Μάστορες τα φώτα σας!!

Εμείς, στα μέρη μας, τις πολύ ωραίες γκόμενες τις λέμε "ζημιάρες"...
Δεν ξέρω αν σε καλύβω...-bye-

φιλε μου αυτο ισχυει για τις διποδες (διτροχες) οχι και για τις τετραποδες (τετρατροχες) :flipout:
 
Χρωματα λευκο και ασημι.
Γκαραζ ΟΧΙ.
CORSA (95) και VECTRA C (02)

Απ οτι ξερω η βενζινοκολλα αν μενει σε ηλιο , μετα απο καιρο αρχιζει να ξεραινεται..
Γι αυτο οταν ειναι να περαστει καινουρια θα πρεπει να καθαριστουν καλα και οι επιφανειες.
Αυτος ειναι και ο λογος που προτεινουν αλλαγη στην ταπετσαρια.
Το σπρευ ακουγεται ευκολη λυση.Ειναι ομως σωστη ?
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

1: Όχι
2: Γκαραζ & σκεπαστό χώρο
3: Γκρί
4: Opel Astra
και το βασικότερο ...χρόνος πρώτης κυκλοφορίας
5: 2005

Για να κολληθεί σωστά το ύφασμα πρέπει να βγει όλος ο ουρανός δηλαδή το από πάνω αφρώδες υλικό και να κολληθεί νέο ύφασμα... θέλει 1-2 μέρες η σωστή δουλειά.
Εγώ το έκανα σε γνωστό που έχει αξεσουάρ αυτοκινήτων αλλά κάνει και αλλαγές υφάσματος και μου στοίχισε λιγότερο από ότι ήθελε ο ταπετσιέρης. Θέλει ειδικό πιστόλι που ψεκάζει κόλλα.Η δουλειά έγινε σωστά και τέλεια.
 
δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι Porsche και Audi ειναι ζημιαρικα ??????

Η audi τα έχει κι αυτή τα θεματάκια της. Γενικά τα αυτοκίνητά της είναι αξιόπιστα αλλά σκυλιά δεν τα λές.

Η αναφορά στην Porsche είναι λίγο άκυρη.
Αν είχαν «κοινά» προβλήματα τα αυτοκίνητα των 100+ χιλιάδων, τότε κάτι Hundai θα έπρεπε να τα καίμε μετά από οδήγηση μισής ώρας :smash:
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Ναι. Που το ξερεις; 😛 😁
Παντως, για να ειμαστε δικαιοι, το ιδιο ειχε παθει και Toyota Avensis θειου μου.

Είχα την εντύπωση οτι είναι αποκλειστικό προνόμιο των VAG γι αυτό το ανέφερα, δεν ήξερα οτι συμβαίνει και σε άλλες μάρκες.
Τότε που το συζητάγαμε πριν απο κανα χρόνο όλοι μου ανέφεραν οτι πρόκειται για γνωστό πρόβλημα των group VAG αυτοκινήτων.
Οφείλετε στις υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας σε συνδυασμό με τις κόλλες που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο.

Η ζημιά διορθώθηκε στο Νέο Κόσμο κοντά στη Φραντζή με κόστος γύρω στα 100-120.
Η ζημιά παρουσιάστηκε στην 10ετία
 
Είχα την εντύπωση οτι είναι αποκλειστικό προνόμιο των VAG γι αυτό το ανέφερα, δεν ήξερα οτι συμβαίνει και σε άλλες μάρκες.
Τότε που το συζητάγαμε πριν απο κανα χρόνο όλοι μου ανέφεραν οτι πρόκειται για γνωστό πρόβλημα των group VAG αυτοκινήτων.
Οφείλετε στις υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας σε συνδυασμό με τις κόλλες που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο.

Η ζημιά διορθώθηκε στο Νέο Κόσμο κοντά στη Φραντζή με κόστος γύρω στα 100-120.
Η ζημιά παρουσιάστηκε στην 10ετία

Μηπως θυμασαι ονομα συνεργειου να ρωτησω;
 
...
Οφείλετε στις υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας σε συνδυασμό με τις κόλλες που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο.
...

Τι τα πουλάνε τότε στην Ελλάδα???


Αν θέλουμε να δούμε προβλήματα VAG,φτιάχνουμε ποπ κορν και μπαίνουμε σε αντίστοιχο forum....

Με καλή διάθεση πάντα....
 
πιθανα αυτο το θεμα οπως και αλλα παρομοια εχει να κανει με το χρωμα του εσωτερικου καθε μοντελου.
εξηγω.
εχω δυο C5 της ιδιας χρονιας με την μια να ειναι παροπλισμενη πια εδω και λιγα χρονια, εχοντας κανει πανω απο 450.000 χιλιομετρα
την κρατησα ετσι για ανταλλακτικα. ηθελε πολυ χρημα για να ξανακυκλοφορησει, ετσι προτιμησα να δωσω πολυ λιγα και πηρα ενα αλλο που κυκλοφορουσε ανετα, με 200.000 και οι δυο 1800cc

η παροπλισμενη ειναι σκουρο μπλε και αυτη που κυκλοφορω ασημι αρα ανοιχτοτερη.
ομως η παροπλισμενη ειχε κρεμ δερματινο σαλονι, η τρεχουσα μαυρο υφασματινο. εδω και δυο χρονια, αλλαξα το σαλονι της μιας με την αλλη, την ιδια εποχη που αρχισε το προβλημα στη ταπετσαρια.

περα απο την αισθηση του δερματινου, θυμαμαι οτι στην παροπλισμενη οσο ειχε το ανοιχτο δερματινο εσωτερικο, οι θερμοκρασιες ησαν χαμηλοτερες σε σχεση με της κυκλοφορουσας που ειχε το μαυρο υφασματινο.
το λεω αυτο γιατι τωρα πια εχω συνηθισει τις θερμοκρασιες της κυκλοφορουσας που εχει το ανοιχτο δερματινο και δεν εχω πια μετρο συγκρισης.

θελω να πω οτι σιγουρα το χρωμα του εσωτερικου παιζει μεγαλο ρολο και μαλιστα μεγαλυτερο απο το χρωμα του ιδιου του αυτοκινητου.
προφανως η κυκλοφορουσα, ειχε παθει ηδη την ζημια στις κολλες της ταπετσαριας του ουρανου, λογω των πολυ υψηλων θερμοκρασιων του μαυρου εσωτερικου.
και αν και λογικα η μπλε παροπλισμενη θα επρεπε να ειναι πιο "καυτη" απο την ασημι, συνεβαινε το αντιθετο! προφανως γιατι αυτο που εχει μεγαλυτερη βαρυτητα ειναι το χρωμα του εσωτερικου και οχι του ιδιου του αυτοκινητου

ετσι η λογικη λεει οτι τουλαχιστον για την ελλαδα, ειναι προτιμοτερο το να διαλεγουμε τουτού με ανοιχτοχρωμα εσωτερικα, καθως οι θερμοκρασιες απο τα σκουρα χρωματα των εσωτερικων απογειωνονται κατω απο τον καυτο καλοκαιρινο ηλιο, με αποτελεσμα οι κολλες στις ταπετσαριες να πηγαινουν περιπατο!

υγ
ο ουρανος της μπλε, τουλαχιστον οταν εγινε η αλλαγη του σαλονιου ηταν σαν καινουριος ακομα ενω η ασημι ειχε ηδη προβλημα...
 
Τι τα πουλάνε τότε στην Ελλάδα???


Αν θέλουμε να δούμε προβλήματα VAG,φτιάχνουμε ποπ κορν και μπαίνουμε σε αντίστοιχο forum....

Με καλή διάθεση πάντα....

Φίλε μου δεν υπάρχει λόγος παρεξήγησης, κουβέντα κάνουμε. Άλλωστε δεν διαθέτω πια τέτοιο αυτοκίνητο, τρία πέρασαν από τα χέρια μου σε μια 10ετια και έμεινα ευχαριστημένος.

Κατα τα άλλα μαζί σου σε όλα αλλά έχω ένα καλύτερο ερώτημα.
Αφού είναι ζημιάρικα, ακριβότερα, γερμανικά (μνημόνια κλπ) κοκ, γιατί τα αγοράζουμε;;; :hmmmm2: :hmmmm2: :confused:
 
Φίλε μου δεν υπάρχει λόγος παρεξήγησης, κουβέντα κάνουμε. Άλλωστε δεν διαθέτω πια τέτοιο αυτοκίνητο, τρία πέρασαν από τα χέρια μου σε μια 10ετια και έμεινα ευχαριστημένος.

Κατα τα άλλα μαζί σου σε όλα αλλά έχω ένα καλύτερο ερώτημα.
Αφού είναι ζημιάρικα, ακριβότερα, γερμανικά (μνημόνια κλπ) κοκ, γιατί τα αγοράζουμε;;; :hmmmm2: :hmmmm2: :confused:

Χα χα,τα αμάξια είναι σαν τις ομάδες,για να κάνουμε μοχαμπέτι...δηλαδή.