Last edited by a moderator:
Πως θα δικαιολογησουν ότι είναι βιολογικός αδερφός με τον Fisto;..
ετεροθαλή αδέλφια μετράει?Πως θα δικαιολογησουν ότι είναι βιολογικός αδερφός με τον Fisto;..
Αν είναι να αλλάξουν το story ας τους κάνουν και ζευγάρι...ετεροθαλή αδέλφια μετράει?![]()
μαλλον τα ειχα δει σχεδον τα επεισοδια του G force και αν θυμαμαι καλα ειχε βγει και σε κομικΔευτερατζα το G-Force? Τί είπες ιερόσυλε; ποῖόν σε ἔπος φύγεν ἕρκος ὀδόντων;
Να βάλουμε κριτική στην κριτική του?Δεν περιμένω κατι διαφορετικό απο τον Φραγκούλη.
Καπως πρεπει να διατηρήσει και τον μυθο του.
..και αυτό πάλι που πρέπει να έχω ‘άποψη για όλα’ επίσης μας ξεπερνάει..![]()
ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
Για χρόνια «χαμένος» στον κόσμο μας, ο Πρίγκιπας Άνταμ επιστρέφει στον πλανήτη Eternia, θεωρώντας πως έχει στην κατοχή του το διαβόητο Σπαθί της Δύναμης. Εκεί, όμως, ανακαλύπτει πως η πατρίδα του έχει καταστραφεί, καθώς βρίσκεται υπό την σκληρή κυριαρχία του Skeletor. Θα μπορέσει να σώσει το...freecinema.gr
δεν εχω κουκλακια![]()
TA nerds γουστάρουν, αρα καλή θα είναι.Δεν εχω δει πολυ καλυτερες κριτικες παντως ακομα και απο ξενα σοβαρα sites
Kαι αυτο δεν πηγαζει απο την εμπαθεια ή την ανεπαρκεια καποιων ή την μη συνδεση τους με την ιστορια αλλα απο το εξ'αρχης αδυναμο και παιδικο στορυ . Ακομα και της πρωτης ταινιας και του animation.
Θα επανερθω οταν το δω γιατι ειμαι περιεργος.
nerdbot.com
το soundtrack εχει καμμια σχέση με το Original ?Το ειδα μολις. Απλα θεϊκό μαγκες! Οποιος ειναι φαν του he-man θα λατρεψει τα παντα! Δεν ηθελα να τελειωσει!!!! Μην φυγετε στο τελος! Εχει τρια μικρα credit και post credit scenes που τα δινουν ολα για την συνεχεια στο νο2!!!! Κολαση!!!!!

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.