... δεν ανεβηκε απλα στο ποντιουμ και ειπε "α εχει μπαλα σημερα, ας το παρω πιο γρηγορα να τελειωσουμε λιγο νωριτερα να προλαβω".



Λες να είναι Nerazzurri;
Last edited:
... δεν ανεβηκε απλα στο ποντιουμ και ειπε "α εχει μπαλα σημερα, ας το παρω πιο γρηγορα να τελειωσουμε λιγο νωριτερα να προλαβω".
Σκέφτηκα , αφού είδα πώς εξελίσσεται το θέμα , να ανεβάσω μεγαλύτερα αποσπάσματα όπου ακούγεται περισσότερο το σολιστικό μέρος. Όλα τα αποσπάσματα λοιπόν θα είναι γύρω στα 5:30-6:00.
Όχι ότι σκοπός είναι να αξιολογήσουμε μόνο τον πιανίστα, αποδίδεται όμως καλύτερη εικόνα της εκτελεστικής προσπάθειας.
Σε λίγα λεπτά θα είναι διαθέσιμα τα νέα links.
Στο προκειμενο τωρα. Για τους λογους που σου περιεγραψα, δε μπορω με ενα ακουσμα ενος απλως μερους ενος εργου να κρινω τι θεωρω καλυτερο.
Ωστοσο, ως απλος ακροατης, που ακουει για την προσωπικη του ευχαριστηση, θα διαλεγα το No1. Ηχος αναλαφρος χωρις να ειναι χαζοχαρουμενος, ωραιο φραζαρισμα, και γενικοτερα, καμια ρομαντικη αισθηση (που φυσικα ουδεμια σχεση εχει με τον Bach, και διαπνεει τα κομματια 3,4 - το 4 θελει να "μπαροκισει" αλλα δεν τα καταφερνει κατα τη γνωμη μου). Για το 2 δεν μπορεσα να καταληξω, ωστοσο ισως θα το ελεγα λιγο πιο "αυθεντικο", πιο κοντα στην εποχη του Bach.
Ετσι τελικα ως καλες ερμηνειες θα χαρακτηρισω τα 1,2. Το καθενα εχει προβαδισμα σε αλλο τομεα. Τα αλλα 2 προσωπικα δε με ενθουσιασαν, ωστοσο οπως ειπα δεν αρκουν 3 λεπτα για να τα καταδικασουμε ή να τα θεοποιησουμε.
Είσαι αρτίστας ρέ σύ.:SFGSFGSF::SFGSFGSF:
Καί ας μήν καπνίζεις.![]()
Ελα βρε Διονύση,έχω λυσσιάξει πιά !:violent-smiley-030::firstprize:
Λυπήσου με.
Υ.Γ. Κανα π.μ. δεν "παίζει" μπας και..
Υ.Γ 2. Τελικά δεν σου απάντησα στο ερώτημά σου :ΟΧΙ,δεν με προκαταλαμβάνει το όνομα κάποιου συνθέτη,εκτελεστή,τραγουδιστή,ηθοποιού κλπ.
Συναισθήματα ανάμικτα μπορεί να υπάρχουν.Προκατάληψη ζαμέ (το γαλλικό μου,ε??)
Δημήτρη αγόρι μου πολύ ανυπόμονος μας προέκυψες...
Και η αναμονή έχει τη γλύκα της...
![]()
Υπάρχουν φορές που είμαστε προκατειλημμένοι (θετικά ή αρνητικά) με το όνομα των καλλιτεχνών-εκτελεστών έτσι ώστε η άποψή μας για την εκτέλεση να έχει αρχίσει να διαμορφώνεται πριν ακόμη ακουστεί η πρώτη νότα;
Ναι ως προσμονή, ή ως δυσπιστία, όχι ως απόφανση. Η γνώμη διαμορφώνεται πάντα κατόπιν της ακρόασης.
Παγιδευόμαστε τρόπω τινά από την φήμη του εκτελεστή (μαέστρος ,σολίστας ,ορχήστρα) σε βαθμό τέτοιο που να διαστρεβλώνεται a priori η κρίση μας;
Όχι, όπως απάντησα και παραπάνω.
Σκέψου αν απορρίψαμε τον Gould τί ανεμομαζώματα θα έχουμε μετά..:BDGBGDB55:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.