Μάστορες τα φώτα σας!!

εγώ θα πρότεινα να κρατήσει το τανκ που έχει και αφού μπορεί να δώσει 280 ας δώσει 300 και να πάρει τον
thpicv.php
 
Έτσι όμως θα χάσει την φορητότητα κ την δυνατότητα να λειάνει πλατειές επιφάνειες κ τεμάχια με μεγάλο ύψος.
Αν πεις κ να αλλάξεις/ευθυγραμμίσεις τα μαχαίρια της πλάνης ίσως να χρειάζεται να έχεις μέχρι κ μεταπτυχιακό !


Το καλύτερο είναι να έχεις κ τα δύο!!! -bye--bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Τωρα ειδα οτι το χρειαζεσαι για παλετοκατασκευες.
Μηπως ειναι καλη ιδεα να παρεις μια απλη πλανη και ενα αξιοπιστο φτηνο λειαντηρα (πχ. skil) και να κανεις τη δουλεια σου πιο ευκολα και φτηνοτερα?

Σε δοκιμες που εχω κανει με μικρη πλανη (και μαλιστα μπαταριας) ρυθμισμενη στο ελαχιστο σε παλετες εδω στο εργοστασιο, το αποτελεσμα ηταν παρα πολυ καλο και φυσικα ταχυτατο.

Οι παλέτες που προμηθεύομαι από τον κουμπάρο μου, που εμπορεύεται λιπάσματα και γεωργικά είδη, πολλές φορές έχουν μικρά πετραδάκια και χώμα σφηνωμένο στα ξύλα τους, με αποτέλεσμα να καταστρέφονται τα μαχαίρια της πλάνης. Έχω δοκιμάσει με την Parkside, αλλά δεν με βόλεψε (το καλό με τα φτηνά parkside που λέγαμε σε άλλο νήμα).

εγώ θα πρότεινα να κρατήσει το τανκ που έχει και αφού μπορεί να δώσει 280 ας δώσει 300 και να πάρει τον
thpicv.php

Αυτή θα ήταν μια πολύ καλή λύση, αλλά πέρα από το πρόβλημα με τα μαχαίρια που έγραψα πιο πάνω, χάνεται και κάθε έννοια φορητότητας, που μου είναι απαραίτητη.

Ευχαριστώ και πάλι για τις προτάσεις σας! Αν και μου αρέσει το κίτρινο, τείνω προς το μπλε Bosch.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Γιάννη σκέψου το για το κίτρινο.
Είναι 150% πιο δυνατό φίλε.

Βάλε την φίλη σου (την κοπελιά του φορτηγού) σαν "μέσον" για να πετύχει καλύτερη τιμή το παλληκάρι.

Αν το δουλεύει συνέχεια θα κόψει κ το γυμναστήριο κ τα βαράκια πάντως.
 
Πάντως μου φαίνεται μη εργονομικός Κυριάκο όπως τον βλέπω, άσε που δεν τοποθετείται ανάποδα! Όπως επίσης η έξοδος για σκούπα μου φαίνεται πολύ πιο άβολη! Θα πάω να τον δω και σε κάποιο κατάστημα εδώ Θεσσαλονίκη πάντως από κοντά, να του δώσω μια ευκαιρία.
 
Ηλεκτρολόγους έχουμε στην παρέα;
Ήθελα κάποιες ερωτήσεις σχετικά με μια αντλία πλυντηρίου πιάτων MIELE που έχω στα χέρια μου.
Δεν ξέρω τι διαφορά μεταξύ τους έχουν οι επαφές 1 2 3 και 4.
Δοκίμασα την 1 και την 3 και η αντλία δουλεύει μια χαρά χωρίς να βλέπω κάποια διαφορά, ούτε σε θόρυβο ούτε σε στροφές.
Δοκίμασα την 2+4 (είναι γεφυρωμένες) τα ίδια, αν κι εδώ ίσως έχω λίγο παραπάνω στροφές.
Έβγαλα τη γέφυρα και δοκίμασα μόνη της την 4 και κόντεψα να πάρω φωτιά. Σίγουρα έδινε περισσότερες στροφές αλλά το μοτέρ μύρισε κι αμέσως γέμισε καπνούς. Εκλεισα αμέσως το ρεύμα κι απ´ ότι δείχνει μάλλον σώθηκε, εξακολουθεί και δουλεύει στις υπόλοιπες επαφές κανονικά.
Την επαφή 2 δεν τη δοκίμασα γιατί φοβήθηκα μη πάθω τα ίδια που έπαθα με την 4.
Έχουμε καμιά ιδέα ποιά είναι η σωστή συνδεσμολογία που πρέπει να χρησιμοποιήσω;
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    126.9 KB · Views: 138
  • image.jpg
    image.jpg
    104.3 KB · Views: 134
Μπαμπη δεν ξερω απο μοτερ του ειδους, αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι αυτα ειναι πολυστροφα και δεν ενδεικνυονται για πατεντα. Θελουν και ελεγχο απο ινβερτερ, για σωστη λειτουργια, οποτε ενα ζευγος απο αυτα που δουλεψες κανει.
Η γεφυρα πιθανον ενωνει καποια τυλιγαγματα και καλα θα ειναι να το αφησεις ως εχει.
 
