Maestro [MegaTV]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 4 14.8%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 12 44.4%
  • Καλή

    Votes: 3 11.1%
  • Μέτρια

    Votes: 2 7.4%
  • Κακή

    Votes: 6 22.2%

  • Total voters
    27
Δλδ λες ότι εν τελει είναι συνηθισμένη η μέτρια ηχοληψία επι σκηνής, σωστά;

Αυτό είναι Ελληνικό φαινόμενο (το σύνηθες, εννοώ) ή γενικά συμβαίνει πολύ συχνά και στο εξωτερικό (αλλά εκεί ακολουθει ντουμπλαζ);

Γιατί γενικά, έχω την αίσθηση ότι το ντουμπλαζ «ακούγεται» (αν και φανταζομαι σε καλες παραγωγές θα είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο).

Η αποδοχή του προβλήματος από τους δημιουργούς, δεν μου κάνει εντύπωση. Είναι χαρακτηριστικό της νοοτροπίας μας ως λαός πολλές φορές.


Δεν ξερω αν ειναι χαρακτηριστικο της νοοτροπιας μας ή απλα ειμαστε αμορφωτοι σε τεχνικο επιπεδο.

Ειδικα στον ηχο κυκλοφορουν πολλοι ως "μαστερ" αλλα ειναι για τα μπαζα.

Επισης αν δεις τι δουλεια κανουν στο ντουμπλαζ θα μεινεις .......καμια φορα λες πως στο διαολο εκαναν τετοια ηχοληψια οι κεραταδες....που εβαλαν το ατιμο το μικροφωνο μεσα στον λαιμο του ηθοποιου και μετα αντιλαμβανεσαι την μαγεια του ντουμπλαζ.....
 
  • Like
Reactions: spcav
Εγω πάντως στις ελληνικες σειρες δυσκολεύομαι να ακούσω τι λενε όταν υπάρχει περιβαλλοντας ηχος.
Παλια ρωτουσα συνεχεια, τι ειπε και τι ειπε. Τωρα εχω βολευτει με τους υπότιτλους.

Στα της σειρας τωρα. Είδα το πρωτο επεισόδιο της 2ης σεζον.
Υποτονικό ηταν. Ισως επιτηδες για να σε βαλει ξανα στην υποθεση.
Επίσης αυτό με την εγκυο ήταν λιγο τραβηγμενο. Ιδιως στα σκαλιά στο σπίτι, η μουσικη και η σκηνοθεσία ειναι θριλερ λες και πρόκειται να γεννησει τον αντίχριστο.

Βεβαια του αρεσουν οι υπερβολες του παπακαλιατη.
Στην 1η σεζον, ο δήμαρχος θα μπορουσε να εκανε οικονομικες απατεωνιες, αρχαιοκαπηλία, κάτι πιο λεπτεπίλεπτο.
Επελεξε τον drug dealer κατι που δεν του παει κιολας. Πολυ οικογενειαρχης για να ειναι drug dealer.
 
Δεν ξερω αν ειναι χαρακτηριστικο της νοοτροπιας μας ή απλα ειμαστε αμορφωτοι σε τεχνικο επιπεδο.

Ειδικα στον ηχο κυκλοφορουν πολλοι ως "μαστερ" αλλα ειναι για τα μπαζα.

Σε αυτο αναφερομαι στους ελληνες ηχοληπτες

Επισης αν δεις τι δουλεια κανουν στο ντουμπλαζ θα μεινεις .......καμια φορα λες πως στο διαολο εκαναν τετοια ηχοληψια οι κεραταδες....που εβαλαν το ατιμο το μικροφωνο μεσα στον λαιμο του ηθοποιου και μετα αντιλαμβανεσαι την μαγεια του ντουμπλαζ.....


Σε αυτο στις ξενες παραγωγες
 
Εγω πάντως στις ελληνικες σειρες δυσκολεύομαι να ακούσω τι λενε όταν υπάρχει περιβαλλοντας ηχος.


Γιατι κρατουν τον ηχο τον φυσικο.

