Μάστορες τα φώτα σας!!

Δυστυχώς εάν είναι κάποιο μπουζοκαλώδιο θα πάρει μαζί του και τον πολλαπλασιαστή....

το μοτέρ ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του?

βγαίνει καπνός από την εξάτμιση και εάν και, τι χρώματος?
 
Οχι απλα κανει σαν να ρεταρει και ακουγεται διαφορετικα απ την εξατμιση.
 
Φίλε Βασίλη καλύτερα νά τό πάς γιά τεχνικό έλεγχο σέ ένα εξουσιοδοτημένο η εξειδικευμένο συνεργείο νά τό βάλουν στόν εγκέφαλο και να βρούν ακριβώς τό πρόβλημα.
 
Άσχετο, αλλά μια φορά ενώ πήγαινα Εύβοια, έπαθε πρόβλημα το αυτοκίνητο (έτρεμε η μηχανή, δεν είχε δύναμη, κλπ.). Κουτσά στραβά, έφτασα. Στον γυρισμό ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα (αν εξαιρέσουμε 3-4 μικρές "εκρήξεις") που ακούστηκαν από την εξάτμιση. Την επόμενη μέρα πήγα στο επίσημο σέρβις (πάντα εκεί το πηγαίνω εδώ και 10 χρόνια), το συνδέουν και μου λένε καταγράφηκαν διακοπές στον κύλινδρο 3.

Μου είπαν ότι 2 είναι οι πιθανοί λόγοι: είτε έβαλα βενζίνη με σκουπιδάκια, είτε κάποιο πρόβλημα στα καλώδια για τα μπουζί. Μου άλλαξαν προληπτικά τα 4 καλώδια (χωρίς να βρουν κάτι σε αυτά), μου έκαναν δώρο την όλη διαδικασία (και τον έλεγχο και τα νέα καλώδια), και από τότε όλα καλά.
 
Οχι απλα κανει σαν να ρεταρει και ακουγεται διαφορετικα απ την εξατμιση.

κλασσική περίπτωση βλάβης...που έλεγε ο συγχωρεμένος....

το σχεδόν σίγουρο είναι τα μπουζοκαλώδια που τα αλλάζεις σε σετ και το όχι σχεδόν σίγουρο ότι θα πάρεις και τον πολλαπλασιαστή μαζί

είχαν μια ευπάθεια τα πρώτα focus σε αυτό το σημείο, το δεύτερο σημείο που είχαν ευπάθεια ήταν ο ρυθμιστής του ρελαντί

εγώ το 1998 έψαχνα για αμάξι, και είχα δει ότι έβγαινε το puma και το focus, ήταν να βγει πρώτα το puma και μετά το focus αλλά τελικά έγινε το ανάποδο, με διαφορά 6 μηνών μεταξύ τους.
ήθελα το puma αλλά πήρα το focus...από τα χαρτιά πριν καν έρθει Ελλάδα, το αυτοκίνητο το είδα μετά από 6 μήνες όταν το έφεραν στην Ελλάδα σε μία έκθεση VIP στο Intercontinental σε κείνο το σιχαμένο προτεινόμενο λαχανί χρώμα, εγώ το πήρα σε ασημί...είχα μιλήσει με Γερμανία άμεσα με την motorsport (από Ελλάδα δεν έβρισκα άκρη) μου είχαν στείλει manual και βιβλία, test κλπ από το αμάξι και ημουν σίγουρος ότι θα ήταν από τα καλύτερα ford αμάξια, όπως και έγινε...το κράτησα για 10 χρόνια.
 
Κυριακο δεν το πηγα γιατι σημερα εμπλεξα με "ανωτερα "βια. Χαχα...
 
Αν στο κανει στο ρελαντι, βαζεις μπρος και με προσοχη μηπως εχει διαρροη καμμια πιπα, τις βγαζεις μια μια. Στην πιπα που δεν θα καταλαβεις να αλλαζει κατι στον ηχο δεν εχεις σωστο ρευμα. Επισης αν ειναι απο ρευμα, το μπουζι στον συγκεκριμενο κυλινδρο θα εινα μαυρο, μπορει και γεφυρωμενο απο καπνα.
Αν ειναι απο μη σωστη λειτουργια σε 1 κυλινδρο (νερα, τροφοδοσια, ρευμα) το μπουζι στον συγκεκριμενο θα σου πει πραγματα.
Μετα αν γινεται στα φορντ, (ψαξε στο νετ) καποια κρυφη λειτουργεια ενδειξης βλαβων θα υπαρχει. Του στυλ .....κραταμε πατημενα και τα δυο πεταλ ανοιγουμε διακοπτη πατωντας ταυτοχρονα το τριπομετρο.....κτλ. για να βρεις αν εχει μεινει στην ECU καταχωρημενη βλαβη, και ποια ειναι αυτη.