Μπαμπη δεν ξερω απο μοτερ του ειδους, αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι αυτα ειναι πολυστροφα και δεν ενδεικνυονται για πατεντα. Θελουν και ελεγχο απο ινβερτερ, για σωστη λειτουργια, οποτε ενα ζευγος απο αυτα που δουλεψες κανει.
Η γεφυρα πιθανον ενωνει καποια τυλιγαγματα και καλα θα ειναι να το αφησεις ως εχει.

Αυτό Νεκ το κατάλαβα με τον σκληρό τρόπο, όταν το ξεγεφύρωσα κάπνισε το σύμπαν.
Αυτή τη στιγμή το έχω συνδέσει στο 3 , το χρησιμοποίησα για μια μετάγγιση μούστου γύρω στα 80 κιλά και δούλεψε μια χαρά.
Ρωτάω όμως γιατί ότι έκανα το έκανα στην τύχη.
 
1,3 εχεις κανονικη περιστροφή.(Δεν υπαρχει αναποδη εδώ)
1,γεφυρα ,εχεις η την ιδια ή ρυθμιζόμενων στροφων...δωσε ρευμα από μικρη ασφαλεια γραμμης και με το 1 στον αερα και συνδεμενο και δες να εχεις αυξηση στροφων που μαλλον είναι το ζητουμενο.
Δεν εχουν πολλες στροφες συνηθως.

Νερα βλεπω πανω στο καφε.

τι θελεις να κανεις?
 
Πάνο τίποτε το ιδιάιτερο δεν θέλω να κάνω, απλά να δουλεύει σωστα και να μην το κάψω.
Όταν λές "με τον 1 στον αέρα και συνδεδεμένο" δεν καταλαβαιλνω τι ακριβώς μου λές.
Στο 1 έχω το καφέ και το μπλέ το αλλάζω μεταξύ 3 και 2+4 χωρίε εμφανή διαφορά. Στη δική σου πρόταση που θα μπεί το καφέ και που το μπλέ;
 
Μπάμπη δε μπορώ να σου πω τη συνδεσμολογία, δεν βλέπω καν τι είδους μοτερ είναι!
Αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να το ψάξεις με ασφάλεια!
Το ένα από τα δύο καλώδια με τα οποία τροφοδοτείς την αντλία (π.χ. το καφέ που φέρνει τη φάση) θα το περάσεις πρώτα σε ένα ντουί (Βιδωτό, μπαγιονέτ, αδιάφορο) στο ντουί θα βάλεις μαι μεγάλη λάμπα πυράκτωσης (ας πούμε 150 με 200 Watt) και με την λάμπα σε σειρά με την τροφοδοσία σου θα κάνεις τις δοκιμές σου.
Όταν λοιπόν κάνεις λάθος σύνδεση, τότε ούτε καπνούς , ούτε φλόγες θα έχεις, απλά η λάμπα θα ανάβει πολύ έντονα !
Στις σωστές συνδέσεις , θα ανάβει -αν ανάβει- πολύ λιγότερο!
Έτσι θα δείς που είναι οι σωστές συνδέσεις!
Φυσικά και ένα πολύμετρο, είναι μεγάλη βοήθεια, αλλά μπορείς -με λίγο κόπο και χοντρικά- και με τη λάμπα!
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Συνάδελφοι όποιος γνωρίζει τήν Γερμανική γλώσα θά ήθελα τά φώτα του στά δύο παρακάτω βίντεο πού τεστάρει ο Γερμανός δύο σέγες τής σειράς 10,8 volt,η μία είναι τής Bosch και η άλλη τής Makita,σέ ποιά δίνει υπέρ καί κατά δηλαδή.
Aυτό πού βλέπω οφθαλμοφανές είναι τό πολύ πριονίδι πού μαζεύει στήν λάμα η Bosch όταν κόβει μέ αποτέλεσμα νά μήν φαίνεται η γραμμή κοπής ,δέν ξέρω άν ισχύει σέ άλλους πού τήν έχουν δουλέψει.
Επίσης τό σχήμα τής Bosch αλλά καί ο διακόπτης on-off εκεί που είναι δέν ξέρω αλλά δέν τό έχω συνηθίσει σέ σέγα καί μού φαίνεται άβολο,από τήν άλλη μεγάλο φάουλ η makita νά έχει αλενόβιδα καί όχι σύστημα sds γιά συγκράτηση τής λάμας.