Οι αμερικανοι σπανιως το κανουν αυτο και για αυτο προτιμουν την λυση του sound stage οπου ο ηχος ειναι ελεγχομενος (στην αθηνα δεν εχουμε σοβαρα τετοια μεγαθηρια.....ουτε για δειγμα, καπου επαρχια φτιαχνουν η στην συμπρωτευουσα δεν θυμαμαι καλα) ή την λυση του σοβαρου επαγγελματικου ντουμπλαζ.

Εδω οταν κανουν γυρισμα και βλεπεις ηχοληπτη ειναι σαν εκεινη την ατακα του Χαρυ Κλυν....."Παυση αεροπλανο Βυσσινο"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Πάντως στη δεύτερη σεζόν που την είδα σε καλό σύστημα και... "δυνατά", πιο πολύ με ενόχλησε το ντουμπλάζ το ίδιο, αφού μου ακουγόταν αφύσικο. Δηλαδή, αυτό ακριβώς που είπε ο Ναθ παραπάνω, το μικρόφωνο στο λαιμό, ο ΤΕΛΕΙΟΣ ήχος, που τελικά όμως είναι τελείως αποκομμένος από το περιβάλλον, και σε αποσυνδέει από όλη τη φάση που προσπαθεί να σε βάλει ο σκηνοθέτης. Δηλαδή, κάνε καλή δουλειά μεν, αλλά μισή, γιατί δεν κάνανε σωστό ρεμίξ μετά.

Σε κάποιες στιγμές μάλιστα είναι υπερβολικό (σε ένα σημείο που παίζουν πιάνο και ταυτόχρονα συζητάνε, το πιάνο ακούγεται λες και έρχεται από το υπερπέραν, λες και ακούει μουσική ο γείτονας).
 
Στα της σειράς τώρα, η δεύτερη σεζόν είναι τελείως διαφορετική από την πρώτη, τώρα χτίζοντας στους χαρακτήρες και τα γεγονότα που κορύφωσαν την πρώτη, εστιάζει σε συναισθήματα. Η δράση είναι πιο αργή, αλλά αναπνέει με έναν ανέλπιστα φυσικό τρόπο, καταφέρνει (όχι πάντα, αλλά σε μεγάλο βαθμό) να σε φέρει στη θέση των πρωταγωνιστών, να νιώσεις τα αδιέξοδα που νιώθουν, την εξέλιξη των χαρακτήρων τους, το μη άσπρο-μαύρο. Γίνεται ώρες-ώρες ωμό, άλλες στιγμές αισιόδοξο, αλλά καταφέρνει να σε πάρει μαζί του, κάτι που είναι σπάνιο (για μένα, και σε τέτοια είδη).

Την απόλαυσα τη δεύτερη σεζόν, για τελείως διαφορετικούς λόγους από την πρώτη, οπότε μπράβο του, μαγκιά του. Καιρός είναι να το γυρίσει ολοκληρωτικά στο γράψιμο και τη σκηνοθεσία (που φαίνεται πως και στα δύο είναι ταλαντούχος) και να σταματήσει να περιφέρει την ξινή φάτσα του σαν πρωταγωνιστή (γιατί σ'αυτό υπολείπεται σε σχέση με τους περισσότερους στο εξαιρετικό καστ).
 
  • Like
Reactions: karamela
Πάντως στη δεύτερη σεζόν που την είδα σε καλό σύστημα και... "δυνατά", πιο πολύ με ενόχλησε το ντουμπλάζ το ίδιο, αφού μου ακουγόταν αφύσικο. Δηλαδή, αυτό ακριβώς που είπε ο Ναθ παραπάνω, το μικρόφωνο στο λαιμό, ο ΤΕΛΕΙΟΣ ήχος, που τελικά όμως είναι τελείως αποκομμένος από το περιβάλλον, και σε αποσυνδέει από όλη τη φάση που προσπαθεί να σε βάλει ο σκηνοθέτης. Δηλαδή, κάνε καλή δουλειά μεν, αλλά μισή, γιατί δεν κάνανε σωστό ρεμίξ μετά.


ΜΙξαζ δεν εκαναν (αυτος ειναι ο τεχνικος ορος) . Δηλαδη να παρουν τον τελεια γραμμενο ηχο (μεσω του ντουμπλαζ που γινεται με ειδικο τεχνικο βλεποντας ταυτοχρονα το μονταρισμενο πλανο) και να τον εναρμονισουν στους υπολοιπους φυσικους ηχους που θα μπορουσαν να εχουν καταγραψει στο φυσικο περιβαλλον ή να το επαναδημιουργησουν μεσω του sound design.

Αλλα αυτα προυποθετουν τεχνικο σχεδιασμο και μια ατεγκτη διαδικασια που να μην ειναι μια αρπα κολα οπως ειναι συνηθως οι ελληνικες παραγωγες.
 
Χμ υπάρχει καποιο λινκ σωστό να διαβάσουμε για τα βασικα του ηχου σε τέτοιες παραγωγές? Ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
Είδα τα 2 πρώτα της 2ης σαιζόν.

Τώρα που φύγαμε από τους Παξούς και τα ωραία φυσικά τοπία, προσγειωθήκαμε μάλλον στον Παπακαλιάτη που θυμόσασταν από μικροί:

Ατάκα λολιτας: «Το ξέρω ότι είμαι όμορφη. Αλλά έχω ανασφάλειες» 😂
 
Ειδα και τα υπολοιπα της 2ης σαιζον.

Βαρετη και επαλαμβανομενη.

Από τη μεση και μετά φωναζε απο μακρυα ότι έγινε για να γίνει, χωρίς να έχει κάτι να πει.

Ειδικά το φιναλε (και δεν εννοω μόνο την τελευταία σκηνή) ήταν εντελώς ξεπέτα και επιβεβαιωσε το παραπανω.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Ειδικά το φιναλε (και δεν εννοω μόνο την τελευταία σκηνή) ήταν εντελώς ξεπέτα και επιβεβαιωσε το παραπανω.

Τωρα συνειδητόποιησα ότι θα υπάρξει και 3η σαιζόν.

Οποτε, ΟΚ, το φινάλε της 2ης τουλάχιστον, παλεύεται.
 
Έχω δει μερικά επεισόδια της δεύτερης σεζόν. Παραμένει τραγικά ατάλαντος σαν ηθοποιός, αλλά είδα βελτίωση στα τεχνικά (φωτογραφία, production design) και παντα πολυ καλό soundtrack.
Μπράβο του που φροντίζει να αναδεικνύει την ομορφιά των location που διαδραματίζεται η σειρά, κάτι που κάνουν παραδοσιακά στο εξωτερικό σε αντίστοιχες παραγωγές πχ στην Ιταλία ή τη Γαλλία.
 
Καλά, σαν ηθοποιός δίνει την εντύπωση ότι παίρνει τον ρόλο μόνο και μόνο για να πηδήξει.
Στα υπόλοιπα, μια χαρά είναι.
Το πως κατέληξε σε αυτή την ιστορία να είναι ο δήμαρχος ο κακός δεν το κατάλαβα βέβαια...
Άλλος σκότωσε, άλλος κάλυψε, ο δήμαρχος πρακτικά είναι τόσο ένοχος όσο και ο Παπακαλιάτης!
Και sorry δηλαδή, ο ένας προσπαθεί να ξεμπλέξει από κύκλωμα που ξεπλένει χρήματα, ο άλλος πηδάει ότι 17άχρονο του βρεθεί στο δρόμο, ο πρώτος είναι ο κακός της ιστορίας; :ROFLMAO:
 
Κάτω του μετρίου σαν ηθοποιός.
Δεν είναι χάλια, αλλά δεν λάμπει κιόλας.

Σαν production, μαζί με alter ego και την σειρά που είχαν βγάλει την αστυνομική, είναι στα top ελληνικά.
Μακάρι να βγάζαμε σαν χώρα 3-4 τέτοιες παραγωγές κάθε χρόνο να μπαίνουν και Netflix και να μαθαίνεται ο τόπος μας (το 2o season έχει και μεταγλώτισση στα αγγλικά :D )
 
  • Like
Reactions: spcav
Εξαιρετικα νεα. Εχει 1-2 μηνες τελειωσα δευτερη σεζον η οποια τελειωσε Μαϊο φετος και στο καπακι θα δουμε τριτη. Μπραβο Παπακαλιατη.