Η αρυθμια στον κηνητηρα εχει πολλες αιτιες. Απο τα χαρακτηριστικα της καθε μιας ξεκινας το ψαξιμο, και προχωρας (οχι εσυ).
 
Εβδομάδα των (παθών :beee:) Peugeot αυτή.... Εμένα το 106 rallye μου με άφησε από αντλία βενζίνης..... :2thumb22sup:
 
Παιδιά,ερώτηση:Πρόκειται να φτιάξω ένα podium για να τοποθετηθεί πάνω το μενού στην ταβέρνα της κυρίας μου.Όπως αντιλαμβάνεστε θα είναιέξω,θα το δέρνουν οι καιροί και η αλμύρα του Νότιου Κρητικού!Οι επιλογές μου είναι να το φτιάξω απο iroko ή απο συμήδα,προτιμω το πρώτο.Ποιά η άποψή σας;Σε περίπτωση που επιλέξω το iroko πρέπει να προσέξω κάτι στην επεξεργασία του;Σκοπεύω να το λαδώσω και όχι να το βάψω.Ευχαριστώ!
 
Παιδιά,ερώτηση:Πρόκειται να φτιάξω ένα podium για να τοποθετηθεί πάνω το μενού στην ταβέρνα της κυρίας μου.Όπως αντιλαμβάνεστε θα είναιέξω,θα το δέρνουν οι καιροί και η αλμύρα του Νότιου Κρητικού!Οι επιλογές μου είναι να το φτιάξω απο iroko ή απο συμήδα,προτιμω το πρώτο.Ποιά η άποψή σας;Σε περίπτωση που επιλέξω το iroko πρέπει να προσέξω κάτι στην επεξεργασία του;Σκοπεύω να το λαδώσω και όχι να το βάψω.Ευχαριστώ!

Αν θα ασχοληθείς με Ιρόκο να φορέσεις καλή μάσκα και γυαλιά γιατί η σκόνη του πέραν ότι είναι ολίγον τι καρκινογόνος, κάθεται στα μάτια και τσούζει άσχημα.
Από την φύση του το Ιρόκο είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό οπότε με ένα λάδωμα είσαι κομπλέ (2 άντε 3 χέρια το πολύ).
 
Και παιδια,αν ξερετε ποσο κοστιζουν τα μαδερια iroko πειτε μου,μημε πιασουν κωτσο εδω κατω..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μιχαλη το iroko δε χρειαζεται προστασια απο οσο γνωριζω,γι'αυτο και το εβαλα στην εξισωση.Οπτικο αποτελεσμα θελω κυριως.
 
Να και κατι που δεν ηξερα ουτε θεωρητικα!Ευχαριστω Νικολα!Λινελαιο ή teak oil;

Λινέλαιο και αν βρεις βρασμένο ακόμα καλύτερα.
Teak oil είναι περιττό έξοδο μιας και το ξύλο αυτό προστατεύεται από μόνο του.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τeak oil. Το λινελαιο δεν προστευει απο ηλιο και καιρο γενικα.

Δεν θα έχει πρόβλημα Μιχάλη. Το Ιρόκο αντέχει σε όλα.
 
Το λινελαιο διαπερναται καργα απο το νερο, δεν προσφερει καμμια στεγανοποιηση η/και προστασια.
Οσο και καλο να ειναι το ξυλο Νικο, θελει μια αλφα προστασια. Μιλαμε για θαλασσα και ηλιο αν δεν κανω λαθος.
 
Το λινελαιο διαπερναται καργα απο το νερο, δεν προσφερει καμμια στεγανοποιηση η/και προστασια.
Οσο και καλο να ειναι το ξυλο Νικο, θελει μια αλφα προστασια. Μιλαμε για θαλασσα και ηλιο αν δεν κανω λαθος.

Μιλάμε για Ιρόκο που χρησιμοποιείται κατά κόρον για κατασκευή ψαροντούφεκων.
Τα καταφέρνει εντός νερού λες να μην τα καταφέρνει εκτός? :P