Μάστορες τα φώτα σας!!

Γειά σου φίλε. Υπάρχει η ασημοκόλληση σαν φτηνή λύση - το έψαχνα και εγώ πριν λίγο καιρό αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Βρες κάνα μαγαζί που να έχει τέτοια είδη και ρώτα εκεί τι ράβδους πρέπει να πάρεις.

Διάβασε κι εδώ:
http://moisiadis-publications.gr/wp...ΗΣΕΙΣ-ΧΑΜΗΛΗΣ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ-Η-ΑΣΗΜΟΚΟΛΛΗΣΗ.pdf
Επίσης δες και εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=jtvOkI_pvMI
 
Καλησπέρα!

Έχω ένα σκαπτικό τέτοιου τύπου
http://www.minotavros.gr/component/...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/

αλλά παλιό μοντέλο με δίχρονο κινητήρα που βάζω βενζίνη με λάδι και έχω ένα πρόβλημα.

Στο ρελαντί δουλεύει σωστά αλλά όταν ανοίγω το γκάζι "βήχει" ή αλλιώς κάνει σκασίματα και πού και πού πετάει φωτιά απο την εξάτμιση.
Είχε μείνει παλιά βενζίνη την οποία τελείωσα και έβαλα καινούργια αλλά πάλι τα ίδια.

Νόμιζα ότι φταίει το καρμπιλατέρ και το έλυσα σήμερα (πρώτη μου φορά!)
το καθάρισα με βενζίνη και αέρα και ευτυχώς όταν το έβαλα πάλι επάνω πήρε με τη δεύτερη αλλά το πρόβλημα παρέμεινε.

Δοκίμασα και άλλο μπουζί (είχα καθαρίσει το πρώτο) αλλά πάλι τα ίδια.
Δοκίμασα και χωρίς φίλτρο αέρα και πάλι τα ίδια.
Δοκίμασα να πειράξω τις δύο βίδες στο καρμπιλατέρ και πάλι τα ίδια (αέρας και ρελαντί δεν είναι αυτά?)

Οπότε έχω μείνει απο ιδέες! Δυστυχώς μου είναι δύσκολο να το πάω στο μηχανικό γιατί δεν έχω αγροτικό (πρέπει να δανειστώ) και είναι και πολύ βαρύ οπότε θα χρειαστώ 2ο άτομο.

Σκέφτομαι μήπως φταίει το λάδι που είναι πολύ παλιό (4 χρονών) αν και δεν ήξερα να χαλάει αυτό.


Κάποια ιδέα?

Όταν του βγάζω το συμπλέκτη και σκάβει δουλεύει με φορτίο απλά δε μπορώ να ανεβάσω το γκάζι και στο πρώτο ζόρισμα σβήνει.
 
Υποπτεύομαι ότι κάτι δεν πάει καλά στο μίγμα αέρα/καυσίμου. Δοκίμασες να παίξεις με το τσοκ; Δουλεύει σωστά ο μηχανισμός του;
Η φλάντζα του καρμπυρατέρ είναι οκ; Αν έχεις από εκεί διαρροή τότε το μίγμα δεν είναι σωστό --> κακή καύση

Αφού λες άλλαξες μπουζί λογικά δεν έχει σχέση με την ανάφλεξη. Το μπουζοκαλώδιο είναι οκ;
 
Απ´ ότι καταλαβαίνω έχεις θέμα στο καρμπυρατέρ, το μηχανάκι μπουκώνει.
Οι δύο βίδες έχουν κάποια ένδειξη; Γράφουν δηλαδή H και L; (High και Low).
Αφού στο ρελαντί δουλεύει σωστά ξεκίνα απ´ τη βίδα των υψηλών στροφών και δοκίμασε να ρυθμίσεις σιγά-σιγά μέχρι τέρμα γκάζι.
Αν δυσκολεύεσαι βεβαιώσου οτι το φλοτέρ σου δεν είναι τρύπιο.
 
Απ την κατάσταση που ήταν,πιθανολογω για καρμπυρατέρ.Αλλα αφού λες ότι το έχεις καθαρίσει,κοίτα για ρεύμα,μπουζοκαλοδιο,πλατίνες αν είναι παλιό ή σκουριά και αρυθμιστο στο μανιατό.Πιθανον δεν μπορεί να δώσει πολύ ρεύμα...
 
Last edited:
Σας ευχαριστώ όλους!

