LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Καλησπερα σε ολους και καλα ξεμπερδεματα!!!
Σημερα στην τηλεοραση του αδερφου μου (LG 7000) παρατηρησα οτι ο τιτλος του καναλιου διατρεχει ολη την ευθεια της εικονας!!!:AFADF0: Τι ειναι παλι και τουτο? Μπορει κανεις να μου πει που οφειλεται? Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος?

To Trumotion ειναι off.

Δεν εχω αλλη υπομονη!!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!:violent-smiley-030:
 
Αν δεν έλαβε ακόμα η LG την έγγραφη καταγγελία από το Υπουργείο Ανάπτυξης, εντός εβδομάδας θα την λάβει. Απο κει και πέρα, είμαστε στην αναμονή και η ξεφτίλα δίχως όρια ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
 
Τι πρόβλημα έχεις ακριβώς? Και η δικία μου δεν ανοίγει. Το πρόβλημα της είναι οτι το λαμπάκι γίνετε μπλέ αλλα εικόνα τίποτα.

Και εμένα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχει. !Εικόνα τίποτα, και δεν "ακουει" καμια εντολη απο το Τηλεκοντρόλ.
Χτες που πηρα το Σερβις μου είπαν οτι απο στιγμη σε στιγμή περιμένουν την Πλακέτα που έχουν παραγγείλει και οτι μεχρι το τέλος της εβδομάδας θα την έχω πάλι σπιτι.!
Ελπίζω να πάνε όλα καλα.

Βεβαια είναι βλακεία, 6μηνών Τηλεόραση, να την έχω επισκευασμένη. !!!
... έπρεπε να τις κανουν Αντικατάσταση ! Τοσο Λεφτά έδωσα (1050 )

... και κάτι άλλο, επειδή μου μπήκαν ψίλοι στ' αυτία:
Πιστεύετε οτι όταν την αγόρασα, κάποια μαγαζιά (τα πιο πολλα) την Είχαν πάνω απο 1250 εώς και 1500 την είχα βρεί, και την πήρα απο Αθήνα (μέσω ιντερνετ) στα 1050 .
Λέτε κάποια μαγαζιά που έχουν ΤΟΣΟ μεγάλη διαφορά στην Τιμή, να έχουν Στοκ απο Δευτέρας Διαλογής συσκευές και γι'αυτο να έχουν χαμηλή τιμη,
και γι'αυτο να μου χάλασε γρήγορα??? ή άσχετο....
 
Η πλακέτα που θα σου αλλάξουν θα έχει εγγύηση 2 χρόνια σύμφωνα με τον νόμο. Η υπόλοιπη τηλεόραση θα έχει 1,5 χρόνο εγγύηση.


Σας παρακαλώ όμως παιδιά πείτε τα αυτά στο άλλο θέμα που έχετε αν γίνεται, γιατί δεν έχουν σχέση με τα δικά μας προβλήματα ^^
 
Βρε Παναγο......αυτο ΔΕΝ προκειται να γινει στον αιωνα τον απαντα παρα μονο ΕΑΝφτασει στην lg καποια επιστολη διαμαρτυριας υπογεγραμενη απο καμια εκκατοστη νοματαιους .....τοτε ισως ιδρωσει το αυτακι τους.
Η θα οργανωθουμε να το κανουμε, η θα καθομαστε να γραφουμε λαμακιες εδω μεσα να ξεχναμε τον πονο....... μας και να περιμενουμε αυτο το καταραμενο email απο την Κορεα που θα λυσει τα προβληματα μας.

Ειμαστε τοσα ατομα και καθομαστε και χαζολογαμε και περιμενουμε απο τα σερβις να κανουνε οι ανθρωποι θαυματα.

Η το παμε οπως πρεπει η το σταματαμε.

Τι λετε ??????

Με τα λογια δεν κανουμε τιποτα.

