Long Beach

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Long Beach

Ο παλιος 80-200 ειταν θαυμασιος αλλα σε φλουταρισμα και κοντραστ και ταχυτητα ειναι πολυ πισω μπροστα στον 70-200 .
Σε Full Frame δεν ετυχε να δοκιμασω τον 80-200 για να ξερω τι γινεται μιας που τον εδωσα δρομο πριν παρω την μηχανη .

Τώρα απ ότι θυμάμαι απο το φακο αυτό πάνω σε F3 λέω, 20+ χρόνια. Και δεν έχω σκανάρει και κανενα slide δυστυχώς.
 
Δεν θα δεχθώ άλλους προσωπικούς χαρακτηρισμούς.
Συζητήσεις, όποιος θέλει να κάνει, ελεύθερα. Μην ξανακούσω για "διαχειριστές" κλπ
 
Από Nikkors εξαιρετικό σε ομαλότητα φόντου και κόντραστ/χρώμα/ανάλυση από ανοικτό, βρίσκω τον παλιό 105/2.5. Αλλά είναι πολύ πιο κοντό εστιακό μήκος, δεν μπορεί να πετύχει το φλουτάρισμα ενός 200ρη.

ΟΟΟΟΟΧ για ποιον λες εχεις κανενα απο δαυτους ? εχω εναν με μερικες μετρτροπες για να λιτουργει στην μηχανη μου ειναι φανταστικος . Ο Gauss ειναι ο καλυτερος απο δαυτους .
 
Τον έχω, αλλά σε μοντούρα πριν το Ai. Τον φοράω στις Canon μου. Είναι ο P.C (Gauss φόρμουλα, ο προηγούμενος ήταν sonnar)
 
Από Nikkors εξαιρετικό σε ομαλότητα φόντου και κόντραστ/χρώμα/ανάλυση από ανοικτό, βρίσκω τον παλιό 105/2.5. Αλλά είναι πολύ πιο κοντό εστιακό μήκος, δεν μπορεί να πετύχει το φλουτάρισμα ενός 200ρη. Επίσης ο Sonnar 180/2.8 είναι αστέρι στον τομέα αυτό.

Δεν ειναι επειδηη ο 200 ειναι μεγαλυτερος σε εστιακο μηκος εναν leica 90αρη που εχω βγαζει το ιδιο φοβερα αποτελεσματα με τον 200 2.0 . Ειναι θεμα σχεδιασμου ενος φακου και θεμα να ριξει καποιος χοντρα λεφτα .
 
Ουτε εγω πουσαρο χρωματα η παραπανω φωτογραφια ειναι με το Standard που ειναι το Default της μηχανης.

Τοσα ξερεις τοσα λες -bye-

Αρκετα ειναι αυτα που ξερω για να κρινω αν εχεις πουσαρει το χρωμα.


Το ιδιο σουπε και ο Send.

Και αυτος ασχετος ειναι ?

Τα 200mm με το f/2.8, το μονοχρωματικό φόντο και το πουσάρισμα των χρωμάτων είναι υπεύθυνο εδώ για την "αίσθηση"



Λοιπον ?????
 
Τον έχω, αλλά σε μοντούρα πριν το Ai. Τον φοράω στις Canon μου.

Καλοι φακοι μαλλον θαυμασιοι αλλα δεν ειναι οπως οι καινουργιοι εχουνε μια αλλη σκληροτητα στην φωτογραφια. Ειναι σχεδιασμενοι για φιλμ μηχανες .
 
Ο 105/2.5 κυκλοφορεί νομίζω απαράλλακτος ακόμη, σε MF.

Καινουργιος εννοεις? με παλιους φακους δεν το ψαχνω εκτος αν δω κανενα μπροστα μου και φυσικα τον αγοραζω αμεσως τους κανω συλλογη εγω .
 
παρολο που εγω ο ιδιος υποστηριξα οτι χωρις καλο φως δεν παιρνεις τρισδιαστατο εφε, τωρα δαγκωνομαι. Διαβαστε εδω απο τον Orio Menoni

I would like to post this other example.
Perspective is frontal, and the lighting, although not diffused, is coming from straight above, so there is no lateral shadow that might help define shapes.
And yet... 3D is there.

Thanks to two factors in this case, I think:
- aperture's DOF (as always)
- and microcontrast.


The focus is set in a way that we have slightly out of focus baskets both before and after the focused one.
This is a trick I often use when I want to communicate depth.

