Μάστορες τα φώτα σας!!

Επειδή όταν το πάθαμε μίλησα με πολλούς και πήρα αρκετές γνώμες, κατέληξα στο ότι η στεγανοποιηση δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση.
Ο λόγος είναι ότι εφόσον μιλάμε για υδροφόρο αν στεγανοποιησεις το συγκεκριμένο σημείο θα σου βγει από κάπου αλλού.
Προκειμένου λοιπόν να μην δημιουργηθει πρόβλημα κάπου αλλού και να μην υπάρξει θέμα σε θεμέλια (ακραίο αλλά μπορεί να συμβεί διάβρωση) απλά αντλείς τα νερά και τελειωνει η ιστορία.
Με παρουσία και έγκριση του μηχανικού δημιουργείτε ένα μικρό φρεάτιο, τρωγωντας λίγο από το μπετόν στον πάτο του φρεατίου του ασανσέρ, ώστε να συγκεντρώσει τα νερά εκεί στο χαμηλότερο σημείο και τοποθετείτε μια αντλία με φλοτερ. Όταν θα συγκεντρωθουν αρκετά νερα στο μικρό φρεάτιο θα δουλεύει η αντλία και θα τα βγάζει πάνω.
Είναι η πιο απλή, φθηνή και σίγουρη λύση.
 
Καλημερα Δεσποινα.

Η σωστη διαδικασια θα ηταν να παρεις ενα κομματι mdf 4mm το οποιο θα ξεγυσυσεις με την σεγα και θα το χρησιμοποιησεις σαν πατρον.

Αυτο θα το τοποθετουσες πανω στο 15αρι MDF και θα μαρκαριζες το απο κατω και επειτα θα εκοβες το περιγραμμα στο περιπου με τη σεγα.

Επειτα θα εβαζες το πρωτο κοπτικο απο το σετακι και θα ειχες μια απολυτα λεια και καθετη κοπη του κομματιου σου.
Καλημέρα, σας ευχαριστώ όλους για τις απαντησεις. Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά έχω πολύ δουλειά και ασχολήθηκα με κάτι άλλο αυτές τις μέρες. Κατάλαβα τι λες να κάνω αλλά έχω και καμπύλες. Βάζω φωτό για να καταλάβετε. Αυτό είναι το σώμα (η ουρά λείπει) και το κεφάλι του κροκόδειλου. Τις ευθείες θα τις κάνω....στις καμπύλες δεν ξέρω αν θα πιάσει καλά. Ειδικά στα μισά στρογγυλά επάνω και γύρω από το κεφάλι γιατί όντως η σεγα έκοβε στραβά. Επειδή θα μπουν σε βρεφικους σταθμούς θέλω να είναι στρογγυλά γύρω μην πέσει κάνα μωρό πάνω και ανοίξει κεφάλι. Ίσως το παλέψω όσο βγει με το ρούτερ και μετά πάρω και τρίψω συμπληρωματικά τις γωνίες με τριβείο. Γενικά πιστεύετε ότι θα ήταν πιο χρήσιμο να κάνω ένα μικρό τραπέζι για το ρούτερ;
7336ac9efecd97f59c9d5f70e82c9dcd.jpg
0278f55cca24637570fe91b40d664aea.jpg


Στάλθηκε από το M2007J3SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Επειδή όταν το πάθαμε μίλησα με πολλούς και πήρα αρκετές γνώμες, κατέληξα στο ότι η στεγανοποιηση δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση.
Ο λόγος είναι ότι εφόσον μιλάμε για υδροφόρο αν στεγανοποιησεις το συγκεκριμένο σημείο θα σου βγει από κάπου αλλού.
Προκειμένου λοιπόν να μην δημιουργηθει πρόβλημα κάπου αλλού και να μην υπάρξει θέμα σε θεμέλια (ακραίο αλλά μπορεί να συμβεί διάβρωση) απλά αντλείς τα νερά και τελειωνει η ιστορία.
Με παρουσία και έγκριση του μηχανικού δημιουργείτε ένα μικρό φρεάτιο, τρωγωντας λίγο από το μπετόν στον πάτο του φρεατίου του ασανσέρ, ώστε να συγκεντρώσει τα νερά εκεί στο χαμηλότερο σημείο και τοποθετείτε μια αντλία με φλοτερ. Όταν θα συγκεντρωθουν αρκετά νερα στο μικρό φρεάτιο θα δουλεύει η αντλία και θα τα βγάζει πάνω.
Είναι η πιο απλή, φθηνή και σίγουρη λύση.
Γιώργο ευχαριστώ. Αν είναι τελικά εκεί το πρόβλημα θα ρωτήσω για το κόστος και αυτής της λύσης που είναι πιο ορθόδοξη και βλέπουμε.
 
