LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

γεια σας παιδια ειμαι ο Γιωργος και ειμαι ενας απο τους τυχερους που αγορασαν την lg7000 (37). μακαρι να βρεθη μια ακρη και να ηρεμησουμε ολοι μας.
 
Ετοιμάστειτε για +1 μήνα ακόμα.

Μίλησα πριν λίγο με το ΙΝΚΑ να δω τι γίνεται με την καταγγελία και είπανε ότι..

1 -Το Υπουργείο Ανάπτυξης τους παίρνει τηλέφωνο να κάνει παρέμβαση.

2 - Μετά από 10 μέρες τους στέλνει επιστολή.

3 - Αν περάσουν άλλες 10 μέρες χωρίς απάντηση, τους στέλνει κι άλλη επιστολή

4 - Μετά απο αυτό τους στέλνει επιστολή με ΚΥΡΩΣΕΙΣ.



Στα επι του θέματος, μίλησα ξανά με τον Κορεάτη υπεύθυνο στην Ελλάδα και μου είπε πως είδε το ιστορικό μου και περιμένει κάποιες απαντήσεις από το τεχνικό τμήμα στην Κορέα και πως σε 1-2 μέρες θα έχει τις απαντήσεις.

Όταν του είπα γιατί το κάνει αυτό αφού ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος στην Ελλάδα λέει ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ, μου είπε ότι ήθελε να ξέρει περισσότερες λεπτομέρειες επειδή δεν είναι τεχνικό κλπ.

Καληνύχτα και καλή τύχη μας βλέπω. Έχουν καταντήσει ΑΗΔΙΑ !


Ωραια.Ετσι θα παμε μπροστα με τη οπισθεν και με ανοιχτα παραθυρα.

Κράξτε τους για τα καλα:

http://kra-them-all.blogspot.com/2009/03/blog-post_19.html

Να το ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΘΟΥΜΕ τουλαχιστον.
 
Καλησπέρα,

Τα νέα μου: Την Πέμπτη που πέρασε (02/04/09) μου επέστρεψαν την τηλεόραση από το σέρβις. Ο χρόνος απόκρισης ήταν ακριβώς μια εβδομάδα, από απόγευμα Πέμπτης 27/03 μέχρι απόγευμα Πέμπτης 02/04. Με βάση το ότι για την επισκευή έγινε αντικατάσταση της πλακέτας, η οποία ήρθε από την κεντρική αποθήκη στην Ολλανδία (ή κάπου εκεί), κρίνω τον χρόνο αυτό λογικό. Η νέα πλακέτα είχε διαφορετική έκδοση λογισμικού, 3.42 ή κάτι τέτοιο. Στο τηλεφώνημα που προηγήθηκε από το σέρβις, τους ζήτησα να κάνουν κάποιο έλεγχο για το αν τα προβλήματα που τους είχα αναφέρει λύθηκαν. Μου είπαν ότι πέραν από το να βάλουν ένα bluray δίσκο να παίξει δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο και καλύτερα να το δω κι εγώ με τον εξοπλισμό μου, που το θεωρώ επίσης θετικό. Τέλος πάντων, έφεραν την τηλεόραση, ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί, συνδέσαμε συσκευές και μετά από την αρχική εγκατάσταση των επίγειων καναλιών στραφήκαμε στο htpc μου στην hdmi1.

Με έκπληξη είδα αμέσως διαφορά… προς το χειρότερο. :eek::eek:
Η παραφωνία των χρωμάτων ακόμα μεγαλύτερη, τα διπλά είδωλα εντονότερα σε 24 και 50 Hz. Τα χρώματα φτιάχνουν κάπως αν επιλέξεις κάποια ρύθμιση AV όπως «Σινεμά», αλλά τα διπλά είδωλα όχι. Η ατάκα της γυναίκας μου και της πεθεράς μου που έτυχε να είναι εκείνη την ώρα εκεί, ήταν «Καλά, τι έπαθε η τηλεόραση;». Να θυμίσω ότι πριν την επισκευή το πρόβλημα το πρόσεχα μόνο εγώ στο σπίτι…

Τα 24p και το 5:5 pulldown στα ίδια χάλια, όπως και το 100 Hz/Trumotion. Η μεγάλη έκπληξη ήταν η εφαρμογή του «κόλπου» που είχα αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση για την απενεργοποίηση του Trumotion στα 60 Hz. Τώρα, όταν το χρησιμοποιώ… χαλάει η απεικόνιση όπως στα 24 και 50 Hz. :flipout::flipout::flipout::flipout::flipout: Την πρώτη φορά που το δοκίμασα και είδα το αποτέλεσμα, έριξα τρελό γέλιο. Λες και μας έχουν άχτι στην LG: «Έτσι, ε; Βρήκαν τρόπο να πάρουν εικόνα της προκοπής από την τηλεόραση; Στην επόμενη έκδοση λογισμικού θα τους τον κόψουμε». Με επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων η τηλεόραση επαναφέρει την καλή απεικόνιση στα 60 Hz αλλά ενεργοποιεί και το Trumotion.