Πάμε

φλάτζα το καρμπιλατέρ δεν είδα να έχει πουθενά
με τον κινητήρα σφραγίζει μέταλλο-μέταλλο
το φίλτρο αέρα είναι λάστιχο με σφικτήρα

στο καζανάκι είδα να υπάρχει υποδοχή για φλάντζα αλλά δεν είχε τίποτα οπότε και δεν είχα να βάλω κάτι (παλιά δούλευε ρολόι)

το μπουζοκαλώδιο πώς να το ελέγξω?

οι βίδες δεν είδα να γράφουν κάτι
είδα όμως τί κάνουν εσωτερικά :)
η μία ανεβοκατεβάζει στο ρελαντί τη βελόνα (οπότε ρυθμίζει βενζίνη ρελαντί)
και η άλλη δεν κατάλαβα γιατί πήγαινε κάπου εσωτερικά αλλά μάλλον ρυθμίζει αέρα

το φλοτέρ δεν είδα να είναι τρύπιο
όταν το έλυσα ήταν άδειο απο βενζίνη οπότε δε πρέπει να έχει θέμα

οπότε μου έμεινε το ρεύμα σε όλο το πακέτο του το οποίο δε μπορώ να τσεκάρω παρα μόνο να πετάξω αέρα στο μανιατό

κάπου διάβασα για τρύπα στην εξάτμιση αλλά δεν άκουσα κάποιο περίεργο θόρυβο

παρατήρησα όταν κάνει τα σκασίματα να έχει λαδίλα μεταξύ κινητήρα και καρμπιλατέρ
εκτός απο μία βαλβίδα που ανοίγει στο εσωτερικό φιλτράκι της βενζίνης (και λογικά μαζί και άλλες βαλβίδούλες που είδα να υπάρχουν)


έχει νόημα να βγάλω την εξάτμιση και να την κάψω όπως κάναμε παλιά στα δίχρονα μηχανάκια?
 
ξέχασα να πώ ότι το τσοκ δουλεύει σωστά
κρύο βοηθάει να πάρει και αν ζεσταθεί με το τσόκ σβήνει αμέσως

υπάρχει περίπτωση να έχει πιάσει πολύ λάδι/μαυρίλα ο κινητήρας και να θέλει καθάρισμα?
τα μπουζί βγαίνουν μαύρα αλλά χωρίς λάδι επάνω
 
Καλημέρα σε όλους,
Θέλω να κάνω κάποιες κολλήσεις αλουμινίου (σε επίπεδο μοντελισμού) σε πάχος από 0,5mm εώς 2mm. Μπορώ να το κάνω με καμινέτο, φλόγιστρο, Dremel ή πρέπει να αγοράσω ηλεκτροκόλληση TIG?

Ψάχνοντας στο internet βρίσκω διάφορα video άλλος με TIG, άλλος με φλόγιστρο, έχω μπερδευτεί...
Γνωρίζει κάποιος?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



teodor_ch To μοτερ ειναι Sachs Stamo "κατι" (161, 201, ....) και το καρμπυρατερ Bing; Αν ναι πιο;

Τι πιο ρε βλαχο; Ποιο γραφει ο κοσμος.
 
Last edited:
Το μοτέρ θα το δώ όταν πάω σπίτι. Το καρμπυρατέρ έγραφε νομίζω made in Spain.

Πήρα στο συνεργείο και μάλλον θα περάσουν να το πάρουν αυτοί.

Θα σας πώ μοντέλο κινητήρα και θα τον ρωτήσω και το μηχανικό μήπως να πάρω ένα καινούργιο να τελειώνω. (μοτέρ μόνο)
Κάθε χρόνο περίπου θέλει το 50αρικο και το δουλεύω περίπου 5-6 ώρες/έτος!

Μπαίνει τετράχρονος και γενικά σε τί τιμές παίζουν (να δώ να το σκέφτομαι ή όχι!)?
 
Last edited:
Καθάρισες και τα μπεκ καλά. Γιατί μπορεί να είναι εντελώς φραγμενα.

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καθάρισες και τα μπεκ καλά. Γιατί μπορεί να είναι εντελώς φραγμενα.

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναί όλα ήταν πεντακάθαρα. Λίγο λάδι/μαυρίλα είχε μόνο που μάλλον ήταν απο τα σκασίματα που πετούσε πίσω διάφορα.

Το καθάρισα τόσο που ήταν σαν καινούργιο!

Βενζίνη, χαρτί, αέρα.
Ξεβίδωσα και ένα μεγάλο μπεκ και το εσωτερικό φιλτράκι βενζίνης.
Και τις βίδες-βελόνες έβγαλα. Ότι ξεβίδωνε το ξεβίδωσα :)

Και δε βρήκα ούτε ένα σκουπίδι.
 
