Μάστορες τα φώτα σας!!

Νικόλα αυτό σου κάνει για τον πάγκο σου για την ανύψωση του ρούτερ ?

Έκοψε κεντρικό άξονα το παλιό & έχω 12ωρο μπροστά μου ...................
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Νικόλα αυτό σου κάνει για τον πάγκο σου για την ανύψωση του ρούτερ ?

Έκοψε κεντρικό άξονα το παλιό & έχω 12ωρο μπροστά μου ...................

σε τι δουλεύει αυτό Κώστα? όταν φτάσω σε μια ηλικία που θα μπορώ να αγοράσω κανένα tos θα έρθω να μου δείξεις τα βασικά:P
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

σε τι δουλεύει αυτό Κώστα? όταν φτάσω σε μια ηλικία που θα μπορώ να αγοράσω κανένα tos θα έρθω να μου δείξεις τα βασικά:P

Είναι ένας μικρός (!) μειωτήρας που γυρίζει έναν Διαχωριστή (για φυγοκέντρηση υλικού).
Όταν βρεθείς Πάτρα έλα για live επίδειξη.
 
Ευχαριστώ Δημήτρη ...σε αυτό δεν είχε πάει το μυαλό μου ...βεβαια είναι δύσκολο να στηριχθεί... αλλά στα υπ' όψιν.

Κάποιος άλλος καλός μάστορας καμιά ιδέα ... χάσαμε και τον Στέλιο που είναι μανούλα σε αυτά.

Ε καλά, όχι και τελείως ! :)

Υποθέτω ότι το πριόνι σου είναι με άρθρωση και όχι με παράλληλη βύθιση, οπότε για δες μια ιδέα απλή, που μπορεί να δώσει πολύ καλή ρύθμιση.

 DIY Γβ‚¬ΓŽΒ±ΓŽΒ³ΓŽΒΊΓŽΒΏΓβ‚¬ΓΒΓŽΒ―ΓŽΒΏΓŽΒ½ΓŽΒΏΓβ€¦_Osatosa_01_wm...jpg

Είναι λίγο λακωνικό αλλά ότι θέλεις . . . θα είναι ευχαρίστησή μου ! :)
Νίκο αν η ρύθμιση θέλεις να γίνεται από εμπρός και όχι από επάνω μπορεί να γίνει , και φυσικά μπορεί να γίνει και με άλλο τρόπο.
Χωρίς και πάλι να ανακατέψεις γωνιακά γρανάζια και δύσκολες στηρίξεις .
Δες το και ότι θέλεις εδώ είμαι !
Καλή συνέχεια ! :D
 
Κώστα ...βάλτο σε ένα κουτάκι και φέρε το :flipout:

Στέλιο το είδα 03:15 ...έβλεπα μια ταινία και τα μάτια βλέπουν πλέον διπλές γραμμές από την κούραση.... αύριο θα πέσει μελέτη !!!
Θέλω να το δουλεύω από εμπρός με ντίζα. Το δισκοπρίονο είναι χειρός με άρθρωση εδώ : http://avclub.gr/forum/showthread.p...σκευή)?p=1057782602&viewfull=1#post1057782602

Υπέρ Ευχαριστώ :worshippy::worshippy:

Έχω δει και αυτό το σύστημα ...αλλά δεν είναι σταθερό πιστεύω https://www.youtube.com/watch?v=K49cpcEew-k
 
Last edited:
Ευχαριστώ Δημήτρη ...σε αυτό δεν είχε πάει το μυαλό μου ...βεβαια είναι δύσκολο να στηριχθεί... αλλά στα υπ' όψιν.

Κάποιος άλλος καλός μάστορας καμιά ιδέα ... χάσαμε και τον Στέλιο που είναι μανούλα σε αυτά.

Καλημέρα Νίκο.
Και τι σε χαλάει αν δεν βρεις σε παλιατζίδικα γωνιακό τροχό, να πάρεις έναν καινούργιο της πλάκας ;
Φτηνοί ειναι κι έτσι κι αλλιώς μονο το κιβώτιο με τα γρανάζια θες.
Πατέντα δεν θες να κανεις ;


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Έχω συλλάβει μια ιδέα για κατασκευή συστήματος ανύψωσης στο δισκοπρίονο πάγκου ...δεν μπορώ όμως να βρω ένα φτηνό συστηματάκι γωνιακής μετάδοσης κάτι σαν αυτά:


%CE%93%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.jpg


Υπάρχει καμία ιδέα για την υλοποίηση ???
κάτι τέτοιο μπορώ να κάνω και με την μετάδοση κίνησης (τα γρανάζια) από γωνιακούς τροχούς ...αλλά δεν έχω κανέναν χαλασμένο.
Καμία ιδέα ??

