Λάμπες με δύσκολα φορτία;

Με μια μικρή σημείωση βέβαια ότι γενικά καλό είναι να προσπαθούμε να ήμαστε σε ένα σχετικά σωστό επίπεδο, τεχνικά, γιατί όντως όπως λέει και ο μπακ, αυτό ακούγεται (δηλαδή το πολύ λάθος, ε, ακούγεται λάθος όπως και να το κάνουμε), απλά δεν χρειάζεται να διηλίζουμε τον κόνωπα όταν έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που μας ικανοποιεί πολύ!!

Ακούω λοιπόν, πως οδηγείς τα δικά σου και φυσικά.... ΓΙΑΤΙ;
 
Αλεξ, αυτο το συνολακι και δη με τον Leben , δεν ειναι all rounder, ειναι για συγκεκριμμενες μουσικες και για να χεις αυτη την εκπληκτικη αισθηση αμεσοτητας της ηχογραφησης που δινουν αυτα τα ηχεια. Και γω τα χω ακουσει σε 25τμ και θελουν μεγαλυτερο χωρο για να μην ενοχλει αυτο το χαμηλο που λες. Προκειται για συνολακι ειδικων αποστολων κ οχι κυριο, εφοσον θες να ακους και electronica, psy-ambient και Idm που ακουω εγω. Για 2ο ομως θα το θελα ρε γμτ..

Τι είν αφφφτα που ακούςςςςς ρε φιλαρακι....
:music-smiley-005:
 
Ακούω λοιπόν, πως οδηγείς τα δικά σου και φυσικά.... ΓΙΑΤΙ;

Κοίταξε, εγώ τα δικά μου που είναι και ενεργά, εννοώ με εξωτερικό κρος πριν από τα ενισχυτικά και οι ενισχυτές πάνε κατευθείαν στα πηνία των μεγαφώνων, τα οδηγώ με ενισχυτές με μεγαλύτερα specs από αυτά που προτείνει ο σχεδιαστής (Linkwitz), αυτός λέει 60w/8Ω ανά κανάλι, εγώ τα οδηγώ με (6x) 90w/8Ω,180w/4Ω και σχεδόν διπλασιάζει και στα 2Ω...με αποτέλεσμα όμως σε κομμάτια με πολύ βαθύ χαμηλό να τερματίζω κάποιες φορές μηχανικά τα γούφερ...κοινώς, δεν υπάρχει καν θέμα οδήγησης....και ναι, στην περίπτωσή μου και εκτός των μιντ/τούητερ, δεν πιστεύω πως τα γούφερ που είναι συνδεδεμένα παράλληλα και φθάνουν σχεδόν 2Ω στη χαμηλότερή τους αντίσταση και ως εκ τούτου αποτελούν δύσκολο φορτίο για λαμπάτους, θα μπορούσαν να οδηγηθούν επαρκώς από λαμπάτο, θα ήταν πολύ λάθος και φαντάζομαι θα ακουγόταν κιόλας και φυσικά δεν επέλεξα αυτή τη λάθος τεχνικά λύση... νομίζω όμως πως η περίπτωση του φίλου μας, αν και δεν έχω δει καμπύλες του ηχείου, είναι πιο απλή και έχει να κάνει με πιο εύκολα φορτία, εξ'ού και το θετικό αποτέλεσμα...
Πάντως Νίκο, αν είχα δοκιμάσει να οδηγήσω τα γούφερ με ισχυρό τουλάχιστον κάπως λαμπάτο και μου άρεσε περισσότερο η συμπεριφορά στα χαμηλά από ότι τώρα, ε, με λαμπάτο θα τα έπαιζα και ας ήξερα ότι το αποτέλεσμα μου αρέσει λόγο υποοδήγησης, χαμηλού df και συνέργειας χώρου...και ας μην ήταν το σωστό τεχνικά...αυτό θέλω να πω...και ξέροντας πάντα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου βέβαια ότι ναι, δεν έχω εντελώς πιστή αναπαραγωγή σε κάποια σημεία....ε δε πειράζει αφου μου αρέσει!