Αν όλα είναι όπως τα λές νομίζω οτι το πρόβλημα είναι στο μίγμα καυσίμου-αέρα και θα πρέπει - με πολύ υπομονή - να ασχοληθείς με τις δυό βίδες.
Πρώτα φτιάξε το ρελαντί, παίρνει αμέσως μπροστά και να το κρατάει, μετά δοκίμασε την άλλη βίδα γκαζώνοντας σιγά-σιγά.
Είναι λίγο μπελαλίδικη δουλειά και θέλει υπομονή.
 
Μήπως κιόλας αντί για δύο βίδες ρύθμισης υπάρχουν τρεις: μία για ρελαντί, μια για χαμηλές και μια για υψηλές στροφές;
 
Δύο βίδες βρήκα και ήταν πεντακάθαρες και όταν τις έβγαλα και όταν τις έβαλα γιατί μάλλον είχε ξαναγίνει καθαρισμός πέρυσι.

Η μία κρατάει τη βελόνα του γκαζιού στο ρελαντί πόσο να κάτσει κάτω (και την τρύπα του αέρα μαζί)
και η άλλη πηγαίνει ανάμεσα στο καζανάκι και το τούνελ απο πάνω που περνάει ο αέρας που λογικά ρυθμίζει το μείγμα.

Δοκίμασα απο τέρμα βιδωμένη αργά αργά μέχρι τέρμα ξεβιδωμένη να ανοιγκοκλείνω το γκάζι αλλά τίποτα.
Πάντα την ίδια συμπεριφορά. Μετά τις πχ. 2000 στροφές (τυχαίο σταθερό νούμερο) κάνει σκασίματα.

Φοβάμαι ότι κάπου αλλού είναι το πρόβλημα οπότε μήν ασχολείστε άλλο.
Θα το πάρει ο μηχανικός και θα σας πώ μετά :)


Τον αέρα ξέρω να το ρυθμίζω.
Στο παπάκι crypton r το είχα πάει στο συνεργείο και μου το έκανε άχρηστο οπότε είχα κάτσει και το έφτιαξα τέλεια.
Απο τη μυρωδιά της εξάτμισης καταλαβαίνω αν πετάει και άκαυστη βενζίνη , απο τα μπερδέματα και αν με απότομο άνοιγμα του γκαζιού (μέχρι ένα σημείο όχι υπερβολές) μπουκώνει ή ανεβάζει στροφές κανονικά όπως και τα σκασίματα όταν δουλεύει μηχανόφρενο.

Με δίχρονο δεν είχα ξαναασχοληθεί και είπα να λερωθώ χτές βράδυ με προβολέα στον κήπο μέχρι να βγάλω το καρμπυρατέρ να πάω στο εργαστήρι μου!
Δε το φτιάξαμε αλλά πέρασα ωραία γιατί έκανα κάτι που μου αρέσει οπότε όλα καλά :)


Σας υπερ-ευχαριστώ όλους.
Κάποια γνώμη για νέο κινητήρα?
Να έχω μία ιδέα να μπορώ να συζητήσω με το μηχανικό.
 
Ο τετράχρονος θα είναι σίγουρα πιο βαρύς και ακριβός. Δεν μπορώ να προτείνω κάτι συγκεκριμένο. Αν όμως το χρησιμοποιείς όλες κ όλες 5 ώρες το χρόνο, θα πρότεινα δίχρονο για λόγους κόστους.
Από τετράχρονους πάντως της Briggs & Stratton είμαι υπερευχαριστημένος. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα...
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Μετά τις πχ. 2000 στροφές (τυχαίο σταθερό νούμερο) κάνει σκασίματα.


Σκασίματα;
Εγώ νόμιζα οτι δεν ανεβάζει στροφές, οτι σου μπουκώνει.
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Σκασίματα;
Εγώ νόμιζα οτι δεν ανεβάζει στροφές, οτι σου μπουκώνει.

Στο ρελαντί δουλεύει σωστά αλλά όταν ανοίγω το γκάζι "βήχει" ή αλλιώς κάνει σκασίματα και πού και πού πετάει φωτιά απο την εξάτμιση.
Είχε μείνει παλιά βενζίνη την οποία τελείωσα και έβαλα καινούργια αλλά πάλι τα ίδια.

Το φορτώνουν τώρα. Αν προλάβω θα περάσω απο το συνεργείο να μάθω τί έχει και θα ενημερώσω :)

Ευχαριστώ είπα έτσι? :)