Καλημέρα αγαπητοί συμπάσχοντες. Καιρός είναι να δράσουμε ομαδικά. Λοιπόν η πρότασή μου:
Γράφουμε ένα γράμμα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά στο οποίο αναφέρουμε με διεξοδικό, τεχνικό και αφοπλιστικό τρόπο τα όσα η τηλεόραση υποσχέθηκε και δεν κάνει. Επί προσθέτως αναφερόμαστε και σε συγκεκριμένα ονόματα και επισκέψεις στο service δίνοντας την εντύπωση ότι το έχουμε ψάξει και όχι ότι είναι απλά ένα καπρίτσιο! Τέλος αναφέρουμε την απαίτησή μας για επισκευή και κάλυψη των προδιαγραφών, την αντικατάσταση ή την αποζημείωση σύμφωνα με τις παραγράφους του συγκεκριμένου νόμου. Δεν αναφέρουμε προβλήματα που έχουν συμβεί μεμονομένα και πιθανώς αποτελούν βλάβες που θα διορθωθούν από το service. Τα γράμματα αυτά τα αποστέλουμε σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στην Ελλάδα (LG, Υπουργείο, Υπ. Καταναλωτή, ΙΝΚΑ) και όπου αλλού θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουν γνωστά ακόμα και σε εφημερίδες και περιοδικά (γιατί δεν έχουμε στείλει ακόμα γράμμα στο Hitech και στον Ήχο;) και φυσικά στην μαμά LG στην Ευρώπη αλλά και στην Κορέα. Ταυτόχρονα το δημοσιεύουμε και σε ξένα φόρα για να "ξυπνήσουμε" και τους άλλους εκεί που κοιμούνται. Τα γράμματα τα υπογράφουμε ΟΛΟΙ, με όνομα, ημερομηνία αγοράς, μοντέλο και σειριακό αριθμό. Όσο πιό πολλοί τόσο το καλύτερο. Το μαγαζί αγοράς καθώς και η τιμή που αγοράστηκε η κάθε τηλεόραση δεν νομίζω πως είναι απαραίτητα σε αυτή την φάση. Φυσικά η κίνηση αυτή θα θεωρηθεί αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς τηλεοράσεων από την συγκεκριμένη εταιρία και αυτό είναι που θα πονέσει πιο πολύ! Αν και μετά από αυτήν μας την κίνηση δεν γίνει κάτι, έ τότε θα την χαρίσω στην μάνα μου να βλέπει ειδήσεις και Έρωτα σε 47άρα!
Αν υπάρχει κάποιο νομικό κόλλημα σχετικά με αυτό το γράμμα ας πουν αυτοί που ξέρουν περισσότερα σε αυτόν τον τομέα.
Το ποιός ή ποιοί θα συντάξουν τα γράμματα θα το δούμε.
Ελπίζω να συμφωνήσετε. Φυσικά και άλλες γνώμες είναι πάντα ευπρόσδεκτες.
Φιλικά,
Γιάννης
 
Last edited:
Απάντηση: Re: LG7000 - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Καλημέρα αγαπητοί συμπάσχοντες. Καιρός είναι να δράσουμε ομαδικά. Λοιπόν η πρότασή μου:
Γράφουμε ένα γράμμα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά στο οποίο αναφέρουμε με διεξοδικό, τεχνικό και αφοπλιστικό τρόπο τα όσα η τηλεόραση υποσχέθηκε και δεν κάνει. Επί προσθέτως αναφερόμαστε και σε συγκεκριμένα ονόματα και επισκέψεις στο service δίνοντας την εντύπωση ότι το έχουμε ψάξει και όχι ότι είναι απλά ένα καπρίτσιο! Τέλος αναφέρουμε την απαίτησή μας για επισκευή και κάλυψη των προδιαγραφών, την αντικατάσταση ή την αποζημείωση σύμφωνα με τις παραγράφους του συγκεκριμένου νόμου. Δεν αναφέρουμε προβλήματα που έχουν συμβεί μεμονομένα και πιθανώς αποτελούν βλάβες που θα διορθωθούν από το service. Τα γράμματα αυτά τα αποστέλουμε σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στην Ελλάδα (LG, Υπουργείο, Υπ. Καταναλωτή, ΙΝΚΑ) και όπου αλλού θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουν γνωστά ακόμα και σε εφημερίδες και περιοδικά (γιατί δεν έχουμε στείλει ακόμα γράμμα στο Hitech και στον Ήχο;) και φυσικά στην μαμά LG στην Ευρώπη αλλά και στην Κορέα. Ταυτόχρονα το δημοσιεύουμε και σε ξένα φόρα για να "ξυπνήσουμε" και τους άλλους εκεί που κοιμούνται. Τα γράμματα τα υπογράφουμε ΟΛΟΙ, με όνομα, ημερομηνία αγοράς, μοντέλο και σειριακό αριθμό. Όσο πιό πολλοί τόσο το καλύτερο. Το μαγαζί αγοράς καθώς και η τιμή που αγοράστηκε η κάθε τηλεόραση δεν νομίζω πως είναι απαραίτητα σε αυτή την φάση. Φυσικά η κίνηση αυτή θα θεωρηθεί αποτρεπτικός παράγοντας αγοράς τηλεοράσεων από την συγκεκριμένη εταιρία και αυτό είναι που θα πονέσει πιο πολύ! Αν και μετά από αυτήν μας την κίνηση δεν γίνει κάτι, έ τότε θα την χαρίσω στην μάνα μου να βλέπει ειδήσεις και Έρωτα σε 47άρα!
Αν υπάρχει κάποιο νομικό κόλλημα σχετικά με αυτό το γράμμα ας πουν αυτοί που ξέρουν περισσότερα σε αυτόν τον τομέα.
Το ποιός ή ποιοί θα συντάξουν τα γράμματα θα το δούμε.
Ελπίζω να συμφωνήσετε. Φυσικά και άλλες γνώμες είναι πάντα ευπρόσδεκτες.
Φιλικά,
Γιάννης


ΣΥΜΦΩΝΩ
Aν κάποιος έχει νομικές - διαδικαστικές γνώσεις παρακαλώ ας βοηθήσει.
 
Συμφωνώ και εγώ για το γράμμα. Νομίζω (ένα ίδιο γράμμα που να το στείλει ο κάθε ένας από εμάς ξεχωριστά) ότι αυτό εννοείτε, απλά ρωτάω για να είμαστε σίγουροι.
 
Συμφωνώ και εγώ για το γράμμα. Νομίζω (ένα ίδιο γράμμα που να το στείλει ο κάθε ένας από εμάς ξεχωριστά) ότι αυτό εννοείτε, απλά ρωτάω για να είμαστε σίγουροι.
Εγω θα ελεγα καταρχην μια επιστολη που να ενημερωνει την lg για τα προβληματα των μοντελων ,και πως ειναι διατεθειμενη να μας καλυψει.
στο τελος της επιστολης τα στοιχεια (τα πραγματικα) του καθενος +το μοντελο που εχει προβλημα .....και να κοινοποιηθει και στα μεγαλα περιοδικα του χωρου.
Φυσικα ενημερωνουμε οτι σε περιπτωση που δεν μας καλυψει η εταιρια οτι θα κινηθουμε νομικα.
Τι διαολο ποσα πια θα μας παρει ενας δικηγορος αν μαζευτουμε καμια εκκατοστη ατομα????
 
Εγω θα ελεγα καταρχην μια επιστολη που να ενημερωνει την lg για τα προβληματα των μοντελων ,και πως ειναι διατεθειμενη να μας καλυψει.
στο τελος της επιστολης τα στοιχεια (τα πραγματικα) του καθενος +το μοντελο που εχει προβλημα .....και να κοινοποιηθει και στα μεγαλα περιοδικα του χωρου.
Φυσικα ενημερωνουμε οτι σε περιπτωση που δεν μας καλυψει η εταιρια οτι θα κινηθουμε νομικα.
Τι διαολο ποσα πια θα μας παρει ενας δικηγορος αν μαζευτουμε καμια εκκατοστη ατομα????[/quote]
Εάν ενεργήσουμε μέσα σε μία εβδομάδα από αύριο (χρόνος ελεύθερος που έχω και με την βοήθεια την δική σας στην επιστολή αναφορικά με τα προβλήματ της TV...αν και λίγο πολύ έχουν γραφεί) δεν θα σας στοιχίσει τίποτα. Αμοιβή και έξοδα δικά μου .... Είμαι μαζί σας πρώτη στιγμή που σας διάβασα ....
Για να δούμε πόσοι είμστε και πόσο σύντομα μπορούμε να κινηθούμε;
 