Πάντως, από τη σωστή τεχνικά λύση μου είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (αν κι αυτό λέει κάτι), οπότε δε μπήκα στον κόπο για δοκιμές...
 
Last edited:
Κοίταξε, εγώ τα δικά μου που είναι και ενεργά, εννοώ με εξωτερικό κρος πριν από τα ενισχυτικά και οι ενισχυτές πάνε κατευθείαν στα πηνία των μεγαφώνων, τα οδηγώ με ενισχυτές με μεγαλύτερα specs από αυτά που προτείνει ο σχεδιαστής (Linkwitz), αυτός λέει 60w/8Ω ανά κανάλι, εγώ τα οδηγώ με (6x) 90w/8Ω,180w/4Ω και σχεδόν διπλασιάζει και στα 2Ω...με αποτέλεσμα όμως σε κομμάτια με πολύ βαθύ χαμηλό να τερματίζω κάποιες φορές μηχανικά τα γούφερ...κοινώς, δεν υπάρχει καν θέμα οδήγησης....και ναι, στην περίπτωσή μου και εκτός των μιντ/τούητερ, δεν πιστεύω πως τα γούφερ που είναι συνδεδεμένα παράλληλα και φθάνουν σχεδόν 2Ω στη χαμηλότερή τους αντίσταση και ως εκ τούτου αποτελούν δύσκολο φορτίο για λαμπάτους, θα μπορούσαν να οδηγηθούν επαρκώς από λαμπάτο, θα ήταν πολύ λάθος και φαντάζομαι θα ακουγόταν κιόλας και φυσικά δεν επέλεξα αυτή τη λάθος τεχνικά λύση... νομίζω όμως πως η περίπτωση του φίλου μας, αν και δεν έχω δει καμπύλες του ηχείου, είναι πιο απλή και έχει να κάνει με πιο εύκολα φορτία, εξ'ού και το θετικό αποτέλεσμα...
Πάντως Νίκο, αν είχα δοκιμάσει να οδηγήσω τα γούφερ με ισχυρό τουλάχιστον κάπως λαμπάτο και μου άρεσε περισσότερο η συμπεριφορά στα χαμηλά από ότι τώρα, ε, με λαμπάτο θα τα έπαιζα και ας ήξερα ότι το αποτέλεσμα μου αρέσει λόγο υποοδήγησης, χαμηλού df και συνέργειας χώρου...και ας μην ήταν το σωστό τεχνικά...αυτό θέλω να πω...και ξέροντας πάντα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου βέβαια ότι ναι, δεν έχω εντελώς πιστή αναπαραγωγή σε κάποια σημεία....ε δε πειράζει αφου μου αρέσει!

Πάντως, από τη σωστή τεχνικά λύση μου είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (αν κι αυτό λέει κάτι), οπότε δε μπήκα στον κόπο για δοκιμές...

εντελως το αντιθετο ισχυη εδω αλεξη.

το δικο σου το ηχειο ειναι πανευκολο φορτιο και ακομα και με λαμπες δεν θα ηταν προβλημα αν ειχαν αρκετη ισχυ αρκει να χρησιμοποιυνταν το αντιστοιχο τυλιγμα για 2ohm.

δεν θα ειχαν να σπρωξουν ουτε βαρια παθητικα κροσοβερ ουτε να υπερνικησουν τις πιεσεις που δημιουργουνται μεσα στο κουτι.

εαν π.χ. τα woofer σου εχουν προσληψη ισχυος 200watt το καθενα σε κλειστο κουτι σε ανοιχτη μπαφλα δεν μπορουν να ξεπερασουν
τα 50-60watt αφου ερχεται τερματισμος της διαδρομης πολυ πριν το θερμικο οριο ισχυος.

επισης η ποιοτητα του χαμηλου εχει να κανη κατα πολυ μεγαλο ποσοστο με το qts του μεγαφωνου και πολυ λιγο με το df του ενισχυτη
απο οτι σε ενα κανονικο ηχειο.

