MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR)

Status
Not open for further replies.
λοιπον, το δοκιμασα το script αλλα στα 60hz εχω τεχνουργηματα, αλλαζοντας το στα 30 εχω βηξιματα. Δεν πειραξα τιποτα αλλο και σε 720p υλικο εχω 30% cpu και 55 GPU.

Σε 1080p οπως ειπα και πριν δεν παιζει. Φαινεται οτι κανει κρασαρει στον Madvr.
 
Απάντηση: Re: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR)

λοιπον, το δοκιμασα το script αλλα στα 60hz εχω τεχνουργηματα, αλλαζοντας το στα 30 εχω βηξιματα. Δεν πειραξα τιποτα αλλο και σε 720p υλικο εχω 30% cpu και 55 GPU.

Σε 1080p οπως ειπα και πριν δεν παιζει. Φαινεται οτι κανει κρασαρει στον Madvr.

Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις τον mad επιλέγοντας να παίξεις με EVR για να σιγουρέψεις ότι φταίει αυτό.
 
Re: Απάντηση: Re: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR

Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις τον mad επιλέγοντας να παίξεις με EVR για να σιγουρέψεις ότι φταίει αυτό.

Τελικα αυτο φταιει ο Madvr:smash: και τωρα τι κανω??
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το mad

λοιπον, το δοκιμασα το script αλλα στα 60hz εχω τεχνουργηματα, αλλαζοντας το στα 30 εχω βηξιματα. Δεν πειραξα τιποτα αλλο και σε 720p υλικο εχω 30% cpu και 55 GPU.

Σε 1080p οπως ειπα και πριν δεν παιζει. Φαινεται οτι κανει κρασαρει στον Madvr.

o,τι και να κάνετε, με όποιαδήποτε τρόπο,
εμένα το 24p-->30p και την οθόνη στα 60Ηz
Μου φαίνεται εντελώς λάθος.

Για την μετατροπή 24p-->30p έχουμε 1:1:1:2 pulldown.

Με την Οθόνη στα 60HZ

2:2:2:4 pulldown δηλαδή:

1 1 2 2 3 3 4 4 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 8 8 ...

πόσο καλύτερο να έιναι αυτό από το 3:2 pulldown?

1 1 1 2 2 3 3 3 4 4 5 5 5 6 6 7 7 7 ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το mad

o,τι και να κάνετε, με όποιαδήποτε τρόπο,
εμένα το 24p-->30p και την οθόνη στα 60Ηz
Μου φαίνεται εντελώς λάθος.

Για την μετατροπή 24p-->30p έχουμε 1:1:1:2 pulldown.

Με την Οθόνη στα 60HZ

2:2:2:4 pulldown δηλαδή:

1 1 2 2 3 3 4 4 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 8 8 ...

πόσο καλύτερο να έιναι αυτό από το 3:2 pulldown?

1 1 1 2 2 3 3 3 4 4 5 5 5 6 6 7 7 7 ...

Προσωπικά, η διαφορά που βλέπω είναι τεράστια από τα 24 στα 30 με κλειδωμένη την οθόνη στα 60Hz. Υπάρχει που και που κανά βηξιματάκι, αλλά, απολύτως καμμία σχέση με το συνεχές σπάσιμο του 3:2.

Αν θέλεις, δοκίμασέ το...-bye-
 
έχει μεγάλες διαφορες σε γρηγορες σκηνές και σε πανοραμικά πλάνα πάνω από κτίρια - πόλεις που κινείται αργά η κάμερα.
αύριο που ως γνωστόν είναι μερα δοκιμών θελω ενα svp 60αρι στην panny με το ifc τέρμα να παίξουν τα fi σε crossfire να δούμε τι γίνεται
 
Να ρωτήσω κάτι που είχε ειπωθεί στις αρχές?

Εχω windows 7 64-bit.

Κάποιος είχε πεί οτι παρόλο που έχω 64μπιτα ,για να δουλέψουν όλα (mad,lav etc...)πρέπει το MPC-HC και το ffdshow να είναι για 32άρια.

Και αυτό έχω κάνει.

Ισχύει αυτό τελικά ή αναιρέθηκε ?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το

o,τι και να κάνετε, με όποιαδήποτε τρόπο,
εμένα το 24p-->30p και την οθόνη στα 60Ηz
Μου φαίνεται εντελώς λάθος.

Για την μετατροπή 24p-->30p έχουμε 1:1:1:2 pulldown.

Με την Οθόνη στα 60HZ

2:2:2:4 pulldown δηλαδή:

1 1 2 2 3 3 4 4 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 8 8 ...

πόσο καλύτερο να έιναι αυτό από το 3:2 pulldown?

1 1 1 2 2 3 3 3 4 4 5 5 5 6 6 7 7 7 ...

Όταν πας από τα 24 στα 30 με frame interpolation, δεν έχεις pulldown. To pulldown εισάγεται όταν επαναλαμβάνουμε καρέ κι όχι όταν δημιουργούμε νέα. Στην περίπτωση λοιπόν, που πάει κάποιος με f.i. από τα 24 στα 30 και παίζει στα 60, καταλήγει απλά με 2:2 pulldown... ;)
 
Μα, pulldown γίνεται επειδή κανονικά δεν μπορούμε να "γεννήσουμε" καρέ και αναγκαζόμαστε να επαναλαμβάνουμε αυτά που έχουμε.

Τη στιγμή που το F.I. "γεννάει" νέα καρέ, δεν χρειάζεται να κάνουμε pulldown (για την μετατροπή 24p->30p).
 
μισό λεπτό,
αρχικά η ταινία (24p): 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

24 καρέ Σε 1 sec.

