LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Α σορυ ρε φίλε .νόμιζα ότι μου έλεγες για την αγορά δέκα μέρες ενώ εσύ έλεγες για επισκευή.αρα να το κυνηγήσω να μην παραλαβω την τηλεόραση και να τους τρέξω και να τους πιέσω για αντικατάσταση.δεν μπορεί να κάνει αντικατάσταση ένα κατάστημα από μόνο του αν θέλει εφόσον είναι λάθος πληροφορηση για τηλέφωνο για την βλαβη από τους ίδιους ?
 
Λέει ημερολογιακές μέσα το συμβόλαιο.ενω το κατάστημα μου είπε ότι φταίει εκείνοι το σαπορτ λέει ότι δεν δέχεται την βλαβη από ότι την δήλωσα στην lg.ειλικρινα αν το κατάστημα θέλει να μου την αλλάξει έτσι μου είπε το σαπορτ δεν πρέπει να μου την αλλάξει?αφού το παραδέχτηκαν ότι είναι λάθος δικό τους.
 
Δε νομίζω ότι είναι εύκολο να κερδίσεις αντικατάσταση της τηλεόρασης από τη στιγμή που έχει γίνει επισκευή του panel επειδή καθυστέρησε να γίνει αυτή κατά 2 ημέρες.
 
Δε νομίζω ότι είναι εύκολο να κερδίσεις αντικατάσταση της τηλεόρασης από τη στιγμή που έχει γίνει επισκευή του panel επειδή καθυστέρησε να γίνει αυτή κατά 2 ημέρες από τη στιγμή που δε μιλάμε για καινούργια τηλεόραση αλλά για αγορά προ 6μηνου.
 
Η αγορά έγινε προ εξαμήνου; Τότε δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο παρά να δεχτείς την επισκευή. Αν και μετά παρουσιάσει πρόβλημα τότε ζήτησε αντικατάσταση. Πρόσεξε η εγγύηση που θα σου δώσουν από το service να είναι 2 ετών και όχι 6 μηνών.
 
Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο, ποια τηλεόραση αγοράστηκε και πότε ακριβως; και εν συνεχεία τι βήματα γινανε; σορυ αλλά το έχασα λίγο.
 
Φίλε μου είχα πάρει μια τηλ lg oled από Κωτσόβολο πριν 6μηνες.στις 10 Γενάρη έβγαλε θέμα πήγα στο κατάστημα και αντί να δηλώσουν την βλάβη στο σαπορτ μου παν να πάρω στηνlg.πηρα ήρθε ο τεχνικός την πήρε 14.μετα από 3μερες μου είπαν για αλλαγή πάνελ εγώ δεν το δέχτηκα πήγα Κωτσόβολο τους το παιδί και μου είπαν ότι ήταν λάθος τους που δεν το δήλωσαν στο σαπορτ το δήλωσαν κατόπιν εορτής και μου διαβεβαίωσαν ότι η βλάβη περάστηκε στο σαπορτ από τις 14.ηρθε η 28 δε με ενημέρωσαν για την επισκευή και την επόμενη κανεμ διαδικασία αντικατάστασης στο σαπορτ.και χτες με πήραν και μου είπαν από το σαπορτ να πάω να πάρω την τηλ γιατί ήταν έτοιμη αλλά την 16 μέρα.αυτοθ μου είπαν ότι έπρεπε να γίνει αυτό μόνο αν η βλάβη δηλωνόταν σε αυτούς πρώτα.
Αν θες αντικατάσταση ζητά το από το κατάστημα που σου είπε να πάρεις την lg.εγωωτι κάνω τώρα.να πάρω την τηλ με αλλαγή του πάνελ η να πιέσω το κατάστημα που έκανε λάθος συννενόηση και το παραδέχτηκαν?θα βγάλω κάτι η τσάμπα ασχολουμαι?
 
Εγω λεω τζαμπα ασχολεισαι αλλα απο την αλλη το ολο θεμα θελει ορεξη για τρεξιμο! Κανενας δεν ξερει την απαντηση που ζητας, αν εχεις ορεξη κυνηγατο κ οτι κατσει

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Θα το κυνηγήσω αλλά παρεπιπτωντος να σας πω ότι η oled ήταν σε πίστωση μιας αντικατάστασης μιας άλλης lg που δεν γινόταν επισκευή και με πίστωση στι ίδιο κατάστημα και πήρα την oled πληρώνοντας την διαφορά.μηπως από αυτό και μόνο να απαιτησω αντικατάσταση από το καταστημα?
 
Επειδη εχεις μπλεχτει, εφοσον στην φτιαξανε παρτην κ δοκιμασε την να ξεμπερδευεις και αν δεις παλι θεμα απαιτησε καινουργια

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ναι αλλά στην πρώτη δεν είχα σαπορτ.το σαπορτ τώρα το έκανα.οποτε δεν έχει σχέση.και στην πρώτη την πίστωση μου την έκανε η lg και πήγα πήρα εγώ ότι ήθελα.και μου συμβαίνει πάλι το ίδιο.δεν είναι για να το πας στα άκρα.ενω το λάθος είναι δικό τους και το παραδέχτηκαν.αρα είναι στο χέρι του καταστήματος να μου πει πας σε άλλη συσκευή.
 
Αγαπητέ Πέτρο δε λειτουργεί έτσι η αντικατάσταση. Τη πρώτη που πήρες (διαφορετικό μοντέλο φυσικά) στην αντεκατέστησε η LG προφανώς λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Σε αυτή τώρα εφόσον κινήθηκες μέσω επίσημης αντιπροσωπείας (και καλά έκανες), το support του Κωτσόβολου δε φέρει καμία ευθύνη. Προσωπικά όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, θα σε παρότρυνα να τη πάρεις και να την λειτουργήσεις και εφόσον διαπιστωθεί το ίδιο πρόβλημα, τότε να καταφύγεις στη λύση του support. Και μη ξεχνάς πως στο support του Κωτσόβολου αναφέρεται ότι για όσο διαρκεί η εγγύηση της αντιπροσωπείας, θα έχεις απεριόριστες επισκευές ή μία αντικατάσταση εφόσον διαπιστωθεί το ίδιο πρόβλημα 2η συνεχόμενη φορά. Από εκεί και πέρα εσύ θα κρίνεις τι είναι καλύτερο για εσένα.
 
Από τη στιγμή που επισκευάστηκε η τηλεόραση τότε δε μπορείς να ζητήσεις άλλη. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του καταστήματος να το δεχτεί. Ακόμα και στο συνήγορο του Καταναλωτή να το πας δε νομίζω να σε δικαιώσει. Πήγαινε στο service τσέκαρε τη τηλεόραση και αν διαπιστώσεις πως το πρόβλημα επιμένει τότε ζήτησε νέα.
 
Μετά από πολύ πίεση και παρεμβολής του διευθυντή του καταστήματος πάμε σε αντικατάσταση απλά αναμένουμε αν πάμε σε b8 η σε c8.εχουν μεγάλη διαφορά παιδιά?
 
Απάντηση: Re: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

αξιζει να παω σε c8 η καλυτερα σε b8.αν και βλεπω οτι αυτη τι στιγμη τοπ ειναι η c8.σωστα
 
Μεταξύ των 2 εννοείται η c8, δεν η top της αλλά είναι πολλή καλή. Λογικά εφόσον ενεπλάκη το κατάστημα, θα σου δώσουν ή τη b8 που είναι το αμέσως επόμενο μοντέλο από αυτή που είχες ή πιστωτικό για να επιλέξεις καλύπτοντας τη διαφορά τιμής εάν υπάρχει.