Μάστορες τα φώτα σας!!

Η πρώτη μου σκέψη ήταν μελαμίνη, αλλά στις τρύπες φαίνονται σαν να εξέχουν ίνες ξύλου. Δεν έχουν αυτή την αίσθηση «χαρτιού» που έχει η μελαμίνη όταν την τρυπάς.
Το post forming δεν το γνωρίζω, από τα λίγα που διάβασα δεν κατάλαβα τι ακριβώς είναι.
 
Η φορμάϊκα είναι σκληρή αν θυμάμαι καλά.
Η αλήθεια είναι πως το τραπέζι είναι αρκετά παλιό οπότε πολύ πιθανόν να είναι όπως τα λές.
Πως βάφεται όμως αυτό το κάλλυμα; Τρίβω με γυαλόχαρτο, περνάω αστάρι και βάφω έτσι απλά;
 
Δεν νομιζω οτι πρεπει να κανεις και τα δυο στην μελαμινη/φορμαικα η ο,τιδηποτε γυαλιστερο ειναι αυτο το τραπεζι.
Ειτε θα το τριψεις καλα με χοντρο γυαλοχαρτο 120/150αρι και μετα με ψιλο γυαλοχαρτο, ειτε θα το περασεις ασταρι. Το δευτερο ειναι προφανως προτιμητεο και καλυτερο.

Ακομα καλυτερο βεβαια ειναι να το περασεις χρωμα κιμωλιας που γνωριζω οτι δεν χρειαζεται καμμια προετοιμασια η μελαμινη, ουτε τριψιμο ουτε ασταρωμα.
 
Χωρίς να έχω ιδιαίτερη πείρα από τέτοια υλικά, θα σου έλεγα ότι αν δεν είναι λείο και στην αφή καταλαβαίνεις ίνες/κυματάκια, δεν θα κάνεις δουλειά μόνο με αστάρι ή χρώμα. Θέλει τρίψιμο, μετά κάποιο υλικό για στοκάρισμα και ξανατρίψιμο, και ύστερα όλα τα άλλα.
Από λίγο που είχα δουλέψει με υαλοΰφασμα και εποξική (άλλα υλικά με παρόμοια λογική) να σου πω ότι είναι βρώμικη και χρονοβόρα υπόθεση. Δεν ξέρω αν αξίζει να μπεις στον κόπο για ένα τραπέζι. Αν επιμένεις, ψάξε στο youtube πως κάνουν το φινίρισμα σε πολυεστερικές ιδιοκατασκευές - φτιάχνουν από ποδιές για παπάκια μέχρι βάρκες.
 
Δημήτρη, ξέρω ποιό υλικό λες. Δεν είναι τέτοιο, αυτό είναι πολύ λείο.
Με τη βοήθεια μεγενθυτικού φακού είδα πως τελικά είναι μάλλον μελαμίνη. Συγκλίνει σε αυτό που έγραψε ο Κυριάκος. Αλλά μου έκανε εντύπωση η επίστρωση στην επάνω επιφάνεια που είναι εντελώς πλαστική, δεν ξέρω με τι το έχουν περάσει αλλά δεν μοιάζει καθόλου με μελαμίνη. Είδα οτι με white spiit ξεβάφει εντελώς οπότε θα βγάλω τελείως το χρώμα να δω τι στο καλό του έχουν βάλει.
 
  • Like
Reactions: dk31
Εαν θες να το περασεις χρωμα και να κρατησει το θα βαλεις Wash primer πρωτα,αφου γινει ενα καλο τριψιμο με 150grid, επειτα ασταρι μεταλλου και επειτα ντουκο για σιδερα αμα θες να σου κρατησει....
Με το white spirit ξεβαφει γιατι η επιφανεια εχει αποσυνθεθει χρωματικα...
 
Αυτά ακριβώς μου είπαν σε χρωματοπωλείο που ρώτησα, μήπως ήσουνα εσύ; :P
Το θυμάμαι γιατί μου έκανε εντύπωση που μου πρότειναν υλικά για μέταλο, μάλιστα για το τέλος μου πρότειναν να το περάσω σιλικονούχο χρώμα.
Αυτό: https://www.skroutz.gr/s/23229274/Vitex-Αντισκωριακό-Βερνικόχρωμα-Heavy-Metal-Silicon-0-75lt-Λευκό-Γυαλιστερό.html
 
  • Haha
Reactions: KOSSTV
To metal silicon είναι όντως σιλικονουχο και αντέχει πολύ περισσότερο από το άπλο ντούκο σε μηχανικές αντοχές και πολυκαιρισμο..σωστά σου το πρότειναν...

Αποστόλη ορισμένες επιφάνειες θέλουν συγκεκριμένα υλικά και αυτοί που γνωρίζουν τελικά έχουν κοινές απόψεις..!!!!
 
Ερώτηση για βενζινοκίνητο αλυσοπρίονο (άσχετος από βενζινομηχανές). Κάποια στιγμή σταμάτησε να παίρνει μπροστά η μηχανή, στην αρχή σαν να μπούκωνε, μετά έπαιρνε μπρος για μια στιγμή και έσβυνε πριν προλάβω να πατήσω γκάζι, τώρα καθόλου. Βλέπω ότι το κορδόνι εκκίνησης είναι συνέχεια πολύ σκληρό στο τράβηγμα. Αντίθετα με το χορτοκοπτικό, το πρώτο τράβηγμα είναι σκληρό (και το πάω αργά) και τα επόμενα φεύγουν αέρα. Λέει κάτι αυτό για το που μπορεί να είναι το πρόβλημα;

Edit: έχω αφαιρέσει μπάρα και αλυσίδα, οπότε δεν παίζει να είναι από εκεί το πρόβλημα.
 
Με τον αέρα (τσοκ) στην θέση για κανονική λειτουργία. Όταν ξεβιδώνω το μπουζί, το κορδόνι είναι μαλακό στο τράβηγμα. Με το μπουζί βιδωμένο, γίνεται σκληρό ότι κι αν δοκιμάσω, με/χωρίς τσοκ, με/χωρίς πατημένο γκάζι.
 
Καλησπερα,θελω να στεγανοποιησω κατι brass fittings σε μια αλουμινενια εισαγωγη αυτοκινητου τα οποια τα θελω σε συγκεκριμενες γωνιες.Απο αυτα θα περνανε παραφλου.Σκεφτηκα για ταινια τεφλον αλλα δεν με ενθουσιαζει και τοσο.Αλλες σκεψεις ειναι φλατζοκολλα ή κολλα 2 συστατικων.Το σπειρωμα ειναι bsp και οχι κωνικο.
 

Attachments

  • brass fittings.jpg
    brass fittings.jpg
    44.7 KB · Views: 17
Ο πατερας μου για στεγανοποιηση σπειρωματων χρησιμοποιουσε συνδυασμο απο καννάβι (αργοτερα τεφλον) και μια παστα που ειχε φερει απο τα καραβια.
Τη παστα/αλοιφη την εβαζε επανω απο τις 3-4 στρωσεις τεφλον στο σπειρωμα. Εγω οποτε εχει χρειαστει στον κηπο η στο σπιτι βαζω μονο ταινια τεφλον και δεν θυμαμαι καμμια αστοχια.

Η κολλα δυο συστατικων δεν μου ακουγεται για σωστη επιλογη πανω σε σπειρωμα. Αλλα καλυτερα να μας πουν οι συναδελφοι που γνωριζουν καλυτερα.
 
Ερώτηση για βενζινοκίνητο αλυσοπρίονο (άσχετος από βενζινομηχανές). Κάποια στιγμή σταμάτησε να παίρνει μπροστά η μηχανή, στην αρχή σαν να μπούκωνε, μετά έπαιρνε μπρος για μια στιγμή και έσβυνε πριν προλάβω να πατήσω γκάζι, τώρα καθόλου. Βλέπω ότι το κορδόνι εκκίνησης είναι συνέχεια πολύ σκληρό στο τράβηγμα. Αντίθετα με το χορτοκοπτικό, το πρώτο τράβηγμα είναι σκληρό (και το πάω αργά) και τα επόμενα φεύγουν αέρα. Λέει κάτι αυτό για το που μπορεί να είναι το πρόβλημα;

Edit: έχω αφαιρέσει μπάρα και αλυσίδα, οπότε δεν παίζει να είναι από εκεί το πρόβλημα.
Αν είναι παλιά η βενζίνη πέταξε την.
Αν είναι μπουκωμενο,πάτα κρατημένο όλο το γκάζι συνέχεια.
Αν δεν πάρει άλλαξε μπουζί,κοίτα φίλτρο αέρα και βενζίνης και κοίτα για διαρροές στα δύο σωληνάκια βενζίνης.
Αν παλι δεν πάρει...στο service.
 
Ο πατερας μου για στεγανοποιηση σπειρωματων χρησιμοποιουσε συνδυασμο απο καννάβι (αργοτερα τεφλον) και μια παστα που ειχε φερει απο τα καραβια.
Τη παστα/αλοιφη την εβαζε επανω απο τις 3-4 στρωσεις τεφλον στο σπειρωμα. Εγω οποτε εχει χρειαστει στον κηπο η στο σπιτι βαζω μονο ταινια τεφλον και δεν θυμαμαι καμμια αστοχια.

Η κολλα δυο συστατικων δεν μου ακουγεται για σωστη επιλογη πανω σε σπειρωμα. Αλλα καλυτερα να μας πουν οι συναδελφοι που γνωριζουν καλυτερα.
Να πω με την ευκαιρία ότι στις σιδηροσωλήνες παροχής αερίου βάζουν στα σπειρώματα μια σαν κόλα και τίποτα άλλο..........
Αυτό και αν είναι εξέλιξη!!!!
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Ετσι ειναι!!!
Aυτη την παστα πρεπει να την βρουμε ποια ειναι και να καταργησουμε και τις τεφλονοταινιες και τις προπολεμικες τριχιές :)
 
  • Like
Reactions: panoss1
Αν είναι παλιά η βενζίνη πέταξε την.
Αν είναι μπουκωμενο,πάτα κρατημένο όλο το γκάζι συνέχεια.
Αν δεν πάρει άλλαξε μπουζί,κοίτα φίλτρο αέρα και βενζίνης και κοίτα για διαρροές στα δύο σωληνάκια βενζίνης.
Αν παλι δεν πάρει...στο service.
Ευχαριστώ φίλε.
Βενζίνη καινούργια
Γκάζι πατημένο, και πάλι είναι σκληρό στο τράβηγμα του κορδονιού.
Άλλαξα μπουζί, καθάρισα φίλτρο με οινόπνευμα, σωληνάκια δεν πείραξα γιατί φοβάμαι μην κάνω ζημιά. Διαρροή υπάρχει κάπου αλλά δεν μπορώ να την εντοπίσω.
Πάω για σέρβις.