2rm_1.jpg
 
Πεταξου μεχρι την εθνικη και παρε ενα τετοιο, (οχι απαραιτητα απο τσελινγκα !) κρατας τη γωνιακη και θα σου μεινει και το μοτερ για καμμια σουβλοπατεντα. Βεβαια παιζει ρολο και η σχεση μεταδοσης που θες.
 
Επειδη δεν εχω βγαλει βιντεο με τις δοκιμες που ειχα κανει, δες αυτο το βιντεακι, απο το 4¨30 και μετα, που συγκρινει ενα κοινο Irvin με το daredevil. Απιστε Θωμα :))

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Βρε πατρωτακι το βιντεο αυτο ειναι το λιγοτερο αδικο.

Πρωτον για το θεμα που συζηταμε τον "νεαρο" δεν τον ενδιαφερει πως θα βγει το κομματι μετα απλα θελει να κανει την τρυπα.

Και δευτερον οταν θελεις να δειξεις ποσο γρηγορα τρυπαει το ενα και το αλλο δεν το κοβεις και το δουλευεις με γκαζιες το ενα και το δευτερο τερμα γκαζι.

Ξαναλεω πως στην πλειοψηφια εμας δεν μας ενδιαφερει ποσο γρηγορα θα βγει για να παραδωσουμε αλλα ποσο ομορφα και ανωδυνα θα βγει.

Επισης δοκιμασε με ενα τετοιο 40χιλιοστα να ανοιξεις τρυπα για ρεσω....

Και μην ακουσω εκει θα βαλεις Forstner επειδη με τα τυπου μυτης και οχι βιδας μπορεις να το κανεις και αυτο.
 
Για το κλιματιστικό το έχεις βάλει σε τοίχο που χωνευει συρόμενο Κουφωμα; το λέω γιατί μπορεί να σου βάζει από την μέσα τρύπα που δεν κλείνει και όχι από την έξω.
Καλημέρα.. Αυτό ακριβώς
Τι προτείνεις;
Να το ξεγυμνωσω και να βάλω σιλικόνη;

Sent from 1+3
 
Κώστα ...βάλτο σε ένα κουτάκι και φέρε το :flipout:

Στέλιο το είδα 03:15 ...έβλεπα μια ταινία και τα μάτια βλέπουν πλέον διπλές γραμμές από την κούραση.... αύριο θα πέσει μελέτη !!!
Θέλω να το δουλεύω από εμπρός με ντίζα. Το δισκοπρίονο είναι χειρός με άρθρωση εδώ : http://avclub.gr/forum/showthread.p...σκευή)?p=1057782602&viewfull=1#post1057782602

Και από το πλάι γίνεται και μάλιστα πιο απλά αρκεί να μπορείς να κάνεις μερικά κολλήματα .
Βρίσκεις ένα παλιο γρύλκο αυτοκινήτου και . . . .

 DIY Γβ‚¬ΓŽΒ±ΓŽΒ³ΓŽΒΊΓŽΒΏΓβ‚¬ΓΒΓŽΒ―ΓŽΒΏΓŽΒ½ΓŽΒΏΓβ€¦_Osatosa_02_wm...jpg

Οι υπόλοιπες λεπτομέρειες μπορούν πιστέυω να βρεθούν έυκολα για τη στήριξη του γρύλου τόσο πάνω στο πάγκο , όσο και στο δισκοπρίονο.
Κάποιο ανάλογο σύστημα (από εκεί πήρα την ιδέα) είχε χρησιμοποιήσει αρχικά η Αγάπη για το ρούτερ της, μέχρι να φτιάξει το τελικό με τη ρύθμιση από πάνω.
Το ζήτημα που λύνεται εδώ απλά είναι το θέμα του να έχεις το βολάν σε μια σταθερή θέση στο πλάι με τον ψρύλο να ανεβοκατεβαίνει !
Ψιλές λεπτομέρειες για διαστάσεις κλπ είναι θέμα της πρακτικής εφαρμογής.
Καλή συνέχεια ! :D
 
Και τωρα που το βλεπω δειτε ποσο απαραδεκτα εχει κρεμασει τους γωνιακους τροχους στον τοιχο λες και ειναι αρνια στο τσιγκελι.

