Το πρώτο ζήτημα: Ποιό είναι εκείνο το σημείο, όπου αρχίζουν και παρουσιάζονται οι ατέλειες του ενισχυτή. Εάν είναι αρκετά ψηλά, ώστε να επιτρέπει την ακρόαση των περισσότερων ειδών μουσικής ή τουλάχιστον εκείνων που ενδιαφέρουν εμάς, τότε όλα εντάξει.
...

Οκ, ποτε λοιπόν είστε εντάξει με αυτά τα ηχεία και αυτό τον ενισχυτη κύριε συντονιστα;
1 φωναρα κ ένα τσικι τσικι κ όλα καλά;
Παρακαλώ τιμιες (ρεαλιστικές) απαντήσεις....