Να σημειώσω εδώ ότι έχω πληρώσει την τηλεόραση με πιστωτική, οποία μου έδωσε και άτοκες δόσεις. Συνήθως τις δόσεις τις αποφεύγω, αλλά πληρώνω σχεδόν πάντα με κάρτα (κυρίως γιατί ποτέ δε θυμάμαι να πάρω μετρητά μαζί μου όταν φύγω από το σπίτι). Πήρα τηλέφωνο στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζάς μου, με σκοπό να ρωτήσω αν μπορώ να καθυστερήσω την πληρωμή των δόσεων με κάποιο τρόπο σε περίπτωση που αρνηθούν από την LG να την επισκευάσουν, κυρίως για να ζορίσω λίγο την κατάσταση αλλά και γιατί δεν έχει νόημα να πληρώνω κάτι που δε δουλεύει. Όταν τους περιέγραψα την κατάσταση και πριν προλάβω να τους ρωτήσω αυτό που ήθελα, μου είπαν κατευθείαν να επιστρέψω την τηλεόραση στο κατάστημα που την αγόρασα και να τους πω ότι δεν τη θέλω γιατί δε δουλεύει και να ζητήσω να πιστώσουν πίσω στο λογαριασμό μου το ποσό των δόσεων που ήδη έχουν πληρωθεί. Αν αρνηθούν, να ασκήσω το δικαίωμα που μου δίνει η κάρτα για υπαναχώρηση στην πληρωμή για την τηλεόραση, αφού δεν δουλεύει όπως υπόσχονταν, με μια απλή αίτηση στην τράπεζα μέσω fax ή σε ένα υποκατάστημά της. Στη συνέχεια, μου είπαν, η τράπεζα θα πιστώσει πίσω στο λογαριασμό μου το ποσό που είχα ήδη πληρώσει, θα ακυρώσει τις υπόλοιπες δόσεις και θα αναλάβει να διευθετήσει το ζήτημα με το κατάστημα για την παραλαβή της τηλεόρασης.

Την επόμενη ημέρα (Παρασκευή 03/04) πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της LG (ξανά), ανέφερα τη βλάβη (ξανά) και τους ρώτησα αν τελικά είναι αυτοί υπεύθυνοι για την εγγύηση ή το κατάστημα (όπως λέει ο νόμος) και να κάνω ότι μου είπε η τράπεζα. Παραδόξως, με διαβεβαίωσαν ότι η LG είναι υπεύθυνη για την εγγύηση και μου είπαν να περιμένω νέο τηλέφωνο από το τοπικό σέρβις. Μετά από μισή ώρα με πήραν όντως τηλέφωνο για να ξαναπάρουν την τηλεόραση. Μου είπαν ότι η οδηγία από το κεντρικό σέρβις ήταν να παρακολουθώ ψηφιακό υλικό μόνο στα 60 Hz. Αν δεν συμβιβαζόμουν (που δεν συμβιβάστηκα, προφανώς), να παραλάβουν πάλι την τηλεόραση και να περιμένουν επικοινωνία από το κεντρικό σέρβις.

Είμαι λοιπόν πάλι στην αναμονή. Μια από τις επόμενες ημέρες αν βρω χρόνο θα διερευνήσω ξανά το θέμα της υπαναχώρησης που μου δίνει η κάρτα (κυρίως τι συνεπάγεται νομικά) και αναλόγως θα πράξω…

Παρεμπιπτόντως, πρόσεξε κανείς ότι ότι από το ελληνικό site της LG έχει αφαιρεθεί κάθε αναφορά στο 24p Real Cinema από τα καινούργια μοντέλα (σειρά LH); Επίσης, στο εγχειρίδιο λειτουργίας για τη σειρά LH υπάρχει σαφής αναφορά ότι η τηλεόραση πετυχαίνει την βέλτιστη απεικόνιση στα 1920Χ1080, 60 Hz, ενώ στο εγχειρίδιο λειτουργίας για την δικιά μου (42LG6100) δεν έχει τέτοια αναφορά. Αν κανείς έλπιζε 24p-5:5 pulldown και απεικόνιση να δουλεύουν στη νέα σειρά και κοντά σ' αυτήν να φτιάξουν και τις δικές μας τηλεοράσεις (ή να τις αντικαταστήσουν με ένα από τα καινούργια μοντέλα), τα παραπάνω μάλλον δεν είναι καλοί οιωνοί...

Πέτρος
 
XAXAXAXAXAXAXAXA !!

'Ετσι ε;; Άπατα και τα "νέα μοντέλα" :flipout:

Εμ, δε πρόλαβαν ακόμα να φτιάξουν τα προβλήματα, στις επόμενες γενιές.

Τυχερός εσύ με την κάρτα, εγώ που είχα πληρώσει μετρητά να δω τι θα γίνει - να 1 περίπτωση που με την κάρτα είσαι ΟΚ !!!..
 
Πετρο παρε τα λεφτα σου πισω χωρις δευτερη κουβεντα.Λυση δεν προκειται να βρεθει.Οπως ειπε ο GARRET εισαι τυχερος με την καρτα.

Στην επομενη αγορα μου θα το κανω κι εγω.Τουλαχιστον 12 δοσεις.
 
Πετρο παρε τα λεφτα σου πισω χωρις δευτερη κουβεντα.Λυση δεν προκειται να βρεθει.

Καλά, δεν χαίρομαι ακόμα. Οπως είπα, πρώτα θα πρέπει να δω τι γίνεται από νομικής πλευράς. Δεν έχω διάθεση να αντιμετωπίσω και άλλους μπελάδες από αυτή την ιστορία. Όχι οτι φοβάμαι, αφού ξέρω ότι έχω δίκιο το οποίο εύκολα αποδεικνύεται, αλλά δεν θέλω να αφιερώσω χρόνο για ανοησίες, ειδικά για ανοησίες άλλων.

Πέρα από αυτό, συνεχίζω να προτιμώ να μου φτιάξουν την τηλεόραση. Αν δηλώσουν οριστικά και αμετάκλητα ότι δεν μπορούν, τότε θα πράξω αναλόγως. Απλά, θα περιμένω απάντηση για σχετικά σύντομο διάστημα. Άλλωστε είμαι 3-4 εβδομάδες πίσω από εσάς, Garret και neof1z, άρα τα νεύρα μου αντέχουν ακόμα.

Η ιστορία με την επιστροφή της τηλεόρασης σε χειρότερη κατάσταση είχε και ένα καλό, βέβαια. Τώρα είδε και η σύζυγος το πρόβλημα και απέσυρε την απειλή ότι θα αγοράσει πίνακα για να τον κρεμάσει στη θέση της τηλεόρασης αν δεν την πάρω πίσω σύντομα από το σέρβις "γιατί δεν έχει τίποτα", σύμφωνα με το τι έβλεπε αυτή.

Καληνύχτα,

Πέτρος
 
Ο νομος ρε παιδια δε σας δινει δικαιωμα υπαναχωρησης απο τη συμβαση εντος 10 ημερων, αναιτιολογητα? Γιατι κανενας δεν εκανε χρηση αυτου?
 
Γιατί δε το είχαμε καταλαβεί σε 10 μέρες. Εμένα πχ μου πήρε 2 μήνες να καταλάβω τα προβλήματα αφού μόνο οθόνες Η/Υ είχα ως μέτρο συγκρίσης.

Ο νόμος λέει χίλια δύο πράγματα, χρήματα πίσω κλπ και ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΠΤ, καραγκιοζιλίκια!!

Θα πρεπε να επεμβαίνει κατευθείαν κάποιος νομικός οργανισμός και όχι με τηλεφωνικές παρεμβάσεις και 1 μήνα αναμονής μέχρι την επιβολή κυρώσεων. Έλεος δηλαδή !! Σα να σου λένε ή βρες δικηγόρο και σκάστα ή κάτσε και κάνε τον μαλάκα!
 
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει καμία ελπίδα "επισκευής" παιδιά.
Στόχος όλων πρέπει να είναι η επιστροφή των χρήμάτων
και ποτέ ξανά LG.
Κάναν μιά καλή αρχή σαν εταιρία αλλά έχουν μείνει πολυ πισώ
όσον αφορά την αιχμή της τεχνολογίας.
Βλεπω σε λίγο καιρό να γίνεται η εταιρία των ηλικιωμένων που θα βλέπουν μόνο Αυτία.
 