https://www.youtube.com/watch?v=gJOZEA3aFRk



https://www.youtube.com/watch?v=DmJl1Gp0G1s
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Πάνο τίποτε το ιδιάιτερο δεν θέλω να κάνω, απλά να δουλεύει σωστα και να μην το κάψω.
Όταν λές "με τον 1 στον αέρα και συνδεδεμένο" δεν καταλαβαιλνω τι ακριβώς μου λές.
Στο 1 έχω το καφέ και το μπλέ το αλλάζω μεταξύ 3 και 2+4 χωρίε εμφανή διαφορά. Στη δική σου πρόταση που θα μπεί το καφέ και που το μπλέ;
Αφηνεις καφε μπλε ως εχει και ταυτόχρονα δινεις ρευμα δοκιμαστικα στη γεφυρα (ασφαλισμενο ή μεσω λαμπας όπως λει ο Στελιος)!
Μετα μονο το καφε στον αερα και ρευμα στην γεφυρα.
 
Αγαπητοί φίλοι Στέλιο και Πάνο παρακαλώ τα φώτα σας.
Έχω κανιβαλισει αυτό το μοτέρ από πλυντήριο πιάτων αν δεν κάνω λάθος.
755eb9285ab4fb14bc9d5b59dd8ecc1c.jpg

d90101f0633214df03b4355dbb9fa869.jpg

7107afff0037e1cc652532f7c0a9406b.jpg

Όπως βλέπετε έχει ένα 6πολικο βύσμα με 5 ενεργές επαφές.
b934ba0917efa8fb876d3ed90534678f.jpg

Θέλω να φτιάξω Τορνο.
Πως συνδέω το ρεύμα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά (εννοείται ότι ευπρόσδεκτη κάθε απάντηση μελους-γνωστη)

Sent from my C6833 using Tapatalk
 
Μπαμπη, τωρα προσεξα οτι αναφεροσουν σε αντλια πλυντηριου. Εγω το μυαλο μου το ειχα στο μοτερ του καδου μιας και οι περισσοτεροι με αυτο κανουν πατεντες, οπως ο φιλος μας ο τζουτζης! :fahne90:

ΥΣ και σκεφτομουν πως στο καλο τραβηξες με το μοτερ αυτο υγρα σαν αντλια...:smash:
 
Αυτό είναι από πλυντήριο ρούχων και είναι εξαιρετικά ταχύστροφο (~ 20.000 rpm)
Θα χρειαστείς ένα πολύ σοβαρό μειωτήρα στροφών !
Δεν θυμάμαι τις συνδέσεις αλλά επειδή έχω κι εγώ ένα τέτοιο, (έχω χρόνια να δώ που είναι ! ) θα το δω και θα σου πω.
Ρυθμίζει στροφές, γι' αυτο´βλέπεις πολλές επαφές (αν θυμάμαι καλά κάποια είχαν feedback rpm) , παίζοντας με ένα triac και φυσικά έχει και ψύκτρες, δουλεύει και με AC και με DC
Αλλά από ροπή μην περιμένεις τρελά πράματα, αν και, αν φτιάξεις μειωτήρα, θα έχεις όση ροπή θέλεις!
Για τα υπόλοιπα . . . . :)
 
Ευχαριστω Στέλιο. Αναμένω. Ο τύπος του μοτερ φαίνεται, αν βοηθάει για να μην κανεις ανασκαφές.


Sent from my iPad using Tapatalk