Καλημέρα μαστόρια και καλή εβδομάδα,
Νομίζω έφτασε η ώρα επιτέλους, μετά από πολλές αναβολές, να φτιάξω τον πάγκο εργασίας για τον οποίο έχουμε κατά καιρούς συζητήσει (τελευταία φορά μάλλον εδώ).
Υλικά:
Σκελετός: στρατζαριστό 40x40x2,5 mm [ή κοιλοδοκός 40x40x3 mm αλλά νομίζω το στρατζαριστό αρκεί).
Πιθανόν δύο ρόδες με φρένο (δέχομαι tips για το πώς να υπολογίσω να είναι "αλφάδι" με τα άλλα 2 πόδια)
Επιφάνεια: καλής ποιότητας ΚΠΘ ή μαδέρι πάχους 18-20mm.
+ μια λαμαρίνα 2-2,5mm για να βάζω από πάνω για κολλήματα κλπ.

τι λέτε;
το ΚΠΘ/μαδέρι πώς ακριβώς θα το στερεώσω πάνω στο σκελετό; βίδες, κολλά, χωνευτό;

και μια άλλη ερώτηση άσχετη........
με σπαθοσέγα ή πλάσμα κοπής καταφέρνουμε να κόψουμε μασίφ σίδερο 1,5x1,5 cm;
έκανα τη δουλειά για τη μπλοκαρισμένη πόρτα που λέγαμε, έφαγα την πέτρα, το ένα φύλλο ανοίγει άψογα. στο άλλο όμως το έδαφος είναι πιο φουσκωμένο και είτε θέλει γερό κόψιμο η πόρτα, είτε κομπρεσέρ και επανατοποθέτηση οι πέτρες. Σκέφτομαι μήπως κοντύνω όλα τα σίδερα της πόρτας κατά 0,5cm αλλά με τροχό δεν παίζει να το κάνω ομοιόμορφα, εκτός αν αφαιρεθεί η πόρτα (που είναι τρελός μπελάς αλλά μόνο έτσι θα γίνει η δουλειά σωστά βέβαια...). Αλλιώς σκέφτηκα πλάσμα/σπαθοσέγα...
 
Λυνω αυτες τις βιδες αλλα αντι να λυθουν σπανε. Ειναι φυσιολογικο τοσο ευκολα να σπαει; Ειναι 8.8 νομιζω m14.
Δε θελω να τις κρατησω απλα δε ξερω αν ειναι η πιο ευκολη λυση αυτη.
1658131676575.png
 
Σκελετός: στρατζαριστό 40x40x2,5 mm [ή κοιλοδοκός 40x40x3 mm αλλά νομίζω το στρατζαριστό αρκεί). κοιλοδοκος 40x40x3 αλλα στα 2μ μηκος θες και ενα τουλαχιστον καθετο
Πιθανόν δύο ρόδες με φρένο (δέχομαι tips για το πώς να υπολογίσω να είναι "αλφάδι" με τα άλλα 2 πόδια) Στο ενα απο τα ποδια που δεν θα εχεις ροδα θα φτιαξεις βιδωτο ποδαρακι
Επιφάνεια: καλής ποιότητας ΚΠΘ ή μαδέρι πάχους 18-20mm. ΚΠ
+ μια λαμαρίνα 2-2,5mm για να βάζω από πάνω για κολλήματα κλπ. πως θα κρατησεις ισια (μετα απο καποιες χρησεις) μια λαμαρινα 2,5mmm ... θες μεγαλυτερο παχος

τι λέτε;
το ΚΠΘ/μαδέρι πώς ακριβώς θα το στερεώσω πάνω στο σκελετό; βίδες, κολλά, χωνευτό; με βιδες
 
Λυνω αυτες τις βιδες αλλα αντι να λυθουν σπανε. Ειναι φυσιολογικο τοσο ευκολα να σπαει; Ειναι 8.8 νομιζω m14.
Δε θελω να τις κρατησω απλα δε ξερω αν ειναι η πιο ευκολη λυση αυτη.
View attachment 200173
Οι βίδες σπάνε γιατί δεν έχουν πλέον τις ίδιες μηχανικές αντοχές λόγω σκουριάς/ηλεκτρόλυσης/πολλών θερμικών κύκλων και επειδή κατά πάσα πιθανότητα δεν είχαν λιπανθεί πριν την τοποθέτηση.
Δοκίμασε να τις θερμάνεις με φλόγιστρο και να ρίξεις λίγο WD-40/PB-Blaster μήπως και λύνουν πιο εύκολα.

@Σώφρον ευχαριστώ για τις οδηγίες...
πιθανότατα θα χρειαστώ να μου τρυπήσουν τις κοιλοδοκούς με κολωνάτο δράπανο για να είναι τελείως ευθύβολες οι τρύπες όπου στη συνέχεια θα βιδωθεί με περαστή βίδα το ΚΠΘ...
ύψος τι θέλουμε κατά μέσο όρο; 80 εκατοστά είναι χαμηλά...πάμε για 90-95-100;
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Για υψος 180 -185 τα 90 του παγκου ειναι καλα.
Δεν θες τρελη ακριβεια για τις τρυπες, με ενα εργαλειο χειρος εισαι καλα
 
Πάνω από το μπετό έριξες εσύ τα τσιμεντοκονια για να το επιπεδωσεις φαντάζομαι...
Το τι θα περάσεις από πάνω έχει να κάνει με την βατοτητα και εάν θα έχει καταπονηση το πάτωμα.
 
Συγνωμμη αλλα βλεπω οτι εχει παχος μολις 1-1,5εκ...!!!:oops:
...αυτο ειναι επομενο να "σκασει"/"σπασει"...χωρις δικτυ/πλεγμα τοσο λιγο δεν κραταει...
Γαλακτωμα για προσφυση περασε....;
Ρωταω γιατι τσιμετοκονια κατω του 3-4 ποντων μονη της δεν κραταει και απορω πως το περασε ετσι....

Ξυλωμα και πλακακι οπως ειχα πει αρχικα/αρχικα...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cyclades and nikfor
Ο μάστορας είπε οτι είναι δικιά του αστοχία (προς τιμήν του) και την ξαναρίχνει αφού εχει τρίψει πλέον καλά το υπόστρωμα και έχει περάσει αστάρι.
Παλιά την κάναν χοντρή με πλέγμα μέσα αλλά την σήκωνε λέει γι αυτό τώρα την κάνουν λεπτή για να κολάι με το το κάτω. (Ετσι είπε)
Οπότε ίδωμεν σε λίγες μέρες πάλι.....
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Ο μάστορας είπε οτι είναι δικιά του αστοχία (προς τιμήν του) και την ξαναρίχνει αφού εχει τρίψει πλέον καλά το υπόστρωμα και έχει περάσει αστάρι.
Παλιά την κάναν χοντρή με πλέγμα μέσα αλλά την σήκωνε λέει γι αυτό τώρα την κάνουν λεπτή για να κολάι με το το κάτω. (Ετσι είπε)
Οπότε ίδωμεν σε λίγες μέρες πάλι.....
Στην χοντρή τσιμεντοκονια βαζουν πλέγμα σιδερένιο με 15Χ15 εκ καρε...
Στις πολύ λεπτές μέχρι 4ποντους αλκυδικο πλέγμα 4Χ4χιλ 120-180γρ είδαλως θα ξανασκασει....
 
  • Like
Reactions: nickolas
Μπορεί να μου πει κάποιος πόσο να υπολογίζω περίπου για τοποθέτηση γυψοσανιδας σε ταβάνι 6 * 5, μια καλή τιμή που θα μου πάρει ο μάστορας συν υλικά? Και τι εργασίες πρέπει να έχει κάνει ο ηλεκτρολόγος πριν για να τοποθετηθούν χωνευτά σποτ.
 
Να υπολογίζεις για την γυψοσανιδα 20-25 ευρώ το μέτρο πακέτο...

Εάν τα πάρεις εσύ τα υλικα θες περίπου 10 φύλλα 280Χ120 και αρκετά περιμετρικά για σκαρωμα..
Από εκεί και πέρα εαν την κατεβάσεις και 20 Με 30 πόντους θες και τις ανάλογες ντιζες...
Κάνα 250-300αρι για ολα αυτά...

Όσο για τα ηλεκτρολογικά καλό είναι οι γραμμές να τραβηχτουν από πριν και σε συνεργασια με το γυψαδορο να υποδείξει που θέλει να τα περάσει...
Εάν μιλάμε και για σποτ απλώς ο γυψαδορους κάνει μια τρύπα και αφήνει το καλώδιο να τρέξει κάτω και επειτα είναι ευθύνη του ηλεκτρολογου να ανοίξει την επιθυμητη διάμετρο αυτών..
Αυτά..
 
Last edited: