ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Απάντηση: Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Καπου εχεις δικαιο, καπου αδικο.
Μην βαζεις στον ιδιο κουβα ολη την Ελληνικη ναυτιλια με τις εικονες μου εχουμε οι περισσοτεροι απο εμας στο (πχ) Συρο - Τηνο - Μυκονο....

Φίλε Ντίνο αναφέρομαι στην τουριστική ναυτιλία και όχι στην εμπορική...
Όχι οτι κι εκεί δεν παίζονται τέτοια κόλπα βέβαια...
 
Oλοι αναφερθήκατε στην μόλυνση του περιβάλλοντος από τουε τόνους μαζούτ που εκλύονται αργά αργά από το πλοίο.
Πόσοι όμως γνωρίζεται ότι στο καζίνο του πλοίου, ή πιο καλύτερα στο θησαυροφυλάκιο του πλοίου, υπήρχε όχι ευκαταφρόνητο ποσό.
Προβλέπω το καλοκαίρι, η περιοχή να αποκτά άγρια ομορφιά με βαθιές καταδύσεις μείγματος αζώτου- ηλίου γμτ το βάθος έχω P.A.D.I certificate, αλλά όχι για τέτοια βάθη!!!!
 
Oλοι αναφερθήκατε στην μόλυνση του περιβάλλοντος από τουε τόνους μαζούτ που εκλύονται αργά αργά από το πλοίο.
Πόσοι όμως γνωρίζεται ότι στο καζίνο του πλοίου, ή πιο καλύτερα στο θησαυροφυλάκιο του πλοίου, υπήρχε όχι ευκαταφρόνητο ποσό.
Προβλέπω το καλοκαίρι, η περιοχή να αποκτά άγρια ομορφιά με βαθιές καταδύσεις μείγματος αζώτου- ηλίου γμτ το βάθος έχω P.A.D.I certificate, αλλά όχι για τέτοια βάθη!!!!

Προσωπικως δεν το γνωριζω.
Και να υπηρχε το διολου ευκαταφρονητο ποσο (μπορει ναι, μπορει οχι) ΣΙΓΟΥΡΑ, στο Contingency Plan που λενε (περι απροοπτων δλδ) καποιος/καποιοι, θα ειχαν το πρωταρχικο καθηκον να "μαζεψουν" για λογαριασμο των διαχειριστων του πλοιου παντα, το σχετικο περιεχομενο.
Οποτε, τσαμπα οι ... βουτιες!:grandpa:
 
Λίγο άσχετο με το συμβάν αλλά σχετικό με την επιβατική ακτοπλοϊα:

Θα γνωρίζετε μάλλον οτι υπήρχε υπουργική απόφαση οτι επιτρεπόταν τα επιβατικά δρομολόγια σε πλοία ηλικίας 35 ετών και κάτω.

Η απόφαση αυτή έχει καταργηθεί με νέα.

Σαν αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, η Λήμνος να συνδέεται με την ηπειρωτική Ελλάδα (Λαύριο και Καβάλα) αποκλειστικά με το παρακάτω πλοιάριο.

soumela_1.jpg


Συν μία φορά την εβδομάδα με Θεσσαλονίκη, με το πασίγνωστο απο πέρισυ το καλοκαίρι "Πηνελόπη".

Το εξάρι με το παραπάνω εικονιζόμενο πλοίο φαντάζει για εννιάρι γεμάτο.

Άν ρωτήσω πόσους πνιγμένους χρειάζονται για να πάρουν πίσω την νέα υπουργική απόφαση θα κάνω μπλακ χιούμορ;
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Άν ρωτήσω πόσους πνιγμένους χρειάζονται για να πάρουν πίσω την νέα υπουργική απόφαση θα κάνω μπλακ χιούμορ;


Δυστυχώς Έκτωρ ΚΑΡΑΜΠΛΑΚ

Αφού το έχουμε ξαναπεί ".....είναι πολλά τα λεφτά Άρη..."
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Λίγο άσχετο με το συμβάν αλλά σχετικό με την επιβατική ακτοπλοϊα:

Θα γνωρίζετε μάλλον οτι υπήρχε υπουργική απόφαση οτι επιτρεπόταν τα επιβατικά δρομολόγια σε πλοία ηλικίας 35 ετών και κάτω.

Η απόφαση αυτή έχει καταργηθεί με νέα.

Σαν αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, η Λήμνος να συνδέεται με την ηπειρωτική Ελλάδα (Λαύριο και Καβάλα) αποκλειστικά με το παρακάτω πλοιάριο.

soumela_1.jpg


Συν μία φορά την εβδομάδα με Θεσσαλονίκη, με το πασίγνωστο απο πέρισυ το καλοκαίρι "Πηνελόπη".

Το εξάρι με το παραπάνω εικονιζόμενο πλοίο φαντάζει για εννιάρι γεμάτο.

Άν ρωτήσω πόσους πνιγμένους χρειάζονται για να πάρουν πίσω την νέα υπουργική απόφαση θα κάνω μπλακ χιούμορ;

Δηλαδη θελεις να μας πεις οτι ενα καραβι σαν και αυτο της φωτο, επειδη ειναι
31 ετων (χτιστηκε το 1976) και επειδη σε εξαρι φανταζει εννιαρι γεματο, ειναι αναξιοπλοο και επικινδυνο???
 
Α Εκτορα πολλες απαιτησεις εχεις,ηλικιακα το κοβω περιπου συγχρονο του ορους Σαος,οταν το χρησιμοποιουσε η μητερα του Μ.Αλεξανδρου ηταν ηδη παλιο
 
Στην επομενη εκπομπη, θα μας μιλησουν οι ειδικοι των ΚΤΕΛ και του ΟΣΕ..
 
Πάντως εγώ θεωρώ πολύ σημαντικό ότι η επιχείρηση διασώσεως πέτυχε.1000 τόσα άτομα γυρίσανε σπίτια τους.Τα διαπλοκοκάναλα τον χαβά τους όμως.Εδώ ανήμερα το Πάσχα το είχαν επί 40 λεπτά πρώτη είδηση ενώ όφειλαν να δείξουν πρώτα απ´όλα την Πασχαλινή γιορτή..
Για τα άλλα δεν μπορώ να ξέρω,αλλά μου κάνει εντύπωση ότι ενώ σε άλλες εποχές τα διαπλοκοκάναλα θα μοίραζαν συγχαρητήρια ,τώρα σκούζουν.
Απο την άλλη η κυβέρνηση αντί να βγεί βιαστικά να θριαμβολογήσει ,όφειλε να εκφρασει την λύπη της για τούς 2 αγνοούμενους και να αναδείξει το προφανές...Οτι δηλαδή βγήκαν στην στεριά τόσοι άνθρωποι σώοι και αβλαβείς.
Οι ευθύνες της αρχίζουν εάν συγκαλύψει απο εδώ και εμπρός πιθανές παραβιάσεις που έγιναν.
Προσωπικά δεν έχω λόγο να αισθάνομαι μίζερα για το συγκεκριμένο γεγονός.
Και μάλιστα εάν το βλέπαμε σε ´προηγμένη χώρα´να συμβαίνει πιθανώς να ´δοξάζαμε´τούς διασώστες.
Μένω μόνο στα γνωστά μεχρις τώρα γεγονότα και όχι στίς εικασίες ή σε ότι πιθανώς θα προκύψει απ´εδώ και εμπρός
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Συν μία φορά την εβδομάδα με Θεσσαλονίκη, με το πασίγνωστο απο πέρισυ το καλοκαίρι "Πηνελόπη".


Τι, σε 'σας ήρθε το ερείπιο το Πηνελόπη;


Έχω κάνει Θεσσαλονίκη-Κω με το συγκεκριμένο (καλοκαίρι 2005).

Δε μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά μου όταν πάτησα στεριά!
 
Αρνείται την ευθύνη για τη ρυμούλκηση του πλοίου Sea Diamond στο συγκεκριμένο σημείο, όπου τελικά βυθίστηκε, η πλοιοκτήτρια εταιρεία Louis Cruise Lines, καθώς υποστηρίζει ότι ο καπετάνιος δεν ακολούθησε τις οδηγίες της εταιρείας. Ο εκπρόσωπός της απέδωσε το ναυάγιο σε ανθρώπινο λάθος.

Σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε το μεσημέρι της Τετάρτης, ο εκπρόσωπος της εταιρείας Γιώργος Κουμπενάς δήλωσε: «Το περιστατικό είναι αποτέλεσμα ανθρώπινου λάθους, όπως και το 75% των ατυχημάτων που συμβαίνουν στη θάλασσα».

Για το θέμα της ρυμούλκησης, ο κ. Κουμπενάς είπε πως η πλοιοκτήτρια εταιρεία αναμένει τον καταγραφέα συνομιλιών, καθώς η εντολή ήταν να οδηγηθεί το πλοίο στις «τσαμαδούρες» και να προσαράξει, τελικά όμως πήγε σε άλλο σημείο, όπου τελικά βυθίστηκε.

Ερωτηθείς ποιος έδωσε την εντολή αρνήθηκε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που ήθελαν την εταιρεία να επιρρίπτει ευθύνη στις λιμενικές αρχές της Σαντορίνης.

Ερωτηθείς νωρίτερα ποιος έδωσε την εντολή ρυμούλκησης του πλοίου, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μ.Κεφαλογιάννης είπε πως δεν απαντά σε φήμες και κουτσομπολιά και πρόσθεσε ότι δεν μπορεί να κάνει οποιαδήποτε δήλωση, πριν ολοκληρωθεί η προανάκριση.

Για τους δύο Γάλλους αγνοούμενους ο κ. Κουμπενάς υποστήριξε ότι ο καπετάνιος ενημερώθηκε σχετικώς στις 20:20 και αποφάσισε με κίνδυνο της ζωής του να ελέγξει την κατάσταση στο δεύτερο ντεκ. Ένα τέταρτο αργότερα, στις 20:35, ενημέρωσε τις Αρχές.

Ακόμη, ο κ. Κουμπενάς είπε πως το πλοίο ήταν αξιόπλοο, ήταν εφοδιασμένο με τα κατάλληλα σωστικά μέσα για 2.111 επιβαίνοντες, το πλήρωμα είχε κάνει τις προηγούμενες εβομάδες ασκήσεις εγκατάλειψης σε περίπτωση ανάγκης και εποπτευόταν από έναν από τους αυστηρότερους παγκοσμίως νηογνώμονες.

Ευθύνες στον ΥΕΝ από το ΠΑΣΟΚ

Όλοι οι χειρισμοί μετά την πρόσκρουση ήταν ευθύνη του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, όπως προκύπτει και από το νόμο 3497 και από το ΠΔ 11 του 2006, δήλωσε την Τετάρτη ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ Πέτρος Ευθυμίου καταλογίζοντας στον κ. Κεφαλογιάννη επιπολαιότητα.

Σε ερώτηση αν το ΠΑΣΟΚ ζητά την παραίτηση του κ. Κεφαλογιάννη, ο κ. Ευθυμίου απάντησε: «Η λέξη 'παραίτηση' είναι πολύ λίγη πια στη σωρευτικότητα παρόμοιων συμπεριφορών και στη σωρευτικότητα παρόμοιων καταστάσεων».

Ο ΥΕΝ στη Σαντορίνη

Με τους εκπροσώπους των τοπικών αρχών της Σαντορίνης συναντήθηκε την Τετάρτη ο Μ.Κεφαλογιάννης, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά τις εργασίες απορρύπανσης. Τόνισε ότι η κατάσταση είναι «απόλυτα ελεγχόμενη», ότι θα αναπτυχθεί ένα δίχτυ προστασίας 1.500 μέτρων, ενώ πρόσθεσε ότι εκκρεμεί το θέμα ανεύρεσης των δύο αγνοουμένων.

Από την πλευρά της η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Φάνη Πάλλη - Πετραλιά διαβεβαίωσε ότι οι τιμωρίες για το ναυάγιο, που θα επιβληθούν «προς πάσα κατεύθυνση», θα είναι αυστηρότατες.

«Πρέπει όλοι να καταλάβουν πως η αδιαφορία, η προχειρότητα και ο 'ωχαδερφισμός' δεν ταιριάζουν στην εικόνα μιας φιλόξενης και ασφαλούς χώρας, όπως η Ελλάδα. Η Ελλάδα της ήσσονος προσπάθειας δεν υπάρχει πια» πρόσθεσε.

Παράνομη η λειτουργία του Louis Corkyra Beach

Η κ. Πάλλη-Πετραλιά αναφέρθηκε και στην επαναλειτουργία του ξενοδοχείου Louis Corkyra Beach στην Κέρκυρα, κατά τις ημέρες του Πάσχα, λέγοντας πως επαναλειτούργησε παρανόμως. Το ειδικό σήμα του ΕΟΤ αφαιρέθηκε από το συγκεκριμένο ξενοδοχείο το φθινόπωρο του 2006 μετά τον τραγικό θάνατο δύο παιδιών οικογένειας από τη Βρετανία.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=793584&lngDtrID=244
 
τελικα για να μας πει καποιος .....το βουλιαξανε επιτηδες μετα την εκκενωση για να παρουν το λιλι η οχι?

Απλά μαθηματικά φίλε μου.
Ας συμφωνήσουμε ότι το ρυμουλκό που βρισκότανε στην Σαντορίνη ήταν μικρό
(500 αλόγα) γιατί δεν φέρνανε από την Σύρο η το Ηράκλειο ρυμουλκά ?
Η Σύρος απέχει περίπου 2 ώρες και το πλοίο βυθίστηκε μετά από 14 η 15 ώρες
Αν θυμάμαι καλά. . εγώ πάντως πιστεύω ότι το φάγαμε γιατί η επισκευή του μαζί με την ρυμούλκα καθώς και το χάσιμο της σαιζόν ήταν παραπάνω το κόστος ενώ τώρα που το πλοίο είναι total lost η ασφαλιστική πληρώνει cash.
 
Οτι θα πούμε εμείς ή ότι τέλος πάντων θα μας "σερβίρουν",τα διαπλοκάναλα δεν θα είναι ποτέ, αυτό που τελικά έγινε.
Πιθανότητες εκφράζουν όλοι, μόνο η πλοιοκτήτηρα εταιρία, η Ασφαλιστκή της και ίσως ίσως το Λιμεναρχείο Σαντορίνης γνωρίζουν τι ακριβώς εγινε, όλοι οι άλλοι εικασίες για να νούμερα υψηλής θεαματικότητας.
Δεν ξέρω εάν θα μπορούσε να σωθεί το πλοίο, δεν ξέρω ίσως γιατί το βύθισαν σε εκείνο το σημείο. Το σίγουρο όμως είναι ότι, ναυάγια σαν κι αυτό θα γίνονται και στο μέλλον, αφού δεν υπάρχει κράτος που δενεφαρμόζει τους νόμους.
Δεν μπορεί τη μια στγμή να λέει όχι στην 35ετία για τα σκάφη και μετά να λεει ναι.
Είναι βλέπετε αυτά γμνα τα διαπλεκόμενα συμφέροντα.
 
1. Από την σημερινή Ελευθεροτυπία
"Απο μούτσοι στην ξηρά, καπετάνιοι στα κανάλια"
2. Όταν κι εφόσον το βαπόρι έχει ρήγμα σε ένα παραπάνω στεγανό από όσα θεωρούνται ως όριο επιβίωσης του, τότε αυτομάτως ο καπετάνιος το θωρεί ώς σίγουρη απώλεια και αυτό που κοιτάζει είναι να κερδίσει χρόνο, να βγάλει τον κόσμο ζωντανό απο μέσα και τίποτα άλλο.
3. Σε μιά τέτοια περίπτωση το μόνο που μπορείς να κάνει ο καπετάνιος για να σώσει το βαπόρι του είναι να το "κάτσει" (προσαράξει) σε ακτή με ομαλό βυθό και σταδιακά ελλατούμενο βάθος. Ας μου πούνε οι επιστήμονες (εντός και εκτός φόρουμ) που υπάρχει τέτοια κατάλληλη ακτή στην Σαντορίνη; ή μήπως έπρεπε να πάει να το δέσει στην προβλήτα και να βουλιάξει εκεί κλείνοντας το λιμάνι;
4. Αν οι ασφαλιστές αποδείξουν ότι υπάρχει ο παραμικρός δόλος ο πλοιοκτήτης δεν παίρνει δεκάρα τσακιστή. Όχι μόνο αυτό αλλά εδώ αρχίζουν και μιλάνε για την "προσήκουσα επιμέλεια" έλλειψη της οποίας οδηγεί σε "αμέλεια πληρώματος" η οποία και αυτή έχει δυσμενείς επιπτώσεις. Ξεκολλήστε απο την ταινία του "όχι άλλο κάρβουνο", οι καπεταναίοι δέν έχουν ξύλινο πόδι, γάντζο αντί για χέρι και παπαγάλο στον ώμο. Είναι επαγγελματίες και εκ των πραγμάτων πιό υπεύθυνοι από πολλές άλλες κατηγορίες επαγγελματιών.
5. Δεν ξέρω πόσο καιρό είχε στο συγκεκριμένο βαπόρι ο καπετάνιος του αλλά με μια πρώτη ανάγνωση βρίσκω τις κινήσεις του αρκετά ψύχραιμες και συνετές που είχαν σαν αποτέλεσμα την διάσωση 1500+ ζωών, άσχετα αν φταίει ή όχι για το ναυάγιο....
 
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν παιρνανε το μαυρο κουτι απο το καραβι τοσες ωρες πριν βυθιστει και το ψαχνουν τωρα στα 140 μετρα .......


αρε Ελλαδα ατελειωτη με τα συμφεροντα σου που σε ριχνουν καθε μερα στον πατο ....