το καλο αποτελεσμα που πηραν τα παιδια εχει να κανη με την καλη υλοποιηση του luxman που μεταφορη τα οποια προβληματα οσο το δυνατον σε μεγαλυτερες σταθμες και απο την αλλη στις χαμηλες απαιτησεις τους για μεγαλες σταθμες.

π.χ. εμενα που με ξερεις τι ειμαι δεν θα μπορουσα να ζησω με ενα τετοιο συστημα παρα μονο σαν δευτερο οσο καλα και αν επαιζε.
 
Σωστά φυσικά αυτά που λες για τα μεγάφωνα, αλλά από όσο ξέρω, οι μετασχηματιστές εξόδου στις λάμπες δεν αρέσκονται σε χαμηλά ωμικά φορτία, δεν έχω δει και ποτέ τύλιγμα για 2Ω σε λαμπάτο να σου πω την αλήθεια.... γι αυτό και λέω πως δεν θα ήταν σωστό τεχνικά να τα οδηγήσω με λάμπες, αφού πολύ πιο εύκολα και σωστά μπορώ να το κάνω με ss.... Μη με πριζώνεις να δοκιμάσω όλο λάμπα τώρα...:grinning-smiley-043:ernaehrung004:
 
Κατα την αποψη μου το μεγαλο λαθος στην συζητηση ειναι οτι αυτοι που ακουνε με συστηματα βασισμενα σε λαμπατους ενισχυτες,και αυτο το λεω σαν διαπιστωση σε χοντρες γραμμες,θεωρουνται ως ακροατες που

1."Δεν ξερουν τι χανουν" μη εχοντες βαρβατους SS ....... μην παρεξηγησετε το SS :flipout:
2.Ακουνε λαθος για τους........γνωστους/αγνωστους,αλανθαστους λογους
3.Αυτο που τους αρεσει ειναι σιγουρα λαθος για τους.....γνωστους/αγνωστους,αλανθαστους λογους

Θα μπορουσα να γραψω ακομη πολλα "ελαττωματα" τους,αλλα ειναι ασκοπο απο την στιγμη που αυτο που ακουνε τους αρεσει μετα απο πολυ χρονο ερευνας και δοκιμων.

Και ειμαι σιγουρος οτι αυτο που τους αρεσει,δεν διαφερει και πολυ απο αυτο που ακουνε αλλοι που εχουν αντιθετη αποψη.

Οταν αναφερεται η λεξη "γουστο" οσοι τρεχουν παραυτα να δηλωσουν "αλλο πραγμα ειναι το γουστο",ας σκεφτουν οτι πολλων το γουστο ισως να ειναι και "σωστο" ?????
 
Σωστά φυσικά αυτά που λες για τα μεγάφωνα, αλλά από όσο ξέρω, οι μετασχηματιστές εξόδου στις λάμπες δεν αρέσκονται σε χαμηλά ωμικά φορτία, δεν έχω δει και ποτέ τύλιγμα για 2Ω σε λαμπάτο να σου πω την αλήθεια.... γι αυτό και λέω πως δεν θα ήταν σωστό τεχνικά να τα οδηγήσω με λάμπες, αφού πολύ πιο εύκολα και σωστά μπορώ να το κάνω με ss.... Μη με πριζώνεις να δοκιμάσω όλο λάμπα τώρα...:grinning-smiley-043:ernaehrung004:

η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι δεν εχουν τυλιγματα για 2Ohm αλλα καποιοι εχουν.

νομιζω οι mcintosh.

επισης οι τσακιριδης θα μπορουσαν να παραγγελθουν.

δεν σε μπριζωνω αλλα να μη γραψω το λαθος;
 
Κατα την αποψη μου το μεγαλο λαθος στην συζητηση ειναι οτι αυτοι που ακουνε με συστηματα βασισμενα σε λαμπατους ενισχυτες,και αυτο το λεω σαν διαπιστωση σε χοντρες γραμμες,θεωρουνται ως ακροατες που

1."Δεν ξερουν τι χανουν" μη εχοντες βαρβατους SS ....... μην παρεξηγησετε το SS :flipout:
2.Ακουνε λαθος για τους........γνωστους/αγνωστους,αλανθαστους λογους
3.Αυτο που τους αρεσει ειναι σιγουρα λαθος για τους.....γνωστους/αγνωστους,αλανθαστους λογους

Θα μπορουσα να γραψω ακομη πολλα "ελαττωματα" τους,αλλα ειναι ασκοπο απο την στιγμη που αυτο που ακουνε τους αρεσει μετα απο πολυ χρονο ερευνας και δοκιμων.

Και ειμαι σιγουρος οτι αυτο που τους αρεσει,δεν διαφερει και πολυ απο αυτο που ακουνε αλλοι που εχουν αντιθετη αποψη.

Οταν αναφερεται η λεξη "γουστο" οσοι τρεχουν παραυτα να δηλωσουν "αλλο πραγμα ειναι το γουστο",ας σκεφτουν οτι πολλων το γουστο ισως να ειναι και "σωστο" ?????


audiolytic περα απο το θεμα της οδηγησης οι λαμπες εχουν πολυ αυξημενη αρμονικη παραμορφωση και αυτο δεν ειναι θεμα γουστου.

το οτι ειναι αρτιας ταξης και ειναι πιο ευχαριστη στο αυτι δεν την κανη και σωστη.

απο εκει και περα τα γουστα των μεν μπορη και να διαφερουν με τον δε αλλα μπορη και οχι.ως γνωστο υπαρχουν λαμπες που ακουγονται πιο κοντα στα τρανζιστορ και αλλες οχι.

επισης υπαρχουν λαμπες με μεγαλη ισχυ η και τεραστια ισχυ.ειναι επισης γνωστο οτι οι λαμπες εχουν μειωμενο DF αλλα υπαρχουν και ηχεια που δεν το χρειαζονται οπως του φιλου μας του αλεξη η καποια υψηλης ευαισθησιας και μεγαλης ωμικης αντιστασης.

μπορη με δυο τελειως διαφορετικα συστηματα να εχουμε κοντινα αποτελεσματα.

φιλος που ειχε τους classd ενισχυτες μου για ενα διαστημα συγκριτικα με τους τσακιριδης elektra τους περιεγραψε οτι εχουν
την ιδια μουσικοτητα με καλυτερο ελεγχο χαμηλα.

τα παντα εξηγουνται τεχνικα αλλα καμια φορα η δεν εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις να τα εξηγησουμαι
η οι συνομηλιτες μας δεν εχουν τις απαραιτητες γνωσεις να καταλαβουν την εξηγηση.

το προβλημα με το γουστο ειναι οτι δεν υπαρχη σταθεροτητα στα αποτελεσματα.μπορη να κανεις τις δοκιμες σου και να γουσταρη τον ταδε συνδυασμο για να ανακαλυψης αργοτερα οτι με καποια αλλα ειδη μουσικης υπαρχη προβλημα.

αν μαλιστα μπει στην εξισωση και ο παραγοντας χωρος τοτε χανουμε εντελως τη μπαλα.

το αυτι μπορη ευκολα να ξεγελαστη

αντιθετα στην αλλη σχολη τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.οταν κατι μετραη καλυτερα ακουγεται και καλυτερα παντου και παντα ,σε ολους τους χωρους και με ολα τα προγραμματα.
 
Last edited:
"αντιθετα στην αλλη σχολη τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.οταν κατι μετραη καλυτερα ακουγεται και καλυτερα παντου και παντα ,σε ολους τους χωρους και με ολα τα προγραμματα."



Προφανέστατα και δεν είναι έτσι φίλε backousis.Απλοποιείς μέχρι ισοπέδωσης.

Αν ήταν έτσι,απλά θα παίρναμε ότι μετράει καλύτερα και δεν θα υπήρχε λόγος να συζητάμε...



Πέρα απ' αυτό που είναι η ουσία,τι εκφράζουν στις τρέχουσες μετρήσεις κάποιες ελάχιστες αποκλίσεις-γιατί τέτοιες μετριούνται στα τρανζίστορ...Τίποτα.

Αν πάλι εννοείς μετρήσεις βασικά για ισχύ και ρεύματα,τότε αυτά τα μεγέθη πάλι πρέπει να υπάρχουν για την σωστή οδήγηση των ηχείων,αλλά δεν είναι αναγκαία κι ικανή συνθήκη απο μόνα τους ,που να δηλώνει ένα εξαιρετικής απόδοσης μηχάνημα ήχου π.χ ένας πανίσχυρος ενισχυτής,ψηφιακός ή ΡΑ,σπανίως παίζει μουσική πάνω απο τον μέσο όρο.
 
Last edited:
αντιθετα στην αλλη σχολη τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.οταν κατι μετραη καλυτερα ακουγεται και καλυτερα παντου και παντα ,σε ολους τους χωρους και με ολα τα προγραμματα.

Αν ελεγες "θα επρεπε να ακουγεται και καλυτερα" θα συμφωνουσα 100%

Για τεχνικης φυσεως θεματα,δεν διαφωνησε κανενας με την "αλλη σχολη".

Με το σκεπτικο αυτο ομως , ακομη και ενας SS της σειρας ειναι "προτιμοτερος" απο εναν αξιολολο λαμπατο.
 
Re: Απάντηση: Λάμπες με δύσκολα φορτία;

"αντιθετα στην αλλη σχολη τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.οταν κατι μετραη καλυτερα ακουγεται και καλυτερα παντου και παντα ,σε ολους τους χωρους και με ολα τα προγραμματα."



Προφανέστατα και δεν είναι έτσι φίλε backousis.Απλοποιείς μέχρι ισοπέδωσης.

Αν ήταν έτσι απλά θα παίρναμε ότι μετράει καλύτερα και δεν θα υπήρχε λόγος να συζητάμε...

Αν τα πραγματα ηταν ετσι οπως τα περιγραφει η "σχολη" , τοτε,οχι μονον επρεπε να ακουγονται "καλυτερα" αλλα σε εναν ιδιο χωρο επρεπε να παιζουν και το ΙΔΙΟ η εξαιρετικα κοντα το ενα SS με το αλλο.

Ενας απο τους πρωτους διδαξαντες της "σχολης" ειπε ... "two competently designed (amplifiers) SHOULD sound the same".

Φαινεται οτι τελικα , ολα πλην ενος (που αναζητειται και θα αναζητειται αιωνιως) δεν ειναι "competently designed" .......

:ernaehrung004:
 
και ομως τα πραγματα ετσι ειναι τουλαχιστον για εμενα.

φιλε dipie αν διαβασεις της μετρησεις των PA και "ψηφιακων" που αναφερεις θα ανακαλυψεις οτι δεν μετρανε και τοσο καλα εκτος απο ελαχσιτες εξαιρεσεις.

ξερω οτι θα μου πεις μα οι λαμπατοι μετρανε πολυ χειροτερα αλλα το εχω καλυψη ηδη οτι οι αρτιας ταξης παραμορφωσεις τους δεν ενοχλουν το αυτι τοσο οσο οι περιτης ταξης παραμορφωσεις των τρανζιστορ.

ωστοσο εγω δεν ακουσα ακομα λαμπα που να μου αρεση ανεξαρτητως τιμης.ουτε καν αυτες.
http://www.vtl.com/pages/Amplifiers/Siegfried/.

φιλε audiolytic τι θα πη competently;

μηπως completely;

δεν βγαζω νοημα.
 
"Πέρα απ' αυτό που είναι η ουσία,τι εκφράζουν στις τρέχουσες μετρήσεις κάποιες ελάχιστες αποκλίσεις-γιατί τέτοιες μετριούνται στα τρανζίστορ...Τίποτα."

αυτο παλι τι σημαινη;

εγω εννοω αρμονικη παραμορφωση αναλογα με την ισχυ και αποκριση συχνοτητας αναλογα με το φορτιο αλλα αυτη ειναι ευθεια
και μονο στους classd υπαρχη προβλημα εκτος ελαχιστων εξαιρεσων που ολος τυχαιως παιζουν και μουσικη.

υπαρχουν και αλλα, αλλα αυτα ειναι τα βασικα.
 
νομίζω όμως πως η περίπτωση του φίλου μας, αν και δεν έχω δει καμπύλες του ηχείου, είναι πιο απλή και έχει να κάνει με πιο εύκολα φορτία, εξ'ού και το θετικό αποτέλεσμα...
Πάντως Νίκο, αν είχα δοκιμάσει να οδηγήσω τα γούφερ με ισχυρό τουλάχιστον κάπως λαμπάτο και μου άρεσε περισσότερο η συμπεριφορά στα χαμηλά από ότι τώρα, ε, με λαμπάτο θα τα έπαιζα και ας ήξερα ότι το αποτέλεσμα μου αρέσει λόγο υποοδήγησης, χαμηλού df και συνέργειας χώρου...και ας μην ήταν το σωστό τεχνικά...αυτό θέλω να πω...και ξέροντας πάντα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου βέβαια ότι ναι, δεν έχω εντελώς πιστή αναπαραγωγή σε κάποια σημεία....ε δε πειράζει αφου μου αρέσει!

Πάντως, από τη σωστή τεχνικά λύση μου είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (αν κι αυτό λέει κάτι), οπότε δε μπήκα στον κόπο για δοκιμές...

Nα κι ένας ακόμα που με καταλαβαίνει.

Αγαπητέ backousis αν και δεν γνωρίζω την καμπύλη του ηχείου μου, (μιας και η μόνη που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο είναι του πρώτου scorpio με διαφορετικές μονάδες και λίγο μικρότερη καμπίνα) το αποτέλεσμα που πήρα με τον λαμπάτο αυτόν με κάλυψε σε όλους τους τομείς.

Θέλω να καταλήξω στο γεγονός πως αν από τεχνικής σκοπιάς υποτίθεται πως δεν είναι σωστό να παίξει το Scorpio II με λάμπα το αποτέλεσμα που πήρα από το ηχείο με ευχαρίστησε περισσότερο από οποιονδήποτε συνδυασμό που έχω εγώ ακούσει από solid state.

Μάλιστα προχθές βρέθηκε κι ένας Copland στον χώρο μου, ο ολοκληρωμένος cta-405.
coplandcta405.jpg


Έτσι είχα την ευκαιρία να τον αντιπαραθέσω με τον ολοκληρωμένο της Luxman και να έχω ακόμα ένα άκουσμα. Αν κι ο copland ήταν πιο ''γεμάτος στις πολύ χαμηλές οκτάβες, κάτι που ακούστηκε υπερβολικό για τον χώρο μου και γούστο μου από εκεί και πάνω μου ακούστηκε πιο ψυχρός και και λιγότερο μουσικός από τον luxman. Μάλιστα ακόμα και σε θέματα λεπτομέρειας υπολειπόταν του luxman δίχως βέβαια να ακούγεται διόλου άσχημα. Το αντίθετο μάλιστα. Αλλά αυτό που ένιωσα είναι πως μου ''έλειπε'' το αποτέλεσμα που πήρα από τον luxman σε βαθμό που δεν ήμουν πια ικανοποιημένος! Άρα θέλω να καταλήξω πως με τους όποιους συμβιβασμούς (;) θα επέλεγα τον luxman. Και βάζω ερωτηματικό στους συμβιβασμούς γιατί εμένα προσωπικά το αποτέλεσμα με ικανοποίησε! Μάλιστα σε αυτό συμφώνησαν και όσοι φίλοι με επισκέφθηκαν αυτές τις ημέρες, και άκουσαν το μηχάνημα αλλά και την σύγκριση με τον copland ο οποίος δεν ανέφερα ότι είχε ΚΤ-88 στην έξοδο με ισχύ 50W Α/Β push pull.
 
Θέλω να καταλήξω στο γεγονός πως αν από τεχνικής σκοπιάς υποτίθεται πως δεν είναι σωστό να παίξει το Scorpio II με λάμπα το αποτέλεσμα που πήρα από το ηχείο με ευχαρίστησε περισσότερο από οποιονδήποτε συνδυασμό που έχω εγώ ακούσει από solid state.

Δεν υπαρχει κανενα νοημα καποιος να πληρωσει για κατι που δεν τον ικανοποιει ηχητικα,οσο "τεχνικα σωστο" η "competently designed" ειναι αυτο.
 
Nα κι ένας ακόμα που με καταλαβαίνει.

Αγαπητέ backousis αν και δεν γνωρίζω την καμπύλη του ηχείου μου, (μιας και η μόνη που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο είναι του πρώτου scorpio με διαφορετικές μονάδες και λίγο μικρότερη καμπίνα) το αποτέλεσμα που πήρα με τον λαμπάτο αυτόν με κάλυψε σε όλους τους τομείς.

Θέλω να καταλήξω στο γεγονός πως αν από τεχνικής σκοπιάς υποτίθεται πως δεν είναι σωστό να παίξει το Scorpio II με λάμπα το αποτέλεσμα που πήρα από το ηχείο με ευχαρίστησε περισσότερο από οποιονδήποτε συνδυασμό που έχω εγώ ακούσει από solid state.

Μάλιστα προχθές βρέθηκε κι ένας Copland στον χώρο μου, ο ολοκληρωμένος cta-405.
coplandcta405.jpg


Έτσι είχα την ευκαιρία να τον αντιπαραθέσω με τον ολοκληρωμένο της Luxman και να έχω ακόμα ένα άκουσμα. Αν κι ο copland ήταν πιο ''γεμάτος στις πολύ χαμηλές οκτάβες, κάτι που ακούστηκε υπερβολικό για τον χώρο μου και γούστο μου από εκεί και πάνω μου ακούστηκε πιο ψυχρός και και λιγότερο μουσικός από τον luxman. Μάλιστα ακόμα και σε θέματα λεπτομέρειας υπολειπόταν του luxman δίχως βέβαια να ακούγεται διόλου άσχημα. Το αντίθετο μάλιστα. Αλλά αυτό που ένιωσα είναι πως μου ''έλειπε'' το αποτέλεσμα που πήρα από τον luxman σε βαθμό που δεν ήμουν πια ικανοποιημένος! Άρα θέλω να καταλήξω πως με τους όποιους συμβιβασμούς (;) θα επέλεγα τον luxman. Και βάζω ερωτηματικό στους συμβιβασμούς γιατί εμένα προσωπικά το αποτέλεσμα με ικανοποίησε! Μάλιστα σε αυτό συμφώνησαν και όσοι φίλοι με επισκέφθηκαν αυτές τις ημέρες, και άκουσαν το μηχάνημα αλλά και την σύγκριση με τον copland ο οποίος δεν ανέφερα ότι είχε ΚΤ-88 στην έξοδο με ισχύ 50W Α/Β push pull.


να τον παρης πανο αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα.

το θεμα ειναι να σου αρεση εσενα.αλωστε και εγω μη νομιζεις οτι δεν κανω τετοια.εχω φτιαξη ενα sub που ενω το μεγαφωνο θελη
70λιτρα bass reflex του εχω κανη 55 λιτρα κλειστο.

μπορη να μην κατεβαινη οσο θα μπορουσε αλλα εγω το γουσταρω τρελλα.
 
Δεν υπαρχει κανενα νοημα καποιος να πληρωσει για κατι που δεν τον ικανοποιει ηχητικα,οσο "τεχνικα σωστο" η "competently designed" ειναι αυτο.


με λιγα λογια ισχυριζεται οτι δυο ενισχυτες ιδιας ισχυος θα επρεπε να ακουγονται το ιδιο.

ε τι να του πεις.