AUDIOLYTIC
AVClub Fanatic
- 13 August 2010
- 10,370
Σωστα εγραψες το επωνυμο του Ανδρεατο NVO SPA 2 του Ανδρέα Χατζημηνά. (δεν ξέρω αν έγραψα σωστά το επώνυμο)
και αυτό (λίγο - πολύ) είχε την αντιμετώπιση του Echo Diastasis στην εδώ κοινότητα.

Σωστα εγραψες το επωνυμο του Ανδρεατο NVO SPA 2 του Ανδρέα Χατζημηνά. (δεν ξέρω αν έγραψα σωστά το επώνυμο)
και αυτό (λίγο - πολύ) είχε την αντιμετώπιση του Echo Diastasis στην εδώ κοινότητα.
Κώστα μαζί με το καλοάκουστος μια ερώτηση.Προχτές άκουσα αυτό το δισκάκιον.
View attachment 253417
Δε λέω, καλός μαέστρος ο Steinberg, στιβαρή και πειθαρχημένη ορχήστρα η του Pitsburgh. Και πολύ ενδιαφέρων ο ήχος (δια χειρός C.Robert Fine, που μας χάρισε τις ηχογραφήσεις της Mercury).
Αλλά σήμερα ήρθε αυτό από Ισπανία μεριά.
View attachment 253418
Ο Georg Solti και η Φιλαρμονική της Βιέννης παίζουν Beethoven. Ε, πως να το κάνουμε, άλλα τα ματια του λαγού κι αλλα της κουκουβάγιας. Άλλον ήχο βγάζουν οι Βιεννέζοι, αλλον οι Πενσυλβάνιοι, ακούς τα έγχορδα των Βιεννέζων και αγαλιάζει το είναι σου...
Δυστυχώς ναι, το δεύτερο. Ή κατάρα της Ηρωικής στο βινύλιο...Κώστα μαζί με το καλοάκουστος μια ερώτηση.
Κόβεται ένα από τα μέρη της συμφωνίας σε εμπρός πίσω πλευρά του δίσκου?
Το ήξερα αλλά δεν ήμουν σίγουρος.Δυστυχώς ναι, το δεύτερο. Ή κατάρα της Ηρωικής στο βινύλιο...
όχι μόνο αυτό, αλλά και με το CD υπήρξε πραγματική παγκοσμιοποίηση στην ηχητική πιστότητα. Στην αναλογική εποχή η ίδια ηχογράφηση μπορούσε να έχει τεράστιες διαφορές από χώρα σε χώρα. Οι αμερικανικοί RCA απείχαν παρασσάγγες από τους γερμανικούς ή (ακόμη χειρότερα) από τους γαλλικούς. Αντίστροφα, οι αγγλικοί δίσκοι της ΕΜΙ ήταν σκάλες ανώτεροι από τις εκδόσεις που έβγαζε η αμερικανική θυγατρική Capitol (και πάει λέγοντας, τα παραδείγματα είναι άπειρα). Αυτό με την εισαγωγή του CD έληξε οριστικά, ότι ακουει ο Αμερικάνος ή ο Ιάπωνας ακούει και ο Έλληνας.Αφήστε τα πονεμένη ιστορία. Θυμάμαι τις σονάτες για βιολί και πιάνο του Beethoven με Perlaman και Ashkenazy σε εξαιρετική εγγραφή βινύλια Decca που το cd τσίριζε. Αργότερα βέβαια βελτιώθηκαν πολύ τα πράγματα.
Το σημαντικό που πρόσφερε το cd στην μουσική ήταν ένα είδος <εκδημοκρατισμού> αφού τα μοιράζανε μαζί με τις εφημερίδες.
Το άλλο σημαντικό ήταν ότι γνωρίσαμε έργα και εκτελέσεις που σε άλλο format είτε ήταν ακριβές είτε δεν ήταν διαθέσιμες στην Ελλάδα είτε χρειάζονταν ψηφιακή επεξεργασία για να ακουστούν. Παράδειγμα που να βρεις και αν την ήξερες, την πρώτη συμφωνία του Kalinikov, ή πως να ακούσεις πως ερμηνεύει ο Solti την τρίτη του Beethoven σε σχέση με τον Scherchen την ίδια εποχή με την ίδια ορχήστρα αν δεν είχε ανατυπώσει σε cd η Westminster τον κατάλογο της.
Ναι, ένα αυλάκι στο χείλος του δίσκου. Όλοι οι δίσκοι έχουν ένα τέτοιο στο τέλος, δίπλα στην ετικέτα, δε βλέπω γιατί να μην υπάρχει κάτι παρόμοιο στο χείλος.Εξυπνη ιδέα αρκεί στο τέλος της κάθε πλευράς να μη πέφτει η βελόνα κάτω από το πλατώ. Υπάρχει κάποι κόλπο για να μη συμβεί αυτό ;
Sorry, δεν το θυμόμουν, ουδείς μετά Χριστόν προφήτης. Πάντως επί του πρακτέου σε sacd μορφή ήταν καλό όχι σπουδαίο.το είχαμε συζητήσει το '18
- supersonic
- Replies: 77
- Forum: Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
ο supersonic, το ανακάλυψε..
Τα βρήκα. 90λεπα είναι!Έχω όμως μερικά άγραφα CD-R της TDK 80λεπτα.
Και το Γερμανικό Ρέκβιεμ του Μπραμς, έτσι ήταν στην πρώτη έκδοση σε CD.Αφήστε τα πονεμένη ιστορία. Θυμάμαι τις σονάτες για βιολί και πιάνο του Beethoven με Perlaman και Ashkenazy σε εξαιρετική εγγραφή βινύλια Decca που το cd τσίριζε. Αργότερα βέβαια βελτιώθηκαν πολύ τα πράγματα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.