lcd με μαυρο σε επιπεδο kuro..?

Απάντηση: Re: lcd με μαυρο σε επιπεδο kuro..?

Σε ποια φωτογραφία από αυτές που έχει το σχετικό νήμα βλέπεις το μαύρο γκρι;

Καλά για τις φωτό λες?? ....αυτό που λέει ο Μπάμπης το είδαν πολλοί live και χωρίς να χρειαστούν φωτογραφίες ...:D

..και επειδή ξέρω τι θα πεις....

...μιλάω για την 2η μέρα, με το lοcal dimming ενεργοποιημένο...:D
 
Μαύρες φυσικά. Μου αρέσει ότι 50+ φωτογραφίες με πλάσμα και LCD + local dimming να παίζουν σε άμεση αντιπαράθεση, και ακόμα κάνουμε υποθέσεις...
Τι θα γίνει αν, πως θα φαίνεται αν, τι θα δώσει, τι θα πάρει...
 
...η παρατήρηση του Μπάμπη είναι πραγματικότητα και όχι υπόθεση....

...αφού έτσι φαινόταν τι να υποθέσουμε???
 
Re: Απάντηση: Re: lcd με μαυρο σε επιπεδο kuro..?

Καλά για τις φωτό λες?? ....αυτό που λέει ο Μπάμπης το είδαν πολλοί live και χωρίς να χρειαστούν φωτογραφίες ...:D

..και επειδή ξέρω τι θα πεις....

...μιλάω για την 2η μέρα, με το lοcal dimming ενεργοποιημένο...:D

Ακούγετε απίστευτο μια τηλεόραση χωρίς local dimming να είναι ισοδύναμη με την πλάσμα, και με local dimming να χαλάει. Κάτι δεν ρυθμίσατε σωστά, αν παρατηρήθηκε αυτό το φαινόμενο. Και έπρεπε να βγάζατε μερικές φωτογραφίες...

Επίσης, δεν θα είχε αναφέρει κάτι ο Vincent;
http://www.hdtvtest.co.uk/news/toshiba-46sv685d-46sv685-20100118163.htm

Blacker than black Passed
Black level Awesome (<0.01 cd/m2 with [LED Backlight Control] on)
Black level retention Virtually no fluctuation even with [LED Backlight Control] on

Και αν συνέβη το φαινόμενο, πως μπορεί να αναλυθεί; Τι το προκάλεσε;
 
Αυτό που λέει ο Μπάμπης ήταν ορατό με το μάτι...

....οι μαύρες σταθερές μπάρες στην προβολή βίντεο 2,35:1 ήταν πιο μαύρες στη Toshiba....

....και τα μαύρα σορτσάκια σε κινούμενο βίντεο ήταν πιο μαύρα στην G10...

..αφού φαινόταν με το μάτι τι να κάνουμε???.....:nounder:

....o Vincent εκείνη την ημέρα είχε δουλειά και δεν μπόρεσε να έρθει...:D

Ακούγετε απίστευτο μια τηλεόραση χωρίς local dimming να είναι ισοδύναμη με την πλάσμα, και με local dimming να χαλάει.

Με το local dimming στο off, είσαι ο μοναδικός που άκουσα να την λέει ισοδύναμη.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: lcd με μαυρο σε επιπεδο kuro..?

Με το local dimming στο off, είσαι ο μοναδικός που άκουσα να την λέει ισοδύναμη.

E, είπα να μην την πω καλύτερη... :flipout:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=1030917#post1030917

Από την πρώτη στιγμή είχα πει ότι τις βρήκα ισοδύναμες. Κάπου υστερούσε η πλάσμα, κάπου η LCD...
 
Στο μαύρο υστερούσε σημαντικά....


....εεεεε στο μπλε μαρέ - μελιτζανί, ήθελα να πω!!!!

..κάπου είχε φωτό ο Δημητρακούδης, αλλά δεν τις βρίσκω (για να βάλω κι εγώ κανένα λινκ).
 
Last edited:
Το βρήκα τελικά....:flute:

...και ανακλάσεις έχω ;)

..κάπου είχε φωτό ο Δημητρακούδης, αλλά δεν τις βρίσκω (για να βάλω κι εγώ κανένα λινκ).[/QUOTE]


Χτες λοιπόν ξανα-είδαμε λίγο το θέμα Panasonic vs. Toshiba.

Με ενημέρωσαν ότι την Τετάρτη όταν είχα δει την Toshiba το local dimming ήταν ξεχασμένο στο off. Φαντάζομαι ότι η ρύθμιση της τηλεόρασης είχε γίνει από τον Μανώλη με local dimming on, οπότε αυτό που είδα ήταν πραγματικά αρρύθμιστο, και εξηγεί πολλά.

Με το local dimming on, η κατάσταση βελτιώνεται πολύ. Βέβαια, το μαύρο εξακολουθεί να είναι μπλε, απλά αρκετά πιο σκούρο μπλε.. :p

Γενικά πάντως, η εικόνα τους πλησίασε πολύ.

Πάρτε και δυο φωτογραφίες, όπου κάπως φαίνεται η διαφορά.

Η πρώτη είναι με local dimming, και η δεύτερη χωρίς:

attachment.php


attachment.php
 
Αυτές τις φωτογραφίες τις έβαλες για να υποστηρίξεις την άποψη μου προφανώς, ευχαριστώ πολύ... :flipout: :flipout:

Εγώ στην 1η φωτογραφία βλέπω σημαντικά καλύτερο μαύρο στην τοσίμπα, στην 2η την τοσίμπα υπό μεγαλύτερη γωνία σε σχέση με την 1η φωτογραφία (που φυσικά και μπλέδιζε...) :a0210:

Σε θέαση σε μικρή γωνία από την θέση θέασης είναι εμφανές ότι η τοσίμπα έχει καλύτερο μαύρο... :a0210:

(Το αναμενόμενο δηλαδή από την τεχνολογία local dimming πολλών περιοχών...)
 
Eίναι αυτό το μαύρο εν είδει μαρμάγκας, γνωστότερο και ως "αστροφάγο"... :flipout:
 
Η αλήθεια είναι ότι μερικά αστεράκια τα έχει "ξεχάσει" η Τοσίμπα...

Επίσης ο περιβάλλων φωτισμός ενδέχεται να αδικεί λίγο την G10...
 
Αυτές τις φωτογραφίες τις έβαλες για να υποστηρίξεις την άποψη μου προφανώς, ευχαριστώ πολύ...

Εγώ στην 1η φωτογραφία βλέπω σημαντικά καλύτερο μαύρο στην τοσίμπα, στην 2η την τοσίμπα υπό μεγαλύτερη γωνία σε σχέση με την 1η φωτογραφία (που φυσικά και μπλέδιζε...)

Σε θέαση σε μικρή γωνία από την θέση θέασης είναι εμφανές ότι η τοσίμπα έχει καλύτερο μαύρο...

(Το αναμενόμενο δηλαδή από την τεχνολογία local dimming πολλών περιοχών...)


Μάλλον βλέπεις μόνο τις φωτό και δεν διαβάζεις το σχόλιο του Δημήτρη για το μπλε, τεσπα μετάφρασέ τα όπως θέλεις...

....αν δεν πιστεύεις αυτό που λέει ο Μπάμπης και το διαπιστώσαμε κι άλλοι, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ούτε θα προσπαθήσω να σε πείσω ...

...ούτως ή άλλως, σε ορισμένα πράγματα είσαι μοναδικός ..... -bye-
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: lcd με μαυρο σε επιπεδο kuro..?

Ο τρελός του χωριού ένα πράμα... :flipout:

Μην παρεξηγιέσαι, Γιώργο!! Ξέρεις τι είναι οι ''οπαδοί'' των LCD μέσα στο φόρουμ μας........δυσεύρετοι, σαν τους πολύτιμους λίθους, ένα πράμα!!! Και τα...

Diamonds are forever!!!-bye--bye-
 
Ε, όχι και να παρεξηγηθώ!!! :flipout:
Ούτε κατά διάνοια... :flipout:

Ίσα-ίσα που είμαι ο τρελός του χωριού. :a0210: Αυτός που βγάζει άχρηστα όλα τα μετρητικά προγράμματα γιατί δεν δείχνουν πως μετασχηματίζεται ο χρωματικός χώρος από την εκάστοτε τηλεόραση (και θέλει να φτιάξει ένα νέο που να το δείχνει), και που φωνάζει που είναι τα λογισμικά αυτόματου καλιμπραρίσματος τηλεοράσεων (και που πάλι θέλει να φτιάξει ένα).

Τώρα αυτά σου φαίνονται λογικά; Εμένα όχι... :flipout:
 
...απαντηση....Διαφήμιση

Χρήσιμες πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη διαφήμιση

Προκειμένου να προστατευθείτε από τον καταιγισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων και τις αθέμιτες συνέπειές τους, η πολιτεία έχει ορίσει κανόνες. Συγκεκριμένα η διαφήμιση ρυθμίζεται από το άρθρο 9 του Ν. 2251/1994 «Προστασία των καταναλωτών», όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Ζ1-496/2000, με το οποίο επήλθε η προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις

της οδηγίας του Συμβουλίου 84/450/ΕΟΚ σχετικά με την παραπλανητική διαφήμιση, και
της οδηγίας 97/55/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τη συγκριτική διαφήμιση.
Για την ερμηνεία της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Ζ1-496/2000 εκδόθηκε επίσης η Εγκύκλιος Ζ1-512/2001. Με δυο λόγια ο Ν. 2251/1994 προβλέπει ότι:

παραπλανητική διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που πραγματοποιείται από έναν επαγγελματία και σας παραπλανά ή ενδέχεται να σας παραπλανήσει έτσι ώστε, για παράδειγμα, να επηρεάσει την επιλογή σας μεταξύ των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών που επιθυμείτε να αγοράσετε, και
αθέμιτη διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που προσβάλλει τα χρηστά ήθη.
Ο νόμος επίσης επιτρέπει υπό ορισμένες προϋποθέσεις τη συγκριτική διαφήμιση, δηλαδή τη διαφήμιση που προσδιορίζει άμεσα ή έμμεσα ή υπονοεί την ταυτότητα συγκεκριμένου ανταγωνιστή ή των αγαθών ή υπηρεσιών που εκείνος προσφέρει, εφόσον το διαφημιστικό μήνυμα συγκρίνει με αντικειμενικό τρόπο τα ουσιώδη, συναφή, επαληθεύσιμα και επιλεγμένα με αμεροληψία χαρακτηριστικά ανταγωνιστικών αγαθών ή υπηρεσιών.

Παρακάτω θα βρείτε τα σημαντικότερα σημεία της νομοθεσίας, τα οποία πρέπει να έχει υπόψη του ο καταναλωτής που υπήρξε θύμα παραπλανητικής διαφήμισης, ώστε να μπορέσει να αντιδράσει αποτελεσματικά και να ασκήσει τα δικαιώματά του.

Για να κριθεί αν μια διαφήμιση είναι παραπλανητική, λαμβάνονται υπόψη όλα τα στοιχεία της και ιδίως οι ενδείξεις σχετικά με:

τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αγαθού ή της υπηρεσίας, όπως η διαθεσιμότητα, η φύση, η εκτέλεση, η σύνθεση, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η καταλληλότητα, οι χρήσεις, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση και τα ιδιαίτερα γνωρίσματα, τα επιστημονικά ή τεχνολογικά δεδομένα και τα αναμενόμενα από τη χρήση τους αποτελέσματα ή τα αποτελέσματα των δοκιμών ή ελέγχων,
την τιμή, τον τρόπο διαμόρφωσής της και τους όρους υπό τους οποίους παρέχονται τα αγαθά και οι υπηρεσίες, όπως οι όροι πληρωμής ή πίστωσης, παράδοσης, ανταλλαγής, επιστροφής, επισκευής, συντήρησης και εγγύησης και
την ιδιότητα, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του διαφημιζόμενου, όπως η ταυτότητα και η περιουσία του, οι δεξιότητες και τα δικαιώματα βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας, τα βραβεία και οι διακρίσεις του.
Παραπλανητική λογίζεται και κάθε διαφήμιση, όταν:

η πειστικότητά της βασίζεται στη μαρτυρία προσώπων στα οποία αποδίδεται ανύπαρκτη επιστημονική ιδιότητα, ειδικότητα ή αυθεντία ή τα οποία δεν έχουν επιτρέψει εγγράφως τη χρήση της μαρτυρίας τους στη διαφήμιση,
η πειστικότητά της στηρίζεται στην ιδέα ότι η τεχνολογία ή η επιστήμη ορισμένης χώρας, άλλης από τη χώρα προέλευσης, είναι άμεσα ή έμμεσα δηλωτικές της ποιότητας των διαφημιζόμενων προϊόντων,
εμφανίζεται με τη μορφή δημοσιογραφικής έρευνας, σχολίου ή επιστημονικής ανακοίνωσης, χωρίς να δηλώνεται ρητά και ευδιάκριτα ότι πρόκειται για διαφήμιση, ή περιέχει επιστημονικούς όρους ή ιδιωματισμούς, αποτελέσματα ερευνών ή περικοπές κειμένων επιστημονικού ή τεχνικού χαρακτήρα με σκοπό να προσδώσει στη διαφημιστική ανακοίνωση επιστημονική βάση που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι μια διαφήμιση μπορεί να θεωρηθεί παραπλανητική τόσο από άποψη περιεχομένου όσο και από άποψη παρουσίασης του μηνύματος. Αυτό συμβαίνει για παράδειγμα όταν λαμβάνετε ένα διαφημιστικό έντυπο του οποίου η γενική παρουσίαση σας αφήνει να πιστεύετε ότι κερδίσατε ένα ποσό ή ένα δώρο, ενώ στην ουσία δεν κερδίσατε τίποτα.

Όταν διαπιστωθεί ότι μία διαφήμιση είναι παραπλανητική μπορεί όποιος έχει έννομο συμφέρον να ζητήσει δικαστική προστασία.
Παράλληλα, έννομη προστασία, ατομική ή συλλογική, ζητά κάθε ένωση καταναλωτών για λογαριασμό των μελών της.

Αρμόδια αρχή για τη διαφήμιση είναι το Υπουργείο Ανάπτυξης – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ο Υπουργός Ανάπτυξης, όταν διαπιστώσει παράβαση των διατάξεων του άρθρου 9 του Νόμου 2251/94 μπορεί να επιβάλλει διοικητικό πρόστιμο από 1467,35 μέχρι 58694,06 ευρώ, το οποίο σε περίπτωση υποτροπής διπλασιάζεται.

Στο θέμα της διαφήμισης σε τηλεόραση και ραδιόφωνο εμπλέκεται επίσης και το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), που λειτουργεί ως ανεξάρτητη διοικητική αρχή.

Πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι από την πλευρά των επιχειρήσεων έχουν θεσπιστεί κανόνες αυτοπεριορισμού και αυτοελέγχου των παραπλανητικών διαφημίσεων μετά από πρωτοβουλία των πιο κάτω φορέων:
- Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ)
- Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ)
- Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ)
Αστροναυτών 19, 151 25 Μαρούσι
τηλ.: 210-6899.331-2,
E-mail: [email protected]
Το τελευταίο ανέλαβε από τον Δεκέμβριο του 2003, την τήρηση του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας και τη λειτουργία του συστήματος αυτοδέσμευσης, που ιδρύθηκε με βάση τις διατάξεις του Νόμου 2863/2000 (άρθρο 9). Πρόκειται για μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρία που έχει ιδρυθεί από την ΕΔΕΕ και τον ΣΔΕ, και σταδιακά στη μετοχική δομή του Συμβουλίου προστίθενται και όσα ΜΜΕ επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτό, όπως προβλέπει ο νόμος. Στους σκοπούς της εταιρίας περιλαμβάνεται η διασφάλιση της τήρησης του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας, η διαρκής παρακολούθηση των εξελίξεων για τη βελτίωση του Κώδικα, η σύσταση Επιτροπών για την εφαρμογή του και η συμμετοχή σε ενώσεις στο εξωτερικό για την προώθηση της αυτοδέσμευσης και την τήρηση της δεοντολογίας στην επικοινωνία.

Βλέπε επίσης συνοπτικές πληροφορίες για την Διαφήμιση και χορηγία προϊόντων καπνού, που είναι θέμα αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
 
Re: Απάντηση: lcd με μαυρο σε επιπεδο kuro..?

Μιας δεν μπορεί να βρεθεί κάτι άλλο κακό στην κατηγορία των τηλεοράσεων, μιας και απλά δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία για τηλεοράσεις σε κανένα άλλο Ελληνόφωνο forum, (εκτός εξειδικευμένων site που ασχολούνται επαγγελματικά με τηλεοράσεις).

...ας ασχοληθούμε με το τι γράφει το διαφημιστικό banner κάποιου καταστήματος...

...προφανώς, προφανέστερα, προφανέστατα όσοι θίγονται και κόπτονται από την ανωτέρω επιλογή του διαφημιζόμενου να διαφημίσει κάποια συσκευή του με τον τρόπο που αυτός νομίζει σωστό...

...θα θίγονται και από τις διαφημίσεις των LED τηλεοράσεων που κυκλοφορούν παντού γύρω μας σε εφημερίδες, περιοδικά, αφίσες , καταστήματα...

...φαντάζομαι ότι όσοι θίγονται και κόπτονται, θα έχουν στείλει και κάποια αντίστοιχη επιστολή στις εταιρείες και γενικά σε όσους φιλοξενούν διαφημίσεις ...και να τους λένε ...γιατί δεν τις λένε LCD-LED.

http://www.fullhd.gr/2009-08-25-11-38-45/2009-08-25-11-39-25/2432-here-is-no-led-technology.html
 
...φαντάζομαι ότι όσοι θίγονται και κόπτονται, θα έχουν στείλει και κάποια αντίστοιχη επιστολή στις εταιρείες και γενικά σε όσους φιλοξενούν διαφημίσεις ...και να τους λένε ...γιατί δεν τις λένε LCD-LED.

....
 
Σκεφτείτε πόσες διαφημίσεις καθημερινά μας πασσάρουν κάτι διαφορετικό απ ότι ισχύει τελικά στη πραγματικότητα και πάντα δεν λέμε κουβέντα. Βέβαια στο φίλο μας βρήκε εδώ το αίσθημα δικαίου του να ξυπνήσει....

..το οτι εσυ μπορει να μην λες κουβεντα δεν σημαινει οτι και εγω κανω το ιδιο...
το δικο μου αισθημα δικαιου (και σε ευχαριστω που το αναγνωριζεις )ειναι παντα ξυπνιο οπου και να βρισκομαι... θα σου προτεινα να κανεις και εσυ το ιδιο...:grandpa: