LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Παιδιά να ξέρετε, άμα σκάσουν 50 άτομα στην LG και ζητάνε αντικατάσταση επειδή φαίνεται μια γκρίζα γραμμή στο 2,34% του μαύρου παίζει και να ψιλιαστεί κάτι...
 
Μα το κατάστημα του Κωτσόβολου μου είπε να πάρω στην lg και μετά αφού έκανα φασαρία μου είπαν ότι είναι δικό τους το λάθος.αρα δεν ισχύει το 14 ημέρες?

Aν παραδεχτηκαν δικο τους λαθος απο το καταστημα, μηπως θα επρεπε να το κυνηγησεις περισσοτερο?

Πάντως, σε όσους χαλάει το panel uniformity στα χαμηλά μαύρα των oled και θέλουν να παρηγορηθούν μπορούν να πάνε σε σπίτι φίλου και να παίξουν τα αντίστοιχα πατερνάκια σε va panels. Μόνο καλύτερα να πάρουν και γυαλιά ηλίου μαζί τους.

:a0210:
 
Αυτό κάνω.την τρίτη πηγα από το κατάστημα και μου είπαν κάνανε την διαδικασία για αντικατάσταση και την Τετάρτη μου είπαν ότι το θέμα πλέον είναι τυπικό για αντικατάσταση.αημετα με πήραν από το σαπορτ και μου είπαν ότι δεν δέχονται την αντικατασταση γιατί δεν ενημερώθηκαν αυτοί.εφόσον ομως τους είπα ότι το κατάστημα μου είπε ότι το θέμα λύθηκε και ότι η αντικατάσταση είναι θέμα ημερών εγώ τι να κάνω τώρα?να πιέσω το κατάστημα?
 
Κακως μπλεχτηκες και με lg και με κωτσοβολο, στο doa κωτσοβολο, μετα μεχρι να ληξει η εγγυηση στην lg και μετα παλι κωτσοβολο εως οτου ληξει το σαπορτ

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Χτες με πήραν από το σαπορτ και μου είπαν ότι κακώς πήρες την lg η τηλεόραση είναι έτοιμη.εγω τους είπα ότι το κατάστημα μου είπε να πάρω τηλέφωνο εκεί και μου είπαν βρες τα με το κατάστημα .πηγα από το κατάστημα και τους είπα αυτό.περιμενω να δω την Δευτέρα που γυρίζει η διευθύντρια να μου πει.λετε να καταφέρω κάτι η να το πάω νομικά?μπορεί το κατάστημα να μπει στην διαδικασία από μόνο του να μου την αλλάξει?η να πω να την παραλαβω από το σέρβις?
 
Από την ιστοσελίδα του Κωτσόβολου https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon σχετικά με την επιστροφή προϊόντων:

1. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων.

5. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» (collect @ store), θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.


Η LG δεν έχει καμία σχέση. Ο Κωτσόβολος θα σου αντικαταστήσει τη τηλεόραση ή θα σου δώσει πίσω το ποσό που κατέβαλες.
 
Φίλε μου εγώ δηλαδή να ζητήσω αντικατάσταση από το κατάστημα του Κωτσόβολου επειδή ήταν λάθος τους που με παρέπεμψαν στην lg και όχι στο σαπορτ και επειδή πέρασαν οι 14 μέρες η να δεχτώ της αλλαγή του πάνελ επειδή το σαπορτ μου λέει ότι δεν δηλώθηκε η βλάβη έγκαιρα σε αυτούς.υποψιν ότι το κατάστημα μου είπε ότι αυτοί κάνανε λάθος και μου είπαν να πάρω στην lg.αρα για αυτούς κακώς δεν το εγκρίνει το σαπορτ?εγώ τι να κάνω?
 
Και ο συνήγορος του καταναλωτή πρέπει να πάρω κάποιο τηλέφωνο για να τον ενημερώσω πως γίνεται?
 
Στο κατάστημα τους λεεω ότι θα πάω δικαστικώς εφόσον δεν γίνει τίποτα από αυτά η δεν τους λεεω κάτι?και επίσης την τηλεόραση δεν την παραλαμβάνω από το σέρβις εφόσον πάω με ρε το συνήγορο του καταναλωτή?
 
Δεν γίνεται τηλεφωνικά, ούτε μέσω ιντερνετ.

Υποβολή με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία της Αρχής (Λ.Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα)
Αποστολή μέσω συμβατικού ταχυδρομείου (Λ.Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα)
Αποστολή μέσω τηλεομοιοτυπίας-fax (210-6460414)
Αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ([email protected])

Το καλύτερο θα είναι να πας και να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου.

Αναλυτικά περιγράφονται εδώ:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_faq1.html
 
Ευχαριστώ φίλε αλλά στο κατάστημα δεν τους λεεω κάτι για το τι θα κάνω αλλά επίσης και την τηλεόραση δεν θα την πάρρω από το σέρβις.σωστα?
 
Πήγε για επισκευή η τηλεόραση; Ζήτησε από την LG να μην την επισκευάσει γιατί θέλεις από το Κωτσόβολο να σου δώσει καινούργια.
 
Την έφτιαξαν αλλά σε 16 μερες.ςγω στις 14 ημερολογιακές έκανα μέσω του Κωτσόβολου αίτηση για αντικατάσταση και από το σαπορτ μου είπαν ότι η βλάβη δηλώθηκε σε αυτός πιο μετά οπότε δεν τίθεται αντικατάσταση και ότι η τηλεόραση είναι έτοιμη.εγω τους είπα ότι στην lg με παρέπεμψε το κατάστημα και εκείνοι μου είπαν βρες τα με το κατάστημα.εγω τώρα τι να κάνω.να επιμείνω για αλλαγή στο κατάστημα να πάρω την τηλεόραση η να κάνω καταγγελία?
 
Θα έλεγα να πας στο service και να ελέγξεις εκεί τη τηλεόραση. Αν για οποιαδήποτε λόγο δε μείνεις ικανοποιημένος αρνείσαι να τη παραλάβεις και κάνεις καταγγελία στο συνήγορο του Καταναλωτή.
 
Επίσης από το κατάστημα μου κόψανε τιμολόγιο δανείστηκε συσκευής από τη ημέρα που την παρέλαβε την τηλεόραση ο τεχνικός.αυτο δεν είναι ένα στοιχείο για να τους τρέξω και να επιμείνω για αντικατάσταση από το Κωτσόβολο?δηλαδή ότι αυτοί το ενεργοποίησαν είναι από τους το σαπορτ τώρα γιατί μου λένε ότι δεν δηλώθηκε έγκαιρα? δίκιο δεν έχω
?
 
Να επιμείνω και την Δευτέρα για αντικατάσταση στο κατάστημα και αν δω ότι δεν γίνεται κάτι να πάω να την παραλαβω και αν δω πάλι θέμα να τους καταγγέιλλω?επίσης αν την παραλαβω δεν θα πρέπει να πάρω και τιμολόγιο με το νέο πάνελ?
 
Από την ιστοσελίδα του Κωτσόβολου https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon σχετικά με την επιστροφή προϊόντων:

1. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων.

Εδώ τα λεει ξεκαθαρα παντως 10 ημερες

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Οι 14 ειναι οι ανωτερες ημερες που θα κανει για επισκευη
Για ποιο λόγο μπερδευεστε;
 
Τι σχέση έχει αυτό.εγω σου λεεω το συμβόλαιο από την επισκευή αν περάσουν 13 μέρες και δεν έχει γίνει επισκευή πάμε σε αντικατάσταση.αλλο το ένα άλλο το άλλο.εφω την τηλεόραση την έχω 6 μήνες
 
14 ημερες εργασιμες λεει ομως οποτε οι Κυριακες βγαινουν εξω και μαλλον και τα Σάββατα αυτο πρεπει να ξεκαθαριστει

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk