Μάστορες τα φώτα σας!!

Απάντηση: Re: 3M Helitape

Ελατε μαστορια, τα φωτα σας :-)
για 3M Helitape ο καταλληλότερος να σου απαντήσει είναι ο tzoutzis....

απλά έβαλες το " 3M Helitape" στην επικεφαλίδα και μάλλον δεν κατάλαβε τι ρώτησες.
 
Εχω ενα Peugeot 307. 1600 του 2002.
Βλεπω η μετατροπη σε αεριο εχει πεσει περιπου στα 700 ευρω και πως θα εχω περιπου 40% οικονομια στο κοστος καυσιμου.
Αρα 90 ευρω το γεμισμα τωρα και με 10 γεμισματα το χρονο τουλαχιστον να βαλω θα εχω 300 ευρω κερδος.
Αξιζει το ρισκο ή θα γινει το αυτοκινητο pou**na και δεν θα δουλευει σωστα.
Μεχρι τωρα 120.000χιλ ειναι αψογο.

Εμπειριες και αποψεις παρακαλω.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Εχω ενα Peugeot 307. 1600 του 2002.
Βλεπω η μετατροπη σε αεριο εχει πεσει περιπου στα 700 ευρω και πως θα εχω περιπου 40% οικονομια στο κοστος καυσιμου.
Αρα 90 ευρω το γεμισμα τωρα και με 10 γεμισματα το χρονο τουλαχιστον να βαλω θα εχω 300 ευρω κερδος.
Αξιζει το ρισκο ή θα γινει το αυτοκινητο pou**na και δεν θα δουλευει σωστα.
Μεχρι τωρα 120.000χιλ ειναι αψογο.

Εμπειριες και αποψεις παρακαλω.

Είχα το Citroen Xsara 1.6 cc του 2004 (πρώτα ξαδερφάκια με το Peugeot).
Στα 140.000 Km του έβαλα υγραέριο με το που ήρθε η νέα τάση στην Πάτρα.
Μέχρι τα 270.000 km που το πούλησα δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Στην αντιπροσωπεία μάλιστα που το έδωσα (ανταλλαγή & επιπλεόν για να πάρω το νέο Peugeot 308, πουλήθηκε πιο ευκολα & με παραπάνω χρήματα λόγω του υγραερίου).

5 πραγματάκια
a. Στην πόλη μέσα είχε παραπάνω κατανάλωση από την βενζίνη, αλλά έρχετε πιο φθηνά λόγω της μεγάλης ακόμα (?) διαφορά τιμής.
b. Σε πολύ γρήγορες επιταχύνσεις μου γύριζε από μόνο του από υγραέριο σε βενζίνη, όταν είχε μεγάλη ανάγκη για πλούσιο μείγμα.
c. Η μετατροπή του είχε γίνει σε Πατρινό συνεργείο, μου είχε στοιχίσει 950 & η δήλωση στο Υπουργείο 80 .
d. Ο δείκτης των led με την πληρότητα τη δεξαμενής υγραερίου δεν ήταν ποτέ αξιόπιστος, υπολόγιζα τα Km από το κοντέρ.
e. Μου είχαν πει & το εφάρμοζα να μην βάζω π.χ. 50 βενζίνη & να περιμένω να τελειώσει, αλλά κάθε φορά που γέμιζα υγραέριο να συμπλήρωνα για ανανέωση της ~ 5 βενζίνη.

Γενικά ήμουν πολύ ικανοποιημένος & από άποψη απόδοσης, οικονομίας, ασφάλειας & service.
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Είχα το Citroen Xsara 1.6 cc του 2004 (πρώτα ξαδερφάκια με το Peugeot).
Στα 140.000 Km του έβαλα υγραέριο με το που ήρθε η νέα τάση στην Πάτρα.
Μέχρι τα 270.000 km που το πούλησα δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Στην αντιπροσωπεία μάλιστα που το έδωσα (ανταλλαγή & επιπλεόν για να πάρω το νέο Peugeot 308, πουλήθηκε πιο ευκολα & με παραπάνω χρήματα λόγω του υγραερίου).

5 πραγματάκια
a. Στην πόλη μέσα είχε παραπάνω κατανάλωση από την βενζίνη, αλλά έρχετε πιο φθηνά λόγω της μεγάλης ακόμα (?) διαφορά τιμής.
b. Σε πολύ γρήγορες επιταχύνσεις μου γύριζε από μόνο του από υγραέριο σε βενζίνη, όταν είχε μεγάλη ανάγκη για πλούσιο μείγμα.
c. Η μετατροπή του είχε γίνει σε Πατρινό συνεργείο, μου είχε στοιχίσει 950 & η δήλωση στο Υπουργείο 80 .
d. Ο δείκτης των led με την πληρότητα τη δεξαμενής υγραερίου δεν ήταν ποτέ αξιόπιστος, υπολόγιζα τα Km από το κοντέρ.
e. Μου είχαν πει & το εφάρμοζα να μην βάζω π.χ. 50 βενζίνη & να περιμένω να τελειώσει, αλλά κάθε φορά που γέμιζα υγραέριο να συμπλήρωνα για ανανέωση της ~ 5 βενζίνη.

Γενικά ήμουν πολύ ικανοποιημένος & από άποψη απόδοσης, οικονομίας, ασφάλειας & service.

Κωστα, πολυ καλες πληροφοριες λογω ομοιοτητας των αυτοκινητων.
Διαβαζω και αλλου ομως, και κατεληξα πως ειναι και λιγο λαχειο το αποτελεσμα.
Εγω κανω τα μισα χλμ μεσα στην πολη, και το καλοκαιρι κυριως βγαινω εκτος.

Σκεφτομαι να κανω την αλλαγη να φευγει κανα ψιλο απο την τραπεζα γιατι βλεπω οικονομικο κολλημα με την ευρωπη. Και ενω τις αλλες φορες που ηταν απιθανο να γυρισουμε σε δραχμη γινοταν χαμος στην ΤV (κλιμα τρομου), τωρα που νομιζω ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα βλεπω λιγο μουγκα στα καναλια και με βαζει σε σκεψεις οτι θα γινει σαν τα καπιταλ.
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

καλημέρα,
ψάχνω ένα πριονάκι λεπτομέρειας, κάπου παλαιότερα είχα διαβάσει κάτι σχετικό εδώ στο forum αλλα τώρα δεν μπορω να το βρώ.
Κάποια πρόταση?
 
Κατι τετοιο λες φανταζομαι.
sawf01.jpg


Θα βρεις πολλες επιλογες και σε πριονακια εδω:
https://www.pacoartcenter.gr/el/ilika-gia-kosmimata/ergalia/seges-ke-prionakia
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

όπου αναφέρεται ότι είναι πριονι μελαμίνης, μου κάνει ?, με δεδομένο ότι θα το δουλεύω με σκληρά ξύλα, (ιρόκο, τικ, μασαρατούμπα)

τα tajima τι λένε?
 
Απο αυτα αυτο που ταιριαζει σε αυτο που θες, ευλιγιστο δλδ, ειναι αυτο.
https://www.toolstore.gr/stanley-pr...c33c4aa5cdcf6b60e5b95824b9c69cd6#.WJ1-DvKYLBw


Exε υποψην σου παντως αν δε σε βιαζει πως βγαζει και το Lidl ενα πριονακι τετοιο και μαλιστα με 2 λαμες διαφορετικου tpi.


Description
Ideal for precision cuts in wood and plastic Induction hardened, triple milled teeth Flexible sawblade made from high-quality carbon ste
Includes: 1 x 17cm blade attachment & 1 x 22cm blade attachment





79f048d1944c105c06d15908736ba6d9ebddb7dc.jpg
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

το οποίο πριονάκι του lidl το έχω και είναι εξαιρετικό για την δουλειά που προορίζεται.
Ακριβως. Χτες το χρησιμοποιησα για αυτη τη δουλεια. Με 0.3mm λαμα ειναι πολυ ευκαμπτο.
 
Παιδια μια (χαζή) ερώτηση: Τα δισκοπρίονα ξύλου μπορούν να κόψουν μέταλλο με το κατάλληλο δίσκο? Η' αντίστροφα τα δισκοπριονα μετάλλου μπορούν να κόψουν ξύλο?