από 24p->30P:|1| 2| 3| 4| 4| 5| 6| 7| 8| 8| 9| 10| 11| 12| 12| 13| 14| 15| 16| 16| 17| 18| 19| 20| 20| 21| 22| 23| 24|24|


30 καρέ : |1 |2 |3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| 26| 27| 28| 29| 30|

30 καρέ σε 1 sec.

Στην μονάδα του χρόνου δεν φτιάχνονται καρέ? (frames per second)

Πως αλλιώς θα φτιαχτούν τα 30 καρέ σε ενα 1 δεπτερόλεπτο?

Η αρχίζει και πετάει με τη σειρά 30 καρέ σε ένα δεπτερολεπτο?

Δηλαδή αμα κάνουμε F.I στα 30 η ταινία θα τελειώσει πιο γρήγορα και αν την βάλουμε στα 60καρέ θα τελειώσει στον μισό χρόνο?

Αυτή η διαδικασία δεν ακολουθείται pulldown (1:1:1:2) Που μετα γίνεται 2:2:2:4?

Ποια άλλη διαδικασία θα μπορούσε να υπήρχε?

υπάρχει περιπτωση να μας φτιάξει 0,8 καρέ[!] για να κάνει τα 24p-->30p?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR)

από 24p->30P:|1| 2| 3| 4| 4 | 5| 6| 7| 8| 8 | 9| 10| 11| 12| 12 | 13| 14| 15| 16| 16 | 17| 18| 19| 20| 20 | 21| 22| 23| 24| 24 |


30 καρέ : |1 |2 |3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| 26| 27| 28| 29| 30|

Σε σχέση με το παράδειγμα του πίνακα:

Αν τα bold καρέ είναι επανάληψη των αμέσως προηγουμένων, τότε έχουμε pulldown και σκάλωμα στην κίνηση (επειδή το pulldown δεν είναι Χ:Χ τύπου).

Αν τα bold καρέ είναι καινούρια καρέ, διαφορετικά από τα αμέσως προηγούμενα (δημιουργημένα από το frame interpolation), τότε δεν υπάρχει pulldown και η κίνηση είναι ομαλή.
 
Interpolated frames... :D

Π.χ. το 4 είναι αυτό που έχει υπολογίσει ο αλγόριθμος, ως ενδιάμεσο στιγμιότυπο κίνησης μεταξύ του 4 και του 5, κ.ο.κ...
 
να το πω αλλιώς,
εγώ ήξερα ότι και το F.I. στα 60 πάλι παίζει με 3:2 pulldown


δηλαδή :

24p->60p | 1| 1| 1| 2| 2| 3| 3| 3 |4 |4| 5| 5| 5| 6| 6| 7| 7| 7| 8| 8| 9| 9| 9| 10| 10| κ.ο.κ
60 καρέ| 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8 |9 |10| 11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|κ.ο.κ

Aπλά στην πρώτη περίπτωση (24fps σε 60HZ οθόνη) μας ενοχλεί το 3:2 pulldown γιατί κάθε καρέ διαρκεί 1/24s= 42msec

ενώ στην δεύτερη δεν μας ενοχλέι γιατί το κάθε καρέ διαρκεί 1/60s= 17ms

αρκετά πιο κοντά στο 8 ή 12ms που διακρίνει καρέ ο ανθρώπινος εγκέφαλος.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR)

να το πω αλλιώς,
εγώ ήξερα ότι και το F.I. στα 60 πάλι παίζει με 3:2 pulldown


δηλαδή :

24p->60p | 1| 1| 1| 2| 2| 3| 3| 3 |4 |4| 5| 5| 5| 6| 6| 7| 7| 7| 8| 8| 9| 9| 9| 10| 10| κ.ο.κ
60 καρέ| 1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8 |9 |10| 11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|κ.ο.κ
Aπλά στην πρώτη περίπτωση (24fps σε 60HZ οθόνη) μας ενοχλεί το 3:2 pulldown γιατί κάθε καρέ διαρκεί 1/24s= 42msec

ενώ στην δεύτερη δεν μας ενοχλέι γιατί το κάθε καρέ διαρκεί 1/60s= 17ms

αρκετά πιο κοντά στο 8 ή 12ms που διακρίνει καρέ ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Νope...

Αν παίξεις 24 καρέ στα 60Hz χωρίς f.i., τότε αναγκάζεσαι να τα παίξεις με 3:2 pulldown και στην περίπτωση αυτή κάθε καρέ από τα 24 δε διαρκεί 42msec, αλλά τα μονά καρέ προβάλονται για 49,99msec (16,67x3) και τα ζυγά καρέ για 33,33msec (16,67x2). Kαι αυτή η ανισότητα στη διάρκεια προβολής των στιγμιότυπων κίνησης είναι που μας ενοχλεί και αποτελεί το διαβόητο telecine judder.

Basic-3-2-pulldown.png


42msec διαρκεί η προβολή καθενός καρέ από τα 24, αν τα προβάλλεις στα 24Hz ή σε κάποια ακέραια πολλαπλασιασμένη συχνότητα (48, 72, 96, κτλ.), χωρίς f.i. Σε αυτή την περίπτωση, το pulldown είναι τύπου Χ:Χ και δεν έχουμε σπασίματα, παρά μόνο το εγγενές judder των 24 καρέ.

Αν βάλουμε full f.i. για να πάμε από τα 24 καρέ στα 60, τότε δεν επαναλαμβάνεται κανένα καρέ, έχουμε 36 καινούρια καρέ που προσθέτονται στα αρχικά και σε αυτή την περίπτωση, κάθε 16,67msec έχουμε αλλαγή του στιγμιότυπου κίνησης. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει judder.
 
Status
Not open for further replies.