Εγω θα ελεγα καταρχην μια επιστολη που να ενημερωνει την lg για τα προβληματα των μοντελων ,και πως ειναι διατεθειμενη να μας καλυψει.
στο τελος της επιστολης τα στοιχεια (τα πραγματικα) του καθενος +το μοντελο που εχει προβλημα .....και να κοινοποιηθει και στα μεγαλα περιοδικα του χωρου.
Φυσικα ενημερωνουμε οτι σε περιπτωση που δεν μας καλυψει η εταιρια οτι θα κινηθουμε νομικα.
Τι διαολο ποσα πια θα μας παρει ενας δικηγορος αν μαζευτουμε καμια εκκατοστη ατομα????
Εάν ενεργήσουμε μέσα σε μία εβδομάδα από αύριο (χρόνος ελεύθερος που έχω και με την βοήθεια την δική σας στην επιστολή αναφορικά με τα προβλήματ της TV...αν και λίγο πολύ έχουν γραφεί) δεν θα σας στοιχίσει τίποτα. Αμοιβή και έξοδα δικά μου .... Είμαι μαζί σας πρώτη στιγμή που σας διάβασα ....
Για να δούμε πόσοι είμστε και πόσο σύντομα μπορούμε να κινηθούμε;[/QUOTE]

ΟΚ, το πράγμα αρχίζει να μορφοποιείται. Επιστολή ομαδική, όχι ο καθένας μόνος του. Αν και είχα υπόψιν μου την αποστολή της ταυτόχρονα σε όλους τους αρμόδιους και εμπλεκόμενους φορείς, ας την στείλουμε πρώτα στην LG Ελλάδας, Ευρώπης και Κορέας, ενυπόγραφα με την σημείωση ότι αν δεν ικανοποιηθούμε σε εύλογο χρονικό διάστημα θα προχωρίσουμε στα παραπάνω μέσα που μας δίνει ο νόμος, κοινοποίηση σε Υπουργεία, γραμμή καταναλωτή, ΙΝΚΑ κλπ. Στα περιοδικά καθώς και στα ξένα φόρα προτείνω να σταλεί από την αρχή. Είναι μια μορφή εκβιασμού, ανέξοδη και καθ' όλα νόμιμη.
Ένα φόβο έχω, ότι δεν θα μαζευτούμε πολλοί...
Φιλικά,
Γιάννης
 
Και γω μέσα είμαι για την επιστολή αλλά δεν έχω την ευκαιρία να επιβεβαιώσω ότι η τηλεόρασή μου κάνει τα προβληματα αυτά γιατι έχει άλλα προβλήματα αυτή τη στιγμή. Θα μπορώ να μπω και γω ή καλό θα ήταν όλοι που θα μπουν στην επιστολή να έχουν επιβεβαιώσει το πρόβλημα?
 
Και γω μέσα είμαι για την επιστολή αλλά δεν έχω την ευκαιρία να επιβεβαιώσω ότι η τηλεόρασή μου κάνει τα προβληματα αυτά γιατι έχει άλλα προβλήματα αυτή τη στιγμή. Θα μπορώ να μπω και γω ή καλό θα ήταν όλοι που θα μπουν στην επιστολή να έχουν επιβεβαιώσει το πρόβλημα?


Aρκετα ποστ πιο πισω ανεβασαμε κατι βιντεακια που εχουν να κανουν με οριζοντια κινηση.....κατεβασε ενα και βαλτο να παιξει.....αν εχει προβλημα θα το καταλαβεις με την μια.

Αυτοι που μπαινουμε στο αλλο νημα θα υπογραψουμε επιστολη προς την lg που θα αναφερουμε επισημα πλεον και ολοι μαζι τα προβληματα.....φυσικα αναλογα τι θα συμφωνησουν οι πολλοι θα ζητησουμε αλλαγη-επισκευη-επιστροφη χρηματων η κατι τελος παντων που να μας καλυπτει .

Ειναι ακριβως ιδιο με το οταν πας σε μια ταβερνα και παραγγειλεις ας πουμε τηγανιτο καλαμαρι και στο φερει οχι καλα τηγανισμενο.....φυσικα δεν μπορεις να το φας και το γυριζεις πισω.....το ιδιο συμβαινει με τις lg που τα 100ΗΖ ειναι προβληματικα (αργει το κυκλωμα να παρει μπρος) οπως και το χαρακτηριστικο 24ρ .
Αυτα.....για πρωι πιστευω οτι φτανουν.
 
Aρκετα ποστ πιο πισω ανεβασαμε κατι βιντεακια που εχουν να κανουν με οριζοντια κινηση.....κατεβασε ενα και βαλτο να παιξει.....αν εχει προβλημα θα το καταλαβεις με την μια.

Αυτοι που μπαινουμε στο αλλο νημα θα υπογραψουμε επιστολη προς την lg που θα αναφερουμε επισημα πλεον και ολοι μαζι τα προβληματα.....φυσικα αναλογα τι θα συμφωνησουν οι πολλοι θα ζητησουμε αλλαγη-επισκευη-επιστροφη χρηματων η κατι τελος παντων που να μας καλυπτει .

Ειναι ακριβως ιδιο με το οταν πας σε μια ταβερνα και παραγγειλεις ας πουμε τηγανιτο καλαμαρι και στο φερει οχι καλα τηγανισμενο.....φυσικα δεν μπορεις να το φας και το γυριζεις πισω.....το ιδιο συμβαινει με τις lg που τα 100ΗΖ ειναι προβληματικα (αργει το κυκλωμα να παρει μπρος) οπως και το χαρακτηριστικο 24ρ .
Αυτα.....για πρωι πιστευω οτι φτανουν.


Αυτό θα δοκίμαζα, δηλαδή να συνδέσω τον υπολογιστή και να τρέξω ένα βίντεο αλλά με πρόλαβε άλλο πρόβλημα της TV και τώρα δεν ανοίγει καθόλου!!!
 
Αυτό θα δοκίμαζα, δηλαδή να συνδέσω τον υπολογιστή και να τρέξω ένα βίντεο αλλά με πρόλαβε άλλο πρόβλημα της TV και τώρα δεν ανοίγει καθόλου!!!

Πηγαινε εδω http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=780930&postcount=319

κατεβασε το πρωτο το οποιο ειναι vob αρχειο και εχει γινει εξαγωγη απο dvd demo της philips.
Ειναι με 25 καρε και δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις.
Φυσικα οποιος αμφισβητησει για το αρχειο υπαρχει και το πρωτοτυπο.

Θα το καψεις σε ενα αδειο δισκακι dvd και θα το βαλεις να παιξει σε ενα απλο dvd player...

Θα καταλαβεις μονος σου αν εχεις προβλημα.

Φυσικα ολα αυτα αφου την κανεις να αναψει πρωτα:flipout:
 
Πηγαινε εδω http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=780930&postcount=319

κατεβασε το πρωτο το οποιο ειναι vob αρχειο και εχει γινει εξαγωγη απο dvd demo της philips.
Ειναι με 25 καρε και δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις.
Φυσικα οποιος αμφισβητησει για το αρχειο υπαρχει και το πρωτοτυπο.

Θα το καψεις σε ενα αδειο δισκακι dvd και θα το βαλεις να παιξει σε ενα απλο dvd player...

Θα καταλαβεις μονος σου αν εχεις προβλημα.

Φυσικα ολα αυτα αφου την κανεις να αναψει πρωτα:flipout:


Θα το δοκιμάσω (όταν με το καλό φτιαξουν το τροφοδοτικό ή την πλακέτα).
Σπάσιμο είναι οτι θα την πάρουν να την φτιάξουν, θα μου την φέρουν και μετά θα πρέπει να την ξαναπάρουν για το γνωστό πλέον πρόβλημα.


Ευχαριστώ Ζαφείρη
 
Να μη δεχτείς τότε να στην φέρουν πίσω. Πήγαινε στο κατάστημα να τσεκάρεις αν έχει τα γνωστά πρόβληματα.

Εν τω μεταξύ μόλις είδα ότι βγήκε και Firmware 3.23, κάποιος τεχνικός στην Αγγλία το έβαλε σε 1 παλικάρι.
 
Last edited: