μας προκαταλαμβάνει το όνομα του καλλιτέχνη πριν την ακρόαση; - Blind test

... δεν ανεβηκε απλα στο ποντιουμ και ειπε "α εχει μπαλα σημερα, ας το παρω πιο γρηγορα να τελειωσουμε λιγο νωριτερα να προλαβω".

:flipout::flipout::flipout:
Λες να είναι Nerazzurri;
 
Last edited:
Σκέφτηκα , αφού είδα πώς εξελίσσεται το θέμα , να ανεβάσω μεγαλύτερα αποσπάσματα όπου ακούγεται περισσότερο το σολιστικό μέρος. Όλα τα αποσπάσματα λοιπόν θα είναι γύρω στα 5:30-6:00.
Όχι ότι σκοπός είναι να αξιολογήσουμε μόνο τον πιανίστα, αποδίδεται όμως καλύτερη εικόνα της εκτελεστικής προσπάθειας.
Σε λίγα λεπτά θα είναι διαθέσιμα τα νέα links.
 
Απάντηση: Re: μας προκαταλαμβάνει το όνομα του καλλιτέχνη πριν την ακρόαση; - Blind t

Σκέφτηκα , αφού είδα πώς εξελίσσεται το θέμα , να ανεβάσω μεγαλύτερα αποσπάσματα όπου ακούγεται περισσότερο το σολιστικό μέρος. Όλα τα αποσπάσματα λοιπόν θα είναι γύρω στα 5:30-6:00.
Όχι ότι σκοπός είναι να αξιολογήσουμε μόνο τον πιανίστα, αποδίδεται όμως καλύτερη εικόνα της εκτελεστικής προσπάθειας.
Σε λίγα λεπτά θα είναι διαθέσιμα τα νέα links.

Είσαι αρτίστας ρέ σύ.:SFGSFGSF::SFGSFGSF:
Καί ας μήν καπνίζεις.:flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: μας προκαταλαμβάνει το όνομα του καλλιτέχνη πριν την ακρόαση; - Blind t

Στο προκειμενο τωρα. Για τους λογους που σου περιεγραψα, δε μπορω με ενα ακουσμα ενος απλως μερους ενος εργου να κρινω τι θεωρω καλυτερο.
Ωστοσο, ως απλος ακροατης, που ακουει για την προσωπικη του ευχαριστηση, θα διαλεγα το No1. Ηχος αναλαφρος χωρις να ειναι χαζοχαρουμενος, ωραιο φραζαρισμα, και γενικοτερα, καμια ρομαντικη αισθηση (που φυσικα ουδεμια σχεση εχει με τον Bach, και διαπνεει τα κομματια 3,4 - το 4 θελει να "μπαροκισει" αλλα δεν τα καταφερνει κατα τη γνωμη μου). Για το 2 δεν μπορεσα να καταληξω, ωστοσο ισως θα το ελεγα λιγο πιο "αυθεντικο", πιο κοντα στην εποχη του Bach.

Ετσι τελικα ως καλες ερμηνειες θα χαρακτηρισω τα 1,2. Το καθενα εχει προβαδισμα σε αλλο τομεα. Τα αλλα 2 προσωπικα δε με ενθουσιασαν, ωστοσο οπως ειπα δεν αρκουν 3 λεπτα για να τα καταδικασουμε ή να τα θεοποιησουμε.

Αγαπητέ maestro , να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω συμφωνώντας μαζί σου !!!ϴΕίδα στο προφίλ σου ότι είσαι μουσικός . Αυτό σε συνδυασμό με το νεαρόν της ηλικίας σου και τις χιλιάδες ώρες που είπες ότι έχεις αφιερώσει σε ακούσματα λόγιας μουσικής , με οδηγεί στο ασφαλές (; ) συμπέρασμα πως είσαι μουσικός με κλασσικές σπουδές . Ως εκ τούτου δεν μπορείς να είσαι απλός ακροατής , διότι δεν μπορείς να ξεφύγεις ακριβώς από την αναγνώριση και κατανόηση μιάς γλώσσας που κατέχεις . Απλός ακροατής π.χ. είμαι εγώ που δεν κατέχω την γλώσσα .
Ως εκ τούτου χαίρομαι που προκρίνεις ως πλέον "αυθεντική" έστω και κατά τι , την ερμηνεία 2 ( χαίρομαι για τα απαίδευτα αυτιά μου εννοείται ).
 
Άμα είναι ο καναδός θα τον έβαζαν όλοι τέταρτο ;

Δυστυχώς με την diAL UP ούτε εγώ μπορώ να συμμετέχω ....
 
Λοιπόν , ιδού τα νέα links μετά από περιποίηση στην Προκρούστειο κλίνη:
Δυστυχώς το τέταρτο δείγμα αρνείται επίμονα να ανέβει οπότε θα περιοριστούμε στα τρία μέχρι να βρω λύση.

δείγμα 1

δείγμα 2

δείγμα 3


Θα παρακαλέσω μόνο , αν κάποιος φίλος καταλάβει κάτι για την ταυτότητα των εκτελεστών, ας περιοριστεί στο σχολιασμό των αποσπασμάτων και στη διατύπωση απόψεων για τον αρχικό προβληματισμό, για ευνόητους λόγους.

Ευχαριστώ
 
Ελα βρε Διονύση,έχω λυσσιάξει πιά !:violent-smiley-030::firstprize:

Λυπήσου με.:flipout:

Υ.Γ. Κανα π.μ. δεν "παίζει" μπας και..

Υ.Γ 2. Τελικά δεν σου απάντησα στο ερώτημά σου :ΟΧΙ,δεν με προκαταλαμβάνει το όνομα κάποιου συνθέτη,εκτελεστή,τραγουδιστή,ηθοποιού κλπ.
Συναισθήματα ανάμικτα μπορεί να υπάρχουν.Προκατάληψη ζαμέ (το γαλλικό μου,ε??)
 
Last edited:
Λοιπόν τα ξαναέβαλα στην νέα τους , μεγαλύτερη διάρκεια και μάλιστα συνέδεσα τον υπολογιστή στο σύστημα για να τα ακούσω καλύτερα .Οι εντυπώσεις παρέμειναν πάνω κάτω οι ίδιες , απλώς χειροτέρεψε έτι περισσότερο η άποψη μου για το 3 . Για τα δικά μου αυτάκια είναι ο χειρότερος Μπαχ που έχω ακούσει και ας είναι ο δεν ξέρω ποιός . Μόνο να μας το πείς σύντομα να γλυτώσουμε από μία λάθος αγορά .
 
3-2-1
1 βιαστικο.(περισσοτερο γρηγορο απο οτι νομιζω εγω σωστο) με αποτελεσμα να χανει το συναισθημα .
2.ωραιοτερη εκτελεση αλλα παρολα αυτα μου φαινεται οτι οι μουσικοι παλι ειναι καπως αποστασιοποιημενοι απο το εργο.
3.μαλλον η καλυτερη.Λιγο ενθουσιωδης (παντως ολες μου φαινονται γρηγοροτερες απο το "σωστο" λες και οι μουσικοι θελουν να τελειωνουν).
 
Το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι οπότε ορίστε και τα τέσσερα δείγματα:



δείγμα 1

δείγμα 2

δείγμα 3

δείγμα 4

Απλά το τέταρτο είναι μέσω rapid share και χρειάζεται επιπλέον μια απλή διαδικασία δευτερολέπτων για να κατέβει.
Επιλέξτε Free Download (στο κάτω μέρος) και αναμείνατε ολίγον τι.
 
Re: Απάντηση: μας προκαταλαμβάνει το όνομα του καλλιτέχνη πριν την ακρόαση; - Blind t

Ελα βρε Διονύση,έχω λυσσιάξει πιά !:violent-smiley-030::firstprize:

Λυπήσου με.:flipout:

Υ.Γ. Κανα π.μ. δεν "παίζει" μπας και..

Υ.Γ 2. Τελικά δεν σου απάντησα στο ερώτημά σου :ΟΧΙ,δεν με προκαταλαμβάνει το όνομα κάποιου συνθέτη,εκτελεστή,τραγουδιστή,ηθοποιού κλπ.
Συναισθήματα ανάμικτα μπορεί να υπάρχουν.Προκατάληψη ζαμέ (το γαλλικό μου,ε??)

Δημήτρη αγόρι μου πολύ ανυπόμονος μας προέκυψες...
Και η αναμονή έχει τη γλύκα της...
:D
 
Πάντως βλέπω διαστάσεις απόψεων ως πρς τις εκτελέσεις και αυτή είναι και η εμορφιά στην κλασσική.

Αλλιώς δεν θα υπήρχαν αγαπημένες εκτελέσεις ούτε τόση πληθώρα στην αγορά.

Κάθε "όνομα" βάζει και την δική του υπογραφή,ύφος και κατάθεση με αποτέλεσμα να διαλέγουμε αυτό που μας αγγίζει.
Ελπίζω μόνο να μην οδηγηθούμε σε ξεμαλλιάσματα τύπου καλλιστείων :"Το 1","Τί λες ρε,το 4 είναι πιο όμορφο","Δεν ξέρετε τί σας γίνεται,το 3 είναι όλα τα λεφτά" και πάει λέγοντας..:firstprize:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: μας προκαταλαμβάνει το όνομα του καλλιτέχνη πριν την ακρόαση;

Δημήτρη αγόρι μου πολύ ανυπόμονος μας προέκυψες...
Και η αναμονή έχει τη γλύκα της...
:D

Η Υπομονή δεν ήταν ποτέ στα "χαρακτηριστικά" μου,οπότε δεν σας προέκυψα ξαφνικά.
Ετσι με φορτωθήκατε..:ears:
 
Υπάρχουν φορές που είμαστε προκατειλημμένοι (θετικά ή αρνητικά) με το όνομα των καλλιτεχνών-εκτελεστών έτσι ώστε η άποψή μας για την εκτέλεση να έχει αρχίσει να διαμορφώνεται πριν ακόμη ακουστεί η πρώτη νότα;

Ναι ως προσμονή, ή ως δυσπιστία, όχι ως απόφανση. Η γνώμη διαμορφώνεται πάντα κατόπιν της ακρόασης.

Παγιδευόμαστε τρόπω τινά από την φήμη του εκτελεστή (μαέστρος ,σολίστας ,ορχήστρα) σε βαθμό τέτοιο που να διαστρεβλώνεται a priori η κρίση μας;

Όχι, όπως απάντησα και παραπάνω.

Από 'κει και ύστερα υπάρχουν κάποιες αναφορές που σαφώς θεωρώ επιβεβλημένο να τις έχω υπόψη μου, χωρίς αυτό να σημαίνει εκ των προτέρων αναγνώριση υπεροχής. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε περιπτώσεις σπουδαίων μουσικών που γνώριζαν το συνθέτη, ή ακόμη περισσότερο ανήκαν στο στενό περιβάλλον του.

Μου είναι αδιανόητο π.χ. να αγνοήσω ηχογράφηση του Βάλτερ και του Κλέμπερερ στο Μάλερ, του Μραβίνσκυ στο Σοστακόβιτς και της Λότε Λένυα στον Κουρτ Βάιλ.

Σε παλαιότερο μήνυμα για τον Μάλερ που είχες ανοίξει - αν θυμάμαι καλά - είχα δώσει πιο αναλυτικά τα κριτήρια επιλογής μου στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ανάλογα - δηλαδή κατά περίπτωση - διαμορφώνονται και για άλλους συνθέτες.

Για το Μπαχ θα γράψω τη γνώμη μου μόλις τ' ακούσω καλύτερα.
 
Σαφώς και λαμβάνω υπ´όψιν τον ερμηνευτή υπό τήν προϋπόθεση ότι γνωρίζω το μεγαλύτερο μέρος τής δουλειάς του.
Προφανώς θά δώσω μιά παραπάνω ευκαιρία στόν Richter σέ κάτι πού δέν έχω ξαναακούσει απ´αυτόν όταν έχω ακούσει 100 άλλες ερμηνείες του και μού αρέσουν.
Ομως μπορώ να πώ ότι ο Richter στόν Mozart μού αρέσει σέ πολύ συγκεκριμένα πράγματα .
Επίσης δέν θά αρνηθώ να δώσω ευκαιρία σέ κάποιον καινούριο ερμηνευτή.
Παραδείγματα γιά μένα η Hewitt και ο Anderszewsky στό πιάνο.
Γιά τον Μahler μέ κάλυψε ο Δαμιανός.
Ως πρό τον Bach δέν μπορώ να ακούσω τήν τέταρτη εκτέλεση.
Από τίς άλλες 3,θεωρώ εσωτερικότερη τήν 3,όπου ο σολίστ είναι μέν λιγότερο ´εντυπωσιακός´,αλλά πιό ουσιώδης.
Επίσης η 2 είναι αρκετά ορθόδοξη και ´αυστηρή´,ενώ η 1 αρκετά γλυκερή γιά τά γούστα μου.
Αρα 3-2-1.
Υ.Γ.
Τίς άκουσα στό p.c. μου και θά εξομολογηθώ κάτι.
Εβαλα τό ίδιο κομμάτι μέ Gould στό ´Stereo' μου καί δέν μού θύμισε κανένα από τά 3 στό p.c.Και όμως κάποιο από τα 3 θά μπορούσε ναναι Gould .Ελπίζω όχι.:blush:
Διονύση στήν πρώτη εκδοχή τά links δέν ανταποκρίνονται πλέον???
 
Κατάφερα και έκανα slow-share στήν 4:flipout::flipout:
Τό πιανιστικό μέρος πολύ αναλυτικό.
Τελική κατάταξη γιά εμένα(είπαμε η κολοκυθόπιττα είναι προσωπικό έδεσμα ).
3-2-4-1.
Kατατάσσω το 1 τελευταίο γιατί δέν μού θυμίζει Bach.