Καλησπέρα σε όλους. !
Εγω έχω δώσει την Δικιά μου LG42 6000scarlet (αγορά τον Οκτώβριο) για Service απο την Πέμπτη, και περιμένω να δώ τι θα γίνει !!!!
Με όλα αυτά που διαβάζω εδω, έχω αρχίσει να ανησυχώ σοβαρά !!!!
Θα τους πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται !!!
Σημειώνω οτι το δικό μου πρόβλημα ήταν οτι δεν άναβε σωστά την Δεύτερη φορά τη ΤV.
O Τεχνικός που την πήρε ειπε οτι μάλλον θέλει αλλαγή όλη η Πλακέτα (δεν ήταν το τροφοδοτικό)
Αντικατάσταση είπαν οτι ΔΕΝ κάνουν, αυτο ισχύει ????, γιατι διαβάζω διάφορα.

Πάντος μέχρι να φανεί το Πρόβλημα έπαιζε ΣΟΥΠΕΡ !
(με PS3-HDMI, DVDplayer-Scart, LaptopPC-HDMI kai Multymedia HardDisk)
 
Καλησπέρα σε όλους. !
Εγω έχω δώσει την Δικιά μου LG42 6000scarlet (αγορά τον Οκτώβριο) για Service απο την Πέμπτη, και περιμένω να δώ τι θα γίνει !!!!
Με όλα αυτά που διαβάζω εδω, έχω αρχίσει να ανησυχώ σοβαρά !!!!
Θα τους πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται !!!
Σημειώνω οτι το δικό μου πρόβλημα ήταν οτι δεν άναβε σωστά την Δεύτερη φορά τη ΤV.
O Τεχνικός που την πήρε ειπε οτι μάλλον θέλει αλλαγή όλη η Πλακέτα (δεν ήταν το τροφοδοτικό)
Αντικατάσταση είπαν οτι ΔΕΝ κάνουν, αυτο ισχύει ????, γιατι διαβάζω διάφορα.

Πάντος μέχρι να φανεί το Πρόβλημα έπαιζε ΣΟΥΠΕΡ !
(με PS3-HDMI, DVDplayer-Scart, LaptopPC-HDMI kai Multymedia HardDisk)

Εσύ μαλλον δεν πρέπει να ανησυχεις Ορέστη. Το δικό σου πρόβλημα είναι αστοχία υλικού. Τα προβλήματα στα οποία αναφέρονται τα παιδιά είναι κακές υλοποιήσεις τεχνολογιών 100HZ και 24p καθώς και κάποια προβλήματα στην ποιότητα απεικόνισης στα 60 Hz. Δεν είναι βλάβες με την κλασική έννοια της λέξης. Είναι σχεδιαστικές αδυναμίες. Τα παιδιά ζητούν την αντικατάστασή τους καθώς θεωρούν ότι εφόον η τηλεόραση ισχυρίζεται ότι έχει 100 Hz και 24p θα έπρεπε αυτά να δουλεύον σωστά. Το πρόβλημα είναι να τα ανγνωρίσει η LG σαν αδυναμίες και να τους επιστρέψει τα χρηματα.
Εφόσον ήσουν ικανοποιημένος με αυτο που έβλεπες δε νομίζω να υπάρξει πρόβλημα. Δεν είναι ίδια η περίπτωσή σου με των παιδιών.
 
Ναι, καλά σου λέει ο Spalam, εγώ απλά είπα Ορέστη να αναφέρεις εδώ τα "μαγικά" που έκανες και παίζει άψογα blu ray μέσω HDMI. Αυτό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σ' αυτό το νήμα.
Το δικό σου δεν είναι πρόβλημα software, αλλά hardware, που λύνεται εύκολα φαντάζομαι.
Don't panic!
 
Δεν νομίζω να έκανα κάτι ιδιαίτερο με τις Συνδέσεις.
Άπλα αγόρασα καλό καλώδιο HDMI (v1.2).
Και γενικά (μπορεί να μην γνωρίζω πόλλα απο τεχνικά χαρακτηριστικά) απο το αποτέλεσμα έμεινα Παρα πολυ Ικανοποιημένος. !

Δεν είδα σε ταινία πρόβλημα ποτέ, ούτε σπασίματα εικόνας, ούτε κολήματα κ.λ.π.
και η κίνηση ήταν Ρεαλιστικότατη !

αυτά.
 
Last edited:
Δεν νομίζω να έκανα κάτι ιδιαίτερο με τις Συνδέσεις.
Άπλα αγόρασα καλό καλώδιο HDMI (v1.2).
Και γενικά (μπορεί να μην γνωρίζω πόλλα απο τεχνικά χαρακτηριστικά) απο το αποτέλεσμα έμεινα Παρα πολυ Ικανοποιημένος. !

Δεν είδα σε ταινία πρόβλημα ποτέ, ούτε σπασίματα εικόνας, ούτε κολήματα κ.λ.π.

Στο PS3 (που αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείς για να βλέπεις Blue Ray), έχεις ρυθμίσει την έξοδο στα 60Ηz ή στα 24p?.
Τα προβλήματα με τα σπασίματα προκύπτουν στα 24p. Εκεί (όπως αναφέρουν χρήστες και review στο Internet) εμφανίζεται το φαινόμενο ενώ η κίνηση ειναι ομαλή , κάπου κάπου εμφανίζεται ένα σπασιματάκι.
Στα 60Hz θα παίζει κανονικά (με τα προβληματάκια φυσικά που παρουσιάζουν τα 60 Hz λόγω μετατροπής της ταινίας από 24p σε 60Hz 3:2 pulldown)
 
Ωραία! Ορέστη, επειδή κι εγώ συμφωνώ μαζί σου, ο λόγος περνάει τώρα σ' αυτούς που θέλουν να σε ρωτήσουν λεπτομέρειες. :a0210:
 
... να σου την αλήθεια, Δεν θυμάμαι τι ρυθμίσεις έκανα στο PS3 .!
Όταν με το καλό (και ελπίζω πολυ σύντομα, γιατι κοντεύω να πάθω στερητικό σύνδρομο ps3) μου φέρουν την Τηλεόραση, Θα δω και θα σας πώ !!!!
:slapface:
 
Last edited:
Καλησπέρα σε όλους. !
Εγω έχω δώσει την Δικιά μου LG42 6000scarlet (αγορά τον Οκτώβριο) για Service απο την Πέμπτη, και περιμένω να δώ τι θα γίνει !!!!
Με όλα αυτά που διαβάζω εδω, έχω αρχίσει να ανησυχώ σοβαρά !!!!
Θα τους πάρω τηλέφωνο να δω τι γίνεται !!!
Σημειώνω οτι το δικό μου πρόβλημα ήταν οτι δεν άναβε σωστά την Δεύτερη φορά τη ΤV.
O Τεχνικός που την πήρε ειπε οτι μάλλον θέλει αλλαγή όλη η Πλακέτα (δεν ήταν το τροφοδοτικό)
Αντικατάσταση είπαν οτι ΔΕΝ κάνουν, αυτο ισχύει ????, γιατι διαβάζω διάφορα.

Πάντος μέχρι να φανεί το Πρόβλημα έπαιζε ΣΟΥΠΕΡ !
(με PS3-HDMI, DVDplayer-Scart, LaptopPC-HDMI kai Multymedia HardDisk)


Τι πρόβλημα έχεις ακριβώς? Και η δικία μου δεν ανοίγει. Το πρόβλημα της είναι οτι το λαμπάκι γίνετε μπλέ αλλα εικόνα τίποτα.
 
Αυτο σκοπευουμε να το αλαξουμε.

Συνεχισε να διαβαζεις.

Βρε Παναγο......αυτο ΔΕΝ προκειται να γινει στον αιωνα τον απαντα παρα μονο ΕΑΝφτασει στην lg καποια επιστολη διαμαρτυριας υπογεγραμενη απο καμια εκκατοστη νοματαιους .....τοτε ισως ιδρωσει το αυτακι τους.
Η θα οργανωθουμε να το κανουμε, η θα καθομαστε να γραφουμε λαμακιες εδω μεσα να ξεχναμε τον πονο....... μας και να περιμενουμε αυτο το καταραμενο email απο την Κορεα που θα λυσει τα προβληματα μας.

Ειμαστε τοσα ατομα και καθομαστε και χαζολογαμε και περιμενουμε απο τα σερβις να κανουνε οι ανθρωποι θαυματα.

Η το παμε οπως πρεπει η το σταματαμε.

Τι λετε ??????

Με τα λογια δεν κανουμε τιποτα.