Και κανουν και βιντεακια αυτοι οι τυποι!!!

Κυρτιοι προτεινω να ξεκινησουμε δικα μας reviews!!!
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Έχω συλλάβει μια ιδέα για κατασκευή συστήματος ανύψωσης στο δισκοπρίονο πάγκου ...δεν μπορώ όμως να βρω ένα φτηνό συστηματάκι γωνιακής μετάδοσης κάτι σαν αυτά:
Υπάρχει καμία ιδέα για την υλοποίηση ???
κάτι τέτοιο μπορώ να κάνω και με την μετάδοση κίνησης (τα γρανάζια) από γωνιακούς τροχούς ...αλλά δεν έχω κανέναν χαλασμένο.
Καμία ιδέα ??



-bye-
 
Και από το πλάι γίνεται και μάλιστα πιο απλά αρκεί να μπορείς να κάνεις μερικά κολλήματα .
Βρίσκεις ένα παλιο γρύλκο αυτοκινήτου και . . . .

View attachment 135027

Οι υπόλοιπες λεπτομέρειες μπορούν πιστέυω να βρεθούν έυκολα για τη στήριξη του γρύλου τόσο πάνω στο πάγκο , όσο και στο δισκοπρίονο.
Κάποιο ανάλογο σύστημα (από εκεί πήρα την ιδέα) είχε χρησιμοποιήσει αρχικά η Αγάπη για το ρούτερ της, μέχρι να φτιάξει το τελικό με τη ρύθμιση από πάνω.
Το ζήτημα που λύνεται εδώ απλά είναι το θέμα του να έχεις το βολάν σε μια σταθερή θέση στο πλάι με τον ψρύλο να ανεβοκατεβαίνει !
Ψιλές λεπτομέρειες για διαστάσεις κλπ είναι θέμα της πρακτικής εφαρμογής.
Καλή συνέχεια ! :D

Οπως και να εχει το ρουτερ δεν θα πρεπει να λειτουργει με τον λεβιε του κλειδωμενο στην θεση???
 
Ευχαριστώ Στέλιο θα μελετηθούν !!!!

Θα ήθελα άλλη μια απάντηση από αυτούς που κατέχουν παγκοπρίονα εμπορίου.
Σε αυτές τις κατασκευές αν κάποιος έχει δει το εσωτερικό τους με ποιο σύστημα ανεβοκατεβάζουν το δισκοπρίονο ???

Κυριάκο νομίζω ότι αν οι τζόγοι από το σύστημα είναι αμελητέοι ...δεν χρειάζεται κλείδωμα του λεβιέ. Βέβαια αυτό θα φανεί στην πράξη.
 
Ευχαριστώ Στέλιο θα μελετηθούν !!!!

Θα ήθελα άλλη μια απάντηση από αυτούς που κατέχουν παγκοπρίονα εμπορίου.
Σε αυτές τις κατασκευές αν κάποιος έχει δει το εσωτερικό τους με ποιο σύστημα ανεβοκατεβάζουν το δισκοπρίονο ???

Κυριάκο νομίζω ότι αν οι τζόγοι από το σύστημα είναι αμελητέοι ...δεν χρειάζεται κλείδωμα του λεβιέ. Βέβαια αυτό θα φανεί στην πράξη.

Δες εδω, εχω φωτογραφισει το δικο μου.
http://avclub.gr/forum/showthread.php/151331-Κατασκευη-μεταλλικου-παγκου-για-ρουτερ-και-δισκοπριονο

Επειδη το εχω ψαξει το θεμα, η μεγαλη διαφορα οποιουδηπτε παγκοπριονου με ενα χειρος ειναι στην στιβαροτητα του σκελετου συγκρατησης. Το μεγαλο προβλημα των δισκοπριονων χειρος ειναι η δυναμη που μπορει να παραλαβει ο σκελετος οταν πιεζεις τη λαβη του δισκοπριονου πανω στο ξυλο.

Στα δισκοπριονα χειρος θα το διαπιστωσεις και μονο σου με μια δοκιμη. Η λαβες δεν ειναι στην ιδια ευθεια με τα στηριγματα του σκελετου εκει που γινεται το ανεβοκατεβασμα του μοτερ με αποτελεσμα η δυναμη που ασκεις για να σπρωξεις το πριονι και να το πατας και κατω να δημιουργει μια μικρη καμψη στο ολο συστημα. Αποτελεσμα ειναι η μικρη στροφη τηε αξονικης του δισκου. η πλευρα που ειναι το μοτερ παει λιγο πανω ενω η αλλη προς τα κατω. Οταν αυτο γινει εντονο ειναι και εντονη η λοξοτητα που παρατηρεις στο σοκορο του ξυλου που κοβεις. Αυτο το φαινομενο επηρρεαζεται απο 3 στοιχεια.
- Ποσο ποιοτικος ειναι ο σκελετος, δηλ επωνυμο δισκοπριονο.
- ποσο κοφτερος ειναι ο δισκος και αρα λιγοτερη δυναμη για να κοψει
- ποσο παχυ ειναι το ξυλο που κοβεις.

Στα δισκοπριονα παγκου αυτο το προβλημα ειναι λυμενο γιατι ακομα και ο χειροτερο σκελετος ειναι αρκετα δυνατος για να αντεξει την πιεση ακομα και στις χειροτερες απο τις τρεις παραπανω περιπτωσεις.
Αυτο επειδη το πριονι ειναι σταθερο και αρα δεν τιθεται θεμα βαρους, οι σκελετοι ειναι κυριως χυτοι με αρκετο παχος.
η διαφορα ενος ποιοτικου δισκοπριονου με ενα φτηνο πλεον εγκειται στον τροπο κινησης και πακτωσης του φραχτη, στα πλαστικα, στο υλικο και φινιρισμα του τραπεζιου,στις ρυθμισεις και γενικοτερα σε οποια αλλη λεπτομερια μπορει να επηρεασει το κοστος.

Συνεπως και κατα την αποψη μου αν φτιαξεις παγκοπριονο με πριονι χειρος πολυ δυσκολα θα επιτυχεις την ποιοτητα κοπης ακομα και παγκοπριονου των 100 ευρω, γιατι πλεον εκτος του αδυναμου σκελετου του δισκοπριονου θα προσθεσεις και ενα ακομα στοιχειο αβεβαιωτητας και μποσικων που ειναι το DIY συστημα ανεβοκατεβασματος. Η καλυτερη λυση για τετοια περιπτωση ειναι να ρυθμιζεις με το ρυθμιστικο του ιδιου του πριονιου.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Δες εδω, εχω φωτογραφισει το δικο μου.
http://avclub.gr/forum/showthread.php/151331-Κατασκευη-μεταλλικου-παγκου-για-ρουτερ-και-δισκοπριονο

Επειδη το εχω ψαξει το θεμα, η μεγαλη διαφορα οποιουδηπτε παγκοπριονου με ενα χειρος ειναι στην στιβαροτητα του σκελετου συγκρατησης. Το μεγαλο προβλημα των δισκοπριονων χειρος ειναι η δυναμη που μπορει να παραλαβει ο σκελετος οταν πιεζεις τη λαβη του δισκοπριονου πανω στο ξυλο.

Στα δισκοπριονα χειρος θα το διαπιστωσεις και μονο σου με μια δοκιμη. Η λαβες δεν ειναι στην ιδια ευθεια με τα στηριγματα του σκελετου εκει που γινεται το ανεβοκατεβασμα του μοτερ με αποτελεσμα η δυναμη που ασκεις για να σπρωξεις το πριονι και να το πατας και κατω να δημιουργει μια μικρη καμψη στο ολο συστημα. Αποτελεσμα ειναι η μικρη στροφη τηε αξονικης του δισκου. η πλευρα που ειναι το μοτερ παει λιγο πανω ενω η αλλη προς τα κατω. Οταν αυτο γινει εντονο ειναι και εντονη η λοξοτητα που παρατηρεις στο σοκορο του ξυλου που κοβεις. Αυτο το φαινομενο επηρρεαζεται απο 3 στοιχεια.
- Ποσο ποιοτικος ειναι ο σκελετος, δηλ επωνυμο δισκοπριονο.
- ποσο κοφτερος ειναι ο δισκος και αρα λιγοτερη δυναμη για να κοψει
- ποσο παχυ ειναι το ξυλο που κοβεις.

Στα δισκοπριονα παγκου αυτο το προβλημα ειναι λυμενο γιατι ακομα και ο χειροτερο σκελετος ειναι αρκετα δυνατος για να αντεξει την πιεση ακομα και στις χειροτερες απο τις τρεις παραπανω περιπτωσεις.
Αυτο επειδη το πριονι ειναι σταθερο και αρα δεν τιθεται θεμα βαρους, οι σκελετοι ειναι κυριως χυτοι με αρκετο παχος.
η διαφορα ενος ποιοτικου δισκοπριονου με ενα φτηνο πλεον εγκειται στον τροπο κινησης και πακτωσης του φραχτη, στα πλαστικα, στο υλικο και φινιρισμα του τραπεζιου,στις ρυθμισεις και γενικοτερα σε οποια αλλη λεπτομερια μπορει να επηρεασει το κοστος.

Συνεπως και κατα την αποψη μου αν φτιαξεις παγκοπριονο με πριονι χειρος πολυ δυσκολα θα επιτυχεις την ποιοτητα κοπης ακομα και παγκοπριονου των 100 ευρω, γιατι πλεον εκτος του αδυναμου σκελετου του δισκοπριονου θα προσθεσεις και ενα ακομα στοιχειο αβεβαιωτητας και μποσικων που ειναι το DIY συστημα ανεβοκατεβασματος. Η καλυτερη λυση για τετοια περιπτωση ειναι να ρυθμιζεις με το ρυθμιστικο του ιδιου του πριονιου.


Δηλαδη αν μπορεσουμε να βελτιωσουμε τις λεπτομερειες ενος δτηνου παγκοπριονου, πχ φρακτη, παγκο θα εχουμε ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Δηλαδη αν μπορεσουμε να βελτιωσουμε τις λεπτομερειες ενος δτηνου παγκοπριονου, πχ φρακτη, παγκο θα εχουμε ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα.

To πιστευω αυτο και γι' αυτο πηρα το φτηνο παγκοπριονο και φτιαχνω αλλο τραπεζι. Στην ουσια το παγκοπριονο θα μου δωσει ενα μοτερ με σωστο ανεβοκατεβασμα και κλισεις. Θα κανω ενα πειραμα οπως εχω πει με γραμμικα ρουλεμαν για τον φραχτη και μια πατεντα για να κινειται και κλειδωνει αλλα δεν ξερω αν θα πετυχει.
Το παω πολυ αργα, και επειδη δεν εχω τωρα χωρο στο σπιτι εξω το εχω αφησει αλλου και δεν παω συνεχεια. Ειναι και πολυ μεταλλοδουλεια που παιρνω 4/10 σα μαστορας.

Το φτηνο αυτο παγκοπριονο το δοκιμασα σε λουριδες mdf (2-3 που εχει το ελκηθρο) και μετα την σωστη ρυθμιση εκοψα 8 ποντους πλατος και 75 μηκος και μετρησα με παχυμετρο κατω απο 2 δεκατα του χιλιοστου αποκλιση στα 80mm σε ολο το μηκος.
Βεβαια ηθελε ψαξιμο, γιατι οπως ειχα γραψει ο δισκος 40 δοντια που ειχε φαινοταν στραβος. Το ιδιο ομως φαινοταν και Bosch 80 δοντια. Αυτο με εβαλε σε σκεψεις και με ψαξιμο διαπιστωσα οτι οταν σφιγγεις πολυ τον δισκο εμφανιζεται μια στρεβλωση. Τωρα τον σφιγγω με το χερι και ενα κλικ με το κλειδι και γυριζουν και οι 2 αψογα.
 
Πάντως εγώ που είχα φθηνό παγκοπριονο το τραπέζι του ήταν μια στραντζαριστη λαμαρίνα και το σύστημα κλίσης είχε μια άρθρωση σε ένα λεπτό αξονακι σχετικά με λίγα λόγια ήταν χειρότερο από χειροπριονο ανάποδα.