But of course in this particular image, the microcontrast plays a key role, almost of the same importance.
Without that "pop" that differentiates one straw thread from the other, the 3D perception would have been weaker


P.S. camera is 5D, lens is Distagon 1.4/35
photo taken in 2007
http://www.oriofoto.net/temp/pcxs1-2007/2007pcxs1_19.jpg
ειναι απο εδω
http://forum.mflenses.com/the-3d-thread-t16887,start,45.html

Το θεμα ειναι και εκει για το 3D feeling. Εχει αρκετες φωτο και βλεπεις πως ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορετικα το θεμα.

Για μενα σημαντικο ειναι το ποσο αναπνεουν τα μερη της εικονας μεταξυ τους και οχι ποσο φλου ειναι το background.

O Γιωργος ειχε δικιο, εγω αδικο.
 
Last edited by a moderator:
Νικο εγω δεν ετυχε να διαβασω αρθρα περι του θεματος αλλα σε κατι ασιατικα φορουμ που ειμαι μελος τελευτεα εχω παθει πανικο με κατι τρελες αναλυσεις και τεστ που κανουνε εκει.
Απο δικη μου εμπιρεια και απο οτι βλεπω σε χρωμα σε 3D τον 200αρη της νικον κατι λαικα και κατι ζεισσ δεν τους χτυπα κανεις .

Να φανταστεις μου γυρισανε τα μυαλλα να αγορασω την καινουργια leica με τους καινουργιους φακους. Ασε νικο προβλεπω διαζυγιο για τα καλα εδω αχαχχαχααα.

Ενδιαφερον κειμενο παντως οτι αλλο εχεις σαν πληροφορια βαλτο ειμαι πολυ περιεργος να ξερω μιας που ασχολουμαι με τετοιους φακους.

Τελευτεα ασχολουμε εναν νοκτον της νικον δεν εχει τρισδιαστατι λουκ αλλα εχει αλλο αισθημα κατι ανεξηγητο .
 
Ο 35αρης Distagon που εχω ειναι και αυτος αστερι αλλα μακαρι να ειχε 1.4 με αναστατωνεις ΝΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟ , lollll
 
Ιδια περιοχη με την D100 & 70-200 2.8 VR .
Ο καιρος την ημερα εκεινη λιγο μουντος και λιγο μακρια το θεμα για να λαμψει η μηχανη αυτη αλλα δεν τα πηγε και ασχημα ε ?
Παντως ειναι εμφανες ο Full Frame σενσορας οτι αποδοδει καλυτερα στο να εχει καλυτερο φλουταρισμα .



 
Ο 35αρης Distagon που εχω ειναι και αυτος αστερι αλλα μακαρι να ειχε 1.4 με αναστατωνεις ΝΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟ , lollll

Eγω σ αναστατωνω ή εσυ με εχεις κανει να χασω τον υπνο μου μ αυτα που ανεβαζεις. Κλεινω τα ματια μου και βλεπω τον 200αρη, τα ανοιγω και βλεπω zeiss.
Τις προαλλες μου λεει η γυναικα μου οτι παραμιλουσα.
Εγω? της λεω, αποκλειεται
Παραμιλουσες μου λεει και ελεγες..τι-στα-κομματια, τι-στα-κομματια...
Ωχ μας πιασανε λεω απο μεσα μου..Di-sta-gon μαλλον ελεγα.:flipout:

Ζημια μας εχεις κανει Γιωργο, αστα...
 
Το θεμα ειναι και εκει για το 3D feeling. Εχει αρκετες φωτο και βλεπεις πως ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορετικα το θεμα.

Για μενα σημαντικο ειναι το ποσο αναπνεουν τα μερη της εικονας μεταξυ τους και οχι ποσο φλου ειναι το background.

Αυτο ειναι ενα θεμα που χρηζει συζητησης.

Σοβαρης η οχι δεν ξερω αυτο εξαρταται απο το ποσο σχετικοι ειναι ολοι οσοι μετεχουν στην συζητηση που δινεις το λινκ.

Παντως στην φωτο που παραθετεις δεν βλεπω καμια αισθηση 3d. Ισα ισα λογω ομοιομορφου φωτισμου στα καλαθια μου φαινεται flat και χαλια η συγκεκριμενη.

Αν ειχε διαβαθμιση το φως που επεφτε επανω στα καλαθια πιθανον να μιλαγαμε για αλλη φωτογραφια.....



Αυτο που λες για την "αναπνοη" ειναι σημαντικο παντως.


Εκτος του φωτος που παιζει κυριαρχο ρολο εχει σημασια και η συνθεση των φωτιζομενων στοιχειων και η θεση τους στο καδρο που ειναι ενας παραγοντας που δεν ασχολειται και πολυς κοσμος.

Κι ομως....


Φως και καδρο ειναι τα σημαντικοτερα ολων.
 
Αυτη ομως πρεπει να σου κανει Ναθ. Ειναι απο τον ιδιο φωτογραφο. Για οποιον ενδιαφερεται ειναι καλο να διαβασει ολο το νημα που παρεθεσα πριν. Απο την αρχη, δεν ειναι πολυ 5-6 σελιδες. Ο Οrio φαινεται οτι εχει δουλεψει αρκετα στο θεμα 3d. Εχει τις αποψεις του και σε μεγαλο βαθμο μπορει και τις υποστηριζει με φωτογραφιες.

I begin with a photo that I managed _on purpose_ to make as 3D as possible, even if the light was not favourable at all for that.
I had a big help from the "Hollywood" Distagon 2/28, which is one of my "3D-maker" lenses:

Distagon 2/28 on EOS 5D
Lucca, Batoni exhibition advertisement:
http://www.oriofoto.net/temp/Lucca/5D__MG_5218.jpg
You will notice what is my concept of 3D in a photo: not the "binoculars effect" (a focused foreground object over a blurred background),
rather a photo whose objects display dimensionality and where you can "feel the air" in between the objects.
It is a more subtle concept - but, in my opinion, the real one.

Παρακατω γραφει για αυτην την φωτογραφια

In the Lucca photo I posted in the beginning of thread, the lighting condition (flat diffused light) was against the 3D, yet the lens quality alone,
together with the composition (key factor) and the right aperture, made it.

Οπως βλεπεις συμφωνουμε ολοι στο θεμα του composition

και συνεχιζει
In the following photo, taken with a Summicron-R 50 (another lens that is good for 3D), having the ideal lighting condition (strong lateral light) was not enough to obtain a true 3D look:

Ο λογος κατ αυτον ειναι το διαφραγμα (δεν εχει θολωσει το πισω μερος -κτιριο. Να πω εδω οτι κατ αυτον και κατα πολλους το μυστικο εγκειται στο διαφραγμα.

http://www.oriofoto.net/temp/3D/_MG_2274.jpg
The problems are two: the perspective, which is almost frontal (so it's less intuitive), and the aperture, which is too narrow and flattens the different planes.
The image looks nice and bold, but the representation of volume is more committed to the interpretation of the viewer
(who "knows" that the flags are dimensional objects
) than to the graphical representation.

On the contrary, this other image, taken only a few minutes before, with the same camera and lens, undoubtedly has some 3D:

http://www.oriofoto.net/temp/3D/_MG_2269.jpg
The perspective is similar to the previous image (frontal)
so what really changes and "makes it" here, it's the aperture.
At this selected aperture, the Summicron creates a focused foreground objects and a background that is not focused but not really blurred either.
It maintains some degree of dimensionality which helps the whole photo to keep a whole perception of dimension instead of flatness.
What does it is also the high microcontrast, which gives "sparkle" to the objects (and which is what makes a lens more suited to 3D than another one)
At the same time, the difference in rendering with the foreground model makes it clear that there is air between the two.

My conclusions:

1- lighting is important but is not decisive

2- perspective is important but is not decisive

3- composition is a bit more important than previous two, but not yet decisive

4- lens "fingerprint" (microcontrast, mostly) is important and often decisive

5- lens aperture is important and is _always_ decisive

Of course, the more factors you make concur, the more 3D the look.
But most important of everything else, you've got to know your lens.
You need to know at what aperture your lens has the "3D sweet spot"
and you need to know how to use it with regards to the distances in the objects of the scene
.
_________________

Δεν εχει τοσο σημασια σε πρωτη φαση να συμφωνησουμε με την ιεραρχηση των 5 σημειων που σινει ως υπευθυνα για το 3d , οσο να κατανοησουμε οτι ολα αυτα παιζουν ρολο και πρεπει να ειναι τα γνωριζουμε

Με την πρωτη εικονα αυτου του ποστ παντως ο ανθρωπος εδειξε οτι χωρις τον καταλληλο φωτισμο πετυχε το 3d βασιζομενος σε αλλους παραγοντες (φακο, διαφραγμα, συνθεση).
 
Last edited by a moderator:
Παιδιά, σε λίγο οι φωτογραφίες θα διαγραφούν (πνευματικά δικαιώματα γάρ)
Καλύτερα να παραθέσετε τα ανάλογα links .

Εdit: Διεγράφησαν και αντικαταστάθηκαν απο τα links
 
Last edited: